Sari la conținut

Delimitari


myk3y
 Share

Postări Recomandate

da , o curea costa in jur de 1 milion; eu zic sa desfaci transmisia si sa vezi in ce stare e cureaua ta daca e tocita (vezi ce dimensiuni are cureaua originala si masoar-o sa vezi daca are aceeasi latime sau daca are urme de uzura vizibile) si verifica si rolele din variator ( sa vezi daca sunt tocite - ele trebuie sa fie rotunde, daca sunt conice schimba-le), deasemenea este posibil ca fostul propietar sa fi pus role mai usoare pt demaraj si asta sa fie cauza pierderii din viteza.,

O sa il bag intr-un service dupa ce il desfac sa verific, sa vad daca totul este in regula...

Ms pt sfaturi...totusi crezi ca poate fi vorba de o limitare daca nu este asta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 358
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O sa il bag intr-un service dupa ce il desfac sa verific, sa vad daca totul este in regula...

Ms pt sfaturi...totusi crezi ca poate fi vorba de o limitare daca nu este asta???

da..poate fi la toba...acceleratie...variator..carburator..filtru de aer...etc..p`aicea ar putea se ascunde..sau in cel mai rau caz la CDI(aprindere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna Scarabel,am citit postarile tale,sper sa reusesti sa delimitezi scuterul tau,daca e pe partea mecanica cred ca iti va fi [intr-un fel]mai usor,insa daca e din aprindere[CDI],va fi mai greu;eu am un Honda dio3,de 49cc3,cred ca e din cdi limitat,prinde doar 55km/h.Mi-a dat un amic de pe acest forum o skema ptr. delimitare cdi,insa nu pricep s-o interpretez,am s-o postez din nou,poate te va ajuta si pe tine[si pt.altii].Daca reusesti sa faci ceva cu acesta skema[care zice ca ar costa 15ron,piesele] te rog sa ma anunti si pe mine,sunt din Havarna,Botosani.

Mult succes!

post-38084-1213251440_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un scuter de 150 cmc nu are nici un motiv sa fie limitat.

Asa cred si eu dar totusi 105 la ora cu unu de 150 ii cam putin nu crezi???

Inseamna ca e ceva acolo...

Oricum intentionez sa il bag in service...sa deslusesc misterul... :friends:

In rest asfalt uscat, si sa ne auzim cu bine...

multumesc tuturor pt ajutor....

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un scuter de 150 cmc nu are nici un motiv sa fie limitat.

 

cum sa nu aiba motiv sa fie limitat ? probabil ciclistica, franele nu fac fata la viteza mai mare...

 

apropo... si hayabusa este limitata la 300 :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva peugeot jet force? am si eu unu si vreau sa il delimitez... i-am scos saiba aia din variator si ttot nu prinde mai mult de 52-55km/h! am intrebat un mecanic si mi-a zis k nu poate fi delimitat, e imposibil deoarece are turometru si k asa e el construit sa nu prinda mai mult! e adevarat?

Ma poate ajuta cineva...va rog frumos! Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum va anuntam in posturile trecute am scris pe site-ul aprilia intrebamdu-i cum se delimiteaza modelul meu de scuter. dar dupa cum ma si asteptam mi-au raspuns ca aceste informatii le pot oferi doar dealerii lor autorizati din tara ta natala. Si cum cei de la United Motors nu ofera aceste informatii ca doar nu-s prosti ca ar pierde multi clienti mai priceputi la mecanica cred ca raman cu el limitat. Nu ma bag in el pana nu am informatia certa despre delimitare. Bafta multa la tot!

Si totusi e incredibil ca nimeni nu a mai delimitat un model similar cu al meu... so daca e cineva il rog sa ma ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa nu aiba motiv sa fie limitat ? probabil ciclistica, franele nu fac fata la viteza mai mare...

 

apropo... si hayabusa este limitata la 300 :D

Esti praf! Si de ce mama ciorilor sa faci un motor mare si puternic daca nu esti in stare sa faci si frane corespunzatoare? Idee mai stupida nu am auzit, hayabusa nu e limitata si trece de 300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o chinezarie, BT50QT-16, Baotian sau Huatian, chiar nu conteaza.

Saiba la variator nu este, fir roz la cdi nu este (defapt lipseste acel fir), l-am reglat sa primeasca mai multa benzina, si totusi nu vrea sa mearga decat cu maxim 45km/h.

Nu mai am nici o idee, rodajul e facut.....ar putea fi un cdi limitat, nush.

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti praf! Si de ce mama ciorilor sa faci un motor mare si puternic daca nu esti in stare sa faci si frane corespunzatoare? Idee mai stupida nu am auzit, hayabusa nu e limitata si trece de 300.

mdeeeee :D :blink: :kiss:

 

nu doar hayabusa este limitata ci toate motocicletele(Japoneze), si nu la 300 ci la 299km/h. In 2002, in urma unei conventii nescrise, sa impus producatorilor japonezi de motociclete sa limiteze toate motoarele produse in continuare la 299 km/h. aceasta s-a intamplat din motive de sigurantza (nu prea vad eu sigurantza nici daca limitezi la 299.... never mind). astfel motocicletele Japoneze sunt limitate electronic la 299km/h si detinatorul recordului de viteza (stock) este MV Agusta, deoarece moatoarele europene au ramas fara acest limitator.

Apropo de Hayabusa ce trece de 300: sau e produsa pina in 2002 sau este schimbat ECU ramanand astfel fara limita :lol:

 

P.S. de ce va place asa mult sa va jignitzi unul pe altul???

 

are cineva peugeot jet force? am si eu unu si vreau sa il delimitez... i-am scos saiba aia din variator si ttot nu prinde mai mult de 52-55km/h! am intrebat un mecanic si mi-a zis k nu poate fi delimitat, e imposibil deoarece are turometru si k asa e el construit sa nu prinda mai mult! e adevarat?

Ma poate ajuta cineva...va rog frumos! Asfalt uscat!

 

Este pe injectie? sau C-tech?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saiba la variator nu este, fir roz la cdi nu este (defapt lipseste acel fir),

 

 

cine poate sa povesteasca ce e cu acel ,,celebru fir roz'' la CDI? ce trebuie sa faci cu el?sa-l elimini de tot?sa atasezi de el ceva piese?cum se delimiteaza ,cand e vorba de acel fir roz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

celebrul fir roz (care la baotianul meu bt50qt-9 e roz doar vreo 10 cm langa cdi dupa care e negru) reprezinta o limitare a cdi-ului in sensul ca nu permite urcarea in turatii. de exemplu sa zicem ca limitat cdi permite urcarea pana la 7000 ture(sa zicem 55 km/h).Daca acest fir se taie atunci cdi nu mai primeste informatie de la sistemul de aprindere si motorul urca in turatii pana la 8000 ture de exemplu. valorile pe care le-am dat eu sunt un simplu exemplu ca sa intelegi fenomenul nu trebuie sa le iei ca atare. deci daca tai acel fir castigi turatie si automat viteza.

In ceea ce priveste benzina pozitia optima a acelei sigurante pe cuiul de dozaj(cuiul pontou) este cea din mijloc.Eliminati orice garnitura de cauciuc de pe cuiul de dozaj.Pe oricare alta pozitie motorul sau nu are benzina suficienta sau merge innecat.

Daca scuterul are peste 8000 km schimba cureaua de distributie ca din pacate se inmoaie.

La al meu tb sa schimb cureaua ca e terminata deja maxim 70km/h imediat dupa delimitare mergeam cu 80km/h(cu sau fara insotitor).

Atentie : nu aruncati piesele care va raman dupa delimitari pentru ca sigur o sa mai aveti nevoie de ele la un eventual I.T.P.

Bafta si pentru alte intrebari despre baotiane pm sau ym !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdeeeee :D :blink: :kiss:

 

nu doar hayabusa este limitata ci toate motocicletele(Japoneze), si nu la 300 ci la 299km/h. In 2002, in urma unei conventii nescrise, sa impus producatorilor japonezi de motociclete sa limiteze toate motoarele produse in continuare la 299 km/h. aceasta s-a intamplat din motive de sigurantza (nu prea vad eu sigurantza nici daca limitezi la 299.... never mind). astfel motocicletele Japoneze sunt limitate electronic la 299km/h si detinatorul recordului de viteza (stock) este MV Agusta, deoarece moatoarele europene au ramas fara acest limitator.

Apropo de Hayabusa ce trece de 300: sau e produsa pina in 2002 sau este schimbat ECU ramanand astfel fara limita :lol:

 

P.S. de ce va place asa mult sa va jignitzi unul pe altul???

 

 

 

Este pe injectie? sau C-tech?

 

are motorul pe injectie!

 

Quote ma poti ajuta cu vreo informatie te rog?un site ceva.... orice!Merci mult! daca vrei iti dau id-ul meu sa vb mai mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are motorul pe injectie!

 

Quote ma poti ajuta cu vreo informatie te rog?un site ceva.... orice!Merci mult! daca vrei iti dau id-ul meu sa vb mai mult!

 

din fericire am avut ocazia sa lucrez intr-un showroom PEUGEOT, si pot sa iti spun ca daca e pe injectie... it's toooo bad :D

pe langa variatorul limitat, ar trebui sa mai aiba si sonda lamda in toba, si reciclarea gazelor, si limita in ECU...

 

crede-ma e greu sa scapi de limita pe acest scooter, sau mergi la un service unde au un calculator care poate fi conectat la ECU tau sau .... cumperi tu un cablu special de la Peugeot, un Game Boy Advanced ceva software si incerci sa faci singur... nu cred ca merita (cablul +spft costa la vreo 200 Euro, si nindendo ink vreo 50). pe alta parte... you never know... poate greshesk eu si alta e "buba"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva peugeot jet force? am si eu unu si vreau sa il delimitez... i-am scos saiba aia din variator si ttot nu prinde mai mult de 52-55km/h! am intrebat un mecanic si mi-a zis k nu poate fi delimitat, e imposibil deoarece are turometru si k asa e el construit sa nu prinda mai mult! e adevarat?

Ma poate ajuta cineva...va rog frumos! Asfalt uscat!

am eu jet force. cu "SHAIBA" scoasa prindea 85 in vale 83 in drept si 80 oricand. acuma ceva s-a intamplat ca blana merge 75 si dupa mult timp ajunge in 80. filtrul de aer imbaxit si toba stoc sunt de vina... sper ca numai atat.

baga un mihnea.ratte pe mess

Editat de MihneaRatte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu jet force. cu "SHAIBA" scoasa prindea 85 in vale 83 in drept si 80 oricand. acuma ceva s-a intamplat ca blana merge 75 si dupa mult timp ajunge in 80. filtrul de aer imbaxit si toba stoc sunt de vina... sper ca numai atat.

baga un mihnea.ratte pe mess

 

 

cred k e si cureaua de transmisie e pe duca,s-a slabit, poate d'aia ti s-a redus viteza... te-am bagat pe mess! id-ul meu e numele care il am si aici adica andrey_090! te astept sa mai dicscutam!Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca vrei sa-l inmatriculezi la politie insemna ca are peste 50 cmc si atunci nu are sens limitarea. Daca doar il inregistrezi la primarie , trebuie sa aiba carte de identitate a vehiculului de la RAR si inspectie tehnica periodica. Cum le obtii pe astea e treaba ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca vrei sa-l inmatriculezi la politie insemna ca are peste 50 cmc si atunci nu are sens limitarea. Daca doar il inregistrezi la primarie , trebuie sa aiba carte de identitate a vehiculului de la RAR si inspectie tehnica periodica. Cum le obtii pe astea e treaba ta.

 

 

poy are 50 cmc! ... mda... nasol...oricum el prinde 55km/h, asta ar fi o problema in ce consta inmatricularea? asa l-am cumparat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici o treaba limitarea cu inmatricularea.

acum cica nu se mai fac numere la politie pentru astea de 50.

dar eu mi-am facut numar la politie si cand era legea cu numaru la primarie.

si ca exemplu , a2a zi s-a dus un prieten de-al meu la politie cu toate actele necesare si nu a vrut sa-i dea numar ..

 

Bafta! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...