Sari la conținut

Eroare FI Honda CBR F4i Sport 2001


Postări Recomandate

Salutare tuturor! Am eroarea 23 in bord, legata de senzorul O2, care ar fi amplasat pe evacuare. Aceasta eroare e prezenta doar la motocicletele pentru California, din ce am gasit documentatie pe net. Tin sa precizez ca evacuarea mea este schimbata si ca nu localizez acel senzor O2 (posibil sa fi fost eliminat) si nici mufa care ar fi trebuit sa faca legatura intre el si ECU. Am dat jos rezervorul si carenele si am cautat acea mufa cu 4 pini, pentru a-i monta o rezistenta de 330 ohm, necesara eliminarii erorii, insa fara niciun succes. Tind sa cred ca motocicleta mea nu este varianta pentru California. Exista posibilitatea ca ECU sa fi fost schimbat cu unul de pe o motocicleta destinata pietei californiene si sa ii fi ramas stocata eroarea? Cum pot scapa de eroare?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,posibil ca ECU tau sa fie cu versiunea de soft pentru US.De aceea "va cauta" acel senzor.

Studiaza schema electrica pentru US si vezi ce pini sunt alocati senzorului O2.

Dupa care monteaza rezistenta pe acei pini si gata.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti sigur,la sectiunea FUEL INJECTION, trebuie sa fie un capitol legat de O2 senzor si verificarea lui.

Acolo trebuie sa fie si schema cu pini pe care iti trebuie tie.

Daca nu,te duci la sfarsitul manualului si gasesti toata schema electrica,o vauti pe cea de US.si urmaresti traseul.

Cand ajung acasa o sa ma uit si iti postez o imagine..acum sunt pe mobil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Trebuie sa ai conectorul care pleaca din ECU( vezi foto), nu-l ai pe cel de la sonda/senzorul O2, am inteles. Rezistenta este in intervalul 10-40 ohm(schema) o gasesti usor in comert. Daca vrei sa vezi iesirea din ECU, ti-am descarcat si schema de la ECU pentru circuitul O2, verifica pinii cu atentie.

Bafta,

post-74268-0-03408900-1430504344_thumb.png

post-74268-0-59181600-1430504357_thumb.png

post-74268-0-61198800-1430504375_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca nu am nici conectorul care pleaca din ECU, mufa in care intra sensorul O2. De aia ziceam ca poate motocicleta mea nu e modelul pt California si sa nu aiba ECU schimbat. Ce am vazut pe net, mufa ar fi cu 4 fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ai cautat bine? Nu ai decat sa analizezi ECU sa vezi varianta...adica ce ai la cei doi pini pe ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata mufa, pe care eu nu o am, insa.

» Post actualizat in 01 May 2015 18:34

Am dat jos si career si rezervor si şa... nimic

» Post actualizat in 01 May 2015 18:34

Carene*

post-83192-0-96535700-1430505162_thumb.jpg

post-83192-0-85289600-1430505184_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am manualul cu shema O2(foto)..cauta iesirea din ECU conform pinilor, schema anterioara, vezi ce ai fizic acolo.

post-74268-0-84056700-1430505468_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi da maine jos şaua si voi verifica exact pe schema electrica, sa vad ce e conectat. Pe forumurile straine toti spun ca se leaga pe firele alb si alb/negru o rezistenta de 330ohm, care imita senzorul si anuleaza eroarea. Insa oe schema ta, se pare ca lucreaza in alti parametri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta ar fi legatura.

Trebuie sa te uiti sa vezi daca acesti pini pe care mi-am marcat eu sunt ocupati in ecu tau. mai precis pinul nr 5din conectorul A...nr 6 este ocupat deja, fiind plus pentru injectoare si bobinele de inductie.

Teoretic daca este ecu EU..nu trebuie sa fie fir acolo la nr 5.

Acum cat este rezistenta...din cat stiu eu 330 de Ohmi dar,am vazut si O2 cu alte rezistente pe heater.

Daca ai stabilit ca aceia sunt pinii,atunci poti jongla cu diferite rezistente de ce nu, si cea specifiata in manual.

 

Bafta.

post-15340-0-30879500-1430507669_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult pentru schema, TNG :-D asta voiam, sa pot localiza intrarea in ECU, e singura solutie viabila. Revin cu un raspuns maine, dupa ce o bijuteresc :-)

» Post actualizat in 02 May 2015 11:54

Mulțumesc pentru ajutor, astazi am rezolvat-o :-D Motocicleta e pe UE, iar ECU e de pe una pt US. Nu avea firul 5 din mufa A, l-am tras separat si am legat rezistența dupa schemă. A ieșit o treabă numai bună, a disparut si eroarea din bord! Mersi inca o data pentru suport :-)

» Post actualizat in 02 May 2015 12:04

Cam asa arata in urma operațiunii

post-83192-0-30289100-1430568101_thumb.jpg

post-83192-0-52348400-1430568144_thumb.jpg

post-83192-0-10644800-1430568203_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

stiu ca suna a invartire invers acelor de ceasornic, dar!

mi-as monta senzorul de oxigen...

doar ca, ecu-ul meu nu stiu daca este eu sau us...din cod nu ne-am putea da seama?

prezenta fumului negru si a mirosului de combustibil nears, sau ars incomplet, combinat cu un consum de benzina maricel(vreo 10l din Bucuresti pana in Campina), mers oarecum balbait la relanti...

nu-s genul care sa se dea pe o roata, sau sa mearga cat tine acceleratia, merg potolit ca orice incepator :)

multumesc!

Editat de Marian Ariciuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Am si eu acceasi eroare ca si CheLoo86, doar ca mie imi apare cand e lasat jos cricul lateral. Cand o ridic dispare. Ceva sfaturi puteti sa-mi dati? Multumesc!

» Post actualizat in 31 Mar 2017 18:09

Eroarea Fi(bec rosu intermitent) cand e lasat cricul. Am citit de la inceput dar cred ca la mine are legatura cu senzorul de la cric sau un contactez gresit. Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual ai procedura de diagnoza,si codurile de eroare.

Citeste bine,intelege si indentifica codul din secventa de aprindere a becului FI din bord.

Cand ai codul,scrie-l aici.

Ideea principala acum este ca :

Nimic din modul de injectie sau diagnoza nu este insotit de functionarea intrerupatorului de la cric la Honda F 4 I.

La tine este o alta nenorocire acolo,in instalatia electrica... de aceea este necesar sa ai codul sa vedem ce anume senzor influenteaza miscarea cricului sa pot face o legatura la ce se intampla.

 

Bafta!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual ai procedura de diagnoza,si codurile de eroare.

Citeste bine,intelege si indentifica codul din secventa de aprindere a becului FI din bord.

Cand ai codul,scrie-l aici.

Ideea principala acum este ca :

Nimic din modul de injectie sau diagnoza nu este insotit de functionarea intrerupatorului de la cric la Honda F 4 I.

La tine este o alta nenorocire acolo,in instalatia electrica... de aceea este necesar sa ai codul sa vedem ce anume senzor influenteaza miscarea cricului sa pot face o legatura la ce se intampla.

 

Bafta!

Mersi pentru indrumare.

Am identificat eroarea este vorba despre eroarea nr 9.

Precizez ca merge foarte bine nu se observa nici o problema la starea de functionare a motorului, trage in toate mintile. Motocicleta am achizitionato de 2 zile si nu stiu multe despre ia. Sper sa nu fie ceva grav. Mersi inca o data pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...