Tyr Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Salutare, sper ca postez unde trebuie. Am o dilema pe care nu stiu cum sa o rezolv. Posed un suzuki gsxr k4 si din pacate la scarita stanga din dreapta cea care se uneste si cu schimbatorul de viteze una dintre urechile ( sunt 2 de prindere ) cadrului s- crapat si am rams cu una din ele in mana. Daca era urechea scaritei o schimbam cu totul, dar in acest caz nuorea se poate. Problema este ca oricat de tare as strange surubul la cea functionala ii ramane un joc f mare la scarita ( in sus ) de vreo 5 cm si bineinteles ca intampin probleme majore in schimbarea vitezelor superioare. Intrebarea mea pentru cine ma poate ajuta, chiar si cu un sfat este: cum naiba se repara? Nu am momentan in cap decat solutia de a suda surubul direct pe cadru si acolo sa moara, dar nu as vrea sa fac asta decat ca si ultima varianta. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 "la scarita stanga din dreapta" cum vine asta man ), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Inlocuieste piesa defecta, ce atata poveste? Nu ti s-a rupt sasiul, e un... Doamne-iarta-ma... suport de scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Daca inteleg bine, urechea care s-a rupt este pe cadru. Incearca sa o sudezi la loc? Sau gaseste o clema, ceva de care poti prinde scarita. E destul de greu sa iti dam sfaturi asa, mai ales ca nu toti avem/am avut gsxr ca al tau. O poza ajuta intotdeauna. Editat August 26, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 pune o poza cu beleaua, orice soi de ureche se poate reface Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Mergi la cineva care lucreaza finuţ si de calitate, iti curata ce a mai ramas din vechea ureche, iar in loc iti sudeaza o piulita normala. Sau, in loc de piulita, o bucşă prin care treci surubul si pui piulita de cealalta parte. Pune poza pentru mai multe idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 In principiu se poate suda aceea ureche. Cel mai bine cauti un atelier sau vreun service care e dotat cu cele necesare si intrebi oamenii aia direct. Eventual sa te duci si cu motoru sa vada care e treaba. Spor! Incerc sa dau ce o cunostinta care a avut o "broblema" de genu asta si s-a rezolvat prin sudura, dar nu mai stiu unde exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Cauta un atelier de prelucrari mecanice cu CNC si cere-le sa-ti faca piesa din dural sau chiar si otel OL xx, daca nu au dural. Va rezista mai bine decat cea sudata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Te duci imediat la fratii Dinamita/Cristian Ionescu/Prelungirea Ghencea,bla-bla...si ai terminat circul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.