costinell Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Salut Am avut un DRZ400, l-am dat si caut ceva mai usor... - 4T - cit mai usor, ca nu sunt prea impozant - 1.68m / 78kg - buget 2500 euro Nu imi place sa surubaresc, deci de preferat sa nu fie una care stai cu mina in ea mereu (indiferent ce superperformanta ar fi) - ma dau ca hobby, nu ma intereseaza concursurile plimbari prin munti si padure Ce variante am? - am un priten cu o Beta400RR 2007 care a tras de ea in draci si nu are nimic (motor ktm400) - alta varianta? - freewind 350? (cam scump) multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 KTM 525? sau mai mic ...si WR-uri de la yamaha am vazut ca nu sunt destul de grele . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 26, 2015 Autor Share Postat Septembrie 26, 2015 greutatea dry este fara ulei si apa in radiator? greutatea wet este cu fluide, dar fara benzina din rezervor? greutatea totala este wet + cit are capacitate rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 KTM 525 greutate wet 118kg Yamaha wr450f greutate wet 122kg Husaberg FE390 114kg KTM 300 EXC 106kg Daca vrei in 4 timpi cred ca mai jos de 118kg cum are ktm 525 nu o sa gasesti , husaberg-urile mai mari de 500 sunt in 4 timpi si au in jur de 120 kg dar sunt si scumpe ! Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Depinde ce oferta prinzi . De exemplu daca as gasi pe la cineva un enduro/cross nefolosit de cativa ani , ruginit , i-as oferi o suma de bani care mi-ar conveni si as face afacerea.Acum depinde daca ai timp sa repari la ele. Am auzit ca si chinezariile sunt bune , eu personal am avut un scuter chinezesc baotian , am facut 4000 km cu el , nu am schimbat decat cureaua si uleiul , nu s-a stricat nimic , l-am vandut si cumparatorul si acum merge cu el fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Voi de AJP ati auzit, or fi bune de ceva ??, destul de usoare in jur de 100 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Sunt bune, daca le pui cosulet pe portbagaj si te duci la piata. La enduro iti trebuie o motocicleta dedicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Sunt bune, daca le pui cosulet pe portbagaj si te duci la piata. La enduro iti trebuie o motocicleta dedicata. Detaliaza putin, de ce da si de ce nu ?? dedicate enduro pin la urma sint toate, initiatorul topicului zicea de ceva clasa hobby. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 - freewind 350? (cam scump) multam freeride 350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 (editat) In primul rand, domnu' BICAOVI, nu iti mai da cu parerea unde nu e domeniul tau. Sa spui ca, din lista data de tine, Husaberg FE390 e in 2T arata exact cat de mult te pricepi. Plus sa dai exemple cu cat de bune sunt unele chinezarii, ca ai avut candva un scuter.... Cat despre discutiile interminabile chinezarii versus marci consacrate, exista sute de topicuri aici. Deci parerea mea este: LUATI NUMAI MARCI CONSACRATE. E vorba de enduro, totusi, unde motocicleta nu merge numai la ralanti, in viteza a 3-a. Si diferenta dintre fier mort si otel sau duraluminiu se cam vede cand dai motorul de-a dura pe panta in jos. La subiect: Numai motociclete enduro, exclus cele de cross: Yamaha WR250 KTM EXC 250F Honda CRF250X GasGas 250 (cel in 4T) Husqvarna 250 TE sau 310 TE Editat Septembrie 27, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Imi pare rau atunci , nu stiam ca libera exprimare nu mai exista . Si vrei sa spui ca tu ai dat numai exemple in 4 timpi sus nu ? De ce sa plateasca omul 3000-4000 mii de euro pentru o partietoare de 2 jumate ? Cand la acelasi pret gaseste ktm 525 in 4 timpi si mai usor la greutate . Oricum nu o sa mai postez si imi pare rau daca te-am deranjat/ofensat ! Peace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 (editat) Nu e vorba de libera exprimare, e vorba de faptul ca dai niste sfaturi fara sa te pricepi si cineva le ia de bune si crede ca tu chiar stii ce zici. Iar in enduro, partaitoarea de 250 de care vorbestii are destula putere sa te duca pe orice traseu de hard enduro. Cele de 500+ sunt facute mai mult pentru rally-raid, cele de 250-300 sunt excelente pentru enduro. De ce? Pentru ca puterea nu lipseste. Iargreutatea la un 250 4T se invarte pe undeva pe la 110Kg. Si, daca te dai o zi intreaga cu un motor de 125Kg si a doua zi cu unul de 110Kg, o sa vezi diferenta. P.S. Pretul e in functie de vechime. Un 250 din anul 2000 sigur se va invarti in jurul sumei de 1000-1500 euro, depinzand in ce stare este. Dar, cu cat e mai vechi, cu atat sunt mai mari sansele sa surubaresti mai mult la el ca sa mearga bine. Editat Septembrie 27, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 /index.php?/topic/731853-incepator-16-ani/ Mai ai si aici o serie de sfaturi de la exemplar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 (editat) /index.php?/topic/731853-incepator-16-ani/ Mai ai si aici o serie de sfaturi de la exemplar. Editat Septembrie 27, 2015 de bicaovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Ktm 525 este cea mai grea si mai obositoare motocicleta de enduro. De unde ai scos-o ca e usoara? E clar ca nu ai mers niciodata la enduro, dar dai sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 La enduro nu am mers , doar pe camp putin , dar ktm-ul 525 ti-l ridic de spate fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 La enduro nu am mers , doar pe camp putin , dar ktm-ul 525 ti-l ridic de spate fara probleme. La enduro nu am mers , doar pe camp putin , dar ktm-ul 525 ti-l ridic de spate fara probleme. hihihihihi asta i chiar de ajutor pt omul asta care caută un enduro usor » Post actualizat in 27 Sep 2015 10:35 Vezi ca ai lista mai sus făcută de colegul Mircea care este chiar de ajutor pt tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SKS Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Salut! Una din cele mentionate de Mircea cu siguranta indeplineste cerintele - cost/greutate/intretinere Din aprilie am un excf250-2003, exploatare in regim hobby dar fara menajamente. Pana acum inafara de schimb de ulei/filtre, bujie, manete, intretinerea basic dupa fiecare iesire si alte maruntisuri nu am surubarit la ea. 115 kg cu rezervorul gol Singurul ''minus'' din punctul meu de vedere - inatimea seii. Eu am tot 1.68, dar cu ceva exercitiu si/sau folosindu-ma de teren nu mai pune o problema atat de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Cred ca doar Husaberg 550 e mai greu. Tu esti puternic, daca nu te deranjeaza greutatea la 525. Pe toti pe care ii cunosc, care au sau au avut 525 ii deranja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 27, 2015 Autor Share Postat Septembrie 27, 2015 greutatea wet este cu fluide, dar fara benzina din rezervor? greutatea totala este wet + cit are capacitate rezervorul? sa ma lamuresc... ce ridic de jos efectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicaovi Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 The wet weight of a motorcycle includes, but is not limited to fuel, engine oil, coolant, brake fluid, and battery. There is no global standardized way to test the wet weight of a motorcycle. In the EU, Council Directive 93/93/EEC specifies wet weight as "mass in running order", which includes all equipment normally fitted to a bike such as windscreen, tool kit and at least 90% of its fuel capacity.[12] Motorcycle manufacturers will rarely publish wet weight measurements and inconsistencies will almost always be found between different motorcycle press and media outlets. This is due to different testing techniques, differences in what is being included, and by the organization doing the testing omitting an explanation of how they weighed the motorcycle. Depinde si de producator . Greutatea wet este cam masa toala cand motocicleta este pregatita de traseu cu un +/- la cantitatea benzinei din rezervor , din ce am citit si pe alte site-uri , marja de eroare poate sa fie intre 0 si 8 kg aproximativ . » Post actualizat in 27 Sep 2015 13:56Mi-am facut timp si am cautat ceva modele de mobre recomandate de domnul mircea.cazachevici si criteriile tale : http://olx.ro/oferta/vand-yamaha-wr-250-f-ID4bLrU.html#a7f638c922 http://olx.ro/oferta/ocazie-honda-crf-250-x-ID1EFKl.html#3604381226 http://olx.ro/oferta/husqvarna-te310-2009-sau-schimb-2t-ID3UkjV.html#09648e5828 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 27, 2015 Autor Share Postat Septembrie 27, 2015 Husqvarna TE310 2009 suna foarte interesantEste o Scorpa Tride 4t , si un Beta 300 2t, o sa fac un test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 de la enduro usor 4 t pt hobby ai ajuns la beta 300 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Nu ai cum sa mergi in aceeasi zi cu Scorpa si cu Beta 300. Nu o sa intelegi nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Septembrie 27, 2015 Autor Share Postat Septembrie 27, 2015 sunt doar cuios de 2T, sa vad daca e asa cum zice lumea, ca sunt mai agresive, etc nu e obligatoriu sa merg in aceeasi zi... multam de pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.