Sari la conținut

Pasta etansare ?


Alx21
 Share

Postări Recomandate

Salut la toti,

 

Am o problema la CBR 600 RR 2003 curge uleiul pe la capacul de alternator care se afla pe partea stanga.

Am trimis mail la honda si am primit raspuns ca nu exista garnitura se foloseste o pasta de etansare.

De unde pot cumpara asa ceva este intrebarea este aceiasi pasta cu aia care se foloseste la esapament ?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat o pasta asemanatoare ( nu imi amintesc numele insa este intr-un tub ca pasta de dinti ) de la un magazin de cartier ca vinde suruburi, furtun PVC, articole pentru instalatii,etc...

Este o pasta de culoare rosiatica ( am inteles ca sunt mai multe culori si asta rezista la temperaturi mai mari ) si am folosit-o la pompa de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Auchan la raionul auto gasesti niste tuburi ca de pasta de dinti pe care scrie "RTV". Sunt 3 culori, rosu, gri sau negru. Eu nu am gasit vreo alta diferenta in afara de cea evidenta (culoarea).

Costa parca in jur de 6-7 RON tubul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul dintre cele mai bune produse de etansat este pasta Victor Reinz. Atentie insa la suprafetele carterului si ale capacului. Trebuie sa fie perfect plane ca sa nu ai probleme de etansare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul dintre cele mai bune produse de etansat este pasta Victor Reinz. Atentie insa la suprafetele carterului si ale capacului. Trebuie sa fie perfect plane ca sa nu ai probleme de etansare.

 

 

Victor Reinz.

Foarte bun si dedicat acestor etansari in industria auto/moto.

 

corect. Victor Reinz

folosit si la yamaha si la ktm e bobocel

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu-l gasesti pe Victor Reinz asta, te duci la un magazin de piese auto si ceri un tub de silicon pentru etansare garnituri, rosu sau negru, degresezi bine inainte zona de etansare, de preferat cu diluant, aplici un strat subtire, indicat ar fi sa lasi 2,3 minute dupa aplicare, apoi pui capacul la loc si lasi la uscat 24 de ore. a doua zi inlaturi excesul de pasta usurel fara sa zgarii capacul si gata. un tub nu costa mai mult de 10 lei.

succes

atentie, daca capacul este crapat trebuie sudat inainte, daca curge prin zona de etansare a firelor ce ies din capac, degreseaza bine cauciucul de etansare si da-l cu silicon pe ambele parti......ma rog intelegi tu...

spor la treaba

 

important, sa lasi minim 8 ore motocicleta in pace ca sa se usuce pasta, este obligatoriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...