ZIDU' Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Salut, Am nevoie sa fac ceva rectificare pe fund de gaura. Mai precis este vorba de subtierea unor tacheti (in cazul asta sunt auto, dar exista si moto cu acelasi sistem) care au cota de reglaj - este alternativa reglajului cu pastile. Materialul = otel banuiesc ca e tratat la nivelul pastilelor clasice Cine poate executa o operatiune de genul asta si la ce pret ? 16 bucati, trebuie luat din ei sub 0.5mm. Editat Iulie 4, 2015 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Nu e mai simplu sa iei de sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Asa scumpe sunt piesele de ford? Nu este mai ok sa cumperi altii noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Miezul ala nu are un strat de cementare? Adevarul e ca am vazut un motor cu tachetii "pilit", care pare sa mearga perfect normal; si are ceva km de cand a fost facuta operatiunea. Cel mai simplu, o masina de gaurit cu coloane si o piatra cilindrica fina. Iei cu grija din material, astfel incat sa obtii un joc de 0,20 admisie si 0,35 evacuare (daca bine-mi aduc aminte - banuiesc ca e motorul de 1.6i) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Doamne fereste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Apara si pazeste... ) Treaba e relativa, depinde ce vrei sa faci mai departe cu masina aia si pentru cat timp. Pistoane turnate acasa, din linguri de aluminiu topite, ai auzit? Segmenti luati la polizor? Cuzineti "rectificati"? Eu am auzit si vazut, la motoare fara pretentii, ce-i drept (moped, dacii, tractoare), ideea e aceeasi - ce standarde si asteptari ai. Editat Iulie 4, 2015 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 4, 2015 Autor Share Postat Iulie 4, 2015 Costa cam 30 euro +/- unu nou. Inmultiti voi cu 16..... Nu pot lua din exterior. Acolo lucreaza cama si prefer sa ramana lustruit. In plus daca umbli pe exterior subtiaza umerii c3a ce nu e ok. Ei sunt ajustati la interior cand sunt fabricati. Au tratament in masa, nu cementare - au rol de distantier. Fata umfkaturii interne lucreaza static fiind rezemata pe coada supapei. Stiti foarte bine ca si la mobre se rectifica pastilele. @high_voltage_tm - aia e ultima solutie. Fara masa magnetica e enervant. Intentionez sa tin masina multa vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Paharele ( tachetii) au in zona aceea o grosime de 3-4 mm si de regula sunt cementati( sunt sticla). Nu stiu de ce vrei sa faci ,,polizajul" ala acolo . Are uzura atit de mare ? Nu ai ce-i face ca se sparge !! De obicei se uzeaza mai mult coada supapei si pastila . Pune pastile corespunzatoare noi dupa masurare si nu ai treaba dacat sa te legi la cap . Parerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Aloooo domnu ursuu!!! Ti-am zis si dincolo, NU vrei nici de al dracu sa citesti ce se scrie?! Mai bine ai da jos ochelarii de cal si dopurile din urechi... Motoru ala NU foloseste pastile pentru reglarea supapelor. Fordu nu-i virago de 125.... Editat Iulie 4, 2015 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Aloooo domnu ursuu!!! Ti-am zis si dincolo, NU vrei nici de al dracu sa citesti ce se scrie?! Mai bine ai da jos ochelarii de cal si dopurile din urechi... Motoru ala NU foloseste pastile pentru reglarea supapelor. Fordu nu-i virago de 125.... Bine domnu voltaj , atunci fa rectificari cu piatra de polizor si cu bormasina . Da nici d-al dracului nu o sa ma convingi ca ai habar de meserie ! Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nimeni Altu' Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 4, 2015 Autor Share Postat Iulie 4, 2015 @mos bear - nu este vorba de sistemul cu pastile. Paharele in sine sunt uzinate la cota in fabrica, nu vad dece nu as face asta si eu. In mod clar sunt uzinate dupa tratamentul termic altfel nu ar mai respecta tolerantele. Ele se gasesc pe dimensiuni la fel ca pastilele pe care le stii in alte motoare, ma indoiesc ca au tz seturi de matrite. Nu exista otel care sa stea in fata pietrei abrazive. Nu am inventat eu operatiunea asta, se practica. Ce am eu nevoie acum este lucratura efectiva la un pret decent si in timp scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Este prin Floreasca un meserias (Adrian 0731497526) care cred ca ti le poate face, eu mi-am facut un ambielaj si adaptarea pentru o busa cale de rulare pentru un rulment cu ace. Da un telefon si intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 4, 2015 Autor Share Postat Iulie 4, 2015 (editat) Il sun luni sa vad ce zice. Stii cumva daca lucreaza si in weekend ? Editat Iulie 4, 2015 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Poti sa suni si sa intrebi, cred ca da, se ocupa cu tot felul de reconditionari de ambielaje cuzineti etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 @mos bear - nu este vorba de sistemul cu pastile. Paharele in sine sunt uzinate la cota in fabrica, nu vad dece nu as face asta si eu. In mod clar sunt uzinate dupa tratamentul termic altfel nu ar mai respecta tolerantele. Ele se gasesc pe dimensiuni la fel ca pastilele pe care le stii in alte motoare, ma indoiesc ca au tz seturi de matrite. Nu exista otel care sa stea in fata pietrei abrazive. Nu am inventat eu operatiunea asta, se practica. Ce am eu nevoie acum este lucratura efectiva la un pret decent si in timp scurt. Bun , inteleg ce zici , atunci in cazul ca tachetii sunt fabricati pentru a asigura jocul termic ( deci are deja un joc prestabilit) , acum ca are si uzura , il mai si rectifici? Apoi rectificarea , se face cu bormasina si cu piatra de degrosat? Nu stiu , doar ca-mi pun si eu problema asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Bun , inteleg ce zici , atunci in cazul ca tachetii sunt fabricati pentru a asigura jocul termic ( deci are deja un joc prestabilit) , acum ca are si uzura , il mai si rectifici? Apoi rectificarea , se face cu bormasina si cu piatra de degrosat? Nu stiu , doar ca-mi pun si eu problema asa ... Nu-ti mai face atatea probleme si vezi ca ti-a inceput telenovela... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Nu-ti mai face atatea probleme si vezi ca ti-a inceput telenovela... N-ai tu treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 4, 2015 Autor Share Postat Iulie 4, 2015 Tachetii in sine nu sunt uzati jocul termic a disparut datorita uzurii scaunului spapei si sau alungirii cozii supapei datorita utilizarii motorului la turatii mari (bocancii sunt prea grei, nu sunt eu de vina ) Tachetii sunt fabricati la grosimi diferite - pentru a permite reglarea jocului termic. Asta se intampla deoarece este imposibil sa ai toate scaunele de supape aliniate cu cotele fiecarui unghi de etansare si toate supapele la aceleasi dimensiuni.... In acelasi timp ei sunt folositi, la fel ca si pastilele de reglaj, pentru a compensa uzurile de functionare Se poate folosi orice scula abraziva, cu mai mult sau mai putin succes sau cu mai mult sau mai putin chin. (in particular vorbind piatra din poza de mai sus este prea agresiva pt operatiunea asta). Iata cum se face la o toyota - o varianta de prelucrare tehnologica este biax + strung se obtine o planeitate decenta a suprafetei p.s. yo4hgx - te rog sa fii constructiv. posteaza daca ai ceva de spus pe subiectul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Numai aici am vazut telenovele cu iz mecanic , de genul :supape care se alungesc in 10 Km ,ax ambielaj lipit cu cositor, rectificari ce se vor exacte facute cu bormasina , lipirea aluminiului cu cositor , calamina depusa de nu mai inchid supapele ..... Telenovele cu seriale care mai de care mai picante , zau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Te pot ajuta. Sa ai insa cotele finale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 4, 2015 Autor Share Postat Iulie 4, 2015 @ mos bear - supapele se pot alungi in 10 mii km; calamina poate bloca inchiderea supapelor..... nu e scopul topicului. Avand in vedere ca stai in satul de langa mine poti sa treci intr-o seara pt explicatii suplimentare. In cazul in care ma apuc de masina in curte poti sa tragi cu ochiul (am alternativa sa inchiriez elevator intr-un service - e mai comod deoarece nu am toate sculele potrivite pt ford) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 p.s. yo4hgx - te rog sa fii constructiv. posteaza daca ai ceva de spus pe subiectul asta. Imi cer scuze pentru "bruiaj" dar nu m-am putut abtine, mos martin asta, sau mos tagartza... sau cum ii zice, se baga in orice discutie fara sa inteleaga macar la modul elementar despre ce este vorba. Un moderator ar trebui macar sa-i atraga atentia, nu crezi? On-topic, nu te pot ajuta cu nici o informatie, eu mi-am raschetat singur pastilele la motor... la tine e un pic mai greu cu ele integrate in paharele dar sunt convins ca vei gasi persoana potrivita. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 Tachetii in sine nu sunt uzati jocul termic a disparut datorita uzurii scaunului spapei si sau alungirii cozii supapei datorita utilizarii motorului la turatii mari (bocancii sunt prea grei, nu sunt eu de vina ) Tachetii sunt fabricati la grosimi diferite - pentru a permite reglarea jocului termic. Asta se intampla deoarece este imposibil sa ai toate scaunele de supape aliniate cu cotele fiecarui unghi de etansare si toate supapele la aceleasi dimensiuni.... In acelasi timp ei sunt folositi, la fel ca si pastilele de reglaj, pentru a compensa uzurile de functionare Se poate folosi orice scula abraziva, cu mai mult sau mai putin succes sau cu mai mult sau mai putin chin. (in particular vorbind piatra din poza de mai sus este prea agresiva pt operatiunea asta). Iata cum se face la o toyota - o varianta de prelucrare tehnologica este biax + strung se obtine o planeitate decenta a suprafetei p.s. yo4hgx - te rog sa fii constructiv. posteaza daca ai ceva de spus pe subiectul asta. N-am vazut , nu ma pronunt ! Fara rusine afirm ca nu m-am lovit de o astfel de constructie , sunt curios cum arata ansamblul dupa ce se face rectificarea si aici ma refer la precizie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 4, 2015 Autor Share Postat Iulie 4, 2015 @Cesar - te rog pm cu pret, durata de executie, locatie pt realizare. Am o mica problema in a determina cotele finale deoarece lera nu mai intra deloc sub axele cu came (cel mai probabil va fi nevoie de luat 0.25, masurat apoi pe motor si adus la cota finala unde mai e nevoie) - da, e cam tarziu de facut operatiunea dar asta e situatia........ Sunt perfect constient ca la situatia actuala e posibil sa am supape terminate si sau scaune de supapa terminate (jocul mic este corelat cu inchiderea tarzie si deschiderea devreme a supapei, sanse sa le ard ... ) este al 2-lea motiv ot care nu vreau sa investesc mult in masina. daca are asa ceva - chiulasa noua cel mai probabil. Atelierele de reparat chiulase regleza jocul la motoare de tipul asta rectificand cozile supapelor ..... ma sperie chestia asta pt ca scade ultimul umar al sigurantei care tine arcul. Oricum nu e aplicabil datorita costurilor presupuse de desfacerea partii de sus a motorului si a duratei mari in care masina sta pe bara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.