Daniel Luca Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salut, am un motor am6 de 49. are o problema: porneste usor, sta la relanti dar cand dau sa accelerez moare si da rateu. am fost la un mecanic si mi-a zis sa ii schimb setul, am facut-o, dupa tot la fel facea ,mi-a zis sa ii schimb carburatorul am facut-o, tot la fel, apoi a zis ca pe partea electrica ,platoul si bobina, nimic tot la fel. ce ar putea avea ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aprilia Rs125 Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Aceeasi problema o am si eu. Daca o ambalezi cu socul tras o sa mearga. Cred ca din cauza cititorului , care nu da mereu scanteie. Eu am mai patit odata in iarna cand ieseam cu ea la -4 grade si din cauza asta mi-a ruginit chestia care citea scanteia. Acum banuiesc ca e aceeasi problema. La mine e motor rotax 122 , de 125 cc . Setul daca nu era ovalizat sau zgariat nu avea rost sa-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 ai verificat sa nu ai cumva benzina in baie? schimb de ulei i-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Daniel, daca un "mecanic" iti spune sa schimbi setul ca da mobra rateuri, te sfatuiesc sa mai ceri pareri, multe Setul uzat scoate fum, porneste greu, merge mai mult decat relanti dar nu mai are putere etc... ia-o prin eliminare si verifica: bujii, fise, incarcare baterie, amestec benzina, reglaje carburatoare, etc succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 motorul AM6 este de 49cc monocilindru 2t ! Problemele semnalate de tine sunt clar reglaj caarburator prost + aer fals foarte mult aer fals ! Ai incercat cu shoc-ul tras sa o accelerezi putin ? Daca ai shock electric atunci nu poti verifica ! cel mai ok este sa verifici admisia (gat admisie + muzicuta lamelara (sa inchida bine) daca toate sunt bune problema ar putea sa fie mai grava ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 1- din carburator, nu este reglat bine si iti ineaca motorul. 2-electrica, nu da scanteie cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Nu ai fost la mecanic... Cauta unu care chiar este mecanic ... ok, ai schimbat carburatorul... cum / cine l-a reglat? A zis bine cineva mai sus, vezi daca trage aer fals, cum arata filtrul de aer? Ai filtru in cutie sau "filtru sport"... Ala-i baiul, pot fi mai multe sau poate fi o combinatie de factori. De aia ar fi bine sa-l duci la un mecanic, evident altul, sa-l faca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Nu are benzina. Nivel mult prea mic, robinet infundat, mult aer fals. Chiar daca soclul este electric il poti actiona direct alimentand bobina cu doua fire direct din baterie. Schimba mecanicul. Setul se schimba dupa un diagnostic mai complex decat "rateuri": test de compresie, masurare piston, cilindru, segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trusty1976 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 asa am patit si eu la o aprilia, incearca sa scoti esapamentul, apoi acceleraza si vezi ce zice, se prea poate sa fie infundata toba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Si eu mizez pe carburator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda cb 500 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Filtru aer imbacsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Filtru aer imbacsit sau dimpotriva ... un filtru de aer "sport" dinala de 10 ron china... vesnica situatie in care pot fi mai multe... carburatorul aer fals filtru aer murdar toba infundata electrica (aprindere / bobina) concluzia? ori are noroc si daca se pricepe un pic sa gaseasca buba ori alt mecanic care sa tie ce sa faca si in ce ordine sa inceapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 daca ai pus alt carburator si tot asa face ,100% toba infundata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Salut, am un motor am6 de 49. are o problema: porneste usor, sta la relanti dar cand dau sa accelerez moare si da rateu. am fost la un mecanic si mi-a zis sa ii schimb setul, am facut-o, dupa tot la fel facea ,mi-a zis sa ii schimb carburatorul am facut-o, tot la fel, apoi a zis ca pe partea electrica ,platoul si bobina, nimic tot la fel. ce ar putea avea ? multumesc Oamenii te tot intreaba dar tu nu raspunzi , cum vrei sa te ajute. In primul rand , 2T sau 4T, al doilea , bujie originala. Scoti luleaua si vezi daca ai scanteie albastra cam 1cm. Filtru benzina , pompa de vacum , verificate.Dupa ce spui ce tip de motor vei mai primi indrumari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.