Sari la conținut

Buson ulei :( - Schimb ulei prin absorbție


abhorrer
 Share

Postări Recomandate

post-32735-0-96058400-1428734216_thumb.jpg

 

Nu reușesc sa-l desfac.

 

  • Cam asa arata bușonul de pe motocicleta mea.
  • Am fost la o vulcanizare (poate au chei mai bune) NU au reușit.
  • Am fost la un service schimb ulei. NU au reușit

In cele din urma ulei-ul uzat a fost tras afara cu un recuperator ulei (o pompa cu absorbție)

 

Întrebarea este :

 

De câte ori pot schimba uleiul prin aceeași metoda fără probleme?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici cu motorul cald nu se desface? Eu am avut problema asta la masina, am incalzit bine motorul pana ce s-a incalzit si baia de ulei dupa care am aplicat ceva lovituri de ciocan (finut nu ca ghiolbanu) si s-a desfacut foarte usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este o discutie de o ora pe care am purtat-o de curand... si am analizat cazul...

 

1. DACA nu ai obstructii in calea furtunului si poti ajunge sa aspiri jos de tot, scotand in felul asta minim cantitatea de ulei pe care ai fi reusit sa o dai afara prin busonul baii de ulei... atunci este ok.

2. ce nu ne-am putut pune de acord, eu si cu tipul cu care ne-am "certat" pe tema asta: absortia furtunului versus scurgerea uleiului sub propria lui greutate - care din cele doua vor antrena mai bine particulele si eventulele chestii in suspensie din uleiul din motor...

 

asa ca am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar pompa aia de schimb de ulei din lidl.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este o discutie de o ora pe care am purtat-o de curand... si am analizat cazul...

 

1. DACA nu ai obstructii in calea furtunului si poti ajunge sa aspiri jos de tot, scotand in felul asta minim cantitatea de ulei pe care ai fi reusit sa o dai afara prin busonul baii de ulei... atunci este ok.

2. ce nu ne-am putut pune de acord, eu si cu tipul cu care ne-am "certat" pe tema asta: absortia furtunului versus scurgerea uleiului sub propria lui greutate - care din cele doua vor antrena mai bine particulele si eventulele chestii in suspensie din uleiul din motor...

 

asa ca am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar pompa aia de schimb de ulei din lidl.... :crack:

Sunt obstrucții, la un moment dat a schimbat furtunul cu unu mai subțire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu se poate altfel nu ai ce face. Plus că e mai bine așa decât sa nu schimbi deloc uleiul... Așa că bagă mare. Eventual schimbi uleiul puțin mai des.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt obstrucții, la un moment dat a schimbat furtunul cu unu mai subțire.

atunci NU vei scoate toate chestiile aflate in suspensie in ulei, curgerea normala pe la buson ar fi mai buna.

comanda buson si garnitura... pe oem

daca strici busonul sigur il vei da jos...

 

zi marca, model, an de fabricatie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici cu motorul cald nu se desface? Eu am avut problema asta la masina, am incalzit bine motorul pana ce s-a incalzit si baia de ulei dupa care am aplicat ceva lovituri de ciocan (finut nu ca ghiolbanu) si s-a desfacut foarte usor.

Nu se foloseste ciocanul! Se foloseste cheie cu percutie sau cleste mox.

Daca esti din Bucuresti, te pot ajuta cu un pistol cu percutie in zona Obor, incepand de luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TW125%202000_zpsmxin6je1.png

reperele 9 si 10 trebuie sa le comanzi

 

5H0153510000 aprox. 40 ron

93210347A100 aprox. 4 ron

 

daca-ti lipsesc 7 si 8 le comanzi si pe ele...

 

acum, la un litru schimbul este ieftin...

poti sa-l faci destul de des...

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil surubul a fost infiletat stramb. Se poate da jos baia de ulei. Daca il scoti e garantat ca filetul se duce.

da, extrem de posibil, busonul este de alu, sper ca filetul sa fie distrus doar pe buson, in 90% din cazuri asa este atunci cand busonul este de alu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TW125%202000_zpsmxin6je1.png

reperele 9 si 10 trebuie sa le comanzi

 

5H0153510000 aprox. 40 ron

93210347A100 aprox. 4 ron

 

daca-ti lipsesc 7 si 8 le comanzi si pe ele...

 

acum, la un litru schimbul este ieftin...

poti sa-l faci destul de des...

 

bafta!

Le gasi doar pe Weemoto. O adresa de Romania unde le pot comanda te rog. Daca nu se poate aici . pe privat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le gasi doar pe Weemoto. O adresa de Romania unde le pot comanda te rog. Daca nu se poate aici . pe privat .

De ce sa nu se poata aici?

 

Ai zis ca esti din Craiova?

Atunci:

 

MAGAZIN CRAIOVA

 

ADRESA: Str. Calea Bucuresti, Nr. 22, Bl. M18B, Parter, CP 200529

EMAIL: craiova@mymoto.ro; mymoto.craiova@yahoo.com

ID MESSENGER: mymoto.craiova

TELEFON: 0733.285.805

PROGRAM: L-V: 10-18, S: 10-14

GOOGLE: +44° 19' 4.85", +23° 48' 26.75"

 

ai codurile de OEM, sa faca si baietii de acolo o verificare... poate am dat eu in gard, dar nu cred...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu il desfac doar cu cleste papagal de instalatii! si am schimbat de 2 ori uleiul asa,fara sa cumpar buson! :)

dar poate la tine sa fi fost dat pe filet cu ceva glue? in cazul in care filetul baii era defect?

 

http://www.helmat.ro/cleste-papagal-d-1.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu il desfac doar cu cleste papagal de instalatii! si am schimbat de 2 ori uleiul asa,fara sa cumpar buson! :)

dar poate la tine sa fi fost dat pe filet cu ceva glue? in cazul in care filetul baii era defect?

 

http://www.helmat.ro/cleste-papagal-d-1.html

  • Îl desfaci după ce încălzești motoru?

Am citit o metoda dar nu știu cât de sigura este.

  1. Se încălzește motoru
  2. Se răcește bușonu cu gheata
  3. Metalul se contracta si se desface ... Cică

Sper sa nu se contracte motoru :)

 

In teorie are o logica. Nu știu practic dacă reușesc .

Nu știu din ce material e bușonu ... e cam moale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rece ai incercat ? ca din experienta mea - la dakar daca se incalzeste motoru e durere sa desfacibusonul.

folosesc o tubulara care intra fest cu un maner in L de 30 cm si un "convingator" pt a produce soc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...