Sari la conținut

Problema electrica


Postări Recomandate

Salutare,

 

am si eu o problema electrica, mi se tot arde faza scurta (am un H4). Am schimbat deja 3 becuri, total diferite, Osram, Phillips vision nustiucum, si mai era ala primul stock, care a venit cu farul (un LSL, luat de pe Louis).

 

Nu inteleg de ce pica doar faza scurta, iar asta la cateva ore de fuctionare (putine). Am verificat statorul (care e nou, apropo), releul, bateria... toate in parametri, incaracare, tot....

 

Deja ma dispera, nu stiu ce sa-i mai fac. E clar ca e o problema pe partea de electrica, dar unde plm o fi....

 

any ideea?

 

thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca incarcarea e ok, adica tensiunea la bornele bateriei nu depaseste 14.5V in niciun regim de turatie ai putea avea de-a face cu un contact imperfect pe traseul de la baterie la bec care detemina becul sa palpaie, sa se aprinda haotic sau sa lumineze cu o intensitate scazuta si inerent sa-i scurteze durata de viata.

 

Iarasi daca ai un far in care patrunde umezeala ai suprize din astea cu becuri care se ard cand pui contactul.

 

altfel Osramul e slabut din experianta mea dar Philipsul ar trebui sa te tina fara problema (am o pereche de Philipsuri ieftine de 6 ani pe mobra)

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca incarcarea e ok, adica tensiunea la bornele bateriei nu depaseste 14.5V in niciun regim de turatie ai putea avea de-a face cu un contact imperfect pe traseul de la baterie la bec care detemina becul sa palpaie, sa se aprinda haotic sau sa lumineze cu o intensitate scazuta si inerent sa-i scurteze durata de viata.

 

Iarasi daca ai un far in care patrunde umezeala ai suprize din astea cu becuri care se ard cand pui contactul.

 

altfel Osramul e slabut din experianta mea dar Philipsul ar trebui sa te tina fara problema (am o pereche de Philipsuri ieftine de 6 ani pe mobra)

 

Posibil contact slabit intre conector si ergourile/bornele becului.

 

Un raspuns pertinent de la marcone :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau farul nu este prins bine si "scutura" becul

Te uiti inca o data cat incarca, asta inainte de a pune motorul jos dupa ce ai umblat cu el, sa nu depaseascqa 14.3 indiferent de regimul de ture. Daca totul e ok, atunci pytycu ti-a dat raspunsul corect, "zangane" dulia, sau e varza suspensia fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te uiti inca o data cat incarca, asta inainte de a pune motorul jos dupa ce ai umblat cu el, sa nu depaseascqa 14.3 indiferent de regimul de ture. Daca totul e ok, atunci pytycu ti-a dat raspunsul corect, "zangane" dulia, sau e varza suspensia fata.

14,3 V indiferent de regimul de turatii !! La cate tipuri de motociclete ai masurat aceasta valoare maxima? Sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14,3 V indiferent de regimul de turatii !! La cate tipuri de motociclete ai masurat aceasta valoare maxima? Sunt curios.

Vorbeam de un maxim("sa nu depaseasca 14, 3 V"). In general la alternatoarele cu magneti permanenti tensiunea variaza functie de turatii si consumatorii cuplati intre 13 si 14,3V. In schimb daca e defect releul in sensul nefunctionarii regulatorului tensiunea urca la 16-18volti, acumulatorul se umfla daca e cu gel sau da acidul pe afara, iar becurile incep sa se arda.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14,5 V este ideal, crede-ma ca am, masurat multe incarcari si aici se situau, chiar urcau undeva la 14,7V la bornele acumulatorului, suzuki K-uri si kawasaki, vorbesc de SS, prezinta in manuale valori de pana la 15,5 V ! Nu sunt de acord, pentru ca acumulatorul de tip AGM-ul rezista in conditii bune pana la 15V, iar acest tip este folosit foarte mult. Deci 14,3 V nu este limita de functionare NORMALA si indicata, 14,5-14,6V si ce discutam la turatia de 4500-5000 rot/min.In fine, acum nu trebuie sa facem teroria a 0,2 V, daca discutam de aparatul de masura si operator, deschidem un alt capitol :peace:

 

PS_ La auto limita ideala se bate la 14V, dar aici este o alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema la un gsxr k2 nu imi merge deloc faza scurta Am facut un drum pana la tg jiu a mers fara probleme (am xenon faza scurta) Am ajuns acasa in bucuresti si am observat ca nu mai merge faza scurta am verificat daca imi vine tensiune pe mufa nu am tensiune Am verificat siguranta ptr faza scurta de 15A este in regula am scos siguranta si am schimbat o cu alta noua la fel nimic Butonul cred ca merge in parametri ca functioneaza si pozitie si faza lunga...Ce as putea sa mai verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema la un gsxr k2 nu imi merge deloc faza scurta Am facut un drum pana la tg jiu a mers fara probleme (am xenon faza scurta) Am ajuns acasa in bucuresti si am observat ca nu mai merge faza scurta am verificat daca imi vine tensiune pe mufa nu am tensiune Am verificat siguranta ptr faza scurta de 15A este in regula am scos siguranta si am schimbat o cu alta noua la fel nimic Butonul cred ca merge in parametri ca functioneaza si pozitie si faza lunga...Ce as putea sa mai verific?

Verifica daca alimentarea este prin releu/ti-ai montat releu de conectare pentru xenon !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am montat releu ptr xenon l am conectat direct la mufa de alimentare a becului Pe mufa nu am tensiune

» Post actualizat in 08 Aug 2015 13:54

Nu am montat releu ptr xenon l am conectat direct la mufa de alimentare a becului Pe mufa nu am tensiune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am sa fac George ms

» Post actualizat in 12 Aug 2015 12:41

Am verificat si mufele George se pare ca nu imi vine tensiune nici in mufa de la carena adica pe pinii ptr faza scurta Am vre un releu ptr faza scurta si lunga sau alceva? Pozitia merge faza lunga merge doar faza scurta nu imi merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...