Jump to content

Recommended Posts

Coturi de IJ Planeta 3,4 , Jupiter 3, 4. Eșapamentele finale o să stea tensionate în prinderile din spate ( de pe tobe ). Coturile ce apar in pozele lui V-FOUR sunt de IJ Jupiter3, 4 , Planeta 3, 4( after-market bineînțeles - a se observa lungimea țevilor și a unghiurilor la care sunt îndoite).

Edited by Lolo_ID
Link to post
Share on other sites
  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=57_62&products_id=2774

 

Sunt luate de pe oldtimer garage, eu stiam ca site-ul e din Polonia dar pe colet scria Deucheland, nu sunt perfecte, se simte la mana niste mici cute de îndoite, acum sa vedem cat țin

 

Deși pare ca nu au acelasi unghi de îndoire, puse un cot vechi peste un cot nou erau la fel singura diferenta fiind lungimea,eu nu am desfăcut tobele din prinderi si s-au potrivit perfect, nu stau forțate

Link to post
Share on other sites

Se cede din imagini că sunt aftermaket, așa cum spune și Lolo, întrebarea mea era dacă sunt after market ucraineene sau locale? Să nu spun că m-am chinuit ca naiba când le-am montat și eu pe ale mele, tot din cauza unghiului.

Acum vreaau să iau altele pentru IJ 56.

Link to post
Share on other sites

Eu nu m-am chinuit cu montarea coturilor, problema a fost cu desfacerea unei piulite dintre cot si toba pe partea cu atasul care sa desfăcut mai greu

Link to post
Share on other sites

Ăştia de la Oldtimer Garage nu se joacă cu scorurile. Am mai luat de la ei şi probabil voi lua şi coturile, aştept doar să-mi spui dacă-şi schimbă culoarea în vară.

La Kawasaki-ul meu cel puţin, am văzut că japonezii au rezolvat problema arderii cromului introducând în coturi încă o ţeavă pentru ca gazele arse să nu intre în contact direct cu peretele ţevii cromate.

Link to post
Share on other sites

Va anunt la vara daca s-au albastrit dar anul trecut am făcut vreo 350 km cu Ivan, sper sa bat "recordul" anul asta, oricum merg foarte putin cu el

» Post actualizat in 20 Feb 2018 06:25

Despre scorurile de la Oltimer garage am vorbit si inca mai vorbesc singur, când mă uit la motor mai imi revin

Link to post
Share on other sites

Nu neapărat albăstreala e ceea care m-ar speria. Evident că dacă țeava nu are dublură interioară, mai devreme sau mai târziu își va schimba culoarea. Pe mine mă deranjează în schimb culoarea maro, a ruginii.

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Buna ziua,

aveti idee daca la o motocicleta IJ 49, care este pe 6V, se pot pune becuri pe 12V, daca se schimba bateria pe 12v, sau mai trebuie inlocuit si altceva (dinam?).

Intreb ca nu prea gasesc becuri pe 6V...

Link to post
Share on other sites

Inainte de a face o prostie (daca nu ai facut-o inca!), daca pui o baterie de 12V vei nenoroci echipamentul de generare curent (respectiv dinamul si poate si releul, releul ar putea sa reziste si la 12V(mai ales partea de incarcare, nu cred ca si partea de conjunctor-disjunctor, unde bobina nu cred ca suporta cei 12V).

Daca vrei sa treci pe 12V sunt 2 variante verificate si folosite de utilizatori:

A/ -Montezi un alternator de IJ (12V) cu schimbarea intregii instalatii electrice, fiind totul altfel, de la alternator in sine, necesitate redresare, alt releu de incarcare si respectiv bun si un releu care sa stinga un bec-martor pentru functionarea incarcarii si atunci si o baterie de 12V.

B/ -Montezi un magnetou de Voshod/Minsk cu tot ce implica, respectiv:- o flansa de adaptare, modulul electronic, bobina aferenta si intreaga instalatie electrica, scapi de baterie!

Daca actualmente incarcarea functioneaza OK pe 6V si singura problema sunt doar becurile, eu cred ca se rezolva mai usor decat modificarile pomenite, eu am cumparat becuri de 6V din Sf.Gheorghe (Covasna), dar sunt sigur ca se gasesc si in alte parti, prin targuri, fosti proprietari de Trabant ori Wartburg.

-

 

Link to post
Share on other sites
Acum 44 minute, vene a spus:

Inainte de a face o prostie (daca nu ai facut-o inca!), daca pui o baterie de 12V vei nenoroci echipamentul de generare curent (respectiv dinamul si poate si releul, releul ar putea sa reziste si la 12V(mai ales partea de incarcare, nu cred ca si partea de conjunctor-disjunctor, unde bobina nu cred ca suporta cei 12V).

Daca vrei sa treci pe 12V sunt 2 variante verificate si folosite de utilizatori:

A/ -Montezi un alternator de IJ (12V) cu schimbarea intregii instalatii electrice, fiind totul altfel, de la alternator in sine, necesitate redresare, alt releu de incarcare si respectiv bun si un releu care sa stinga un bec-martor pentru functionarea incarcarii si atunci si o baterie de 12V.

B/ -Montezi un magnetou de Voshod/Minsk cu tot ce implica, respectiv:- o flansa de adaptare, modulul electronic, bobina aferenta si intreaga instalatie electrica, scapi de baterie!

Daca actualmente incarcarea functioneaza OK pe 6V si singura problema sunt doar becurile, eu cred ca se rezolva mai usor decat modificarile pomenite, eu am cumparat becuri de 6V din Sf.Gheorghe (Covasna), dar sunt sigur ca se gasesc si in alte parti, prin targuri, fosti proprietari de Trabant ori Wartburg.

-

 

Multumesc mult,

inca nu am facut nimic, de asta am si intrebat inainte. Am sa caut becuri de 6V. Voi cumpara o baterie de 6V, si sa incerc sa o pornesc.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Spitele de la Gaspar au venit, rotile sunt demontate, urmeaza sa le montam si sa vedem cum arata

20190305_195828.jpg

IMG-20190305-WA0006.jpeg

20190305_195811.jpg

Rezultatul 

20190325_202536.jpg

IMG-20190325-WA0018.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

1 leu bucata si am cerut spite pentru ij, sunt putin mai scurte decat originalele,  dar sunt ok

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dupa 3 ani am decis sa schimb scaunul de la atas, cu un scaun special pentru copii

20190518_203852.jpg

20190518_222926.jpg

IMG-20190518-WA0009.jpg

Link to post
Share on other sites

Nu fac drumuri lungi, mergem doar prin sat, poate vom merge si pana in Timișoara ( cam 10km) pe viitor

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am fost nevoit sa elimin frana de la atas, e ciudat ca am lucrat cu Pinnochio vreo 2 zile sa-i facem si frana la atas si apoi toata lumea imi spunea ca frana la atas e foarte periculoasa si sa nu o folosesc, ca se poate bloca roata si te rasucesti sau ajungi in șanț, asa ca am decis sa las cablul foarte moale, totusi dupa 3 ani, cand sa plec de pe loc roata de la atas sa blocat, de vina fiind frana, am reusit sa deblochez roata foarte usor, dar avand copilul in atas nu pot sa risc sa se blocheze din nou asa ca am eliminat-o

Am cumparat si un plexic sa fac un parbriz pentru atas, sa vedem ce o sa iasă 

 

20190607_204601.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...