maxcom5555 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Salut, am un Suzuki GSXR 600 SRAD - 98 la care lucrez in garaj la mine in zona cotroceni. Sunt in cautare de ajutor specializat. Scopul meu este sa si invat cate ceva despre mecanica moto, deci ideal ar fi sa fie o persoana cu rabdare si dispusa sa explice. Ajutorul este pe bani desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutumario Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Salut..ce anume ai de facut la motoreta..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Gandeste-te ca un mecanic vine degeaba fara sculele proprii. Si sa vina cu sculele proprii e destul de greu. Si un mecanic scos din atelierul sau e ca pestele scos din apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 gasesti sigur daca platesti suficient nu iti face griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxcom5555 Postat Iunie 10, 2015 Autor Share Postat Iunie 10, 2015 O prima problema ar fi ca nu incarca bateria. Pentru moment astept sa vina releul de incarcare comandat, deoarece cel de pe motoreta era defect desi era nou (inca nu stiu daca l-am cumparat defect sau am pe instalatie o problema mai grava). Imi pare rau ca nu l-am verificat la cumparare. In cazul in care releul comandat va functiona corect o problema am rezolvat-o avand in vedere ca statorul functioneaza perfect. In caz contrar, nu stiu de unde ar putea sa fie problema si as avea nevoie de ajutor sa o identific. Initial prima oara cand a aparut problema, pur si simplu mi-a luat foc releul original. O alta problema ar fi ca se auzea un tacanit la motor. Multi mi-au spus ca trebuie schimbata distributia. Am desfacut intinzatorul de lant distributie, resetat, remontat si reglat ulterior la surubelnita si acum nu se mai aude. As vrea totusi sa verific lantul in cel mai simplu mod posibil sa fiu sigur daca trebuie schimbat sau nu. O a 3-a aplicatie ar fi una de intretinere - schimbat ulei, filtru, etc. Sunt mai multe motive pentru care prefer sa lucrez la motoreta la mine la atelier: 1. Vreau sa invat sa o repar singur indiferent de problema - imi face placere sa fac asta si am constatat ca daca invat din greseli poate fi costisitor (pot crea probleme mai mari decat problema reala). Dar daca as avea un mentor, as putea sa invat fara sa stric. 2. Recunosc ca nu am sculele necesare pentru a lucra profesional la motoreta si nici nu am idee cum sa folosesc unele dintre ele. Daca as lucra cu un profesionist as putea sa invat exact ce am nevoie. 3. Din experienta stiu ca de multe ori atat la masini cat si la motorete mi s-a intamplat sa merg in service cu o problema si sa ma intorc cu alte 3. Un risc este interschimbarea pieselor de la o alta motoreta pe a ta. Etc. Nu vreau sa fac acuzatii si sunt situatii in care nu poti dovedii ca s-a intamplat asa, ci doar ai o mica suspiciune. As vrea sa evit toate astea stiind ca daca se intampla sa apara alte probleme, sunt din vina mea. As vrea sa fie clar faptul ca nu vreau sa fac o afacere din asta, vreau sa fur meserie in interes personal. Am deja o afacere destul de ramificata si nu doresc sa ma apuc sa repar motocicletele altora. Nu vreau sa gasesc pe cineva care sa vina la mine la atelier sa repare la motoreta. Vreau sa muncim inpreuna. Daca se poate, sa fac eu treaba, iar mecanicul sa bea o bere si sa-mi dea indicatii. Nu stiu ce inseamna sa platesc suficient dar sunt deschis la sugestii. Astept pe oricene e dispus sa faca asta sa bem o cafea sa vada motoreta si sa vorbim si despre ce inseamna suficient. Eu ceea ce fac pe plan profesional fac din pasiune si de multe ori sunt lucruri care nu renteaza sa le fac, dar le fac pentru ca pur si simplu imi face placere. In concluzie as prefera sa gasesc pe cineva care sa nu faca asta in mod special pentru bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 nu cred sa gasesti un tip serios. eu de exemplu rarisim ma deplasez si numai pentru a vedea ceva rapid si nu iau bani pentru asta.intradevar in atelier sant in lumea mea.si explic celor care vor sa auda cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Daca vrei si te avantajeaza asta,poti sa-ti faci o lista de intrebari si te astept pe la mine..iti voi raspunde cu placere la toate intrebarile pe care le ai sau se "nasc" in discutie. Din pacate nu te pot ajuta cu deplasarea la tine..serviciul imi ocupa foarte mult timp..si uneori si din timpul liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxcom5555 Postat Iunie 10, 2015 Autor Share Postat Iunie 10, 2015 Multumesc de invitatie. Probabil am sa profit de oportunitate si am sa vin cu cateva intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Optimism contagios! ...văd porumbei albi în fundal. Mecanica este pasiune, necesită ochi de croitor de lux, ureche de muzician, gândire de inginer, braţ de pădurar, baze teoretice solide, "instrumentar" adecvat, surse bibliografice (manuale service).... aşa, de-nceput! Personal: poate doar un foarte-foarte (da' foarte) bun prieten, priceput, va fi dispus, cu plăcere şi răbdare, să-ţi acorde timpul necesar. În rest...happy hunting! Editat Iunie 17, 2015 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.