Vizitator goe 75 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Salut! Am o toba a carei invelis de carbon s-a gaurit .Caut o recomandare pentru cineva care repara sau confectioneaza tobe de carbon .Cred ca ajuta si o idee cu o locatie de unde as putea cumpara material de carbon pentru tobe pentru ca operatia de inlocuire pare destul de simpla. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Salut! Am o toba a carei invelis de carbon s-a gaurit .Caut o recomandare pentru cineva care repara sau confectioneaza tobe de carbon .Cred ca ajuta si o idee cu o locatie de unde as putea cumpara material de carbon pentru tobe pentru ca operatia de inlocuire pare destul de simpla. ai cumva o etuva cu capabilitatii de vacuumare? as fi surprins sa stiu cum te gandesti sa o repari dupa ce faci rost de tesatura din fibra de carbon. iti mai trebuie sai ceva rasini pentru impregnare inainte de "coacere".... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 flex si nituri si gata reparatia ) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Operatiunea de inlocuire nu este simpla, iti trebuie fibra de carbon care este de vreo 5 tipuri(nu mai stiu de care am luat), rasini si adeziv special pt carbon cum a spus colegu florinel.La mine a iesit un c...t si a fost si scumpa fibra am gasit la un magazin de tuning auto. Cel mai bine cauti pe cineva care confectioneaza tobe sau lucreaza cu fibra de carbon sau sticla. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Da. Nu m-am gindit ca trebuie si lipita longitudinal. Am vazut niturile de la capete si vedeam deja problema rezolvata. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Scuzati ca intervin, dar sunt curios: la ce sunt mai bune tobele carbon decat cele din metal? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Voi cauta in continuare o solutie .O sa incerc si la magazine de tuning auto prin zona . » Post actualizat in 11 Sep 2015 12:57 @Rimio. Fiecare cu pasarica lui. Personal folosesc doar tobe stoc pentru ca gasesc sunetul motorui in sine mai interesant decit evacuarea . Aceasta toba pe care incerc sa o repar este pentru un amic care s-a indragoastit de sunetul ei si nimic altceva nu il satisface. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Scuzati ca intervin, dar sunt curios: la ce sunt mai bune tobele carbon decat cele din metal? Caldura mai putina, un look cool , performanta (ultima nu e valabila ) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 poate sunt subiecdtiv dar astea de carbon se aud mult mai misto... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 poate sunt subiecdtiv dar astea de carbon se aud mult mai misto... Da, posibil sa nu produca atatea vibratii cu fibra lipita peste. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Ati uitat si greutatea mai mica decat a unei tobe stock... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Ati uitat si greutatea mai mica decat a unei tobe stock... Daca era vorba de una stock la intrebea pusa, sigur ca e mai usoara. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Materiale gasesti la firmele de compozite. De exemplu Polidis (ca ei sunt mai prietenosi cu cantitati mici). Au si epoxy si tesatura de carbon. In functie de nivelul de finete pe care vrei sa l ai la final tehnologia variaza de la pur si simplu reparatie locala plin aplicare succesiva de straturi de tesatura "udate" cu rasina epoxy pina la vacumare. Teoretic orice atelier care lucreaza in fibra de sticla ar trebui sa fie in stare sa faca reparatia. Probabil ca problema cea mai mare este costul. Pentru un petic de 10cm patrati o sa fie greu de gasit o mica fasie de tesatura (5 straturi inseamna 50x10cm) sau mai ales sub 100 de grame de rasina. Referitor la raspunsuri, omul a intrebat unde poate repara ceva nu care este tehnologia folosita in realizarea tobelor de carbon. Asa ca nu mai aruncati cuvinte mari ca etuva, coacere sau tipuri multiple de carbon si adeziv ca l descurajati degeaba. Tehnologia compozitelor desi asociata cu F1 sau NASA nu mai este de mult ceva asa de iesit din comun mai ales cand discutam de o reparatie sau o simpla toba, si nu monococi sau cadruri de biciclete de competitie. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 dar exista bucati de teava de carbon cu diverse dimensiuni, desfaci toba si schimbi, am vazut rotunde si ovale de vanzare, sunt cativa iepuri pe net. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 (editat) Si cind cazi cu ea se face praf. Carcasele din metal se repara instant, chiar si cele de Ti se pot indrepta si suda. Editat Septembrie 11, 2015 de JAGI Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Ar fi chiar ideal sa gasesc teava de carbon la dimensiunea respectiva.Toba este rotunda si s-a taiat invelisul in zona colierului de sustinere pentru ca nu a fost montat cum trebuie.Mi-am notat firma Polydis ca o posibila sursa de material .Multam mrwwwhite! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Si cind cazi cu ea se face praf. Carcasele din metal se repara instant, chiar si cele de Ti se pot indrepta si suda. asa e cand uitam ca motocicletele sunt facute sa mearga cu rotile PE ASFALT !!! Ar fi chiar ideal sa gasesc teava de carbon la dimensiunea respectiva.Toba este rotunda si s-a taiat invelisul in zona colierului de sustinere pentru ca nu a fost montat cum trebuie.Mi-am notat firma Polydis ca o posibila sursa de material .Multam mrwwwhite! sunt speciale pentru reparati http://www.handelsondernemingbuijs.nl/c-1750593/carbon-hulzen/ probabil ca gasesti si mai ieftine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Ce gluma! Toti am vrea ca motoretele sa nu cada. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Pina la urma s-a reparat cu invelis de inox. Se poate si cu tub de carbon dar din criza de timp s-a recurs la varianta mai rapida . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Dauna a fost inainte de vizita in noroi? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Nu , aici era vorba de o toba pentru 600rr-ul cu care a alergat nepotul Mihai.Vizita in noroi am facut-o eu cu f4 pe care era montata o yoshimura care arata ca noua si pe care ma gindeam sa o vind.Acum nu mai valoreaza nimic dar macar nu mai pierd vremea sa ma gindesc ce toba folosesc la circuit. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate