Val3ntin Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Salutare. Sunt nou pe forum si tocmai intampin o problema cu mobra. Am un fz6 din 2004 si de cateva saptamani nu mai trage cum trebuie. Exemplu: la accelerare progresiva urca in ture dar mi se pare ca este lipsita de cuplul cu care ma obisnuisem, iar la accelerare brusca se aude un sunet gros in filtrul de aer si asapamentul isi schimba si el sunetul ca si cand nu ar avea putere. Gen pleci cu a3 a de le loc si trage greu pana ajumge la turatia ideala Ma poate ajuta cineva cu o parere? Editat Iunie 17, 2015 de Val3ntin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Filtru aer murdar,presiune pompa scazuta,map senzor si tps senzor cu probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 17, 2015 Autor Share Postat Iunie 17, 2015 (editat) Salut Filtu de aer este nou ca pe el l am banuit prima data. Am fost la yamaha pt diagnoza iar tps mi au spus ca este ok. Ce ma sfatuiesti sa fac? Editat Iunie 17, 2015 de Val3ntin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Deci filtrul este ok..mergi mai departe fata de ce am spus acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 De unde ești? De ce nu mergi la un mecanic bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 18, 2015 Autor Share Postat Iunie 18, 2015 sunt din bucuresti. acum sunt in cautarea unui mecanic care sa ma scoata din "beleaua" asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 TNG este din Ilfov, aproape de tine. Fa o incercare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 18, 2015 Autor Share Postat Iunie 18, 2015 voi apela la el. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 (editat) Gen pleci cu a3 a de le loc si trage greu pana ajumge la turatia ideala Poate am citit eu gresit dar ce inseamna pleci cu a 3-a de pe loc? » Post actualizat in 18 Jun 2015 09:50 iar la accelerare brusca se aude un sunet gros in filtrul de aer si asapamentul isi schimba si el sunetul ca si cand nu ar avea putere. Posibil sa nu mearga in toti cei 4 cilindri din descrierea ta. Editat Iunie 18, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 18, 2015 Autor Share Postat Iunie 18, 2015 ma refer la lipsa cuplului vis a vis de turatia motorului » Post actualizat in 18 Jun 2015 18:00Poate am citit eu gresit dar ce inseamna pleci cu a 3-a de pe loc?» Post actualizat in 18 Jun 2015 09:50 Posibil sa nu mearga in toti cei 4 cilindri din descrierea ta. » Post actualizat in 18 Jun 2015 18:01Cum pot verifica asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Cum pot verifica asta? Poti verifica daca toate cele 4 colectoare ale evacuarii care ies din chiulasa sunt fierbinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 19, 2015 Autor Share Postat Iunie 19, 2015 vrei sa spui fierbinti egal? ca dupa un drum lung sunt toate fierbinti si ma gandesc ca se transmite caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Verifica dupa ce o pornesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 19, 2015 Autor Share Postat Iunie 19, 2015 ok multumesc. verific azi si revin cu update Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 presiune pompa scazuta aici cum se fac verificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 nu cred ca pleaca cu a 3 a de pe loc s-a exprimat nitel gresit si de aici poate confuzia. Gen pleci cu a3 a de le loc si trage greu pana ajumge la turatia ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 19, 2015 Autor Share Postat Iunie 19, 2015 nu plec cu a 3-a de pe loc:) am dat un exemplu ca sa va puteti da seama de raportul acceleratie/cuplu mai exact acceleratia raspunde greu in sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 FZ6 + acceleratie care respunde greu = posibil probleme cu TPS-ul. Posibil. Du-o la un mecanic bun. Cesar si TNG sunt ambii priceputi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 22, 2015 Autor Share Postat Iunie 22, 2015 ralantiul este ok, cu fluctuatiile normale (1280-1320), testul tps-ului a iesit ok (18 inchis-103 deschis) iar valorile acceleratiei progresive sunt normale(nu sare peste valori isi urmeaza numaratoarea fireasca din 1 in 1) in we am dat jos bujiile care au parut putin afumate dar nu exagerat, una dintre ele miroasea puternic a benzina. le-am curatat si montat la loc, se pare ca si-a imbunatatit putin mersul saptamana viitoare la inlocuiesc cu unele noi (denso), acum sunt ngk cr9ek si am dubii ca ar fi originale p.s galeriile se incalzesc la fel toate 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 CR9E sau CR9EIX nu CR9EK pentru FZ6 2004-2005 din cate stiu eu. Nu bag mana in foc. De cautat in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 22, 2015 Autor Share Postat Iunie 22, 2015 cr9ek sigur, asa da si manual, au 2 elecrozi de masa (cred ca asa se numesc) cr9e au un singur electrod cr9eix sunt iridium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Corect, acum m-am uitat si eu in manual. Scuze de informatie gresita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 22, 2015 Autor Share Postat Iunie 22, 2015 vad in profilul tau ca si tu ai fz6. din ce an este si cat iti consuma in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) 2004. N-am facut niciodata consumul. Cred ca intre 6 si 7. Bag un rezervor de 12 litri la ~200 km facuti doar in trafic de oras. Editat Iunie 22, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val3ntin Postat Iunie 22, 2015 Autor Share Postat Iunie 22, 2015 Asa imi consuma si mie. Ms de info. » Post actualizat in 23 Jun 2015 12:18 astazi am verificat nivelul uleiului si mi-a atras atentia un miros puternic de benzina. oare sa fie de la arderea incompleta? bujii proaste, amestec prost? ati mai intalnit problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.