sarpee Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Salutare, am o problema cu socul la un r6 carburatie, am schimbat bujii, bobinele de la bujii, curatat si sincronizat carburatoare, si dupa o scurta perioada am observat ca la pornirea la rece daca trag socu nu porneste decat daca trag si de acceleratie altfel dau la buton pana omor bateria si nu ia, a doua chestie daca reusesc sa o pornesc si trag de soc dupa ce am pornito, moare motorul si in plus se simte miros de benzina la relanti. Este normal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Cablurile(soc,acceleratie) nu sunt puse cum trebuie in locase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 mergi inapoi unde ti-a curatat carburile, sunt prea multe cauze cu efectele astea ca sa poti ghicii pe internet. daca cu shok nu porneste ai incercat si fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Pentru a porni un utilaj pe carburatie trebuie sa il simti Poate ai amestec de benzina prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) Inainte de interventia de la service la rece pornea cu socul tras fara pic de acceleratie, acum la rece porneste fara soc dar cu acceleratia trasa, si la cald la fel. Editat Iulie 2, 2015 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Dupa ce am facut carburatia si la mine s a schimbat comportamentul socului. Daca e cald afara si trag socul de tot nu porneste,undeva la jumatate ii place.Cand e rece trebuie sa trag de tot. Incearca in diferite pozitii vezi unde ii place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Cred ca dupa ce i-ai facut carburatia a ajuns sa functioneze normal , adica asa cum e acum Dupa ce am facut carburatia si la mine s a schimbat comportamentul socului.Daca e cald afara si trag socul de tot nu porneste,undeva la jumatate ii place.Cand e rece trebuie sa trag de tot.Incearca in diferite pozitii vezi unde ii place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Inainte de interventia de la service la rece pornea cu socul tras fara pic de acceleratie, acum la rece porneste fara soc dar cu acceleratia trasa, si la cald la fel. Mergi inapoi la service sa-ti faca reglajele de dinainte de interventie.Adica sa-ti faca numai curatatu.Ca dupa cum se vede, nu au nimerit-o nici cu bujiile, nici cu bobinele si nici cu sincronizatu.... PS.Vorba lui superbec, cine stie ce si cum s-a asezat gresit pe acolo....trebuie reverificat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Socul functioneaza bine? (Ma refer la cabu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 Socul functioneaza bine? (Ma refer la cabu) Cred ca da, din moment ce imi moare motorul daca trag de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 cred ca si fara soc amestecul este prea bogat. Lasa-l cateva minute la relanti apoi fa o poza la una sau 2 bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) ineci motorul daca e cald afara si il tragi de tot..asa face si a mea,trage-l pana la jumatate,dar vezi ca jumatate nu e chiar jumatate din cursa lui totala pt ca el incepe sa iti traga de cablu d-abia dupa 1/4 din cursa cam asa.. +s-ar putea sa fie si ce zic colegii,adica e dubios sa iti faca asa imediat dupa ce le-ai sincronizat..omu sigur a umblat si la amestec aer/benzini Editat Iulie 2, 2015 de hypnotech24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Iulie 2, 2015 Autor Share Postat Iulie 2, 2015 ineci motorul daca e cald afara si il tragi de tot..asa face si a mea,trage-l pana la jumatate,dar vezi ca jumatate nu e chiar jumatate din cursa lui totala pt ca el incepe sa iti traga de cablu d-abia dupa 1/4 din cursa cam asa.. +s-ar putea sa fie si ce zic colegii,adica e dubios sa iti faca asa imediat dupa ce le-ai sincronizat..omu sigur a umblat si la amestec aer/benzini A umblat si la amestec, dar cred ca nu l-a facut cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Eu unul te sfatuiesc sa-i faci un test de compresie daca tocmai ti-ai sincronizat carburatoarele si trebuie sa tragi de acceleratie sa porneasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Daca atunci cand socul este tras , nu porneste decit cu acceleratia deschisa este vorba despre un dozaj mult imbogatit . Sincronizarea nu are treaba cu dozajul . In mod corect se fac dozajele apoi se face sincronizarea . Degeaba deschid carburatoarele sincron, daca amestecul per fiecare carburator in parte ,este defectuos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 gresit, intai sincronizarea dupa aia reglate suruburile pilot. altfel ai alt amestec dupa sincronizare. » Post actualizat in 02 Jul 2015 19:29majoritatea carburilor merg foarte ok cu setarile de baza, cateodata insa gaurile unde intra suruburile pilot au adancimi diferite si atunci trebuie reglate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 In primul rand, ce inseamna pornire la rece, despre ce temperatura vorbim? Oricum, daca fenomenul a aparut in urma servisarii carburatoarelor si nu s-a uitat ceva la montaj, cel mai probabil nivelul e prea mare. Aici trebuie discutat putin deoarece la verificarea si reglarea nivelului se face de obicei o greseala: daca plutitoarele au fost scoase din locasul lor, la reintroducere o-ring-ul de etansare nu va permite asezarea pe pozitia de lucru, de multe ori plutitoarele ramanand un pic iesite in afara sau in unghi, ceea ce duce la reglaje gresite. Se recomanda montarea capacelor de la camere si strangerea suruburilor inainte de inceperea reglajului propriu-zis. Chiar si asa, este posibil ca un plutitor mai rebel sa nu revina la pozitia de lucru asa ca cea mai sigura metoda este folosirea unui capac de sacrificiu (de la o baterie de carburatoare uzata) de la care a fost decupata numai rama si respectiv gulerul care apasa pe gatul plutitoarelor in orificiul pe unde patrunde benzina. De proba, ai incercat sa pornesti motorul la rece fara soc? Fara si cu actionarea manetei de gaz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 gresit, intai sincronizarea dupa aia reglate suruburile pilot. altfel ai alt amestec dupa sincronizare. » Post actualizat in 02 Jul 2015 19:29 majoritatea carburilor merg foarte ok cu setarile de baza, cateodata insa gaurile unde intra suruburile pilot au adancimi diferite si atunci trebuie reglate. O mare gresala . Sincronizarea nu asigura parametri in care trebuie sa functioneze carburatoarele ci doar face ca sa lucreze sincron, adica toate in acelas timp. Daca nu ai carburatoarele reglate ,le sincronizezi pana te saturi si motorul ala nu va functiona corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 O mare gresala . Sincronizarea nu asigura parametri in care trebuie sa functioneze carburatoarele ci doar face ca sa lucreze sincron, adica toate in acelas timp. Daca nu ai carburatoarele reglate ,le sincronizezi pana te saturi si motorul ala nu va functiona corect. reciteste pana intelegi. gresit, intai sincronizarea dupa aia reglate suruburile pilot. altfel ai alt amestec dupa sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Doresc sa vad si eu ce sincronizezi cand ai 2-4 carburatoare date peste cap , care cel putin teoretic nu asigura o carburatie macar intr-o plaje ce asigura pornirea si functionarea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Doresc sa vad si eu ce sincronizezi cand ai 2-4 carburatoare date peste cap , care cel putin teoretic nu asigura o carburatie macar intr-o plaje ce asigura pornirea si functionarea . nu exista asa ceva, dupa ce repari/cureti/reconditionezi carburile exista setari de baza cu care pornesti motorul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sau tu intai faci amestecul, apoi sincronizezi, apoi desfaci carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Deci : ,,dupa ce repari/cureti/reconditionezi carburile exista setari de baza cu care pornesti motorul" .... apoi faci sincronizarea ! Sincronizarea o faci dupa ce faci nivelul si ,,setarile de baza " ( amestec benzina- aer , 1) din acul plonjor al suberului , 2 )din surubul de amestec )adica asiguri pornirea si functionarea inaintea sincronizarii . Pentru a face sincronizarea este nevoie ca motorul sa porneasca si sa fie in stagiul de functionare relanti . Prin sincronizarea carburatoarelor se urmareste ca impreuna sa aiba aceeasi deschidere/inchidere la actionarea manetei acceleratiei si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Va certati aiurea ambii aveti tehnologia voastra care e buna. Oricine care se pricepe, dupa ce a cutratat o baterie de carburatoare, le monteaza cu suruburile de amestec setate din carte iar clapetele le aliniaza cum stie el ochiometric, cu aucul, cu lera. Puse pe motor nu mai are importanta cu ce incepi, sincronizarea nu strica amestecul si invers amestecul nu strica sincronizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Deci : ,,dupa ce repari/cureti/reconditionezi carburile exista setari de baza cu care pornesti motorul" .... apoi faci sincronizarea ! Sincronizarea o faci dupa ce faci nivelul si ,,setarile de baza " ( amestec benzina- aer , 1) din acul plonjor al suberului , 2 )din surubul de amestec )adica asiguri pornirea si functionarea inaintea sincronizarii . Pentru a face sincronizarea este nevoie ca motorul sa porneasca si sa fie in stagiul de functionare relanti . Prin sincronizarea carburatoarelor se urmareste ca impreuna sa aiba aceeasi deschidere/inchidere la actionarea manetei acceleratiei si atat. tu practic habar n-ai cum se regleaza amestecul la relanti, ai citit ceva pe undeva dar de mult si oricum nu prea intelesesei tu prea bine. e ultima data cand repet 1 cureti carburile 2.schimbi ce e de schimbat daca e de schimbat 3 setarile de baza... ce tot repeti in prostie 4 pe bank cu nivela verificat scurgeri si nivelul in cnc cu benzina. 5 montat pe motocicleta,pornit si INCALZIT MOTORUL! 6 sincronizare 7 reglat amestecul la relanti din suruburile pilot, am scris mai sus ca nu toate gaurile sunt la fel dar .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 6 sincronizare 7 reglat amestecul la relanti din suruburile pilot, am scris mai sus ca nu toate gaurile sunt la fel dar .. Ce are daca inversezi 7 cu 6 plecand de la premiza ca trebuie sa faci doar o sincronizare fina? Cea bruta ai facut-o la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.