Sari la conținut

Yamaha Fzs Probleme!


Vla Doo
 Share

Postări Recomandate

Salut! Sunt proaspat posesor al unui fzs fazer din 98 si am constatat ieri ca sub motor am o mica pata.. mi se scurge ceva de undeva si nu stiu ce e.

 

Din ce am pipait eu pe la el am zis ca e de la cablu de ambreiaj, mai exact unde intra cablu de ambreiaj in cutia de viteze. E ceva rosu spre roz putin uleios.. Aveti idee de la ce e?

Pe langa asta,cand schimb din treapta 1 in treapta 2 in mers cu ambreiaju tras la maxim are momente cand imi "caraie" ..

post-87882-0-33694200-1427269958_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi tu sa fie corect strans capacul acela. Desfa-l, uita-te pe acolo, vezi sa fie totul in regula si apoi pune-l la loc. Pentru asta trebuie sa desfaci si schimbatorul de viteze de pe ax. Nu e nimic complicat. Cu ocazia asta verifici si daca piulita de la pinionul de atac e stransa bine - la FZS-uri se mai intampla sa se desfaca-n mers, am mai auzit cazuri de genul acesta.

 

Din ce zici tu acolo, ala s-ar putea sa fie lichid de racire - uita-te atent pe la furtune, pe la motor, vezi poate ai ceva pleznit. Verifica bidonul de lichid de racire, care e langa amortizorul spate, sa fie toate furtunele alea bagate bine.

 

PS: de unde esti si de unde-ai luat Fazerul?

PPS: rog un moderator sa mute asta la SERVICE

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Eu tot Fazer am si aceeasi problema o am cu schimbatul din treapta 1 in 2, am cautat pe net si majoritatea se plang de aceeasi

problema. Atata timp cat nu sare din viteza nu are rost sa desfaci cutia, eu schimb a 2 la 3000-3200 de turatii si schimba bine

fara nici un fel de carait, daca schimb peste 4000 de turatii nu sare din viteza dar face un mic carr ...

 

Legat de pata aceea nu pot sa iti zic de unde vine daca nu sunt langa moto sa ma uit. Ceva de genul am patit si eu dupa o zi cand am

spalat-o, cand am dat-o jos dupa cric sa ma plimb cu ea a aparut o pata sub electromotor, am crezut prima oara ca e ulei dar dupa ce am

iesit cu ea si s-a incins motorul bine a disparut.

 

Daca ii schimbi consumabilele la timp si daca mergi frumos cu ea si nu o tii numai pe rosu nu o sa ai probleme cu ea, se aude ca Fazer ul e fier al dracu :D

Editat de ~D3gY~
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific mâine dimineață toate furtunurile si bidonul de l lichidul de răcire. Sper sa fie doar atat.

Sunt din București iar motorul l-am luat din Craiova. A fost de vanzare aici pe forum. A avut un mic accident si e posibil sa fi plesnit ceva prin el. Maine verific si revin cu informații. Mulțumesc mult Metal Heart si scuze moderatorilor ca ii pun la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in spatele capacului de la pinion trebuie sa fie pompa de apa, dai capacul ala jos, cureti bine zona, pornesti motocicleta si o lasi sa se incalzeasca apoi te uiti sub pompa de apa daca incepe sa picure (are un canal prin care iese apa sa te atentioneze ca a decedat)

 

 

despre caraitul la schimbarea vitezelor:

 

1. verifici jocul manetei de ambreiaj

2. verifici cat de intins este lantul !!

3. pui un coleg mai experimentat sa se plimbe cu motocicleta, daca nu schimbi suficient de repede/ferm vitezele iti caraie si o cutie nou noutza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e cutia filtrului de aer?ce cantitate aproximezi ca pierzi pe acolo?daca stii care este furtunul epuratorului il scoti si nu mai pierzi ulei :)daca curge mult ulei din carcasa fil trului e aer inseamna ca ai cpmpresia varza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi nu a mai lasat balta.. nu stiu sa zic cat pierde. . Maxim 20-30ml la 2 zile.. dar azi deloc.. sper ca dupa ce ii ac carburatia cap coada sa nu intampin alte probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema Fazerelor... imbatranesc cauciucurile alea. Nu strica o vizita la un mecanic sa vezi daca sunt doar imbatranite sau sunt crapate si crapatura da si pe partea cealalta. Un set de membrane de genul costa cam 350-400 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cam de aici pierde ulei.. e panica..bugetu e limitat.. care se pricepe?

nu este nici o problema! Daca nu ai buget, in mod gratuit poti citi ce rost are si cum functioneaza epuratorul, adica sistemul care scoate umezeala atmosferica din carter. Iarna condensul este mai mare, iar epurarea umiditatii antreneaza si ulei... randamentul nu este 100% ca sa zic asa. Ar trebui sa ai un vas colector/ un furtun/ ... ceva pe care trebuie sa il mai golesti din cand in cand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...