Sari la conținut

ACCIDENT MORTAL! Motociclist ucis la Poarta Albă!


Rykwac
 Share

Postări Recomandate

Pai toata lumea ar trebui sa conduca cu gandul ca daca nu conduce preventiv si corect si da cu masina intr-unul il poate lasa lat acolo si dupa infunda puscaria. Tie ti se pare normal ca daca te omoara unul, stand pe trotuar (ca am avut si accident unde stateam si ma benoclam la ceva - pieton fiind si m-a luat unul pe sus care isi incerca franele) si dupa ala sa scape sa isi continue viata bine linistit? Ca doar RCA-ul plateste, el a gresit saracu', ce rost are sa il chinuim si pe el. Esti nebun? Eu unul cred il platirea greselilor, oricat de mici ar fi. intr-o secunda se pot intampla multe. Probleme sunt multe in tara, iti mai enumar vreo 10 randuri, dar trebuie inceput de undeva (nu zic neaparat de aici). La asa tara si asa locuitori, asa conducatori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1. eu sigur nu sunt colegule.....

2. inca traiesc, nu-i dau in judecata....., dupa ce mor o sa cer despagubirile :)

 

in alta ordine de idei, mi-am spus clar (si de mai multe ori) puntul de vedere despre neacordarea de prioritate....., si depre circulatia fara permis!

Nu le stiu, nu le cunosc!

In alta ordine de idei, permisul de conducere este cartonul care iti da legitimitate sa conduci un vehicul pe drumurile publice! Nu te invata regulile de circulatie, conducere preventiva, sau orice altceva ce ti-ar putea aduce 30 de ore de invartit intr-un poligon/sens giratoriu sau trecerea unui examen pe care 99% dintre noi nu l-ar mai lua la 6 luni de la dobandirea permisului. Dar asta e replica cea mai usor de folosit pentru cei care vor sa adopte o atitudine superioara si atotcunoscatoare, zeflemitoare si aroganta, oameni cu o inalta calitate morala, care nu au gresit in viata lor cu nimic!

 

Pai toata lumea ar trebui sa conduca cu gandul ca daca nu conduce preventiv si corect si da cu masina intr-unul il poate lasa lat acolo si dupa infunda puscaria. Tie ti se pare normal ca daca te omoara unul, stand pe trotuar (ca am avut si accident unde stateam si ma benoclam la ceva - pieton fiind si m-a luat unul pe sus care isi incerca franele) si dupa ala sa scape sa isi continue viata bine linistit? Ca doar RCA-ul plateste, el a gresit saracu', ce rost are sa il chinuim si pe el. Esti nebun? Eu unul cred il platirea greselilor, oricat de mici ar fi. intr-o secunda se pot intampla multe. Probleme sunt multe in tara, iti mai enumar vreo 10 randuri, dar trebuie inceput de undeva (nu zic neaparat de aici). La asa tara si asa locuitori, asa conducatori...

Tocmai, sunt de acord cu condusul preventiv si cu constentizarea consecintelor unei neatentii la volan! Insa nu cred ca aceasta constientizare o sa vina ca am vazut acum 5 ani un caz la televizor in care un tip vinovat de producerea accidentului a luat 20 de ani. In primul rand trebuie sa avem drumuri care, prin modul de constructie, sa limiteze maxim producerea de accidente, in al doilea rand politistii din trafic trebuie sa aiba ca scop principal prevenirea accidentelor, nu sa stea intr-o curba mascata ca paote il mai prind pe unul cu viteza si sa il arda, persoana care dorind sa evite sanctionarea cu o amenda sau ridicarea permisului pune o frana intr-un moment extrem, pierde contriolul autovehiculului, intra in pom si moare!, iar in al treilea rand trebuie campanii perioadice si intense de constientizare a pericolelor din trafic. Pot sa iti spun ca e nasol sa fii beat la volan, dar cum ar fi sa iti spun ca nu e principala cauza de producere a accidentelor! cum ar fi sa iti spun ca sutn mai mutle accidente cauzate de schimbarea postului de radio sau incaltaminte nepotrivita sau oboseala la volan decat accidente cazuate din cazua bauturii?!

Editat de @jinx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa avem drumuri care, prin modul de constructie, sa limiteze maxim producerea de accidente, in al doilea rand politistii din trafic trebuie sa aiba ca scop principal prevenirea accidentelor, nu sa stea intr-o curba mascata ca paote il mai prind pe unul cu viteza si sa il arda, persoana care dorind sa evite sanctionarea cu o amenda sau ridicarea permisului pune o frana intr-un moment extrem, pierde contriolul autovehiculului, intra in pom si moare!, iar in al treilea rand trebuie campanii perioadice si intense de constientizare a pericolelor din trafic. Pot sa iti spun ca e nasol sa fii beat la volan, dar cum ar fi sa iti spun ca nu e principala cauza de producere a accidentelor! cum ar fi sa iti spun ca sutn mai mutle accidente cauzate de schimbarea postului de radio sau incaltaminte nepotrivita sau oboseala la volan decat accidente cazuate din cazua bauturii?!

Foarte corect. Din pacate astea 5 randuri caracterizeaza destul de bine traficul la noi. As fi vrut sa fiu mai optimist, dar nu pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A recunoscut cineva modelul motocicletei din imagini/film?

Cred ca este o babuta din perioada anilor 90 in 4 cilindri :

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclist "ucis" wtf? la Poarta Alba WTF????

cand am vazut topicul era cat pe ce sa ma sui pe mobra sa plec incolo... wtf? cine ucide motociclisti la Poarta Alba?

 

alt "motociclist fara permis"...

 

cu sau fara plastic... daca nu se uita in jur astia cu buldozerele lor... te fac muci daca nu ai grija.

ori mergem cu 30 - 40 caz in care vand motorul si-mi iau bicicleta...

ori... avem o tona de bafta sa ajungem la punctul la care sa avem destula experienta sa acumulam si ceva skill pe langa bafta aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclist "ucis" wtf? la Poarta Alba WTF????

cand am vazut topicul era cat pe ce sa ma sui pe mobra sa plec incolo... wtf? cine ucide motociclisti la Poarta Alba?

 

alt "motociclist fara permis"...

 

cu sau fara plastic... daca nu se uita in jur astia cu buldozerele lor... te fac muci daca nu ai grija.

ori mergem cu 30 - 40 caz in care vand motorul si-mi iau bicicleta...

ori... avem o tona de bafta sa ajungem la punctul la care sa avem destula experienta sa acumulam si ceva skill pe langa bafta aia...

:funny: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le stiu, nu le cunosc!

In alta ordine de idei, permisul de conducere este cartonul care iti da legitimitate sa conduci un vehicul pe drumurile publice! Nu te invata regulile de circulatie, conducere preventiva, sau orice altceva ce ti-ar putea aduce 30 de ore de invartit intr-un poligon/sens giratoriu sau trecerea unui examen pe care 99% dintre noi nu l-ar mai lua la 6 luni de la dobandirea permisului. Dar asta e replica cea mai usor de folosit pentru cei care vor sa adopte o atitudine superioara si atotcunoscatoare, zeflemitoare si aroganta, oameni cu o inalta calitate morala, care nu au gresit in viata lor cu nimic!

 

Tocmai, sunt de acord cu condusul preventiv si cu constentizarea consecintelor unei neatentii la volan! Insa nu cred ca aceasta constientizare o sa vina ca am vazut acum 5 ani un caz la televizor in care un tip vinovat de producerea accidentului a luat 20 de ani. In primul rand trebuie sa avem drumuri care, prin modul de constructie, sa limiteze maxim producerea de accidente, in al doilea rand politistii din trafic trebuie sa aiba ca scop principal prevenirea accidentelor, nu sa stea intr-o curba mascata ca paote il mai prind pe unul cu viteza si sa il arda, persoana care dorind sa evite sanctionarea cu o amenda sau ridicarea permisului pune o frana intr-un moment extrem, pierde contriolul autovehiculului, intra in pom si moare!, iar in al treilea rand trebuie campanii perioadice si intense de constientizare a pericolelor din trafic. Pot sa iti spun ca e nasol sa fii beat la volan, dar cum ar fi sa iti spun ca nu e principala cauza de producere a accidentelor! cum ar fi sa iti spun ca sutn mai mutle accidente cauzate de schimbarea postului de radio sau incaltaminte nepotrivita sau oboseala la volan decat accidente cazuate din cazua bauturii?!

Din moment ce iti permiti sa ma jignesti, imi permit sa iti raspund....pe cat de scurt posibil. Daca decedatul avea permis comentam de tuta din masina care nu s-a asigurat. Daca omul nu avea permis consider ca as fi idiot sa o porcesc pe tuta ....nu ar fi avut ce accident sa produca din moment ce omul nu era in trafic. Intelegi sau iti desenez??? Daca imi exprim pararea cu privire la o situatie cat se poate de logica nu inseamna ca sunt arogant si am atitudine superioara. Tind sa cred ca nu ai habar de semnificatia cuvintelor atribuite unor persoane necunoscute cu o asemenea nonsalanta. Ai permis conduci, nu ai nu conduci. Ai bani iti cumperi ferarri, nu ai bani mergi ca mine cu metroul(nu il furi ca ai tu trei oo).

Cat despre partea cu drumurile si politistii ai dreptate. Dar nu are nicio legatura cu cazul de fata....e ca si cum as striga Basescu e de vina pentru tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu avut/detinut permis de conducere pentru motocicleta, nu este considerat conducator pentru categoria respectiva, este principala variabila care se ia in calcul. Daca ar fi detinut permis conform categoriei, se presupune ca ar fi circulat preventiv si ar fi luat toate masurile pentru evitarea accidentului. Cam asa se interpreteaza d.p.d.v legal un astfel de caz, celelalte sunt variabile aleatorii care nu intra in calcul de baza/analiza accidentului. Cine o sa-i dea dreptate cand din start circulatia fara permis de conducere este evidenta si este infractiune?! Nu mai stiu cate accidente moto au fost anul acesta in care au fost implicati pseudonimi motociclisti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le stiu, nu le cunosc!

In alta ordine de idei, permisul de conducere este cartonul care iti da legitimitate sa conduci un vehicul pe drumurile publice! Nu te invata regulile de circulatie, conducere preventiva, sau orice altceva ce ti-ar putea aduce 30 de ore de invartit intr-un poligon/sens giratoriu sau trecerea unui examen pe care 99% dintre noi nu l-ar mai lua la 6 luni de la dobandirea permisului. Dar asta e replica cea mai usor de folosit pentru cei care vor sa adopte o atitudine superioara si atotcunoscatoare, zeflemitoare si aroganta, oameni cu o inalta calitate morala, care nu au gresit in viata lor cu nimic!

 

Tocmai, sunt de acord cu condusul preventiv si cu constentizarea consecintelor unei neatentii la volan! Insa nu cred ca aceasta constientizare o sa vina ca am vazut acum 5 ani un caz la televizor in care un tip vinovat de producerea accidentului a luat 20 de ani. In primul rand trebuie sa avem drumuri care, prin modul de constructie, sa limiteze maxim producerea de accidente, in al doilea rand politistii din trafic trebuie sa aiba ca scop principal prevenirea accidentelor, nu sa stea intr-o curba mascata ca paote il mai prind pe unul cu viteza si sa il arda, persoana care dorind sa evite sanctionarea cu o amenda sau ridicarea permisului pune o frana intr-un moment extrem, pierde contriolul autovehiculului, intra in pom si moare!, iar in al treilea rand trebuie campanii perioadice si intense de constientizare a pericolelor din trafic. Pot sa iti spun ca e nasol sa fii beat la volan, dar cum ar fi sa iti spun ca nu e principala cauza de producere a accidentelor! cum ar fi sa iti spun ca sutn mai mutle accidente cauzate de schimbarea postului de radio sau incaltaminte nepotrivita sau oboseala la volan decat accidente cazuate din cazua bauturii?!

Stiu ca iar vor sari cativa sa imi reproseze ca sunt plictisitor, bag clisee si stereotipii.

Dar totusi am o alta parerea cu unde trebuie inceput.

Accidentele nu le fac nici masinile si nici soselele, ci le provoaca soferii.

In Norvegia drumurile sunt exact ca orice DJ din RO: o banda dus una intors si doar linie intrerupta. Nu stiu daca am vazut cateva locuri cu linie continua. Si acolo nu se intampla nenorocirile de la noi nici ca eveniment si nici ca amploare.

Cand am venit de la Budapesta pe autostrada toti circulau cu 130-140 Km/h (mai trece cate unul ca nebunul dar pe acela nu il pun). Se intra in Romania pe autostrada Nadlac-Arad si exact aceeasi soferi se dezlantuie si in 10 Km se infig intr-un radar. Unul avea 170 Km/h . Am oprit sa intreb pe militian pe unde sa ies de pe autostrada spre Arad si am auzit blestemele soferului care tuna si fulgera despre Politia care sta la panda.

Da-mi tu te rog un raspuns de ce acel sofer in Ungaria circula corect si in Romania nu? Ca nu cred ca drumul a fost de vina. Avea numere de TM si deci avea practic autostrada pina la el acasa.

Circulam exact asa cum suntem in viata de zi cu zi: nesimtiti, ne doare in cot de cel de linga noi, incercam sa ne fofilam, singura scara de valoare pe care o avem este banul si mai gasiti voi restul.

De aceea oricate autostrazi si parapeti separatori se vor construi tot ca niste cretini vor circula romanii pe soselele patriei.

Si bineinteles ca indiferent ca ai sau nu carnet daca esti un dobitoc la fel ramai si cu plasticul in buzunar.

M-am apucat sa citesc ceva statistici despre accidentele moto in Germania si RO si am sa scriu pe un topic separat. Vei fi surprins de statistici.

Si ca sa nu zici ca sunt negativist: apropo de actiune de constientizare am vazut una foarte buna cred pe la Sebes: militia oprea soferii fara centura si ii punea sa faca un test pe o masinarie - un plan inclinat cu un scan care o ia la vale si simuleaza o tamponare cred ca la 20 Km/h (evident cu centura pusa). Nema amenda. Si sa stii ca a functionat. Lumea suprinsa de ce inseamna o tamponare la 20 Km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca iar vor sari cativa sa imi reproseze ca sunt plictisitor, bag clisee si stereotipii.Dar totusi am o alta parerea cu unde trebuie inceput.Accidentele nu le fac nici masinile si nici soselele, ci le provoaca soferii.In Norvegia drumurile sunt exact ca orice DJ din RO: o banda dus una intors si doar linie intrerupta. Nu stiu daca am vazut cateva locuri cu linie continua. Si acolo nu se intampla nenorocirile de la noi nici ca eveniment si nici ca amploare.Cand am venit de la Budapesta pe autostrada toti circulau cu 130-140 Km/h (mai trece cate unul ca nebunul dar pe acela nu il pun). Se intra in Romania pe autostrada Nadlac-Arad si exact aceeasi soferi se dezlantuie si in 10 Km se infig intr-un radar. Unul avea 170 Km/h . Am oprit sa intreb pe militian pe unde sa ies de pe autostrada spre Arad si am auzit blestemele soferului care tuna si fulgera despre Politia care sta la panda.Da-mi tu te rog un raspuns de ce acel sofer in Ungaria circula corect si in Romania nu? Ca nu cred ca drumul a fost de vina. Avea numere de TM si deci avea practic autostrada pina la el acasa.Circulam exact asa cum suntem in viata de zi cu zi: nesimtiti, ne doare in cot de cel de linga noi, incercam sa ne fofilam, singura scara de valoare pe care o avem este banul si mai gasiti voi restul.De aceea oricate autostrazi si parapeti separatori se vor construi tot ca niste cretini vor circula romanii pe soselele patriei.Si bineinteles ca indiferent ca ai sau nu carnet daca esti un dobitoc la fel ramai si cu plasticul in buzunar.M-am apucat sa citesc ceva statistici despre accidentele moto in Germania si RO si am sa scriu pe un topic separat. Vei fi surprins de statistici.Si ca sa nu zici ca sunt negativist: apropo de actiune de constientizare am vazut una foarte buna cred pe la Sebes: militia oprea soferii fara centura si ii punea sa faca un test pe o masinarie - un plan inclinat cu un scan care o ia la vale si simuleaza o tamponare cred ca la 20 Km/h (evident cu centura pusa). Nema amenda. Si sa stii ca a functionat. Lumea suprinsa de ce inseamna o tamponare la 20 Km/h.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar aia au mai multe camere de viteza decat copaci! Si amenzi pe masura. Disciplina se face cu batul, si disciplina pazeste.

Au camere dar nu chiar asa. In unele localitati sunt cate una la intrare si una la iesire. Eu vorbesc de traseul de Oslo -Trondheim si apoi drept in sus. Prin padurile nesfarsite singura chestie care s-a uitat la mine nu a fost o camera ci o vulpe simpatica. Din pacate nu a stat la poza :).

Campioni absoluti ai camerelor sunt elvetienii. Daca ai vazut filmul Johnny English, in el se face misto pe tema asta.

Da, ai dreptate disciplina se impune cu forta pina la urma.

Dar iti povestesc un incident si sa vezi ca mai este ceva dincolo de frica de amenzi: pe un DJ norvegian un camion 7,5 tone sa gaseste el sa faca o depasire. Si devine evident ca nu va reusi. Ce fac soferii: cei pe care ii depasea (el venea din sens opus fata de cum mergeam eu) si cei din fata mea, vreo 5-6 la numar, frineaza si se trag pe dreapta ca sa aiba loc Dorel de Norvegia. Se incheie treaba, lumea isi vede de drum. Fara injuraturi de mama, alegrat dupa camion sa il blochezi si sa ii crapi capul soferului. Nimica.

Asta parca nu ar tine de disciplina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar aia au mai multe camere de viteza decat copaci! Si amenzi pe masura. Disciplina se face cu batul, si disciplina pazeste.

serios....le ai vazut tu???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Campioni absoluti ai camerelor sunt elvetienii.

Si continua sa instaleze :)

Dar sa stii ca aici limita e 120 pe autostrada, pana in 145 e amenda usoara. Pentru ca se considera ca poate ti-a scapat picioru, ai fost neatent. Dar peste deja se considera ca ai facut-o intentionat. De la o anumita limita (200 cred) ajungi la tribunal, masina confiscata.

 

Altfel nu se poate. parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm cele afirmate de Silver Arrow referitoare la griija cu care se circulă în afară de aceleași persoane (printrea care mă număr și eu uneori) care în România mănâncă asfaltul și se uită doar la cât mai are pedala până la podea pentru că amenzile nu sunt suficient de dure pentru încălcări grave. Asta am constatat-o pe drumurile din Ungaria. Din poveștile cu polițiști neiertători am avut un ”morcov” suficient de mare încât să mă uit la fiecare câteva minute la vitezometru ca nu cumva să depășesc limita.

 

Deci.., totul e în mintea noastră și ține de bunul simț și de responsabilitatea tuturor participanților la trafic.

 

Dar, până să vină acest lucru din partea noastră, trebuie să fie mereu cineva care să ne aplice câteva :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Adevarat exemple de urmat pentru umanitate! Deci un accident nu se intampla daca autorii nu sunt acolo si conducerea unui vehicul fara permis e dovada clara de retardism mintal si se pedepseste cu moartea! Slava domnului ca persoana vinovata de producerea accidentului avea permis de conducere, ne-a aratat ea cat de mult face diferenta detinerea plasticului! :wacko:

 

» Post actualizat in 06 Aug 2015 07:07

 

Ai dreptate, tu esti adevarata victima in urma acestui accident!

 

Ps: incearca sa ii dai in judecata, tot aud ca se dau despagubiri destul de frumusele in cazul accidentelor grave/mortale!

Tu ai ma permis? Ca altfel nu se explica fervoarea cu care in fiecare topic iei apararea inconstientilor fara permis ce se imprastie saptamanal. Faptul ca ai permis de conducere nu te face mai coios sau Rossi, DAR ITI DA DREPTUL DE A CIRCULA PE DRUMURILE PUBLICE!!! Cand totusi te faci al dracu si te urci pe capra fara permis si esti facut pilaf, mi se pare normal ca cel care te-a facut pilaf sa primeasca o pedeapsa cat mai mica sau deloc. Stii de ce? Pentru ca TU, cercopitec fara permis si cocalar, NU AVEAI CE CAUTA CU MOTOCICLETA SAU ALT AGREGAT PE DRUMURILE PUBLICE. Si cand zic tu, nu ma refer la tine, ci la toti cimpanzeii fara permis care au umplut si vor umple rubrica "Accidente".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai ma permis? Ca altfel nu se explica fervoarea cu care in fiecare topic iei apararea inconstientilor fara permis ce se imprastie saptamanal. Faptul ca ai permis de conducere nu te face mai coios sau Rossi, DAR ITI DA DREPTUL DE A CIRCULA PE DRUMURILE PUBLICE!!! Cand totusi te faci al dracu si te urci pe capra fara permis si esti facut pilaf, mi se pare normal ca cel care te-a facut pilaf sa primeasca o pedeapsa cat mai mica sau deloc. Stii de ce? Pentru ca TU, cercopitec fara permis si cocalar, NU AVEAI CE CAUTA CU MOTOCICLETA SAU ALT AGREGAT PE DRUMURILE PUBLICE. Si cand zic tu, nu ma refer la tine, ci la toti cimpanzeii fara permis care au umplut si vor umple rubrica "Accidente".

Dar tu esti copoi de tot intrebi de permis? Parca si pe mine m-ai acostat? Vezi ce se discuta in continut si nu te mai da zmeu pe aici. Lasa tonul si tupeu mai jos, serios este un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, daca vrei niste lectii de logica sau intelegere a unui text sunt dispus oricand sa ti le ofer! Eu nu am sustinut decat ca exista deja o pedeapsa pentru conducerea unui vehicul fara permis, si este de pana la maxim 5 ani de puscarie, nu se pedepseste cu moartea. Ca esti tu un neandertalian si vrei sa iti hranesti orgoliul si conditia indusa de superioritate prin sacrificarea pe rug a celor care indraznesc sa perceapa lucrurile diferit fata de tine e alta poveste. Mai las-o draq cu carnetul ala, ca am prieteni cu carnet care pe un drum de 5 semafoare 4 le trec pe rosu si al 5 pe verde pt ca asa face probabilitatea sa fie aprins cand ajunge el in intersectia respectiva! Deci daca tu crezi ca detinerea plasticului e dovada de conducere preventiva atunci nu cred ca o sa supravietuiesti prea mutl pe sosele, cine stie dai de unul ca asta din topic care a provocat accidentul si o sa fii al draq de fericit ca te-a omorat unul cu permis! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma da, ai dreptate, ce draq! Ca asta care a cauzat accident mortal nu era una cu permis, baiatul ala care a murit pe Mihai Bravu cu 30 la ora nu a fost accidentat mortal de unul cu permis, zecile de mii de accidente nu sunt cauzate de aia cu permis, i-ai gasit tu p'astia 4-5 insi fara permis si gata, astia sutn de vina pt tot raul din Romania! Continua tu sa crezi asta, ca daca respecti legea nu mori, si te vedem si pe tine pe aici! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baiatule, eu nu ti-am zis tie " sa te vedem aici!". Asta denota gradul de inteligenta si nivelul frustrarii ce te caracterizeaza. Iti mai explic o data, ca la prosti, nu ca ai fii unul : Nu are legatura cine a cauzat accidentul cu URANGUTANUL care merge fara permis. Urangutanul NU ARE VOIE SA MEARGA PE DRUMURILE PUBLICE. Daca merge si o pateste, 99 la suta e vina lui pentru ca a ales sa il doara in bascheti de legea asta, buna, proasta, pe care noi ceilalti o respectam. Faptul ca pedeapsa pentru conducere fara permis este de 1 la 5 ani nu are nicio legatura cu dreptul aluia de a conduce pe drumurile publice, drept care, in cazul lui, e inexistent! M-ai inteles? E ca si cum ai spune, da, pot sa omor pe cineva ca e pedeapsa de la 15 la 25 de ani. Repet : Mergi fara permis, esti urangutan, cocalar, mai tragi si de gaz, iti meriti soarta! Pentru ca, repet a nu stiu cata oara : NU AI VOIE SA CIRCULI PE DRUMURILE PUBLICE! NU, NU si iar NU, FARA EXCEPTIE.

Editat de XTY69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, baiatu, el a ales sa mearga pe drumurile publice fara permis, adica sa riste pedeapsa cu inchisoare cu pana la 5 ani. Asta e legea in Romania, asta e raspunderea pe care o are si riscul pe care si-l asuma, sa faca puscarie daca e prins. El nu a ales sa fie omorat de un descrierat! Nu a ales sa fie implicat intr-un accident mortal sau un accident de orice fel. Cand iesi fara permis, exista acelasi risc de accident ca si in cazul alora cu permis! Nu s-a schimbat riscul, nu e diferit de la unul la altul, toti cand pasim pe strada avem o probabilitate infima sa fim trasniti de un dobitoc, asta nu inseamna ca iti asumi moartea! Iar ca de la a merge fara permis ai ajuns tu la mai tragi si de gaz si termeni precum cocalar doar sa trunchezi realitatea si sa iti intaresti argumentele deja spune multe despre caracter si atitudinea obiectiva pe care o ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci hai sa mergem toti fara permis, dai dracului pe astia prosti care respecta legea. Hai sa mergem pe mentalitatea romanului, aia cu " eu am scoala vietii, ce imi trebuie mie scoala?!". "Eu sunt smecher si am trei bilute, ce imi trebuie mie permis daca pedeapsa e de 1 la 5 ani si gaboru' si asa nu ma prinde?". Repet : Fara permis nu ai ce cauta pe drumurile publice. Alegi sa ignori regula asta, iti asumi ca poti muri, la fel ca si unul cu permis, insa tu mai esti si vinovat. Urangutanii fara permis sa stea in pusca mea acasa sau sa isi ia permis, ca poate nu mor ei si omoara oameni nevinovati si atunci eu, cetatean de rand care respect legea, ma enervez si cataloghez o intreaga comunitate moto drept "nenorociti" din cauza unui cercopitec. Ai observat ca din 30 de accidente mortale anul asta in 25 au fost implicati "rideri" fara permis? Apropo..ai permis de conducere?

Editat de XTY69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara permis NU AI CE CAUTA PE DRUMURILE PUBLICE! E chiar atat de greu de inteles? Daca respecti legea asta, nu mori. Atat de simplu e.

hmmm, sa inteleg ca daca ai permis NU MORI! ????

bun, atunci mama...

vand TDM, iau ceva de 150 de cai plus... AM PERMIS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...