Sari la conținut

Delimitari


myk3y
 Share

Postări Recomandate

Sal, de unde pot sa cumpar un kit de delimitare pentru un kymco super8 50? Am nevoie de saiba aia de la variator si de un jigler mai mare. Am umblat ieri prin el si are restrictie la variator din cate am vazut eu, la carburator nu am umblat iar cdi-ul nu l-am gasit sa vad cate fire iese din el.

 

Multumesc pentru ajutor si asfalt uscat.

post-14986-1213082473_thumb.jpg

post-14986-1213082485_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 348
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sal, de unde pot sa cumpar un kit de delimitare pentru un kymco super8 50? Am nevoie de saiba aia de la variator si de un jigler mai mare. Am umblat ieri prin el si are restrictie la variator din cate am vazut eu, la carburator nu am umblat iar cdi-ul nu l-am gasit sa vad cate fire iese din el.

 

Multumesc pentru ajutor si asfalt uscat.

da..ai dreptate..ai retrictie la bucsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, de unde pot sa cumpar un kit de delimitare pentru un kymco super8 50? Am nevoie de saiba aia de la variator si de un jigler mai mare. Am umblat ieri prin el si are restrictie la variator din cate am vazut eu, la carburator nu am umblat iar cdi-ul nu l-am gasit sa vad cate fire iese din el.

 

Multumesc pentru ajutor si asfalt uscat.

 

asa am avut si eu la agilty; eu m-am dus la magazinul de unde am cumparat scuterul si mi le-au dat moka (bucsa si jiglerul) pt ca in mod normal kitul de delimitare vine odata cu scuterul. La mine cdi-ul este langa baterie, iar bateria este in podeaua scuterului -cdi-ul este o cutiuta neagra)

Editat de tiptil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, dar al tau ar putea sa aiba, daca gasesti cdi-ul pune o poza in care sa se vada bine toate firele si prima data scoate-i limitarea mecanica - bucsa e cea mai importanta, degeaba umbli la cdi daca nu scoti mai intai limitarile mecanice

Editat de tiptil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un prieten de al meu un RS 50 2007,a scos limitarea din toba,ii merge 60 doar.Mecanicul i-a zis ca are o limitare la admisia de aer numita "capastru" care nu il lasa sa traga destul aer.Eu nu am mai auzit de asa ceva.Voi?

 

da, am auzit

 

http://flexistentialist.org/blog/archives/...modern-scooter/

Editat de tiptil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un prieten de al meu un RS 50 2007,a scos limitarea din toba,ii merge 60 doar.Mecanicul i-a zis ca are o limitare la admisia de aer numita "capastru" care nu il lasa sa traga destul aer.Eu nu am mai auzit de asa ceva.Voi?

 

 

Da exista asa ceva, eu am un Aprilia Scarabeo 4t din 2007 si intradevar are 2 astefel de chestii care opresc sa vina aer suficient in motor. Dar chiar si dupa ce am scos acele chestii care ingustau galeria de aer nu mergea mai tare, dimpotriva ii vena prea mult aer si nu se mai accelera cum trebuie de pe loc. O ingustare se afla chiar la iesirea din filtrul de aer catre motor (la mine e o chestie alba care ingusteaza trecerea aerului) si o alta se afla la intrarea in filtrul de aer (furtunul care vine se sub podeaua scuterului tot o chestie alba). Le-am indepartat pe amandoua dar nici o diferenta chiar as putea spune ca mergea mai rau ca nu se accelera la plecarea de pe loc. Si inainte de scoaterea acelor ingustari din filtru si dupa nu merge mai tare de 60 km/h. Oricum, am descarcat de pe net un material informativ despre toate modelele de scutere Aprilia produse pana in prezent in care scria ca aprinderea (cel putin la Aprilia Scarabeo 4t din 2007 modelul pe care il detin) este "ECU controlled ignition", in consecinta mai mult ca sigur ca CDI-ul e limitat electronic. Insa nu m-as baga sa-l desfac sa vad unde ar putea fi limitat CDI-ul ca e f posibil sa-l dereglez de tot. La fel si la ingustarile de la carburator, dupa ce le-am scos mai mult ca sigur ca trebuia sa mai "tai" din surubelul de aer dar am zis sa nu-l dereglez ca dupa aceea nu se stie cum ar fi mers. Am observat si din propria experienta ca "daca te bagi in el" chiar daca merge bine chiar si limitat e f posibil sa-l dereglezi. Din ce am mai citit pe forum stiu ca am dreptate, trebuie sa stii ce faci ca sa-l defaci sa repari sau sa schimbi/modifici ceva. Si oricum se pare ca acele ingustari din filtrul de aer nu ma afecteza deloc de vreme ce tot fix 60 km/h prinde. Eram curios totusi daca cineva a incercat sa telefoneze la Aprilia in Italia sau sa le scrie pe mail in legatura cu scoaterea unei limitari oare nu ne-ar spune? Cred ca mai mult ca sigur ca nu dar oricum mi-am propus sa le scriu sa-i intreb de limitari la modelul meu de scuter si va anunt daca primesc vreun raspuns.

 

In privinta limitarilor pe care le-a avut al meu, am scos saiba de pe variator si s-a cunoscut diferenta: de la 50 km/h cat prindeam inainte am castigat exact 10 km/h si acum prind 60 km/h. Sunt sugur ca si acele ingustari din filtrul de aer sunt limitari dar de vreme ce le-am scos si nu s-a vazut nici o diferenta ca top speed si scuterul nu mai pornea venindu-i prea mult aer le-am montat la loc si acum porneste foarte bine. Am vazut mai julti utilizatori de Aprilia Scarabeo 4 timpi 50 cc pe forum, le-as fi recunoscator daca mi-ar spune exact si mie cum si-au delimitat scuterele sau cum le-a delimitat altcineva pentru ei in cazul in care au fost prezenti.

 

Eu am impartasit toate cunostintele mele pana in prezent cu privire la delimitarea acestui model de scuter, sper ca si altii sa faca la fel. Nu uitati sa schimbati uleiul de motor care in cartea tehnica scrie ca trebuie sa fie 5W40 cu unul mai vascos recomandat tot de producator 5W50 sau 10W50 fully synthetic oil - in cartea tehnica scrie ca in tarile cu clima calda sau pentru conditii grele de utilizare de recomanda ultimile tipuri de uleiuri scrise de mine. Puteti sa completati ceea ce am scris cu informatii certe pe care le stiti reale.

Astept opinii intemeiate cu privire la delimitarea totala.

 

Inca o chestie si apoi inchei ca e prea lung acest post - nu va chinuiti sa desfaceti carburatorul gandindu-va sa ridicati sau sa coborati siguranta de pe cuiul de dozaj al amestecului carburant pt ca la Aprilia Scvarabeo 4 t de 50 cc nu exista o astfel de siguranta pe cuiul de dozaj si va chinuiti degeaba. Mai exista totusi posibilitatea ca jiglorul (scuzati daca nu am scris bine termenul) principal inchis de acest cui de dozaj sa fie prea mic si asta evident ar fi o limitare dar asta e doar o presupunere. Restul ce am scris referitor la limitari si nu numai sunt chestii certe verificate de mine.

 

Multa bafta la delimitare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un prieten de al meu un RS 50 2007,a scos limitarea din toba,ii merge 60 doar.Mecanicul i-a zis ca are o limitare la admisia de aer numita "capastru" care nu il lasa sa traga destul aer.Eu nu am mai auzit de asa ceva.Voi?

 

 

Da exista asa ceva, eu am un Aprilia Scarabeo 4t din 2007 si intradevar are 2 astefel de chestii care opresc sa vina aer suficient in motor. Dar chiar si dupa ce am scos acele chestii care ingustau galeria de aer nu mergea mai tare, dimpotriva ii vena prea mult aer si nu se mai accelera cum trebuie de pe loc. O ingustare se afla chiar la iesirea din filtrul de aer catre motor (la mine e o chestie alba care ingusteaza trecerea aerului) si o alta se afla la intrarea in filtrul de aer (furtunul care vine se sub podeaua scuterului tot o chestie alba). Le-am indepartat pe amandoua dar nici o diferenta chiar as putea spune ca mergea mai rau ca nu se accelera la plecarea de pe loc. Si inainte de scoaterea acelor ingustari din filtru si dupa nu merge mai tare de 60 km/h. Oricum, am descarcat de pe net un material informativ despre toate modelele de scutere Aprilia produse pana in prezent in care scria ca aprinderea (cel putin la Aprilia Scarabeo 4t din 2007 modelul pe care il detin) este "ECU controlled ignition", in consecinta mai mult ca sigur ca CDI-ul e limitat electronic. Insa nu m-as baga sa-l desfac sa vad unde ar putea fi limitat CDI-ul ca e f posibil sa-l dereglez de tot. La fel si la ingustarile de la carburator, dupa ce le-am scos mai mult ca sigur ca trebuia sa mai "tai" din surubelul de aer dar am zis sa nu-l dereglez ca dupa aceea nu se stie cum ar fi mers. Am observat si din propria experienta ca "daca te bagi in el" chiar daca merge bine chiar si limitat e f posibil sa-l dereglezi. Din ce am mai citit pe forum stiu ca am dreptate, trebuie sa stii ce faci ca sa-l defaci sa repari sau sa schimbi/modifici ceva. Si oricum se pare ca acele ingustari din filtrul de aer nu ma afecteza deloc de vreme ce tot fix 60 km/h prinde. Eram curios totusi daca cineva a incercat sa telefoneze la Aprilia in Italia sau sa le scrie pe mail in legatura cu scoaterea unei limitari oare nu ne-ar spune? Cred ca mai mult ca sigur ca nu dar oricum mi-am propus sa le scriu sa-i intreb de limitari la modelul meu de scuter si va anunt daca primesc vreun raspuns.

 

In privinta limitarilor pe care le-a avut al meu, am scos saiba de pe variator si s-a cunoscut diferenta: de la 50 km/h cat prindeam inainte am castigat exact 10 km/h si acum prind 60 km/h. Sunt sugur ca si acele ingustari din filtrul de aer sunt limitari dar de vreme ce le-am scos si nu s-a vazut nici o diferenta ca top speed si scuterul nu mai pornea venindu-i prea mult aer le-am montat la loc si acum porneste foarte bine. Am vazut mai julti utilizatori de Aprilia Scarabeo 4 timpi 50 cc pe forum, le-as fi recunoscator daca mi-ar spune exact si mie cum si-au delimitat scuterele sau cum le-a delimitat altcineva pentru ei in cazul in care au fost prezenti.

 

Eu am impartasit toate cunostintele mele pana in prezent cu privire la delimitarea acestui model de scuter, sper ca si altii sa faca la fel. Nu uitati sa schimbati uleiul de motor care in cartea tehnica scrie ca trebuie sa fie 5W40 cu unul mai vascos recomandat tot de producator 5W50 sau 10W50 fully synthetic oil - in cartea tehnica scrie ca in tarile cu clima calda sau pentru conditii grele de utilizare de recomanda ultimile tipuri de uleiuri scrise de mine. Puteti sa completati ceea ce am scris cu informatii certe pe care le stiti reale.

Astept opinii intemeiate cu privire la delimitarea totala.

 

Inca o chestie si apoi inchei ca e prea lung acest post - nu va chinuiti sa desfaceti carburatorul gandindu-va sa ridicati sau sa coborati siguranta de pe cuiul de dozaj al amestecului carburant pt ca la Aprilia Scvarabeo 4 t de 50 cc nu exista o astfel de siguranta pe cuiul de dozaj si va chinuiti degeaba. Mai exista totusi posibilitatea ca jiglorul (scuzati daca nu am scris bine termenul) principal inchis de acest cui de dozaj sa fie prea mic si asta evident ar fi o limitare dar asta e doar o presupunere. Restul ce am scris referitor la limitari si nu numai sunt chestii certe verificate de mine.

 

Multa bafta la delimitare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un prieten de al meu un RS 50 2007,a scos limitarea din toba,ii merge 60 doar.Mecanicul i-a zis ca are o limitare la admisia de aer numita "capastru" care nu il lasa sa traga destul aer.Eu nu am mai auzit de asa ceva.Voi?

 

 

Da exista asa ceva, eu am un Aprilia Scarabeo 4t din 2007 si intradevar are 2 astefel de chestii care opresc sa vina aer suficient in motor. Dar chiar si dupa ce am scos acele chestii care ingustau galeria de aer nu mergea mai tare, dimpotriva ii vena prea mult aer si nu se mai accelera cum trebuie de pe loc. O ingustare se afla chiar la iesirea din filtrul de aer catre motor (la mine e o chestie alba care ingusteaza trecerea aerului) si o alta se afla la intrarea in filtrul de aer (furtunul care vine se sub podeaua scuterului tot o chestie alba). Le-am indepartat pe amandoua dar nici o diferenta chiar as putea spune ca mergea mai rau ca nu se accelera la plecarea de pe loc. Si inainte de scoaterea acelor ingustari din filtru si dupa nu merge mai tare de 60 km/h. Oricum, am descarcat de pe net un material informativ despre toate modelele de scutere Aprilia produse pana in prezent in care scria ca aprinderea (cel putin la Aprilia Scarabeo 4t din 2007 modelul pe care il detin) este "ECU controlled ignition", in consecinta mai mult ca sigur ca CDI-ul e limitat electronic. Insa nu m-as baga sa-l desfac sa vad unde ar putea fi limitat CDI-ul ca e f posibil sa-l dereglez de tot. La fel si la ingustarile de la carburator, dupa ce le-am scos mai mult ca sigur ca trebuia sa mai "tai" din surubelul de aer dar am zis sa nu-l dereglez ca dupa aceea nu se stie cum ar fi mers. Am observat si din propria experienta ca "daca te bagi in el" chiar daca merge bine chiar si limitat e f posibil sa-l dereglezi. Din ce am mai citit pe forum stiu ca am dreptate, trebuie sa stii ce faci ca sa-l defaci sa repari sau sa schimbi/modifici ceva. Si oricum se pare ca acele ingustari din filtrul de aer nu ma afecteza deloc de vreme ce tot fix 60 km/h prinde. Eram curios totusi daca cineva a incercat sa telefoneze la Aprilia in Italia sau sa le scrie pe mail in legatura cu scoaterea unei limitari oare nu ne-ar spune? Cred ca mai mult ca sigur ca nu dar oricum mi-am propus sa le scriu sa-i intreb de limitari la modelul meu de scuter si va anunt daca primesc vreun raspuns.

 

In privinta limitarilor pe care le-a avut al meu, am scos saiba de pe variator si s-a cunoscut diferenta: de la 50 km/h cat prindeam inainte am castigat exact 10 km/h si acum prind 60 km/h. Sunt sugur ca si acele ingustari din filtrul de aer sunt limitari dar de vreme ce le-am scos si nu s-a vazut nici o diferenta ca top speed si scuterul nu mai pornea venindu-i prea mult aer le-am montat la loc si acum porneste foarte bine. Am vazut mai julti utilizatori de Aprilia Scarabeo 4 timpi 50 cc pe forum, le-as fi recunoscator daca mi-ar spune exact si mie cum si-au delimitat scuterele sau cum le-a delimitat altcineva pentru ei in cazul in care au fost prezenti.

 

Eu am impartasit toate cunostintele mele pana in prezent cu privire la delimitarea acestui model de scuter, sper ca si altii sa faca la fel. Nu uitati sa schimbati uleiul de motor care in cartea tehnica scrie ca trebuie sa fie 5W40 cu unul mai vascos recomandat tot de producator 5W50 sau 10W50 fully synthetic oil - in cartea tehnica scrie ca in tarile cu clima calda sau pentru conditii grele de utilizare de recomanda ultimile tipuri de uleiuri scrise de mine. Puteti sa completati ceea ce am scris cu informatii certe pe care le stiti reale.

Astept opinii intemeiate cu privire la delimitarea totala.

 

Inca o chestie si apoi inchei ca e prea lung acest post - nu va chinuiti sa desfaceti carburatorul gandindu-va sa ridicati sau sa coborati siguranta de pe cuiul de dozaj al amestecului carburant pt ca la Aprilia Scvarabeo 4 t de 50 cc nu exista o astfel de siguranta pe cuiul de dozaj si va chinuiti degeaba. Mai exista totusi posibilitatea ca jiglorul (scuzati daca nu am scris bine termenul) principal inchis de acest cui de dozaj sa fie prea mic si asta evident ar fi o limitare dar asta e doar o presupunere. Restul ce am scris referitor la limitari si nu numai sunt chestii certe verificate de mine.

 

Multa bafta la delimitare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scarabel, greseala ta, din ce ai descris aici este ca dupa scoaterea limitarilor la aer n-ai reglat amestecul carburant. S-a discutat pe forum cum se face. Daca nu gasesti da-mi un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scarabel, greseala ta, din ce ai descris aici este ca dupa scoaterea limitarilor la aer n-ai reglat amestecul carburant. S-a discutat pe forum cum se face. Daca nu gasesti da-mi un PM.

 

Poate este greseala dar poate nu ai inteles ce vreau sa spun. Am spus ca dupa scoaterea ingustarilor din filtrul de aer intr-adevar nu am reglat amstecul aer-carburant tocmai pentru a nu-l deregla carburatorul. Si oricum chiar si dupa ca am scos acele ingustari mai mult de 60 nu a mers nici macar cu un km. Si plus de asta nu pornea evdent pentru ca amestecul era prea bogat in aer. Dar ideea este ca chiar si cand avea asa zisele limitari mai mult de 60 nu prindeam dar macar pornea bine din prima nu trebuia sa ma chinui. Sincer, dupa ce am scos acele ingustari nu am obesrvat nici o diferenta nici macar la demaraj fara sa mai vorbesc de viteza plus faptul ca per total scuterul mergea mai rau ca inainte. Pe de o parte nici nu are rost sa ma scot acele ingustari daca nu se vede nici un efect ca apoi sa ma apuc sa reglez carburatorul ca-l pot deregla de tot in felul asta am citit forumul asta mai tot si am observat ca cine s-a apucat sa umble la anumite reglaje la carburator mai mult a dereglat decat a reglat. Ma uitam chiar la sectiunea Srvice Scootere unde cineva tot cu un motor in 4 timpi de 50 cc (Peugeot V-click parca era) s-a apucat sa desfaca carburatorul si sa-l regleze ca pana la urma sa-l deregleze de tot si nu mai rusea sa-i gaseasca pozita buna plus ca bujia parca era neagra. Asta-i considerentul pt care nu am reglat amestecul mai ales daca scuterul merge la fel si mai mult de 60 nu urca sub nici un chip. Am vorbit cu baietii de la United Motors de la Bucuresti si mi-au spus ca mi-l delimiteaza cu siguranta numai sa le dau seria si nr. de sasiu dar problema e ca eu sunt din Botosani si pana acolo am de mers o "bucatica" mai ales cu scuterul. De platit curier sa mi-l duca pana acolo nici nu incape discutie ca platesc mult mai mult pe curier decat se merita si ce fac de banii astia imi iau alt scooter delimitat. deci variant asta sare din schema. Mi-au spus cei de la UM ca mai un dealer si pe la Foscani dar si pna acolo sunt vreo 370 km de la Botosani si plus de asta i-am sunat pe cei de la Focsani si nu mi-au garantat ca plec de la ei delimitat, mi-au spus ca o sa umble la jigoarele de la carburator si eventual o sa-mi dea o gaura mai mare la evacuare dar nu mi s-au parut a fi profesionisti. Ma astptam ca si cei de la Foscani sa stie ce au de facut din prima nu sa incerce sa-l delimiteze "prin incercare si eroare" ca asa am facut si eu cand am desfacut carburatorul si filtrul de aer si nu am reusit decat sa-l faca sa mearga mai prost decat inainte. De aceea spun ca atunci cand dati relatii la cineva cu privire la delimitare este foarte important ca sa stii din prima sa-i spui omului unde sa se uita ca asa el umbland in scuter il poate deregla sau chiar strica. Eu nu am scris asa des pe aici dar ce am scris este perfect valabil si adevarat si fara presupuneri. Unde doar am presupus am mentionat clar asta.

 

Mi s-ar parea o idee mai buna sa se faca un topic dedicat delimitarilor dar unde sa posteze numai cei care stiu ce scriu si care au incercat si eventual le-a reusit pasenta decat sa scrie ba unul ba altul ca "ai putea sa ai limitare pe la carburator, ba pe la esapament, ba la CDI etc" fara sa indice un loc clar unde este acea limitare. Adica e mai bine sa spui omului: am un scuter marca asta, l-am desfacut eu sau cu ajutorul unui preten si am gasit asta si asta ca fiind limitari. Cu explicatii clare si concise. Cum ai spus si tu daca nu ai nimic sa spui sau vorbesti doar din auzite mai bine taci. Acum fara suparare, nu m-am referit la tine cand am spus ca sunt unii care vorbesc din auzite si poate ii fac pe alti incepatori doar sa-si deregleze scuterele si apoi sa se ia cu mainile de cap. Dar mai sunt si de astia suficienti deci nu poti pune baza dacat pe cei ce au incercat si au reusit la "deristrictionari". Parea mea - fara suparare fata de nimeni.

 

In consecinta daca stiti ce vorbiti ca ati incercat voi/ati vazut pe altii facand aia si aia puneti pe forum eventual la acest post al meu daca nu...mai bine tacem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scarabel, si eu mi-am derestrictionat singur scuterul. Totodata am reglat si amestecul carburant plus alte chestiuni de mecanica. Asa ca nu vorbesc din auzite. In plus m-am documentat destul de mult in aceasta privinta.

Haide sa-ti dau o idee. Marchezi pozitia exacta a surubului de aer/carburant, dai jos limitarile de la filtrul de aer si pe unde mai ai si apoi iti reglezi singur amestecul carburant. Daca nu esti multumit de rezultat poti oricand sa revii la starea lui initiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scarabel, si eu mi-am derestrictionat singur scuterul. Totodata am reglat si amestecul carburant plus alte chestiuni de mecanica. Asa ca nu vorbesc din auzite. In plus m-am documentat destul de mult in aceasta privinta.

Haide sa-ti dau o idee. Marchezi pozitia exacta a surubului de aer/carburant, dai jos limitarile de la filtrul de aer si pe unde mai ai si apoi iti reglezi singur amestecul carburant. Daca nu esti multumit de rezultat poti oricand sa revii la starea lui initiala.

 

Just si ceea ce spui tu, pana la urma cred ca o sa incerc asa cum ai spus sa marchez suruburile sa pot reveni oricand la setarile initiale in cazul in care ceva nu merge. Mersi mult si daca totusi stii si alte modalitati de delimitare care le-ai incercat si pot fi valabile si in cazul meu nu ezita sa-mi impartasesti. Astept cu interes propunerile tale. Mersi anticipat. Si eu m-am documentat mult in acesta privinta si daca esti interesat putem schimba pareri pe mail. Mail-ul meu este tradaut_ir@yahoo.com Mentionez ca pe mes nu stau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai decat un surub pt aer/carburant.

Pt derestrictionare la aprilia vezi aici. Daca nici asta nu te ajuta...

Vezi ca nu te-ai documentat destul? :P :D

 

Stiam de ceea ce mi-ai aratat tu dar nu stiu daca se aplica si la motoarele Aprilia in 4 timpi. M-am documentat crede-ma ca stiam de asa zisa limitare din toba - dar la scuterul meu, fiind in 4 timpi nu are la toba acea teava cum se gaseste la scuterele in 2 timpi. Banuiesc ca si toba mea are limitarile ei mai mult ca sigur ca sunt niste site in ea ca doar scuterul e omologat EURO 2 si poate si altele. Dar in acel material pe care mi l-ai furnizat (foate amabil din partea ta) nu apareau nici o limitare la filtrul de aer sau la CDI. Pentru ca asa cum am spus in Lista cu date tehnice cu toate scuterele aprilia apare la sectiunea Spark Plug Advance scris ECU Controlled deci mai mult ca sigur modelul meu are un asa zis "computer" care controleaza aprinderea si implicit scanteia la bujie si numarul de revolutii al motorului. O sa incerc sa fac un upload la acea lista cu date tehnice ca sa vada si altii poate le foloseste. Si daca te vei uita cu atentie ca e scris fff mic vei vedea ce am scris eu. Cat despre limitarea la jiglor (nu mai stiu cum se scrie) la carburator - adica main jet este mai mic decat cel care imi trebuie pentru modelul meu nici nu are rost sa-l desfac carburatorul sa ma uit daca nu am alt jiglor de schimb sau macar ceva cu care sa masor diametrul gaurii jiglorului pe care il am acum in carburator. Asa ca materialul pe care mi l-ai furnizat cu atata amabilitate nu cred ca se aplica si in cazul meu. Sau poate macar o parte din el poate e valabil dar e greu de verificat daca nu ai intrumentele si cunostintele necesare. Si poate si curajul sa-l desfaci chiar daca stii ce gasesti in el - ca vorba aia ce-i reglat din fabrica e cel mai bun reglaj. Parerea mea

00028.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am stat sa ma uit prin topicul respectiv, dar nu stiu daca ai observat ca exista 5 pagini despre derestrictionarea scuterelor aprilia, plus un intreg forum. :P

Cat despre reglarea din fabrica, sunt de acord cu tine ca de multe ori este cea ideala, dar nu rezista. La un moment dat, fie ca vrei sau nu va trebui reglat din nou. Si atunci ce faci, il trimiti la fabrica? Nu cred ca trebuie sa te impiedici atat de mult de acest aspect.

Uite inca un link util: http://scootnfast.com/

 

PS. Se zice jiclor :D

PPS nu te mai formaliza atat, suntem intre prieteni :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am stat sa ma uit prin topicul respectiv, dar nu stiu daca ai observat ca exista 5 pagini despre derestrictionarea scuterelor aprilia, plus un intreg forum. :P

Cat despre reglarea din fabrica, sunt de acord cu tine ca de multe ori este cea ideala, dar nu rezista. La un moment dat, fie ca vrei sau nu va trebui reglat din nou. Si atunci ce faci, il trimiti la fabrica? Nu cred ca trebuie sa te impiedici atat de mult de acest aspect.

Uite inca un link util: http://scootnfast.com/

 

PS. Se zice jiclor :D

PPS nu te mai formaliza atat, suntem intre prieteni :lol:

 

Stiam si de site-ul pus de tine mai ales ca tot baiatul ala ne arata si pe ariliaforum cum se delimiteaza un scuter. Am studiat bine problema pe toate partile mai ales la delimitari ca e enervant sa vezi ca merge scuterul si ajunge acul la 60 si gata nu mai urca nici macar un 1km. Am vorbit cu cei de United Motors si le-am dat seria de sasiu si mi-au spus ca revizia si delimitarea totala m-ar ajunge 300 - 310 Ron. Oare se merita ca daca ar fi la doi pasi de mine n-ar fi o problema 3 milioane dar din Botosani la Bucuresti sunt peste 500 km si nu ca nu i-as face cu scuterul dar cred ca in 2 zile si o noapte cazare la hotel. Plus ca ar trebui sa circul mai mult noaptea ca mi-e frica ziua sa nu se supraincalzeasca fiind racire pe aer. Am incredere in scuter ca m-ar tine ca doar de la Focsani mi l-am achizitionat in martie si am facut 370 km pe kilometrajul scuterului cand mi l-am adus. Asa ca as prefera sa-l delimitez eu dar se pare ca e imposibil. Le-am scris astora de la Aprilia din Italia si i-am intrebat unde sunt liumitarile pt modelul meu, sunt curios daca imi vor spune dar nu prea cred. Nici nu stiu daca ii obliga legislatia sa-mi spuna datele astea. Oricum va tin la curent daca primesc vreun raspuns. Te-ai uitat la materialul atasat de mine? ai vreo parere cu privire la limitarea in CDI sau jiclorul de la carburator? Ce bine ar fi daca mi-ar spune cineva care a mai delimitat acest model de scuter atunci as avea date certe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma ajuta si pe mine?

Nu prea ma pricep la mecanica...si poate ma ajuta careva sa inteleg si eu...

Am un sooter Yamaha maxster de 150cmc in 4 timpi si nu prinde mai mult de 105...

Asta sa fie tot ce poate sau sa fie limitat?

In bord are 140...

Si mi-as dori sa il delimitez daca este sau sa il modific cumva sa prinda un 120 macar daca nu 130...

Ce ziceti?

O fi limitat sau nu?post-38185-1213218879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e nou, cati kilometri are, poate sunt rolele sau cureaua tocite, da mai multe detalii...

Acum o luna l-am luat si e second, are 7300 km si ideea este ca am auzit de mai multe ori intre 60 si 80 un tziuit subtire parca s-ar freca ceva sau ar scapa ceva...

Poate sa fie cureaua???

Daca ar fi cureaua...cat costa una, un pret estimativ, un milion, mai putin mai mult???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , o curea costa in jur de 1 milion; eu zic sa desfaci transmisia si sa vezi in ce stare e cureaua ta daca e tocita (vezi ce dimensiuni are cureaua originala si masoar-o sa vezi daca are aceeasi latime sau daca are urme de uzura vizibile) si verifica si rolele din variator ( sa vezi daca sunt tocite - ele trebuie sa fie rotunde, daca sunt conice schimba-le), deasemenea este posibil ca fostul propietar sa fi pus role mai usoare pt demaraj si asta sa fie cauza pierderii din viteza.,

Editat de tiptil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , o curea costa in jur de 1 milion; eu zic sa desfaci transmisia si sa vezi in ce stare e cureaua ta daca e tocita (vezi ce dimensiuni are cureaua originala si masoar-o sa vezi daca are aceeasi latime sau daca are urme de uzura vizibile) si verifica si rolele din variator ( sa vezi daca sunt tocite - ele trebuie sa fie rotunde, daca sunt conice schimba-le), deasemenea este posibil ca fostul propietar sa fi pus role mai usoare pt demaraj si asta sa fie cauza pierderii din viteza.,

O sa il bag intr-un service dupa ce il desfac sa verific, sa vad daca totul este in regula...

Ms pt sfaturi...totusi crezi ca poate fi vorba de o limitare daca nu este asta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa il bag intr-un service dupa ce il desfac sa verific, sa vad daca totul este in regula...

Ms pt sfaturi...totusi crezi ca poate fi vorba de o limitare daca nu este asta???

da..poate fi la toba...acceleratie...variator..carburator..filtru de aer...etc..p`aicea ar putea se ascunde..sau in cel mai rau caz la CDI(aprindere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna Scarabel,am citit postarile tale,sper sa reusesti sa delimitezi scuterul tau,daca e pe partea mecanica cred ca iti va fi [intr-un fel]mai usor,insa daca e din aprindere[CDI],va fi mai greu;eu am un Honda dio3,de 49cc3,cred ca e din cdi limitat,prinde doar 55km/h.Mi-a dat un amic de pe acest forum o skema ptr. delimitare cdi,insa nu pricep s-o interpretez,am s-o postez din nou,poate te va ajuta si pe tine[si pt.altii].Daca reusesti sa faci ceva cu acesta skema[care zice ca ar costa 15ron,piesele] te rog sa ma anunti si pe mine,sunt din Havarna,Botosani.

Mult succes!

post-38084-1213251440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...