Effect20CM Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Salutare. Am mesterit putin pe la carburi zilele astea...curatat si apoi am mai strans suruburile de amestec pilot screw un sfert de tura. Initial au 2 ture si un sfert ca in manual. Dar am observat ca bujiile nu erau caramizii ci putin afumate...si toba la fel si am dedus un amestec bogat plus ca pana in 3 miu jumatate dadea in nas oarecum si apoi pleca liniar...toba e una sport arrow mobra e un cbr 500 f . Bun dupa ce am facut toate astea mobra mea nu mai da in nas in turele alea joase dar dupa 7 mii nu mai are acelas suflu de putere cum era inainte...:-( ceva sugestii? Sa mai ridic putin cuiele de dozaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Ceasuri pentru sincronizare ai? Daca nu,sa sti ca sunt perfecte la casa omului. Si inca ceva....Cand ai facut curatarea,ai fost atent la membrane? E de ajuns sa ciupesti una/2 si s-a cam dus pe apa sambetei carburatia Editat Mai 28, 2015 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 28, 2015 Autor Share Postat Mai 28, 2015 Da am fst atent nu e problema asta nu s a schimbat mersul decat in ceea ce am zis . Ceasuri nu am ma gandeam sa fac metoda home made cu furtune de vacum si ulei dar am nevoie de mufele care intra in admisie ma rog stuturi ce sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Da am fst atent nu e problema asta nu s a schimbat mersul decat in ceea ce am zis . Ceasuri nu am ma gandeam sa fac metoda home made cu furtune de vacum si ulei dar am nevoie de mufele care intra in admisie ma rog stuturi ce sunt... Poti sa faci si treaba aia,dar daca nu e "calibrat" bine, tot n-o sa iasa cum trebuie. Gandeste-te la rezervorul ala pe care il dai jos de fiecare data cand surubaresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 28, 2015 Autor Share Postat Mai 28, 2015 Da...ai idee cum se calibreaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Eu zic ca o sincronizare a carburatoarelor si bujiile schimbate o sa rezolve problema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Parca ai mai postat ceva asemanator, daca nu te pricepi exista mecanici care isi fac treaba destul de bine, cine stie ce minunatie ai facut pe acolo, trebuie inspectate si sincronizate altfel nu vad cum poti rezolva problema pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Era nivotec pe langa ploiesti. Un fel de TNG din bucuresti. Nu stiu daca mai profeseaza,dar pot sa iti spun doar ca avea in curte un atelier asemanator cu cel al unui medic . De curiozitate te intreb,ai o carte tehnica??? Sti ca te-ar ajuta foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Nici sincronizarea nici amestec de ralantiu ar trebui sa aibe mare influenta in sarcina mare. Poate s-a afectat alceva. Bujiile cum arat acuma? Airbox si filtru sunt bine montati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Nici sincronizarea nici amestec de ralantiu ar trebui sa aibe mare influenta in sarcina mare. Poate s-a afectat alceva. Bujiile cum arat acuma? Airbox si filtru sunt bine montati? Depinde de la carburator la carburator, daca jiclorul de ralanti este separat de debitul jiclorului principal influenteaza, putin e adevarat, saracind amestecul la ralanti saraceste o idee (nu-mi cereti procente ca habar n-am cat) si debitul maxim de benzina care e egal cu ce curge prin cele 2 jicloare. La carburatorul meu nu e cazul pentru ca jiclorul de ralanti are in fata jiclorul principal astfel nu influenteaza deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 29, 2015 Autor Share Postat Mai 29, 2015 Nici sincronizarea nici amestec de ralantiu ar trebui sa aibe mare influenta in sarcina mare. Poate s-a afectat alceva. Bujiile cum arat acuma? Airbox si filtru sunt bine montati? bujiile sunt mai caramizii adica cam cum ar trebuii sa arate o bujie care lucreaza corect , air boxul e ok , jiglerele de relanti si cele principale sunt separate , jiglerul principal este de 105 iar carburatoarele sunt cele stock de 32 mm . nu am avut ce sa afectez doar l-am desfacut curatat bine cu spray de carburatoare si inspectat membranele sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Nu mai ridica cuiele de dozaj, problema, daca se manifesta dupa 7000 rpm, pare a fi din jiclorul principal: main jet. Ar trebui cumva testat culoare bujiilor pentru acea turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Si poti testa ipoteza, pui suruburi de amestec cum erau inainte, daca apoi da in nas dar trage bine.. ai mai multe de investigat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 29, 2015 Autor Share Postat Mai 29, 2015 Nu mai ridica cuiele de dozaj, problema, daca se manifesta dupa 7000 rpm, pare a fi din jiclorul principal: main jet. Ar trebui cumva testat culoare bujiilor pentru acea turatie. cam asa arata bujiile mele dupa o tura cu mobra in turatii combinate si inalte si joase cand am ajuns in garaj . mie imi par ar fi ok... si am sa incerc si ipoteza cu suruburile de amestec sa vedem daca face ca inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) Deci, ideea e cam asa. cam 15-20 secunde ii trebuie unei bujii sa ajunga la culoarea aia, astfel ca, daca tu tii motorul la 7-9000 rpm si ajungi acasa, mergi cu el aproape de relanti si il opresti, dupa care scoti bujiile, asa vor arata! Eu as face asa, incalzeste motorul bine, fa o tura de cateva minute, sa stea relantiul fix. Te opresti la garaj/fata blocului, unde faci tu manevrele, turezi motorul la FULL sau aproape de full, lasi motorul sa cada in relanti si kill/stop imediat. Scoate bujiile sa vedem cum arata atunci. Nu prea exista surub de amestec sau nu in felul in care-l percepem noi de la Dacie. Surubul ala de relanti nu regleaza decat cantitatea de benzina care trece spre motor la relanti. Aerul si-l ia oarecum "automat". E bine (din punctul meu de vedere) ca la relanti motorul sa mearga cu putin mai multa benzina. Deci .. nu stiu..1/8 de tura in plus max. PS: analog cu ce ti-am spus la full throtle, poti face si la 1/2 din tura, insa banuiala mea e ca va fi ok acolo. Alta idee nu am, dar din ce am citit, la toba sport + filtru sport trebuie modificat/marit (pui altul cu diametru marit) jiclorul ca diametru. La tine e doar toba, deci putem spera ca se rezolva asa. Daca nu si nu, atunci poti ridica acul de dozaj un pic. Nu stiu daca ai santuri pe ac sau trebuie saiba suplimentara ..!? Reglaj supape ai facut vreodata? Editat Mai 29, 2015 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) Te opresti la garaj/fata blocului, unde faci tu manevrele, turezi motorul la FULL sau aproape de full, lasi motorul sa cada in relanti si kill/stop imediat. Nu e relevant, pe loc cu motorul turat la maxim nu ajunge sa fie suficient ca sa conteze numai jiclorul principal, trebuie sa fie in sarcina, deci forja, oprit imediat si scoase bujiile. In general exista 2 suruburi, unul care stabileste nivelul ralantiului si unul de amestec care de la caz la caz ori regleaza debitul de benzina ori cel de aer, in cazul nostru cred ca cel de benzina. Acest surub la multe motoare e sigilat si nu se vede. Editat Mai 29, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Nu e relevant, pe loc cu motorul turat la maxim nu ajunge sa fie suficient ca sa conteze numai jiclorul principal, trebuie sa fie in sarcina, deci forja, oprit imediat si scoase bujiile. In general exista 2 suruburi, unul care stabileste nivelul ralantiului si unul de amestec care de la caz la caz ori regleaza debitul de benzina ori cel de aer, in cazul nostru cred ca cel de benzina. Acest surub la multe motoare e sigilat si nu se vede. vezi-ti de treaba, asta e la scutere si mopede 20cm, pune- niste saibe de ~1mm sa ridici acele un pic (gradatiile pe ac ridica cam mult daca le ai) faci test , daca tot nu merge >main jets mai mari p.s. 2,5 ture out la jet screws e doar setarea initiala pentru pornitul motorului, amestecul perfect e ceva mai complicat de gasit si iti trebuie ceva scule speciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 vezi-ti de treaba, asta e la scutere si mopede Asta o crezi tu, mai studiaza nu ma pune sa-ti pun poze ca n-am chef, poate nu ai inteles bine, mai citeste odata, apropo tu cate suruburi ai pentru nivelul ralantiului si amestec ? Bineinteles la un carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Asta o crezi tu, mai studiaza nu ma pune sa-ti pun poze ca n-am chef, poate nu ai inteles bine, mai citeste odata, apropo tu cate suruburi ai pentru nivelul ralantiului si amestec ? Bineinteles la un carburator. ai vazut in fata ochilor o baterie de carburi de 4 cyl de 30 de ani incoace?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Nu e relevant, pe loc cu motorul turat la maxim nu ajunge sa fie suficient ca sa conteze numai jiclorul principal, trebuie sa fie in sarcina, deci forja, oprit imediat si scoase bujiile. Ce treaba are sarcina cu deschiderea completa a tubului venturi??? El are nevoie sa duca motorul in open full throtle care sa scoatem din calcul toate mai putin mail jet. PS: de-acord cu superbec, daca nu si nu, mail jeturi mai mari. http://jetsrus.com/a_jets_by_carburetor_type/a_jet_kits_a_selection.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 ai vazut in fata ochilor o baterie de carburi de 4 cyl de 30 de ani incoace?? Nu dar am mesteri la grup de 2, crezi ca e vreo diferenta? Dar nu mi-ai raspuns ce te intrebam eu pentru regimul de ralanti cate suruburi de reglaj ai pe un carburator, iti aduc eu aminte 2, unul via sincronizare si unul amestec. » Post actualizat in 29 May 2015 12:17 Ce treaba are sarcina cu deschiderea completa a tubului venturi??? El are nevoie sa duca motorul in open full throtle care sa scoatem din calcul toate mai putin mail jet. PS: de-acord cu superbec, daca nu si nu, mail jeturi mai mari. http://jetsrus.com/a_jets_by_carburetor_type/a_jet_kits_a_selection.htm Vroiai sa vezi influenta jiclorului principal, full throtle nu este egal cu max RPM, pentru asta trebuie sa golesti tubul, se obtine numai in sarcina. Se vorbea de suruburi de reglaj nu si de jicloare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Nu dar am mesteri la grup de 2, crezi ca e vreo diferenta? Dar nu mi-ai raspuns ce te intrebam eu pentru regimul de ralanti cate suruburi de reglaj ai pe un carburator, iti aduc eu aminte 2, unul via sincronizare si unul amestec. de cat timp aberezi pe forumul asta nu ti-ai dat seama asa cam cu ce ma ocup eu? acum ala" de "acceleratie s-a transformat in sincronizare" ???? da-ti cu parerea despre lucruri pe care le stapanesti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 de cat timp aberezi pe forumul asta nu ti-ai dat seama asa cam cu ce ma ocup eu? acum ala" de "acceleratie s-a transformat in sincronizare" ???? Da mi-am dat seama esti un amarat bagator de strambe. M-am adaptat la cele 4 carburatoare din exemplul tau. Dar tu care esti mult mai inteligent ca noi, tot nu mi-ai raspuns la intrebare, raspuns care sa contrazica ce spusesem eu referitor numarul de reglaje/ carburator ( din suruburi ca sa ne fie clar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 In sarcina motorul creaza vacum mai mare..deci lucrurile se schimba putin jn carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 31, 2015 Autor Share Postat Mai 31, 2015 am rezolvat , cum ? pai am dat inapoi sfertul de tura la amestec la fiecare carb , am curatat bine filtrul de aer , si spre surprinderea mea ceea ce a facut diferenta ffff mult a fost filtrul de hartie care era pus pe traseu , l-am anulat pt ca rezervorul este ft curat , am site in rezervor plus site inainte de fiecare cui ponto ....deci filtrul ala era [pus de .....si acum trage mult mai bine ca inainte chiar . multumesc pentru sfaturi , salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.