Sari la conținut

sfaturi achizitie enduro/cross


Postări Recomandate

Va salut

Sunt foarte pornit sa imi iau un motor de dat pe deal, insa sunt cam confuz, cred ca din cauza ca am auzit prea multe pareri.

Sunt incepator la enduro/cross.

Un prieten m-a sfatuit la un CR 125 in 2t, altul zice ca nu e bun unul in 2t din cauza intretinerii mai greoaie plus multe altele si m-a sfatuit sa iau ceva in 4t. Am gasit un CRF 230 din 2006, cunosc proprietarul, motocicleta chiar merita, insa ma macina gandul ca o sa il iau si dupa o luna sau doua o sa imi para prea slab, din ce m-am uitat pe net are cam 18 cai. E posibil asta?

Voi ce alte modele mi-ati recomanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un 2t se intretine mai usor ca un 4t,

 

Degeaba iti spunem noi ce ti s-ar potrivi, oricum tu vei alege pe ce ti se pune pata :))), daca gasesti un cross fain il vei lua, ca arata la fel ca un enduro, ce naiba. Toata lumea face asa, inclusiv eu am facut..:))))) ce buget ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Sunt foarte pornit sa imi iau un motor de dat pe deal, insa sunt cam confuz, cred ca din cauza ca am auzit prea multe pareri.

Sunt incepator la enduro/cross.

Un prieten m-a sfatuit la un CR 125 in 2t, altul zice ca nu e bun unul in 2t din cauza intretinerii mai greoaie plus multe altele si m-a sfatuit sa iau ceva in 4t. Am gasit un CRF 230 din 2006, cunosc proprietarul, motocicleta chiar merita, insa ma macina gandul ca o sa il iau si dupa o luna sau doua o sa imi para prea slab, din ce m-am uitat pe net are cam 18 cai. E posibil asta?

Voi ce alte modele mi-ati recomanda?

 

un CRF230 este perfect pentru a invata cu ce se manananca enduro + este foarte simplu ca si constructie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pt inceput o fii excelent, dar mi-e ca dupa o luna - 2 , deja imi e prea slaba... totusi 18 cai e chiar putin

drz-u de la suzuki cum e? am vazut ca are 130 si de kg, e cam greu asa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puterea trecuta in talon nu are nicio relevanta. Este micsorata pentru a le servi la inmatriculare si taxe. Si cela de 300 2T si cele de 500 4T, tot 10-11 kw au trecute in talon :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pt inceput o fii excelent, dar mi-e ca dupa o luna - 2 , deja imi e prea slaba... totusi 18 cai e chiar putin

drz-u de la suzuki cum e? am vazut ca are 130 si de kg, e cam greu asa-i?

 

stai linistit ca dupa o luna - 2 tot incepator esti :funny:

 

o sa treaca multa vreme pana ajungi sa zici ca ai scos ce poti din motor si ai nevoie de mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ai mai facut enduro si nici nu ai avut 2 t,cu crf-ul ala,ti-ai usura viata si inceputul in sportul asta.iar ca sa ajungi macar la un nivel mediu,iti trebuie minim un an.(depinde cate iesiri vei face lunar)

un 2t cross(ptr ca la bugetul tau,ma indoiesc sa gasesti un enduro bunicel) o sa te oboseasca ingrozitor si ai putea sa nu intelegi prea multe din frumusetea acestui sport-hobby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta as vrea sa merg sa il vad : http://olx.ro/oferta/honda-crf-250-r-ID3JU71.html

cred ca l-as lua la 1300, e cam foarte bun pretul nu?

insa ma mir ca nu s-a vandut pana acum, e si promovat anuntul.

oricum in cazul in care ma duc sa il vad, vine un prieten care e mecanic cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era un 200 exc 2004-2005 de vanzare la olx si e la pret de 1500 euro parca...aia da oferta! cel putin merita vazuta..zic eu..

decat sa iti iei un cross 2t..mai bine iei un enduro 2 t..daca nu...mai asteapta sa gasesti ceva mai ok.

crf-ul e renumit ptr problemele cu supapele..

Editat de ovi200exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea inteleg exact care e cross si enduro,

deci crf-ul ala din anunt e cross, si intre acela si un crf de enduro care ar fii diferenta?

si 2t enduro? care sunt alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleu ! pai sa o luam ca la scoala...motoretele offroad chiar daca sunt asemanatoare la suprafata sau la prima vedere ,difera f mult:

1-MOTORCICLETA DE ENDURO-special gandita ptr teren accidentat -padure,forestiere,rauri..etc-A-2 timpi-mai violenta-usoara ca si greutate si ca intretinere

B-4 timpi-mai blanda-mai grea la kg si mai complicat de intretinut

2-MOTORCICLETA DE CROSS-special gandita ptr pistele de motocross-sarituri,etc...A-2 timpi- f violenta -f usoara

B-4 timpi-mai blanda-mai grea

ar fi multe de spus despre ele..dar nu arer ost sa te debusolez cu alte explicatii.avantajele motoretei de enduro fata de cea de cross sunt clare.alt centru de greutate,alta cutie de viteze si transmisie,suspensii mai moi,far electromotor (in unele cazuri),cric,etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeam ca la crf r sau x reprezinta anul de fabricatie, am inteles, deci daca e enduro trebuie sa aiba accesorile necesare pt inmatriculare.

la suspensie si frane e vreo diferenta intre ele?

am vazut ca ati zis ca sunt 2t enduro, exista modele 2t cu far si cric?

Editat de Darco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scris mai sus!!!.toate motoretele de enduro,ca sunt 2 timpi sau 4 timpi au far ,cric.etc-deci sunt imatriculabile(trebuie sa aiba talon,etc..)

suspensiie de enduro sunt mai moi,copiaza terenul mult mai bine ca cele de la motoretele de cross..deci mai bune ptr ce vrei sa faci tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darco, poti sa intri pur si simplu pe site-urile KTM, Honda, Yamaha, Gas-Gas, Beta, etc... si vei vedea acolo cum sunt impartite mobrele pe categorii. Asta daca ti-e prea lene sa tastezi "enduro vs motocross" in google.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu am început anul trecut pe un crf 250 x, proprietarul a insistat sa-mi spună ca are 200 ore de funcționare, nu mi-am dat seama pe moment dar răsfoind forumul m-am prins...încă 600 EUR a costat schimbat set motor cu piston mărit...+400 suspensia reglata pt mine 1,75 cu 99kg...(ma rupea de mâini)...NU REGRET NIMIC!!!..are putere suficientă pt mine, am fost pe Semenic , muntele mic...e foarte ușoară si agila...pornirea la buton FACE TOȚI BANII!!!...nu am găsit urcare pe care sa nu o pot face.....e cea mai buna alegere pt mine, crede-ma după 1-2 ore de urcări sa rămâi in Ravena sa o cari in spate si sa mai trebuiască sa dai la pedala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....e cea mai buna alegere pt mine, crede-ma după 1-2 ore de urcări sa rămâi in Ravena sa o cari in spate si sa mai trebuiască sa dai la pedala...

 

Ravena, New York?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...