Fiziflash Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Am inceput de cateva zile sa merg cu un CBR600 F2. Toate bune, motorul trage bine si nu scoate fum deloc, de auzit se aude bine cand nu este in turatie, se aude bine cand trage si la turatie peste 3000. De asemenea cand il pornesc, la rece, nu se aude nici o bataie, nici un zgomot ciudat sau neplacut. Singura problema este ca in plaja de turatie 2500-3000 se aude un zgomot ciudat, ca si cum ar intra in rezontanta cu ceva. Ciudat este ca nu se aude tot timpul, cel mai des cand merg si intru in frana de motor, sau cand motocicleta nu este in miscare si urc turatia in zona aceea. Mi s-a mai intamplat sa se auda un zgomot similar pentru ca nu era bine strans un surub la o carena si intra in rezonanta, insa in acest caz am ascultat atent si mi se pare ca vine de undeva de la motor, din zona unde intra fisele de la bujii. (desi nu as putea spune cu exactitate ca de acolo este). S-a mai confruntat cineva cu asa o problema? Aveti idee ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Pune pe cineva sa iti asculte distributia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Distributia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Intinzatorul lantului de distributie. Cea mai comuna problema la 'onda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 15, 2015 Autor Share Postat Mai 15, 2015 va multumesc pentru raspunsul promt. Voi face si o inregistrare audio, imi pare rau ca nu am facut-o ieri. Trebuie schimbat doar intinzatorul sau si lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Incepe prima data cu intinzatorul..este mai usor de schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Lantul sau/si intinzatorul de lant. Dupa ce schimbi distributia , ti se duce releul de incarcare..... pentru ca Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 15, 2015 Autor Share Postat Mai 15, 2015 Releul s-a dus de cand era la fostul proprietar si l-am schimbat eu cu unul care are radiator, after market. I-am pus si un ventilator mic de CPU ca sa fiu sigur ca nu repete figura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Lantul sau/si intinzatorul de lant. Dupa ce schimbi distributia , ti se duce releul de incarcare..... pentru ca Honda prostii...prima data am avut un f2 timp de 2 ani si acum de 1 an am un fireblade...si pot sa zic ca nu m-a chinuit nimic la ele....intradevar...distributia si zgomotul in oala de ambreiaj sunt problemele lor specifice...dar se rezolva cu o tensionare a arcului ...daca ai intinzator mecanic iar daca ai hidraulic se rezolva prin inlocuire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clandestin_IFBB Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Daca se aude mai mult in partea dreapta sunt sanse mari sa fie intinzatorul de la lantul de distributie, cum au zis si colegii mai sus. Am avut si eu problema asta, sapt trecuta am rezolvat o. Un baiat foarte priceput mi a scos intinzatorul si a obs ca arcul din el era undeva desfacut de pe pozitia lui. S a rezolvat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 prostii...prima data am avut un f2 timp de 2 ani si acum de 1 an am un fireblade...si pot sa zic ca nu m-a chinuit nimic la ele....intradevar...distributia si zgomotul in oala de ambreiaj sunt problemele lor specifice...dar se rezolva cu o tensionare a arcului ...daca ai intinzator mecanic iar daca ai hidraulic se rezolva prin inlocuire Hidraulic?!?!? Poate mecanic manual sau automat... Sau poate o fi si nu am vazut/auzit eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Cam toata lumea are problema asta la cbr f...si eu am f4 si am aceeasi problema doar ca intre 4500-5500 de ture incepe sa zgrangane...nu ii ceva foarte grav,doar ca in timp totusi nu stiu cat e de ok daca o lasi asa,adica nu e ok cu siguranta...la mine din diferite motive inca nu am remediat problema si face asa cam de un an si ceva,dar cat de curand mi-am propus sa o rezolv si eu,deja devine enervant zgomotul acela.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 pt ca Honda-i Honda ... asa am patit si eu, numa ca la mine costurile au fost duble, ca e V2 si are cate 2 Nu merge cu ea asa, fa-o, ca daca cedeaza intinzatorul de tot dai in belele, mult mai scumpe decat un intinzator (+- lant/patina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 prima data scoti intinzatorul. vezi cat de mult este iesita tija... daca este pe finalul cursei... desi daca zonaie doar intre turele alea 90% nu este cazul... schimbi lantul de distributie. DOAR lantul. nu este o fericire, mecanic + manopera + garnituri + lant. daca intinzatorul este iesit pana la jumatea cursei... trebuie schimbat, dupa cum s-a mai zis e o problema comuna. daca nu te pricepi... mecanic. constatare... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Hidraulic?!?!? exista la hidraulic, dar la cbr1000f. nu stiu alte modele .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 exista la hidraulic, dar la cbr1000f. nu stiu alte modele .. F 2 tot hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Hidraulic?!?!? Poate mecanic manual sau automat... Sau poate o fi si nu am vazut/auzit eu... eu zic sa te mai documentezi..daca nu as fi avut asa ceva...as fi tacut din gura ....si btw mecanic sau manual e tot una Editat Mai 15, 2015 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 15, 2015 Autor Share Postat Mai 15, 2015 cel pe care il am eu nu are nici un surub si nici o piulitza deasupra, cum am vazut ca are F4 in tutorialele de pe youtube. Exista posibilitatea sa mai merg cu ea asa in gama de turatzie unde nu face urat, sau risc sa se desincronizeze si sa frec motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 daca cedeaza iti sare de la punct, pistonul loveste in supape si de acolo cum ti-o fi norocu': Intinzator+patine+lant+supape (+eventual piston) sau daca se face tocanita, alt motor cu totul... nu are treaba cu ce regim de turatii folosesti, poate sa pice oricand d-aia zic, du-o la un mecanic priceput s-o desfaca si sa iti masoare uzura lantului si a patinei...daca sunt ok schimbi doar intinzatorul, daca sunt uzate schimbi toata distributia, oricum ar fi iesi mult mai ieftin decat daca "o lasi asa" si cedeaza. A mea facea sunetul ala doar pe revenire (de la 3500 la 2000 rpm), doar peste 70 grade C si nu mereu, dar de cand l-am depistat si m-am documentat cam ce ar fi (distributie) singurul drum facut a fost pana la mecanic, e pacat sa risti. La VTR-uri e problema cunoscuta asta cu intinzatoarele, multe cedeaza fara niciun semn si multi si-au fwtwt motoarele din cauza lor, d-aia multi isi pun manuale (dar alea tre' sa stii se la reglezi bine) sau, cand cumpara mobra SH, schimba intinzatoarele cum schimbi lichidele la o mobra "normala" abia cumparata. Asa sunt intinzatoarele de la Honda, naspa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 16, 2015 Autor Share Postat Mai 16, 2015 am inteles. am sa vorbesc atunci cu un mecanic. Mai vedeam pe net ca unii rezolvau doar prin aeresirea intinzatorului in ulei (se baga in ulei si se apasa pana iese tot aerul)... » Post actualizat in 16 May 2015 13:01am vorbit cu un mecanic, mi-a confirmat ca e intinzatorul si sambata viitoare o duc la el . Pana atunci revin cu intrebarea: credeti ca ar merita incercat sa scot intinzatorul sa il aerisesc in ulei si sa il pun la loc, sau risc sa defectez ceva daca il scot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 eu zic sa te mai documentezi..daca nu as fi avut asa ceva...as fi tacut din gura ....si btw mecanic sau manual e tot una Pisi, daca ai fi citit cu adevarat ceea ce am scris ai fi vazut ca am zis ca poate o fi si n-am vazut/auzit eu. Ma scuzi, te rog, ca mi-am exprimat curiozitatea, eu sunt mai de la tara si nu m-am nascut invatat. Si am aflat intre timp, exista un canal prin care circula ulei ce exercita presiune pe pistonul intinzatorului. Iar acum da-mi voie sa te contrazic si sa iti "zic sa te mai documentezi, daca nu as fi avut asa ceva... as fi tacut din gura..." Exista intinzator mecanic de doua feluri(poate o mai fi si alt fel, nu stiu): manual si automat. Cel manual il reglezi din cand in cand, adica periodic se intinde lantul de distributie si cel automat, cum gasesti cam la toate mobrele, cu arc sau hidraulic (ca deh, am citit si am aflat), care se autoregleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) da asa este...cel manual il reglezi tu..iar cel automat e hidraulic adica se autoregleaza pe baza presiunii de ulei..si da la f2 am avut hidraulic asa ca nu ai cu ce sa ma contrazici...a si era sa uit...tot de la tara sunt si eu numai ca nu miaun... bafta Editat Mai 18, 2015 de andutzu_85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Pisi, n-ai inteles nimic. Ti-as mai explica inca o data dar mi-e teama ca imi pierd timpul ca tu citesti pe diagonala. Drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 ai dreptate am uitat sa indrept monitorul pe lampi...stai linistit ca nu e nevoie..tine pentru tine....ca eu ma multumesc cu nestiinta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 19, 2015 Autor Share Postat Mai 19, 2015 Gasisem la un moment dat pe forum cum se converteste un intinzator hidraulic intr-unul manual (modul cum trebuie montat acel surub), insa ca de obicei pe Internet, in momentul in care ai nevoie nu mai gasesti. Stie cineva un step-by-step pt asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.