Sari la conținut

Delimitari


myk3y
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva,daca schimb CDI-ul la scuterul meu(aprilia sr)o sa castig ceva viteza? Am toba sport si filtru de aer sport.As vrea sa pun un CDI de la malossi dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...i-#-Yamaha.html am mai vazut pe forum pe cineva care a cumparat exact cdi-ul acesta.Daca aveti si voi ,dati o parere. Sau daca nu modelul acesta atunci unul dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...uti-Yamaha.html Stie cineva daca este mare diferenta intre aceste doua aprinderi?(inafara ca unul are rpm control si celalalt nu) Ms.

Exact ca primul am eu.Are limitator si poti limita la cate turatii vrei tu motorul..asta e toata diferenta intre ele...Daca ai carb mare...peste 17.5,este de mare folos.mareste turatiile la greu :bounce: ...deci merita toti banii :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 348
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Exact ca primul am eu.Are limitator si poti limita la cate turatii vrei tu motorul..asta e toata diferenta intre ele...Daca ai carb mare...peste 17.5,este de mare folos.mareste turatiile la greu :bounce: ...deci merita toti banii :rock:

 

Ms pentru raspuns.Imi spui te rog daca si al doilea imi mareste turatiile? O sa castig ceva demaraj si viteza? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca maresti carburatorul intradevar e de folos dar consumul va creste practic carburatorul inmagazineaza benzina si o trimite cand tu turezi motorul la turati mari motorul cere mai multa benzina si el ii da mai multa pentru ca are loc unde sa o tina, dar daca nu vrei sa dai atatia bani poti sa iti maresti jiglorulul sau sa iti iei unul nou este ieftin si eficient daca nu vrei sa investesti prea mult. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am resusit si eu sa -i dau limitarea din toba jos si sunt bucuros reglaju ink nu i l-am nimerit perfect la carburator da mai am potinn.De inbunatatiri ce sa zic fuge mai tare 84 cu pasager ceea ce sunt ffff multumit si o crestere substantiala in turatii altceva nu mai stiu ce sa ii fac k in alta partre mie frica sa ma bag dak mai aveti idei le astept.AAaa ink ceva in esapament mai intra o teava si aia trebuie taiata merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, n-am avut timp sa citesc toate paginile din acest topic asa ca vin si eu cu cateva intrebari:

 

Am un motor enduro care are pe el motor minarelli am6 (ca pe aprilia rs50)

Am prins cu ea maxim 84 la vale, 77 pe drept (pe beton, distanta de 1 km, in locul unde un amic cu un enduro de 50 din 96 prindea 100-110)

Motoreta este o beta rrt50, an 06-07 (nu stiu exact) , cu bord electronic. Cand o turez imi arata turatia pe margine si scrie undeva jos cate rpm are in acel moment... turez mai tare, dispare scrisul de jos insa pe laterala tot mai urca turatia, apare undeva mai in centru o baterie micuta desenata, pe ea fiind marcati cei doi poli + si -. Dedesubt scrie MAX. Jos unde ar fi trebuit sa scrie turatia in cifre scrie VOLL.

In mers am impresia ca nu trage mult mai tare in ture mari, trage cam lafel. E posibil sa aiba vreo limitare? Ea are toba stock, totul este original pe ea , aveti idee ce limitati poate avea aceasta beta?

Si daca ar fi limitata din cdi cum se delimiteaza? ca tare sunt curios.

 

Va multumesc anticipat si.. am postat aici pt ca si a mea se incadreaza tot la categoria scutere. (asa scrie in talon :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de viteza sau ca ma simt in inferioritate man , nu sunt eu adeptul vitezei, tocmai de asta am ales hard enduro. eu ma temeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul meu, mai ales faza cu MAX, VOLL, acea baterie, etc. In plus in turatii mari tragea cam lafel ca pe la 4500-5000 uneori, poate asta era din cauza ambreiajului ca acum e desfacuta, astept niste discuri noi. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deci am un Alien[Rich Motors] in 2 timpi motor 49cc , iam scos limitatoarele = la jigler (mai mare) , saiba la variator si cam atat mia spus la service ala ca are ... in toba cica nu are nimik sua am avut ... ca mi sa desfacut odata toba si mia cazut garnitura care uneste toba de scuter (chiar jos sub scuter ... nu mai stiu cum se cheama) miam scos limitatoru pe la 3500 km ... vreau sa zik ca pana pe la vreo 3700 mia mers cu 60 drum drept la deal greu tare si 70-75 max la vale ... ma avertizat baiatu ca daca scot saiba de la variator nu mai are putere asa de mare ... dupa 3700 abia ajungea 60 la vale si se auzeau zgomote ciudate ... acuma la 4350 sa rupt variatorul si cureaua .... discul ala cu dinti era ros in mijloc unde vine stelutza si cureaua era ferfenita in adevaratul sens al cuvantului ... ce imi puteti spune despre asta ? de unde pot sa imi iau disc din ala nou si curea si cam cat costa fiecare + montajul ... stau in Iasi ... si in toba chiar exista un limitator ? daca da trebuie sa tai toba :| nu ?

Editat de d3c1s1v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut sunt nou pe aici si sa ma prezin Ma numesc Cristi si am un Rieju toreo 50 cu vreo 2500km ma poate ajuta cnv cu sfaturi si alte lucruri in privinta delimitarii acestui scuter va rog ??

 

a comandat cnv de pe easyparts.nl vreodata ce taxe de transport sunt sau cel mai bine cine imi poate da si mie o comanda si ii spun piesele dupa care ii dau banii pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Delimitare Piaggio Fly 50 4 Timpi . Un mic ghid dupa ce am cautat mult pe net.

Info nu Imi apartin ! Eu doar l-am adunat si prelucrat putin adaugind si foto la text.

 

Vad ca nu vrea sa ia atachmentul. Oricum cine are nevoie ,mail la esperogri@yahoo.com.

Si scuze de off topic dar ce fel de fisiere accepta forumul? RAR uri nu vrea ?

 

Greu da pina la urma a mers

post-35326-1226884849_thumb.jpg

post-35326-1226884869_thumb.jpg

post-35326-1226884890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... revin din nou! stie cineva ce e ala ECU?si de ce la panta scuterul meu nu trece de 55? se infraneaza singur... si daca ma pot duce la reprezentanta doar cu acel ECU (adica sa il demontez de pe scuter si sa ma duc cu el la ei... k sa nu mai iau scuterul, doar calculatorul ala sau ce e...?)? scuterul meu : peugeot jet force tsdi50! merci frumos! Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca simti ca pe la 48 de Km/h cind incepe sa isi ia avint si depaseste putin 48 ,la un moment dat se infrineaza putin si dupa ce mai scade viteza din nou pe la 48 iar merge normal ,atunci sa stii ca intra limitarea de turatie din CDI.CDI-ul limiteaza sa nu depasesti cam 5500 de rotatii.Asta e limitarea "electronica".ECU =CDI tot aia e.

Editat de goguboeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...