Sari la conținut

Probleme la viespe cu pornirea


mikepriest
 Share

Postări Recomandate

Salutare baieti este prima oara cand scriu pe acest forum ( pana acum am fost spectator) ;de 2 ani imi tot mananc ficatii cu o motoreta care se numeste visul meu (mi-o doresc de mic copil) si uite ce ma apucat mancarimea in fund caci am cumparato si mam luat de modificat la ea pana aproape am terminato cu un motor schimbat.

Si am ajuns la final si am montat carburatoarele si ce sa vezi, mare buba ca sunt carburatoarele cele noi atat de dereglate incat nu le mai dau de cap.

Imi uda bujiile intruna ,cand vrea sa porneasca imi moare si tot asa ,dar inainte mergeau jegoasele pana un bun amic zis mecanic sio bagat nasu in ele sa le regleze el si so dus si duse au fost ca de atunci nu mai dorm noptile (de 2 saptamani ) si tot caut rezolvare.

Va rog dati-mi un sfat cat de pertinent sau cum o fi macar macar de se rezolva ceva!

Instalatia e teava am luato fir cu fir ,nu re nimic!

post-83584-0-09143200-1444867644_thumb.jpeg

post-83584-0-23492100-1444867691_thumb.jpeg

Editat de mikepriest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca problema a aparut o data cu reglajul" carburatoarelor,incearca sa vezi ce anume este incorect acolo.

Demonteaza-le,verifica nivel,inchidere cui,sincronizeaza,regleaza amestec si vezi ce zice.

Daca nu stii sa faci asta,mai bine lasi pe cineva care se pricepe.

Daca stii,asigura-te ca esti bine informat,manualul de service,si spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In majoritatea manualelor gasesti reglarea standard a carburatoarelor, daca nu te pricepi si nu ai rabdare mergi la un mecanic de ex.TNG :) pt aceasta operatiune iti trebuie si unele scule speciale pt reglare ca sa nu dai jos carburatoarele la fiecare invartire de surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum au spus si colegii de mai sus: in manualul de service ai setarile "default", poti sa le faci acelea si de acolo sa mergi mai departe cu reglajele. Pentru sincronizare pe moto (care difera de sincronizarea pe stand) exista pe youtube tutorial cum sa faci dispozitiv de control.

 

Daca imi permiti si doua critici constructive:

1. Consulta Abecedarul pentru a scrie cat de cat corect.

2. Ai mare grija la postura corpului. O sa ai probleme mai tarziu la cum tii capul in fata, si afectiunea devine ireversibila! incearca sa tii spatele drept: urechile trebuie sa fie in linie cu umerii si cu soldurile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai complicat acolo, un domeniu intreg de mecanica carburatoarele si reglajul lor care necesita anumite unelte care sunt cam greu de fabricat home made.

Un aparat de sincronizare home made nu o sa functioneze perfect, in cazul meu mai mult le-am dereglat cand am incercat desi am facut vreo 3 tipuri diferite, am terminat cumparand unul special.

De asemenea iti trebuie si bujie transparenta ca sa reglezi amestecul bine si o surubelnita la 90 grade pentru reglaj.

Du-te la unul care are sculele si priceperea altfel risti sa te chinuiesti mereu cu ele si chiar sa bubui motorul (amestec sarac = pistoane gaurite).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu pornirea motoretei ,am dat de suruburile alea de mia venit acru in gat si pana la urma am gasit o combinatie prielnica si intr-un final a pornit... De dus la tng o duc in primavara odata cu alte 2 motorete sa se uite si el ce (cuvant urat) am facut acolo :)) ,ma interesa sa il pornesc cat mai repede deoarece am schimbat motorul si vroiam sa vad cum se aude saracia.

oricum va multumesc mult pentru sfaturi dar in manual nu da foarte multe detalii despre reglarea combustibilului ci doar a reglajului de aer (sau nu ma uit eu unde trebuie) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din reglajul debitului de aer imbogatesti sau saracesti amestecul, nu ai 2 suruburi separate.

Daca insurubezi la maxim si apoi deschizi cam 2 ture si jumate ajungi la o setare aproape standard, de acolo te poti juca cu reglajul.

Editat de The One.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 ture jumatate nu este cam mult? La mine este de 1,75 +/- ture

Dar ce este drept in momentul in care accelerez nu revine prompt si nici la accelerarea brusca nu este prompta ci mai degraba are o intarziere dar la a doua accelerare in cursa nu mai face asa...

» Post actualizat in 23 Oct 2015 13:43

Dar mai bine nu imi mai bag nasu mie ca le fac de boala si iar nu o mai pornesc 2 saptamani :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din reglajul debitului de aer imbogatesti sau saracesti amestecul, nu ai 2 suruburi separate.

Daca insurubezi la maxim si apoi deschizi cam 2 ture si jumate ajungi la o setare aproape standard, de acolo te poti juca cu reglajul.

daca surubul ala regleaza aerul .... mai bine nu te atingi de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...