CheLoo86 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Salutare tuturor! Am eroarea 23 in bord, legata de senzorul O2, care ar fi amplasat pe evacuare. Aceasta eroare e prezenta doar la motocicletele pentru California, din ce am gasit documentatie pe net. Tin sa precizez ca evacuarea mea este schimbata si ca nu localizez acel senzor O2 (posibil sa fi fost eliminat) si nici mufa care ar fi trebuit sa faca legatura intre el si ECU. Am dat jos rezervorul si carenele si am cautat acea mufa cu 4 pini, pentru a-i monta o rezistenta de 330 ohm, necesara eliminarii erorii, insa fara niciun succes. Tind sa cred ca motocicleta mea nu este varianta pentru California. Exista posibilitatea ca ECU sa fi fost schimbat cu unul de pe o motocicleta destinata pietei californiene si sa ii fi ramas stocata eroarea? Cum pot scapa de eroare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Ai filtru aer Sport sau pe cel stock ? Intreb pt ca si eu am beculetul ala aprins si e din cauza filtrului care e stock, iar eu am toata galeria + toba schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheLoo86 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 Acum am filtru K&N, dar inainte aveam filtru stock si tot la fel imi aparea eroarea. Nu are treaba filtrul cu eroarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 (editat) Da,posibil ca ECU tau sa fie cu versiunea de soft pentru US.De aceea "va cauta" acel senzor. Studiaza schema electrica pentru US si vezi ce pini sunt alocati senzorului O2. Dupa care monteaza rezistenta pe acei pini si gata. Editat Mai 1, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheLoo86 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 Cred ca ar trebui sa gasesc in manualul de service al modelului de motocicleta o schema electrica a ECU. Nu prea pe am cu partea electrica, dar poate ii dau de capăt :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Gasesti sigur,la sectiunea FUEL INJECTION, trebuie sa fie un capitol legat de O2 senzor si verificarea lui. Acolo trebuie sa fie si schema cu pini pe care iti trebuie tie. Daca nu,te duci la sfarsitul manualului si gasesti toata schema electrica,o vauti pe cea de US.si urmaresti traseul. Cand ajung acasa o sa ma uit si iti postez o imagine..acum sunt pe mobil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Salut, Trebuie sa ai conectorul care pleaca din ECU( vezi foto), nu-l ai pe cel de la sonda/senzorul O2, am inteles. Rezistenta este in intervalul 10-40 ohm(schema) o gasesti usor in comert. Daca vrei sa vezi iesirea din ECU, ti-am descarcat si schema de la ECU pentru circuitul O2, verifica pinii cu atentie. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheLoo86 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 Problema e ca nu am nici conectorul care pleaca din ECU, mufa in care intra sensorul O2. De aia ziceam ca poate motocicleta mea nu e modelul pt California si sa nu aiba ECU schimbat. Ce am vazut pe net, mufa ar fi cu 4 fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Sigur ai cautat bine? Nu ai decat sa analizezi ECU sa vezi varianta...adica ce ai la cei doi pini pe ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheLoo86 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 Asa arata mufa, pe care eu nu o am, insa. » Post actualizat in 01 May 2015 18:34 Am dat jos si career si rezervor si şa... nimic » Post actualizat in 01 May 2015 18:34 Carene* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Eu am manualul cu shema O2(foto)..cauta iesirea din ECU conform pinilor, schema anterioara, vezi ce ai fizic acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheLoo86 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 Voi da maine jos şaua si voi verifica exact pe schema electrica, sa vad ce e conectat. Pe forumurile straine toti spun ca se leaga pe firele alb si alb/negru o rezistenta de 330ohm, care imita senzorul si anuleaza eroarea. Insa oe schema ta, se pare ca lucreaza in alti parametri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 (editat) Cam asta ar fi legatura. Trebuie sa te uiti sa vezi daca acesti pini pe care mi-am marcat eu sunt ocupati in ecu tau. mai precis pinul nr 5din conectorul A...nr 6 este ocupat deja, fiind plus pentru injectoare si bobinele de inductie. Teoretic daca este ecu EU..nu trebuie sa fie fir acolo la nr 5. Acum cat este rezistenta...din cat stiu eu 330 de Ohmi dar,am vazut si O2 cu alte rezistente pe heater. Daca ai stabilit ca aceia sunt pinii,atunci poti jongla cu diferite rezistente de ce nu, si cea specifiata in manual. Bafta. Editat Mai 1, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheLoo86 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 Mersi mult pentru schema, TNG :-D asta voiam, sa pot localiza intrarea in ECU, e singura solutie viabila. Revin cu un raspuns maine, dupa ce o bijuteresc :-) » Post actualizat in 02 May 2015 11:54 Mulțumesc pentru ajutor, astazi am rezolvat-o :-D Motocicleta e pe UE, iar ECU e de pe una pt US. Nu avea firul 5 din mufa A, l-am tras separat si am legat rezistența dupa schemă. A ieșit o treabă numai bună, a disparut si eroarea din bord! Mersi inca o data pentru suport :-) » Post actualizat in 02 May 2015 12:04 Cam asa arata in urma operațiunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 foarte fain a iesit bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Ariciuc Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 (editat) stiu ca suna a invartire invers acelor de ceasornic, dar! mi-as monta senzorul de oxigen... doar ca, ecu-ul meu nu stiu daca este eu sau us...din cod nu ne-am putea da seama? prezenta fumului negru si a mirosului de combustibil nears, sau ars incomplet, combinat cu un consum de benzina maricel(vreo 10l din Bucuresti pana in Campina), mers oarecum balbait la relanti... nu-s genul care sa se dea pe o roata, sau sa mearga cat tine acceleratia, merg potolit ca orice incepator multumesc! Editat Februarie 28, 2017 de Marian Ariciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Tu ai alta problem acolo..acest comportament nu este dat de lipsa senzorului de oxigen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Ariciuc Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 vrei sa dai o sugestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Din pacate sunt destule lucruri in sist.injectie,care pot genera comportamentul tau.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurentiu1990 Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Am si eu acceasi eroare ca si CheLoo86, doar ca mie imi apare cand e lasat jos cricul lateral. Cand o ridic dispare. Ceva sfaturi puteti sa-mi dati? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 (editat) Pai sfaturile sunt in topic.citeste-l de la inceput. PS.Vrei sa spui ca ai acelasi cod de eroare daca lasi cricul???? Editat Martie 31, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurentiu1990 Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Am si eu acceasi eroare ca si CheLoo86, doar ca mie imi apare cand e lasat jos cricul lateral. Cand o ridic dispare. Ceva sfaturi puteti sa-mi dati? Multumesc! » Post actualizat in 31 Mar 2017 18:09 Eroarea Fi(bec rosu intermitent) cand e lasat cricul. Am citit de la inceput dar cred ca la mine are legatura cu senzorul de la cric sau un contactez gresit. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) In manual ai procedura de diagnoza,si codurile de eroare. Citeste bine,intelege si indentifica codul din secventa de aprindere a becului FI din bord. Cand ai codul,scrie-l aici. Ideea principala acum este ca : Nimic din modul de injectie sau diagnoza nu este insotit de functionarea intrerupatorului de la cric la Honda F 4 I. La tine este o alta nenorocire acolo,in instalatia electrica... de aceea este necesar sa ai codul sa vedem ce anume senzor influenteaza miscarea cricului sa pot face o legatura la ce se intampla. Bafta! Editat Aprilie 1, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laurentiu1990 Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 In manual ai procedura de diagnoza,si codurile de eroare. Citeste bine,intelege si indentifica codul din secventa de aprindere a becului FI din bord. Cand ai codul,scrie-l aici. Ideea principala acum este ca : Nimic din modul de injectie sau diagnoza nu este insotit de functionarea intrerupatorului de la cric la Honda F 4 I. La tine este o alta nenorocire acolo,in instalatia electrica... de aceea este necesar sa ai codul sa vedem ce anume senzor influenteaza miscarea cricului sa pot face o legatura la ce se intampla. Bafta! Mersi pentru indrumare. Am identificat eroarea este vorba despre eroarea nr 9. Precizez ca merge foarte bine nu se observa nici o problema la starea de functionare a motorului, trage in toate mintile. Motocicleta am achizitionato de 2 zile si nu stiu multe despre ia. Sper sa nu fie ceva grav. Mersi inca o data pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.