Vla Doo Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Salut! Sunt proaspat posesor al unui fzs fazer din 98 si am constatat ieri ca sub motor am o mica pata.. mi se scurge ceva de undeva si nu stiu ce e. Din ce am pipait eu pe la el am zis ca e de la cablu de ambreiaj, mai exact unde intra cablu de ambreiaj in cutia de viteze. E ceva rosu spre roz putin uleios.. Aveti idee de la ce e? Pe langa asta,cand schimb din treapta 1 in treapta 2 in mers cu ambreiaju tras la maxim are momente cand imi "caraie" .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Ia vezi tu sa fie corect strans capacul acela. Desfa-l, uita-te pe acolo, vezi sa fie totul in regula si apoi pune-l la loc. Pentru asta trebuie sa desfaci si schimbatorul de viteze de pe ax. Nu e nimic complicat. Cu ocazia asta verifici si daca piulita de la pinionul de atac e stransa bine - la FZS-uri se mai intampla sa se desfaca-n mers, am mai auzit cazuri de genul acesta. Din ce zici tu acolo, ala s-ar putea sa fie lichid de racire - uita-te atent pe la furtune, pe la motor, vezi poate ai ceva pleznit. Verifica bidonul de lichid de racire, care e langa amortizorul spate, sa fie toate furtunele alea bagate bine. PS: de unde esti si de unde-ai luat Fazerul? PPS: rog un moderator sa mute asta la SERVICE Editat Martie 25, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~D3gY~ Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Salut! Eu tot Fazer am si aceeasi problema o am cu schimbatul din treapta 1 in 2, am cautat pe net si majoritatea se plang de aceeasi problema. Atata timp cat nu sare din viteza nu are rost sa desfaci cutia, eu schimb a 2 la 3000-3200 de turatii si schimba bine fara nici un fel de carait, daca schimb peste 4000 de turatii nu sare din viteza dar face un mic carr ... Legat de pata aceea nu pot sa iti zic de unde vine daca nu sunt langa moto sa ma uit. Ceva de genul am patit si eu dupa o zi cand am spalat-o, cand am dat-o jos dupa cric sa ma plimb cu ea a aparut o pata sub electromotor, am crezut prima oara ca e ulei dar dupa ce am iesit cu ea si s-a incins motorul bine a disparut. Daca ii schimbi consumabilele la timp si daca mergi frumos cu ea si nu o tii numai pe rosu nu o sa ai probleme cu ea, se aude ca Fazer ul e fier al dracu Editat Martie 25, 2015 de ~D3gY~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vla Doo Postat Martie 25, 2015 Autor Share Postat Martie 25, 2015 Am sa verific mâine dimineață toate furtunurile si bidonul de l lichidul de răcire. Sper sa fie doar atat. Sunt din București iar motorul l-am luat din Craiova. A fost de vanzare aici pe forum. A avut un mic accident si e posibil sa fi plesnit ceva prin el. Maine verific si revin cu informații. Mulțumesc mult Metal Heart si scuze moderatorilor ca ii pun la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 in spatele capacului de la pinion trebuie sa fie pompa de apa, dai capacul ala jos, cureti bine zona, pornesti motocicleta si o lasi sa se incalzeasca apoi te uiti sub pompa de apa daca incepe sa picure (are un canal prin care iese apa sa te atentioneze ca a decedat) despre caraitul la schimbarea vitezelor: 1. verifici jocul manetei de ambreiaj 2. verifici cat de intins este lantul !! 3. pui un coleg mai experimentat sa se plimbe cu motocicleta, daca nu schimbi suficient de repede/ferm vitezele iti caraie si o cutie nou noutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Un carait cand si cand aveam si eu la a mea, dar fara probleme. Ma obisnuisem sa schimb cand ii placea ei si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vla Doo Postat Martie 26, 2015 Autor Share Postat Martie 26, 2015 Cam de aici pierde ulei.. e panica..bugetu e limitat.. care se pricepe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 E ulei din carter. Se demonteaza airbox si se spala. Verifica de asemenea nivelul de ulei in baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Aia e cutia filtrului de aer?ce cantitate aproximezi ca pierzi pe acolo?daca stii care este furtunul epuratorului il scoti si nu mai pierzi ulei :)daca curge mult ulei din carcasa fil trului e aer inseamna ca ai cpmpresia varza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vla Doo Postat Martie 26, 2015 Autor Share Postat Martie 26, 2015 Azi nu a mai lasat balta.. nu stiu sa zic cat pierde. . Maxim 20-30ml la 2 zile.. dar azi deloc.. sper ca dupa ce ii ac carburatia cap coada sa nu intampin alte probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Vezi sa nu intampini probleme cu asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vla Doo Postat Martie 26, 2015 Autor Share Postat Martie 26, 2015 Da.. le-am văzut.. tre sa caut altele.. toate 4 sunt asemănătoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Asta e problema Fazerelor... imbatranesc cauciucurile alea. Nu strica o vizita la un mecanic sa vezi daca sunt doar imbatranite sau sunt crapate si crapatura da si pe partea cealalta. Un set de membrane de genul costa cam 350-400 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Cam de aici pierde ulei.. e panica..bugetu e limitat.. care se pricepe? nu este nici o problema! Daca nu ai buget, in mod gratuit poti citi ce rost are si cum functioneaza epuratorul, adica sistemul care scoate umezeala atmosferica din carter. Iarna condensul este mai mare, iar epurarea umiditatii antreneaza si ulei... randamentul nu este 100% ca sa zic asa. Ar trebui sa ai un vas colector/ un furtun/ ... ceva pe care trebuie sa il mai golesti din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Facusi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.