Buggy Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Prea multe nu sunt de zis...distractie maxima in cel mai pur mod,,,astept si alti posesori ptr o parere una alta...si cei cu varianta enduro sunt bine veniti ...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 eu am 525exc supermoto,dupa o tura in oras mereu raman cu un zambet tamp pe fata sa o sa stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Pareri fata de Ducati? Din ce an e? Cat a fost halatu? Ducati ? care? Supermoto nu se compara cu nici un alt fel de motocicleta. Spun asta din experienta, am avut timp de 10 ani toate tipurile, de la SS la chopper, big enduro si am ajuns intr-un final la supermoto. Am un XT660X care nu vad sa-l mai schimb cu nimic altceva. Nu ma pot plictisii de el. Bineinteles supermoto se preteaza la "distractie" pe viraje, drumuri relativ scurte. Acum depinde si ce supermoto alegi, unul ca si XT660X poti sa mergi cu el si pana-n Grecia si inapoi, fara prea mult stress. Cu un KTM sau CRF sau alt "supermoto" de curse trebuie sa te gandesti ca ai ore de functionare unde schimbi uleiul neaparat si alte intretineri mult mai rapide decat la un DRZ sau XT spre exemplu, care-l folosesti in regim de orice motocicleta normala. Schimb ulei odata la 5-10k, depinde cum vrei. Pentru cei care merg foarte mult in oras, stau in zone muntoase sau pline de curbe, nu fac ture lungi pe autostrazi le recomand din tot sufletul sa incerce asa ceva si o sa uite de alte genuri moto PS: ideea nu este sa mergi tare cu un SS, ideea este sa mergi "tare" cu ceva ce NU POATE sa mearga tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Si tocmai ce ma uitam la Supermoto Shenanigans pe youtube. Heh. fac cum fac si cred ca la asa ceva o sa ajung si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Ia-ti supermoto si nu o sa regreti. Cel mai acceptabil la pret DRZ 400 si cel mai "durabil" apoi XT660X. Restul sunt KTM-uri scumpe sau enduro cu roti de supermoto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3rsu Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Hop si eu cu SM-ul. SM-ul e viata, SM-ul e iubire )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Eu iti recomand ktm525 sm,mai am o husqvarna 610 sm,daca esti din buc iti dau sa mergi o tura sa vezi cum te simti,ktm e mai brutal deci mai fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 La cele care-s SM din fabrica nu ai treaba cu schimb de ulei la ore de functionare, schimbi ca la orice alt motor de strada. La XT la mine intra 3L ulei, deci merg cu 300V linistit 5k sau daca mergi "lejer" mergi si mai mult. Plus ca XT-ul este pe injectie, asa ca n-ai treaba cu carburatoare si reglaje! Ma bucur ca-ti plac filmarile / postarile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Cam asa schimb eu la ktm 525,la 1500 de km,da-mi un semn cand vrei sa vezi,si e ok ,poti sa te si dai,asa vezi cum se comporta la acceleratie,frana,stabilitate,nu te costa nimic, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 si daca tot era vorba de enduro, m-am pricopsit si eu cu o portocala din asta, model 2012. nu pot sa spun ca-mi pare rau. vroiam sa inlocuiesc un bmw 1150 gs adventure dar inca stau in dubii daca sa dau bmw sau nu. oricum, e super fun pe drumuri virajate, iar pe coclauri e bestiala. » Post actualizat in 07 Sep 2015 18:20 si daca tot era vorba de enduro, m-am pricopsit si eu cu o portocala din asta, model 2012. nu pot sa spun ca-mi pare rau. vroiam sa inlocuiesc un bmw 1150 gs adventure, dar inca stau in dubii daca sa dau bmw sau nu. oricum, e super fun pe drumuri virajate, iar pe coclauri e bestiala. rezervorul e in spate sub sea, 12l (la drum intins mi-a consumat 4l la 100km). la drumuri mai lungi seaua e cam incomoda, trebuie facut upgrade, din fericire sunt vreo 2 variante de luat in seama. farul e o gluma buna )) daca ai de mers noaptea trebuie musai upgrade ca nu vezi nimic. as monta si un amortizor de directie. momentan am tkc80 (spatele e cam gata si trebuie schimbat, dar probabil o sa iau aceeasi guma) si e incredibil ce pante urca si cat de bine se descurca prin padure. daca nu esti atent si te scapi in gaz, sare pe o roata in primele doua viteze. si nu-s amator de wheelie. 690 cmc, 67 Hp la 140 kg (dry weight) zic ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 si daca tot era vorba de enduro, m-am pricopsit si eu cu o portocala din asta, model 2012. nu pot sa spun ca-mi pare rau. vroiam sa inlocuiesc un bmw 1150 gs adventure dar inca stau in dubii daca sa dau bmw sau nu. oricum, e super fun pe drumuri virajate, iar pe coclauri e bestiala. » Post actualizat in 07 Sep 2015 18:20 rezervorul e in spate sub sea, 12l (la drum intins mi-a consumat 4l la 100km). la drumuri mai lungi seaua e cam incomoda, trebuie facut upgrade, din fericire sunt vreo 2 variante de luat in seama. farul e o gluma buna )) daca ai de mers noaptea trebuie musai upgrade ca nu vezi nimic. as monta si un amortizor de directie. momentan am tkc80 (spatele e cam gata si trebuie schimbat, dar probabil o sa iau aceeasi guma) si e incredibil ce pante urca si cat de bine se descurca prin padure. daca nu esti atent si te scapi in gaz, sare pe o roata in primele doua viteze. si nu-s amator de wheelie. 690 cmc, 67 Hp la 140 kg (dry weight) zic ei. Un motor foarte pretabil si foarte ok pentru orice! Bineinteles cu cauciucurile alea o sa faci "semi-enduro" ca de urcat penti iti trebuie ceva mai cramponat. Daca nu te dai foarte mult pe dealuri si mergi sa zicem peste 50% pe asfalt vezi pirelli mt60 sau haidenau face ceva asemanator foarte foarte bune. Am avut si am fost foarte multumit, urmatorul set il iau la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 puteai macar sa iti iei un hypermotard. tradatorule! huooo, huooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Un motor foarte pretabil si foarte ok pentru orice! Bineinteles cu cauciucurile alea o sa faci "semi-enduro" ca de urcat penti iti trebuie ceva mai cramponat. Daca nu te dai foarte mult pe dealuri si mergi sa zicem peste 50% pe asfalt vezi pirelli mt60 sau haidenau face ceva asemanator foarte foarte bune. Am avut si am fost foarte multumit, urmatorul set il iau la fel. gumele de pe ea sunt cam la sfarsitul vietii (spatele cel putin), dar cu toate astea am urcat pante destul de abrupte. nu e motor de hard enduro si experienta mea pe offroad se apropie de zero asa ca incerc sa nu ma hazardez spre zone extreme. am mai sarit calu da pana acum a fost ok. deci nu mi-ar trebui gume mai cramponate. plus ca pe langa offroad mai merg si pe sosea cand am chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Gumele ce ti le-am recomandat sunt 60% asfalt 40% off road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Septembrie 8, 2015 Autor Share Postat Septembrie 8, 2015 Mda ...pai am avut. 2 ducati iniante....nus ktm e total diferit si este adevarat ca dupa fiecare tura sunt cu zambetul pana la urechi si nu ma mai satur as merge non stop... Partea cu intretinerea nu e scumpa deloc doar pretul de achizitie este destul de mare fata de alte sm japo...dar suspensiile si feeling ul isi merita fiecare leu... App de far la 690 hmm...mie unul mimse pare f ok...chiar vad bine cu el...iar schimb de ulei ...cei de la ktm mi au zis ca pe la 5mii km e ok ca la orice moto general vb...si intradevar saua e cam incomoda tre unmpic de timp ptr acomodare ...planuiesc la anul si modelul enduro...))...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.