Sari la conținut

Help/ Pompa benzina/ sibiu.


Postări Recomandate

Salut, am plecat din bucuresti si acum pe valea oltului cu 30 km inainte de sibiu cred ca ma lasat pompa de benzina. S-a oprit de vreo 2 ori. Cand dau la automat pompa e moarta. Am miscat-o putin si am mers 3 km Apoi iar s-a oprit.

Moto e Un cbr f3.

Sper cumva sa ajung in sibiu. Leg pe direct cum oi putea acum.

Cine ma poate ajuta +40701127292 asta-i nr meu de telefon.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caută blocul de siguranțe și verifică să nu fie vreuna arsă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am gasit la o vulcanizare surubelnita si smirghel. Dupa cum banuiam erau arse patinele. Dat cu smirghel, ajuns pana in sibiu. In sibiu din nou. Aceiasi treaba. Sa vad unde gasesc o surubelnita acum..

Editat de VasileGrigore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns in Sibiu pana la urma unde am dat de Jerry de la MyMoto care este un om si jumatate. Mi-a facut rost de o pompa de benzina care ma dus pana in Franta unde a crapat. Am pus pe direct. 1200 km mai tarziu si inca merge.

Avantaje:

- mers super legal :)

- consum intre 3.5 - 4.5

Dezavantaje:

- nu puteam sa tin peste 6.5 k pe o perioada mai mare de timp

- oprit mai des la benzinarii

- nu puteam sa merg mai tare de fucking 120 km/h :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa am rezervoru cat de cat plin.

Multi ziceau ca pot merge 200 pe direct.

Sigur pot merge 200 pe direct insa maxim 15 secunde; apoi se gatuia ca nu mai avea benzina in carburatoare. Trebuia sa astepti sa coboare benzina si sa ii dai din nou. Deci poti merge cu 200 dar nu poti merge cu 200. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

aia originala a mers 50-60k km... ia ghici ce ar merge inca pe atat...

Cea pe care am pus-o in Sibiu era tot Mitsubishi, cat se poate de originala si cu platinele putin caramizi, nu negre - aproape moarte. Daca pun tot una originala imi e teama ca are sa aiba aceiasi soarta.

» Post actualizat in 08 Jul 2015 21:06

O motocicleta noua.

Ehe, as vrea eu un ntx 700 sau un xx..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea pe care am pus-o in Sibiu era tot Mitsubishi, cat se poate de originala si cu platinele putin caramizi, nu negre - aproape moarte. Daca pun tot una originala imi e teama ca are sa aiba aceiasi soarta.

» Post actualizat in 08 Jul 2015 21:06

Ehe, as vrea eu un ntx 700 sau un xx..

NOUA!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt vreau sa imi mearga pompa de benzina mai mult de 5k fara sa se arda in the middle of nowhere.

ai zis "carburatoare" ? cauta un stiut de vacum si pune pompa vacumatica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai zis "carburatoare" ? cauta un stiut de vacum si pune pompa vacumatica

Nu mai incurca omul... ala de care zici tu e robinet vacumatic si nu faci treaba cu el daca carburatoarele sunt deasupra nivelului din rezervor. In alta ordine de idei, cati km are motorul asta care haleste pompele pe paine?... Intreb deoarece al meu a sarit de 80.000 si n-a dat nici un semn... inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva avea TDM-ul si din ce tin minte, ultimii litri erau sub nivelul de care zici tu. E fix acelasi tip de pompa care o schimbau cei cu Africa Twin. Si cei cu TDM-ul faceau schimbarea in sens invers vacumatica -> electrica. Deh... tineri si nelinistiti suntem noi motociclistii :)


$_12.JPG?set_id=880000500F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta sincer nu stiu. Probabil ca nu la un 1000. Ma uitasem la un momentdat sa vad ce debit are, dar asta se intampla acum ceva vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam. Sunt curios insa daca o jucarie din asta poate livra suficienta benzina unui 4 cilindri de capacitate mare?

deci... nu mai incurca omul :) , o pompa de aia o cumperi second cu 120-150 lei si "nu are moarte" . Are debit cacalau, la sa sa treaca ceva cat sa fie carburatorul plin tot timpul , nu are retur si "nu consuma" vacum

» Post actualizat in 10 Jul 2015 12:33

14 litrii/ora

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci... nu mai incurca omul :) , o pompa de aia o cumperi second cu 120-150 lei si "nu are moarte" . Are debit cacalau, la sa sa treaca ceva cat sa fie carburatorul plin tot timpul , nu are retur si "nu consuma" vacum

» Post actualizat in 10 Jul 2015 12:3314 litrii/ora

Eu am recunoscut ca nu am stiut de existenta acestor "pompe".

 

Daca insa tot vrei sa intram in detalii, afirmatia ca "nu consuma vacum" contrazice un pic legea conservarii energiei, cu alte cuvinte, chiar daca sistemul este perfect etans si nu "pierde" vacuum, ca sa poti pompa 14l benzina pe ora (produce lucru mecanic) cam ai nevoie de o oarecare sursa de energie... esti de acord? Cat priveste "debitul calacalau"... stii cam care este consumul instant pe acceleratie in forta a unui miar "dopat"?

 

Eu unul as studia un pic problema inainte sa inlocuiesc pompa electrica a oricarui motor cu asa ceva....

» Post actualizat in 10 Jul 2015 21:26

 

 

L.E. ... la ultima afirmatie este vorba despre motoarele cu mai mult de unul sau poate chiar doi cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa raspund la intrebare. Are vreo 53k mile ~ 85k km.

Deci ce pompa sa caut si ce dioda/ condensator sa ii pun ?

As planui pentru weekedu viitor ceva plimbare mai lunga ~1000-1500 km si nu prea as vrea iar sa ma opresc din benzinarie in benzinarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti pune orice pompa de tip pulsatil (fara retur), cred ca gasesti usor pe la dezmembrari. Incearca la 0727 838 007, era un FZR1000 la dezmembrare, poate are si pompa disponibila. Eu am luat aprinderea electronica la un pret decent acum vreo doua luni, baiatul a fost serios.

 

Dioda si condensatorul se pun direct pe alimentarea electrica a pompei, cat mai aproape posibil de contactele cu platini. Dioda poate fi orice model din gama redresoare, de genul 1N4001 si se leaga antiparalel, adica cu minusul pe plus. Condensatorul poate fi orice electrolitic cu tensiune peste 35V si capacitate 0.1uF (100nF, 104, etc.) si nu are polaritate. Dioda are rolul de a atenua "socurile" datorate efectului de autoinductie a bobinei pompei iar condensatorul de decuplaj, de punere la masa a "spike"-urilor RF ce pot fi induse in circuit. Sunt bune ca protectie dar nu vor elimina cauza ci doar vor atenua intr-o mai mare sau mai mica masura din efecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am recunoscut ca nu am stiut de existenta acestor "pompe".

 

Daca insa tot vrei sa intram in detalii, afirmatia ca "nu consuma vacum" contrazice un pic legea conservarii energiei, cu alte cuvinte, chiar daca sistemul este perfect etans si nu "pierde" vacuum, ca sa poti pompa 14l benzina pe ora (produce lucru mecanic) cam ai nevoie de o oarecare sursa de energie... esti de acord? Cat priveste "debitul calacalau"... stii cam care este consumul instant pe acceleratie in forta a unui miar "dopat"?

 

Eu unul as studia un pic problema inainte sa inlocuiesc pompa electrica a oricarui motor cu asa ceva....

» Post actualizat in 10 Jul 2015 21:26

 

 

L.E. ... la ultima afirmatie este vorba despre motoarele cu mai mult de unul sau poate chiar doi cilindri.

Este destul de folosita, eu m-am "lovit" de ea la un atv Linhai Worker, avea membrana sparta si inunda galeria de admisie,de unde normal lua vacuumul, am dublat-o cu folie ca nu-mi dadeam seama pe unde e spartura(cred ca trecea benzina prin ea), merge si acum dupa 2 ani.

Nu e chiar conservare energie ci volum, adica daca prin ea treci 14litri/ora, normal ca ai diminuarea volumului de amestec cu 14 litri/ora eu zic ca e infim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...