dicati Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salutare, am si eu o problema electrica, mi se tot arde faza scurta (am un H4). Am schimbat deja 3 becuri, total diferite, Osram, Phillips vision nustiucum, si mai era ala primul stock, care a venit cu farul (un LSL, luat de pe Louis). Nu inteleg de ce pica doar faza scurta, iar asta la cateva ore de fuctionare (putine). Am verificat statorul (care e nou, apropo), releul, bateria... toate in parametri, incaracare, tot.... Deja ma dispera, nu stiu ce sa-i mai fac. E clar ca e o problema pe partea de electrica, dar unde plm o fi.... any ideea? thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) Daca incarcarea e ok, adica tensiunea la bornele bateriei nu depaseste 14.5V in niciun regim de turatie ai putea avea de-a face cu un contact imperfect pe traseul de la baterie la bec care detemina becul sa palpaie, sa se aprinda haotic sau sa lumineze cu o intensitate scazuta si inerent sa-i scurteze durata de viata. Iarasi daca ai un far in care patrunde umezeala ai suprize din astea cu becuri care se ard cand pui contactul. altfel Osramul e slabut din experianta mea dar Philipsul ar trebui sa te tina fara problema (am o pereche de Philipsuri ieftine de 6 ani pe mobra) Editat Iulie 22, 2015 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 sau farul nu este prins bine si "scutura" becul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Sau a pus mana grasa pe balonul becului si nu se mai raceste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 un bec bun costa! plus de verificat ce sa spus mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Daca incarcarea e ok, adica tensiunea la bornele bateriei nu depaseste 14.5V in niciun regim de turatie ai putea avea de-a face cu un contact imperfect pe traseul de la baterie la bec care detemina becul sa palpaie, sa se aprinda haotic sau sa lumineze cu o intensitate scazuta si inerent sa-i scurteze durata de viata. Iarasi daca ai un far in care patrunde umezeala ai suprize din astea cu becuri care se ard cand pui contactul. altfel Osramul e slabut din experianta mea dar Philipsul ar trebui sa te tina fara problema (am o pereche de Philipsuri ieftine de 6 ani pe mobra) Posibil contact slabit intre conector si ergourile/bornele becului. Un raspuns pertinent de la marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 sau farul nu este prins bine si "scutura" becul Te uiti inca o data cat incarca, asta inainte de a pune motorul jos dupa ce ai umblat cu el, sa nu depaseascqa 14.3 indiferent de regimul de ture. Daca totul e ok, atunci pytycu ti-a dat raspunsul corect, "zangane" dulia, sau e varza suspensia fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Te uiti inca o data cat incarca, asta inainte de a pune motorul jos dupa ce ai umblat cu el, sa nu depaseascqa 14.3 indiferent de regimul de ture. Daca totul e ok, atunci pytycu ti-a dat raspunsul corect, "zangane" dulia, sau e varza suspensia fata. 14,3 V indiferent de regimul de turatii !! La cate tipuri de motociclete ai masurat aceasta valoare maxima? Sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 (editat) 14,3 V indiferent de regimul de turatii !! La cate tipuri de motociclete ai masurat aceasta valoare maxima? Sunt curios. Vorbeam de un maxim("sa nu depaseasca 14, 3 V"). In general la alternatoarele cu magneti permanenti tensiunea variaza functie de turatii si consumatorii cuplati intre 13 si 14,3V. In schimb daca e defect releul in sensul nefunctionarii regulatorului tensiunea urca la 16-18volti, acumulatorul se umfla daca e cu gel sau da acidul pe afara, iar becurile incep sa se arda. Editat Iulie 23, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 14,5 V este ideal, crede-ma ca am, masurat multe incarcari si aici se situau, chiar urcau undeva la 14,7V la bornele acumulatorului, suzuki K-uri si kawasaki, vorbesc de SS, prezinta in manuale valori de pana la 15,5 V ! Nu sunt de acord, pentru ca acumulatorul de tip AGM-ul rezista in conditii bune pana la 15V, iar acest tip este folosit foarte mult. Deci 14,3 V nu este limita de functionare NORMALA si indicata, 14,5-14,6V si ce discutam la turatia de 4500-5000 rot/min.In fine, acum nu trebuie sa facem teroria a 0,2 V, daca discutam de aparatul de masura si operator, deschidem un alt capitol PS_ La auto limita ideala se bate la 14V, dar aici este o alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Am si eu o problema la un gsxr k2 nu imi merge deloc faza scurta Am facut un drum pana la tg jiu a mers fara probleme (am xenon faza scurta) Am ajuns acasa in bucuresti si am observat ca nu mai merge faza scurta am verificat daca imi vine tensiune pe mufa nu am tensiune Am verificat siguranta ptr faza scurta de 15A este in regula am scos siguranta si am schimbat o cu alta noua la fel nimic Butonul cred ca merge in parametri ca functioneaza si pozitie si faza lunga...Ce as putea sa mai verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Am si eu o problema la un gsxr k2 nu imi merge deloc faza scurta Am facut un drum pana la tg jiu a mers fara probleme (am xenon faza scurta) Am ajuns acasa in bucuresti si am observat ca nu mai merge faza scurta am verificat daca imi vine tensiune pe mufa nu am tensiune Am verificat siguranta ptr faza scurta de 15A este in regula am scos siguranta si am schimbat o cu alta noua la fel nimic Butonul cred ca merge in parametri ca functioneaza si pozitie si faza lunga...Ce as putea sa mai verific? Verifica daca alimentarea este prin releu/ti-ai montat releu de conectare pentru xenon ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Nu am montat releu ptr xenon l am conectat direct la mufa de alimentare a becului Pe mufa nu am tensiune » Post actualizat in 08 Aug 2015 13:54 Nu am montat releu ptr xenon l am conectat direct la mufa de alimentare a becului Pe mufa nu am tensiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Verifica mufele din carena laterala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Asa am sa fac George ms » Post actualizat in 12 Aug 2015 12:41 Am verificat si mufele George se pare ca nu imi vine tensiune nici in mufa de la carena adica pe pinii ptr faza scurta Am vre un releu ptr faza scurta si lunga sau alceva? Pozitia merge faza lunga merge doar faza scurta nu imi merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.