NO speed limits Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 am un Yamaha Neos......si nu prinde mai mult de 60 km/h .....oare ii limitat sau nu merge mai mult de fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Am o intrebare legata de carburatorul de pe scuter chinezesc. Am citit despre deristrictionare pe http://www.manualz.info/Manuals_pdf/BAOTIA...an_BT50-QT9.pdf si am vazut ca in carburator exista un ac cu 5 santuri iar in unul de santurile alea este pusa o siguranta de tip saiba. Acel ac este actionat de membrana de cauciuc care se vede cand desfaci capacul carburatorului. Ce rol are ansamblul membrana-ac? Eu am pus siguranta de pe ac in santul cel mai de jos daca te uiti cum e pus acul in carburator( cu varful in jos si santurile in sus). Astfel i-am dat acului o pozitie mai inalta. Prin aceasta miscare ,teoretic ce se intampla? Am facut o proba si mi se pare ca scuterul merge ca inainte, nici o imbunatatire. Din fabrica a venit cu siguranta pusa pe santul din mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 la scuterele in 2timpi la acul acela de la siber,mutand siguranta mai sus sau mai jos reglezi cat de mult sa urce siberul(daca urca mai sus da mai multa benzina)de acolo poti sa reglezi cata benzina sa iti deie.de obicei acolo nu trebuie sa umbli numai daca de la suruburile de reglaj de pe carburator nu este suficient reglat.La unele scutere daca schimbi filtrul de aer cu unul sport nu este suficient sa reglezi din suruburile de reglaj,si atunci trebuie sa muti siguranta mai jos sa deie mai multa benzina,si dupa aceea sa reglezi din nou de la suruburi amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 la scuterele in 2timpi la acul acela de la siber,mutand siguranta mai sus sau mai jos reglezi cat de mult sa urce siberul(daca urca mai sus da mai multa benzina)de acolo poti sa reglezi cata benzina sa iti deie.de obicei acolo nu trebuie sa umbli numai daca de la suruburile de reglaj de pe carburator nu este suficient reglat.La unele scutere daca schimbi filtrul de aer cu unul sport nu este suficient sa reglezi din suruburile de reglaj,si atunci trebuie sa muti siguranta mai jos sa deie mai multa benzina,si dupa aceea sa reglezi din nou de la suruburi amestecul. unii vorbesc dar habar nu au despre ce vb ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) De ce...? daca am spus prostie corecteaza-ma..dar sigur nu am spus nici o prostie...eu am spus la motoarele in 2 timpi... si la motoarele in 4 timpi tot aia face acul ala numai ca nu arata la fel... Editat Ianuarie 30, 2009 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 mai bine taceai hami. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Nu stie nimeni despre ce e vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Am gasit niste materile forte utile (pentru cei care se pricep) referitoare la schima electrica a diferitelor modele de scutere Piaggio. De asemenea, la sfarsitul celor 2 documente se gasesc informatii privitoare la modul in care scuteterele Piaggio/Gillera in 2 sau 4 timpi sunt limitate. Se prezinta chiar pe ultima pagina a unui document (pag 62) modul in care se poate scoate limitarea electronica la un scuter piaggio in 4 timpi - delimitarea CDI. Ati face asa ceva? Eu am un scuter Aprilia Scarabeo 50 cc 4 timpi din 2007. Am 7600 km parcursi dar mai mult de 60 km/h nu merge nici macar la vale. Are motor identic Piaggio scutere in 4 timpi si ma gandeam sa incerc si eu o astfel de delimitare din CDI. Astept pareri doar avizate. Va multumesc si sper sa va folosesca materialele. Nu pot pune materialele. Dati-mi un mail pe tradaut_ir@yahoo.com si va dau documentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prist2006 Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salutare tuturor . Stie cineva cum se delimiteaza un GOPOP EAGLE ? si unde este ascuns CDI-ul ? Va rog sa-ma ajutati si pe mine . Mentionez ca motorul este BT49QT-12 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salutare tuturor . Stie cineva cum se delimiteaza un GOPOP EAGLE ? si unde este ascuns CDI-ul ?Va rog sa-ma ajutati si pe mine . Mentionez ca motorul este BT49QT-12 . Deci scuterul tau este chinezesc. CDI este ascuns langa baterie. cauta bateria( de obicei in podea) si gasesti CDI.Acum cauta firul roz care iese/intra in CDI si deconecteaza`l. Scoate saiba din variator, si la carburator vezi sa nu ai o piedica care nu lasa sa accelerezi la maxim. Verifica si toba sa nu ai o teava sudata la teava principala. Cam astea ar fi limitarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prist2006 Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 PAI ASTA E MAREA PROBLEMA CA NU SE AFLA LANGA BATERIE ? UNDE AR PUTEA FII ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 La mine e sub ghidon. Eu am Keeway. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 PAI ASTA E MAREA PROBLEMA CA NU SE AFLA LANGA BATERIE ? UNDE AR PUTEA FII ? ai verificat sus langa rezervor? cel mai bine vewzi firele care ies din motor si urmeaza`le si asa gasesti CDI.Este un dreptunghi mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Salutare! Tocmai mi-am delimitat electronic scuterul, un Aprilia Scarabeo 50 cc 4 timpi produs in iulie 2007. Postez procedura de delimitare electronica si pentru cei care aveti Piaggio Liberty, Zip sau Fly cu motor in 4 timpi de 50 cc. Delimitarea de mai sus a fost incercata cu succes pe modelul meu de scuter pentru a avea CDI de tip AC6. Pentru celelalte tipuri de CDI-uri nu garantez (adica daca nu scrie DUCATI AC6) dar in cazul meu a functionat. Daca inainte de delimitatea electronica prindea doar max 60 km/h acum pleaca maximum cat e pe bord testat de mine adica 80 km/h (spun ceea ce-mi indica mie bordul dar cred ca in realitate e mai putin). Oricum dupa 60 km/h motorul pare supraturat deci nu recomand sa mergeti frecvent peste aceasta viteza. Adevarul e ca dupa 70 km/h parca "crapa" motorul si cred ca atunci se duc segmentii cel mai repede (pentru ca citisem undeva tot pe acest forum ca peste o anumita turatie pompa de ulei nu mai face fata si nu mai unge corespunzator piesele). Ceea ce va spuneam mai sus gasiti pe adresa: http://www.gileraspares.co.uk/sparesGilera...estriction.html Numai bine si multi km fara probleme majore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) mie nu imi merge adresa Editat Februarie 28, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Iata adresa: http://www.gileraspares.co.uk/sparesGilera...estriction.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wntzzz Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Salut , Am un MBK booster NG , mai mult de 55 max 60 km/h nu fuge....unde ar fi limitatorul la el ...daca stie careva.. Stima.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Vezi la toba sa nu ai sudat o teava. La variator, vezi daca ai saiba. La carburator sa nu ai o piedica la acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prist2006 Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Salutare tuturor scuteristilor. Am si eu o mica dilema am un scuter chinezesc gopop Eagle si nu stiu ce sa-i fac am avut limitare pe el doar in CDI in variator nu am avut . se duce undeva la 60 de kilometri pe ora dar in drum intins . am urmatoarea dilema ca-sa se acelereze mai repede ce role sa-i pun mai grele sau mai usoare ? am cumparat unele de 5 grame . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 pt viteza-role grele pt demaraj-role usoare(pana la 4g,oricum difera de la scuter la scuter) poti schimba si arculete de la ambreaj(rosii verzi galbene-alea mici si Contra arc:alb de obicei.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danutz_S Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut....am o gilera dna de 49 si ma intereseaza si pe mn unde gasesc limitarile la ea....pana acum am schimbat toba(leo vince)...din cdi nu cred ca este pt ca intampin urmatoarea problema...o pun pe cric si se accelereaza pana in 12000 de ture...dar cand plec cu ea parca nu mai are viata si se opreste la 49 nici mai mult nici mai putin...va rog daca stiti sa ma ajutati si pe mine..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricu Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salut, Aprilia Sportcity 50 cmc, 4T din 2010. Prinde 50km/h pe drept si in vale 55km/h. Am inteles ca ar avea saiba de la variator scoasa... (nu am verificat) Si dupa cum mi-au zis cei de la aprilia (unitedmotors) ar fi doar limitare electronica in CDI si ei nu o pot delimita pentru ca au numai CDI-uri limitate. Are cineva idee cum se poate delimita din CDI? (am inteles ca ar avea motor piaggio) Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gffflavius@yahoo.ro Postat Martie 10, 2019 Share Postat Martie 10, 2019 Salutare la toată lume. Am și eu un Peugeot 125 cc și nu știu dacă are limitator sau nu, pentru ca nu se tureaza mai mult de 9000 și are pe bord 14000 și nu depășește 105km/h. Aștept un răspuns sau o sugestie din partea vostra. Va mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skizzikater Postat Iunie 28, 2019 Share Postat Iunie 28, 2019 Salutare tuturor. Detin un Yamaha Aerox 50cc model 2016 4T. Stie cineva daca poate fi delimitat? Momentan prinde 56 km/h chiar si la vale, pare sa fie o limitare mecanica. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.