Lolo_ID Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 (edited) Coturi de IJ Planeta 3,4 , Jupiter 3, 4. Eșapamentele finale o să stea tensionate în prinderile din spate ( de pe tobe ). Coturile ce apar in pozele lui V-FOUR sunt de IJ Jupiter3, 4 , Planeta 3, 4( after-market bineînțeles - a se observa lungimea țevilor și a unghiurilor la care sunt îndoite). Edited February 18, 2018 by Lolo_ID Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted February 19, 2018 Author Share Posted February 19, 2018 http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=57_62&products_id=2774 Sunt luate de pe oldtimer garage, eu stiam ca site-ul e din Polonia dar pe colet scria Deucheland, nu sunt perfecte, se simte la mana niste mici cute de îndoite, acum sa vedem cat țin Deși pare ca nu au acelasi unghi de îndoire, puse un cot vechi peste un cot nou erau la fel singura diferenta fiind lungimea,eu nu am desfăcut tobele din prinderi si s-au potrivit perfect, nu stau forțate Quote Link to post Share on other sites
Dr_krl Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Se cede din imagini că sunt aftermaket, așa cum spune și Lolo, întrebarea mea era dacă sunt after market ucraineene sau locale? Să nu spun că m-am chinuit ca naiba când le-am montat și eu pe ale mele, tot din cauza unghiului. Acum vreaau să iau altele pentru IJ 56. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted February 19, 2018 Author Share Posted February 19, 2018 Eu nu m-am chinuit cu montarea coturilor, problema a fost cu desfacerea unei piulite dintre cot si toba pe partea cu atasul care sa desfăcut mai greu Quote Link to post Share on other sites
Dr_krl Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Ăştia de la Oldtimer Garage nu se joacă cu scorurile. Am mai luat de la ei şi probabil voi lua şi coturile, aştept doar să-mi spui dacă-şi schimbă culoarea în vară. La Kawasaki-ul meu cel puţin, am văzut că japonezii au rezolvat problema arderii cromului introducând în coturi încă o ţeavă pentru ca gazele arse să nu intre în contact direct cu peretele ţevii cromate. Quote Link to post Share on other sites
Lolo_ID Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 Eu am țevi de evacuare NOS de IJ 56 montate pe IJ 56, cu crom rusesc pe ele. Își schimbă culoarea, devin albastre în locul unde bat flăcările. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted February 20, 2018 Author Share Posted February 20, 2018 Va anunt la vara daca s-au albastrit dar anul trecut am făcut vreo 350 km cu Ivan, sper sa bat "recordul" anul asta, oricum merg foarte putin cu el » Post actualizat in 20 Feb 2018 06:25 Despre scorurile de la Oltimer garage am vorbit si inca mai vorbesc singur, când mă uit la motor mai imi revin Quote Link to post Share on other sites
Dr_krl Posted February 20, 2018 Share Posted February 20, 2018 Nu neapărat albăstreala e ceea care m-ar speria. Evident că dacă țeava nu are dublură interioară, mai devreme sau mai târziu își va schimba culoarea. Pe mine mă deranjează în schimb culoarea maro, a ruginii. Quote Link to post Share on other sites
Marius80 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Buna ziua, aveti idee daca la o motocicleta IJ 49, care este pe 6V, se pot pune becuri pe 12V, daca se schimba bateria pe 12v, sau mai trebuie inlocuit si altceva (dinam?). Intreb ca nu prea gasesc becuri pe 6V... Quote Link to post Share on other sites
vene Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Inainte de a face o prostie (daca nu ai facut-o inca!), daca pui o baterie de 12V vei nenoroci echipamentul de generare curent (respectiv dinamul si poate si releul, releul ar putea sa reziste si la 12V(mai ales partea de incarcare, nu cred ca si partea de conjunctor-disjunctor, unde bobina nu cred ca suporta cei 12V). Daca vrei sa treci pe 12V sunt 2 variante verificate si folosite de utilizatori: A/ -Montezi un alternator de IJ (12V) cu schimbarea intregii instalatii electrice, fiind totul altfel, de la alternator in sine, necesitate redresare, alt releu de incarcare si respectiv bun si un releu care sa stinga un bec-martor pentru functionarea incarcarii si atunci si o baterie de 12V. B/ -Montezi un magnetou de Voshod/Minsk cu tot ce implica, respectiv:- o flansa de adaptare, modulul electronic, bobina aferenta si intreaga instalatie electrica, scapi de baterie! Daca actualmente incarcarea functioneaza OK pe 6V si singura problema sunt doar becurile, eu cred ca se rezolva mai usor decat modificarile pomenite, eu am cumparat becuri de 6V din Sf.Gheorghe (Covasna), dar sunt sigur ca se gasesc si in alte parti, prin targuri, fosti proprietari de Trabant ori Wartburg. - Quote Link to post Share on other sites
Marius80 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Acum 44 minute, vene a spus: Inainte de a face o prostie (daca nu ai facut-o inca!), daca pui o baterie de 12V vei nenoroci echipamentul de generare curent (respectiv dinamul si poate si releul, releul ar putea sa reziste si la 12V(mai ales partea de incarcare, nu cred ca si partea de conjunctor-disjunctor, unde bobina nu cred ca suporta cei 12V). Daca vrei sa treci pe 12V sunt 2 variante verificate si folosite de utilizatori: A/ -Montezi un alternator de IJ (12V) cu schimbarea intregii instalatii electrice, fiind totul altfel, de la alternator in sine, necesitate redresare, alt releu de incarcare si respectiv bun si un releu care sa stinga un bec-martor pentru functionarea incarcarii si atunci si o baterie de 12V. B/ -Montezi un magnetou de Voshod/Minsk cu tot ce implica, respectiv:- o flansa de adaptare, modulul electronic, bobina aferenta si intreaga instalatie electrica, scapi de baterie! Daca actualmente incarcarea functioneaza OK pe 6V si singura problema sunt doar becurile, eu cred ca se rezolva mai usor decat modificarile pomenite, eu am cumparat becuri de 6V din Sf.Gheorghe (Covasna), dar sunt sigur ca se gasesc si in alte parti, prin targuri, fosti proprietari de Trabant ori Wartburg. - Multumesc mult, inca nu am facut nimic, de asta am si intrebat inainte. Am sa caut becuri de 6V. Voi cumpara o baterie de 6V, si sa incerc sa o pornesc. Quote Link to post Share on other sites
Dr_krl Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Becuri de 6v se găsesc cam la orice magazin de piese moto. Quote Link to post Share on other sites
Marius80 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Am sunat la mai multe si nu prea au, ca nu se cauta, zic ei... Quote Link to post Share on other sites
Baxxter Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Gasesti la Gaspar si becuri si baterie pentru IJ49 - asta daca mai ai suportul original de baterie. Quote Link to post Share on other sites
Marius80 Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Suportul de baterie, ar trebui sa fie in partea din spate a filtrului de aer, nu? Daca da, nu cred ca il are... Pe Gaspar il gasesc pe forum aici? Quote Link to post Share on other sites
Dr_krl Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Pe Gaspar îl găsești aici: 0744472055. Este un domn din Botoșani care nu cred că are cont pe acest forum. Quote Link to post Share on other sites
Marius80 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Multumesc. Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted March 24, 2019 Author Share Posted March 24, 2019 Spitele de la Gaspar au venit, rotile sunt demontate, urmeaza sa le montam si sa vedem cum arata Rezultatul Quote Link to post Share on other sites
Marius03NMG Posted May 7, 2019 Share Posted May 7, 2019 Salut! Cat au fost spitele de la gaspar si cum i ai cerut? Ca am incercat si eu in urma cu ceva timp si mi a zis ca nu are! Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted May 8, 2019 Author Share Posted May 8, 2019 1 leu bucata si am cerut spite pentru ij, sunt putin mai scurte decat originalele, dar sunt ok Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted May 19, 2019 Author Share Posted May 19, 2019 Dupa 3 ani am decis sa schimb scaunul de la atas, cu un scaun special pentru copii Quote Link to post Share on other sites
Dr_krl Posted May 26, 2019 Share Posted May 26, 2019 Are răbdare să stea cuminte în el la drumuri mai lungi? Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted May 26, 2019 Author Share Posted May 26, 2019 Nu fac drumuri lungi, mergem doar prin sat, poate vom merge si pana in Timișoara ( cam 10km) pe viitor Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted June 7, 2019 Author Share Posted June 7, 2019 Am fost nevoit sa elimin frana de la atas, e ciudat ca am lucrat cu Pinnochio vreo 2 zile sa-i facem si frana la atas si apoi toata lumea imi spunea ca frana la atas e foarte periculoasa si sa nu o folosesc, ca se poate bloca roata si te rasucesti sau ajungi in șanț, asa ca am decis sa las cablul foarte moale, totusi dupa 3 ani, cand sa plec de pe loc roata de la atas sa blocat, de vina fiind frana, am reusit sa deblochez roata foarte usor, dar avand copilul in atas nu pot sa risc sa se blocheze din nou asa ca am eliminat-o Am cumparat si un plexic sa fac un parbriz pentru atas, sa vedem ce o sa iasă Quote Link to post Share on other sites
V-FOUR Posted September 28, 2020 Author Share Posted September 28, 2020 VID-20180527-WA0004.mp4 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.