Sari la conținut

zongshen 150 cross


Postări Recomandate

E interesant ca oamenii fara bani iau tepe din astea. Stai sa vezi peste juma de an, cand iti vei da seama de calitatea ei si vei vrea sa o vinzi....daca vei lua 1000 lei pe ea sa te consideri fericit.

 

Per total, totusi tu vrei o mobra ca sa mergi pe acolo pe unde te duce si scuterul actual, insa cu o garda un pic mai mare. Atunci trebuia sa postezi direct in subforumul de scutere, nu la enduro.

 

Si, ca sa ofer si eu o solutie, uite cateva mobre mult mai bune decat chinezaria, la care nici nu ai ce sa pierzi daca le dai peste jumatate de an:

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-xt350-din-1997-603695.html

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-lc2-din-1996-603563.html

 

Sau, daca mai faci rost de niste bani, uite una care sigur te va multumi:

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-ktm-exc%20125-din-2001-603411.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca tot indicci tot felul de oferte de mobre intre 14 si 19 ani poate dai omului si niste date despre costurile de exploatare mai ales la KTM.

Asa e. Mai bine cumperi piese cu kg, care se topesc la cativa mii de km, decat un singur set, scump dar bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai hateri de KTM si loveri de chinezisme, posesori de scutere si alte acareturi, ce e cu voi pe aici pe la sectiunea de enduro, ca sa va dati mari cunoscatori? Vad ca toti posesorii de enduro dau sfaturi impotriva chinezismelor, iar posesorii de stradale se baga in seama ca ai eu prieteni cu scutere chinezesti. Dar eu vreau sa-l aud pe ala de are un ENDURO made in china si e multumit de el.

Si, ca sa raspund intrebarii referitoare la costuri de exploatare, da, am avut KTM din 2002. Iar costurile erau mari, pentru ca ma duceam sa ma dau peste cap cu el, nu mergeam pana la colt cu el sa-mi iau bere. Iar acele costuri se traduceau fix in chestii rupte pe motor: ghidon, cauciucuri, pedale de frana si schimbatoare de viteze, amortizoare refacute anual, etc. Dar in motor nu am bagat bani, si o singura data in 2 ani de abuzuri i-am schimbat rulmentii de la roti.

 

Si revin la intrebarea mea: initiatorul topicului vrea un scuter cu garda mai mare, cu care sa se duca sa ia bere de la colt? Sau ceva pe care, daca-l da de-a dura de pe deal in jos, sa mai poata ajunge si cu el acasa? Asta e diferenta intre marcile consacrate si chinezisme, nu mersul la piata cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci mircea, hai sa incerc sa te lamuresc, o sa caut niste filmulete cu scuterul respectiv sa intelegi pe unde ma avanturam cu el. Aici vorbesc de drumuri prin munte unul dintre ele fiind pana sus la statia meteo din calinami, drumuri pe care l-am facut alturi de prieteni cu cross-uri. Eu nu imi permit sa imi iau un ktm tocmai din cauza costurilor destul de mari. Nu inteleg unde am precizat ceva de mers pana la magazinul de la colt. Cu scuterul am facut cam tot ce puteam sa fac cu el, de aceea vreau sa iau ceva care sa imi satisfaca nevoile.

P.S cand am zis ca am fost la plimbare cu prieteni cu cross-uri nu te gandi ca faceam eu mare lucru cu scuterul, dar totuzi era de 125 in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, deci o sa-l folosesti ca pe un scuter, cu sau fara dusulpana la colt dupa bere. Bafta atunci la achizitie, o sa te satisfaca chinezismul.

 

P.S. Daca ai avut scuter de 125 2T, sper ca iti dai seama ca un motor de 150 4T e mai puturos, nu?

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@OP: ma, in psihologie atitudinea multora care au raspuns aici s-ar traduce in engleza cu choice-supportive bias, in speta un fel de sindrom Stockholm al cumparatorilor combinat cu sunk cost fallacy. Acuma io nu zic ca au sau nu dreptate, da tu chiar ai da bani din buzunar sa validezi niste franturi logice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@OP: ma, in psihologie atitudinea multora care au raspuns aici s-ar traduce in engleza cu choice-supportive bias, in speta un fel de sindrom Stockholm al cumparatorilor combinat cu sunk cost fallacy. Acuma io nu zic ca au sau nu dreptate, da tu chiar ai da bani din buzunar sa validezi niste franturi logice?

 

Ok, stai ca a trebuit sa apelez la prietenul meu "google" sa inteleg exact ce ai vrut sa vrut sa imi explici. Eu am plecat intradevar de la ideea sa cumpar chinezaria, eu am sperat sa gasesc un raspuns de la un posesor de astfel de motocicleta. Pe mine ma atragea ca este inalta, este in 4 timpi, se poate inmatricula.

Si da Mircea, asa este tot oamenii fara bani isi iau tepe de genul. Strangi din coor sa pui un ban deoparte, cumperi un second si se strica, cumperi o chinezarie noua si nu te tine. Daca as avea vreo 1500 2000 de euro ar fi fost mai simplu, adica as avea bani sa bag in consumabile cum scria careva mai sus 800 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea vreo 1500 2000 de euro ar fi fost mai simplu, adica as avea bani sa bag in consumabile cum scria careva mai sus 800 de euro.

Stai linistit ca nici in 2000 nu gasesti mare lucru :)

 

 

Dar eu vreau sa-l aud pe ala de are un ENDURO made in china si e multumit de el.

Penetru cred ca e destul de multumit :) Si inca ceva... sa fie clar, ca vad ca o dai in mistocareala ieftina si nu te prinde, oricand as recomanda moto de marca renumita pt: FORJA, PUTERE, FIABILITATE GENERALA (>2 ani), ROBUSTETE (sa nu zici ca stai pe cutia de chibrite si sa zornaie toate), dar toate astea PT. UN BUGET DECENT. Ce mobra care noua costa >5000 de euro, o iei tu cu un 800 de euro SH? Dar omul zicea PLIMBARI PRIN PADURE, DRUMURI FORESTIERE. Da-o in pana mea ca eu am fost la giola in thassos cu zx9r-ul, am fost la tyulenovo pana la buza stancilor tot cu aceeasi mobra si mai aveam si pasager, merge si chinezul la ce zicea nenea Essential ca ii trebuie. Un an cu intretinere minima il tine. Daca are grija de ea, tine si mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A întrebat cineva de mine?

Am luat Lifanul sh cu 2000 de km la bord şi am mai făcut cam 2000, nu am avut pretenţia să arunc cu ea cum am văzut în filmuleţul acela dar a luat ceva trânte.

Ghidonul,pedalele de frână şi schimbător se deformează destul de uşor, plasticăraia crapă repede la lovituri.

Schimb untdelemnul la 2000 de km şi îşi face treaba foarte bine.

» Post actualizat in 19 May 2015 18:26

post-57179-0-70601300-1432059917_thumb.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i-a fost rusine BMW-ului sa il tragi in poza cu Lifanul? Si vrei sa zici ca ai cumparat-o la mana a-II-a, parca se zicea ca sunt de unica folosinta, are 4000km deci cam 80 de ore si nu i-ai schimbat setul? Nu s-a topit nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i-a fost rusine BMW-ului sa il tragi in poza cu Lifanul? Si vrei sa zici ca ai cumparat-o la mana a-II-a, parca se zicea ca sunt de unica folosinta, are 4000km deci cam 80 de ore si nu i-ai schimbat setul? Nu s-a topit nimic?

Mai reciteste-i postul inca odata.

Cand am spus ca e de slaba calitate, nu ma refeream la setul motor, ca spre surprinderea ta, nu e singurul lucru care i s-ar putea intampla unei motociclete.

Eventual da-i si un Quote si pune-ti ochelarii de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai reciteste-i postul inca odata.

Cand am spus ca e de slaba calitate, nu ma refeream la setul motor, ca spre surprinderea ta, nu e singurul lucru care i s-ar putea intampla unei motociclete.

Eventual da-i si un Quote si pune-ti ochelarii de vedere.

Tonul mai jos baietel ca nu ne tragem de sireturi, ia-ti pastilele ca uiti de la mana pana la gura.

Asa e. Mai bine cumperi piese cu kg, care se topesc la cativa mii de km, decat un singur set, scump dar bun.

Uite ca ti-am indeplinit dorinta, ti-am si marit textul ca sa nu ai nevoie de ochelari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata-mi unde am specificat despre ce fel de set era vorba, si atunci nu am sa te mai consider un ... cuvant urat. Asta ca sa nu mai vorbesc de deosebirea intre "exemplu" si "general"

Pune-ti ochelarii iar.

Editat de alecscosmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata-mi unde am specificat despre ce fel de set era vorba, si atunci nu am sa te mai consider un ... cuvant urat. Asta ca sa nu mai vorbesc de deosebirea intre "exemplu" si "general"

Pune-ti ochelarii iar.

Pace tie, ai dreptate.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul se comportă bine, problemele sunt la plasticăraie. M-am uitat pe forumurile americane, nu au nemulţumiri la modelul ăsta, spun că te duce mult şi bine dacă nu uiţi să schimbi uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ceva in genul: /index.php?/topic/726908-honda-xlr-125/

 

Macar are toate semnalizarile si-un suport de numar. Vezi sa fie si inmatriculata/bila ca poate ai chef sa te duci pana la paine o data si tocmai atunci o pui de un dosar... Cu ce a pus colegul mai sus, vei baga ceva bani ca sa le faci inmatriculabile, asta daca nu cumva ai pile la identificare la RAR.

 

Pace tie, ai dreptate.


HUA! Se referea la un set de semnalizari... :crack:
Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu chiar ai luat tot ad litteram, asa-i?

Spune tu cand s-o iau ad litteram si cand nu, ca iar ma trimiti dupa ochelari, si de aprope nici macar nu port ca sunt miop.

» Post actualizat in 21 May 2015 14:39

@Essential sa ne spui si noua ce ai hotarat, daca vrei opinia mea ca posesor de Zongshen eu zic ca merita, pe unde merge Transalp-ul si Dakar-ul merge si asta, ca doar nu vrei sa sari din piatra in piatra precum caprele negre, atunci iti iei KTM plin de steroizi. Daca te-ai hotarat iti dau un sfat, negociaza pretul, mai mult ca sigur la banii astia e facuta undeva prin 2008-2009 si ramasa in stoc.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese care se "topesc" (NU LITERALMENTE), carene = exemplu de plastice care se duc dracu mult mai repede (adica crapa, "topesc" (NU LITERALMENTE) sau se duc pe apa .. ploii (NU LITERALMENTE). De asemenea calitatea aliajelor (absolut toate aliajele din care se fabrica o motocicleta) e sub nivelul marii (NU LITERALMENTE). Scarite de guma (NU LITERALMENTE), chiuloase crapate (LITERALMENTE), cadre fisurate si asa mai departe.

 

Poate ca asa ar trebui sa vorbesc peste tot, sa ma inteleaga si cei mai... grei de cap (Literalmente), nu? Am dreptate? Ai prins ideea?

Ce parte nu ai inteles? de fapt, am o idee. Zi-mi adresa, ca-ti desenez ideea si ti-o pun in plic sa-ti vina acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese care se "topesc" (NU LITERALMENTE), carene = exemplu de plastice care se duc dracu mult mai repede (adica crapa, "topesc" (NU LITERALMENTE) sau se duc pe apa .. ploii (NU LITERALMENTE). De asemenea calitatea aliajelor (absolut toate aliajele din care se fabrica o motocicleta) e sub nivelul marii (NU LITERALMENTE). Scarite de guma (NU LITERALMENTE), chiuloase crapate (LITERALMENTE), cadre fisurate si asa mai departe.

Uite bre ca la 95 de kile nu s-a rupt nici unul cu mine si orasul e plin de denivari :) Drept e ca sunt cam gluma suspensiile, dar merg. astea cu chiulase si scarite, patite de tine sau celor apropiati? Sa ne intoarcem la subiect mai bine, poate il ajutam pe pusti cu idei constructive, nu doar de dragul contraziceri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...