binox Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Daca citeste viteza cu magneti pe roata, trebuie sa-i introduci in setari circumferinta rotii tale si eventual numarul de magneti montati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 (editat) Salut ,am si eu o mica problema cu un bord koso db01r care inregistreaza viteza dar incorect, ce ar trebui sa ii fac ca deja de 2 saptamani ma invart degeaba pe langa ea si nu stiu ce sa ii fac si in ce mod sa o mai setez... Verifică în primul rând cum ai pus magneții în șuruburile de la disc, trebuie să fie toți 6 cu nordul spre senzor. Îi scoți din găurile de la șuruburi și îi verifici cu alt magnet înainte să îi bagi pe toți la loc, să fie toți la fel. De cele mai multe ori de la asta îți citește aiurea. Apoi poziționezi senzorul cum scrie în manualul de la koso, la 2mm de ei dar nu exact deasupra lor, centrul senzorului pe centrul magnetului că iar citește aiurea. Mijlocul magnetului să treacă pe buza senzorului. Aici ai instrucțiunile. Editat Septembrie 11, 2015 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 20, 2015 Autor Share Postat Septembrie 20, 2015 M-am intors! In sfarsit am prins un weekend liber si am incercat mai multe variante. Am rezolvat-o! 5-10 spire pe fisa bujiei 1 si inca 5-10 spire pe fisa bujiei 2. Am folosit un singur fir care pleaca din bord se duce pe fisa 1 si apoi pe 2. Multumesc tuturor pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 La solutia asta nu m-am gandit da e ingenioasa. N-ai reusit sa gasesti setarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 20, 2015 Autor Share Postat Septembrie 20, 2015 Am 3 setari: Circumferinta rotii, valoarea senzorului de benzina si nr de cilindri. Toate erau setate ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 (editat) La solutia asta nu m-am gandit da e ingenioasa. N-ai reusit sa gasesti setarile? Nu ai citit topicul ma citez Chiar ar fi bine daca ar fi asa ca atunci nu are de facut decat ca acelasi fir sa-l incolaceasca pe ambele cabluri de inalta cate 5 spire. Si ideea imi venise de la tine cand ai sugerat ca cilindrul doi fura semnal si de la 1 iar de aia din cand in cand indica bine. @dan.c. ma bucur ca ai reusit sa rezolvi, de cele mai multe ori asta este calea, 99% transpiratie si 1% inspiratie. Editat Septembrie 20, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Da, n-am citit solutia data de tine @dan.c . chiar daca e setat corect nr de cilindri ii da cu virgula pt ca exisa motoare in 4 cilindri cu 4 bobine cate una pt fiecare cilindru si motoare cu 2 bobine, cate una la 2 cilindri. Chinezu n-are de unde sa stie ce fel de motor ai tu si si-a gandit softul doar pt una din cele 2 variante , adica fix cea care nu se potriveste la tine. Daca modifici nr. de cilindri din setari vei obtine citirea corecta si de pe o singura fisa , dar deja nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Martie 5, 2016 Autor Share Postat Martie 5, 2016 Gata, i-am dat de cap! Solutia a fost sa leg un condensator si o rezistenta intre firul de la CDI si bord. Deci aveam semnal in firul de la CDI. A trebuit sa setez nr. de cilindri la 2. Si cu firul infasurat pe fisele de bujii functiona aproape la fel de bine ca acum, dar parca e mai elegant asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Nu inteleg cum de merge, ala e un filtru RC "trece sus" iar la valorile din poza pragul de deschidere e la cca 1.6 KHz (1600Hz = 96000rpm). Daca ai inversa locul pieselor s-ar transforma intr-un filtru "trece jos", ceea ce ar avea mai mult sens, insa pragul de limitare e mult prea mare ca sa faca o diferenta notabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 (editat) Nu inteleg cum de merge, ala e un filtru RC "trece sus" iar la valorile din poza pragul de deschidere e la cca 1.6 KHz (1600Hz = 96000rpm). Daca ai inversa locul pieselor s-ar transforma intr-un filtru "trece jos", ceea ce ar avea mai mult sens, insa pragul de limitare e mult prea mare ca sa faca o diferenta notabila... Scuza-ma ca ma "bag" din nou peste tine stiu ca nu-ti place, dar fiind electronist cred ca o sa intelegi, chiar asta este spilul, separa componenta de curent continuu si asigura transmiterea unui puls, acolo ai treapta nu sinus. » Post actualizat in 07 Mar 2016 09:03 PS Vezi ca ti-a scăpat un "0" în plus la calculul frecventei. 1/(1EXP-8x1EXP5x2x3.14)=aprox160Hz Editat Martie 7, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Nu am avut niciodata vreo problema sa se "bage" cineva "peste mine", presupun ca te referi in sensul de a fi contrazis, atata timp cat tonul abordat este in limitele decentei iar atitudinea cuviincioasa. Acestea fiind zise, in cazul de fata ai dreptate, mi-a scapat un zero, frecventa de taiere este 160Hz (9600rpm). Pe de alta parte, pe langa separarea componentei DC, daca e vorba de semnal patrat pozitiv combinatia aia RC nu mai constituie "filtru trece sus" ci "diferentiator", ce transforma semnalul patrat in spike-uri pozitive si negative... care probabil ii plac mai mult turometrului. Inca ceva de reamintit pe viitor la o adica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Ma bucur de ce afirmi si sper sa ramana asa (nu vreau sa dezgrop mortii). Eu m-am ferit sa spun ce e ca sa nu se iste o noua disputa, m-am rezumat sa explic , pe intelesul tuturor ce poate face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 am citit tot topicul si m-am amuzat de modul in care v-ati incordat muschii electronici ! Oricum sunteti tari, felicitari tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 am citit tot topicul si m-am amuzat de modul in care v-ati incordat muschii electronici ! Oricum sunteti tari, felicitari tuturor! Se cheama brainstorming ce facuram noi aici . Probabil in incercarile sale initiatorul a "ciupit" condensatorul de cuplaj din jucarie (ca nu cred ca se cupla galvanic). Prin adaugare acelui derivator si-a rezolvat problema. Cand avea sarma infasurata pe fisele de inalta, obtinea acelasi efect, cuplaj capacitiv/ derivare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Martie 8, 2016 Autor Share Postat Martie 8, 2016 Nu fac pe desteptul dar nu cred ca am ciupit nimic. Cred ca pur si simplu asa functioneaza bordul. Aici e linkul de unde m-am inspirat: http://starrymoto.pl/index.php/problemy/6-sygnal-rpm Si ala sa fi ciupit condensatorul? Oricum, a fost o experienta interesanta! Va multumesc tuturor pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.