Andrei Dragos Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Salut, ieri am observat doua furtune care nu erau pana acum desprinse. Primul (notat in poza cu 1) vine din rezervor si nu imi dau seama de unde s-a desprins, iar al doilea (2) vine din chestia aia ce se vede in poza (este deasupra schimbatorului) si nici acela nu imi pot da seama de unde este desprins. Mentionez ca nu a mai fost desprins pana acum. Motocicleta am pornit-o si nu curge nimic pe cele doua furtune dar ma indoies ca este ok sa stea asa. Imi poate explica cineva ce sunt cele doua furtune si cum le pun la loc? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Salut, ieri am observat doua furtune care nu erau pana acum desprinse. Primul (notat in poza cu 1) vine din rezervor si nu imi dau seama de unde s-a desprins, iar al doilea (2) vine din chestia aia ce se vede in poza (este deasupra schimbatorului) si nici acela nu imi pot da seama de unde este desprins. Mentionez ca nu a mai fost desprins pana acum. Motocicleta am pornit-o si nu curge nimic pe cele doua furtune dar ma indoies ca este ok sa stea asa. Imi poate explica cineva ce sunt cele doua furtune si cum le pun la loc? Multumesc poza1.jpgpoza2.jpgpoza3.jpg furtunele alea din ce imi dau eu seama din poze sunt niste prea plinuri , niste scurgeri , care vin prinse intr un suport in jos pe langa bascula spre cric au un suport de metal acolo , nu au iesit de nicaeri ele asa stau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zune Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Am si eu 2 furtune care atârnă aiurea, explica cineva acum ceva timp ce rol are fiecare, dar nu ma pricep sa explic. Atât timp cat pornește nu îmi fac griji » Post actualizat in 03 Nov 2015 19:33 furtunele alea din ce imi dau eu seama din poze sunt niste prea plinuri , niste scurgeri , care vin prinse intr un suport in jos pe langa bascula spre cric au un suport de metal acolo , nu au iesit de nicaeri ele asa stau... Așa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Dragos Postat Noiembrie 3, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2015 furtunele alea din ce imi dau eu seama din poze sunt niste prea plinuri , niste scurgeri , care vin prinse intr un suport in jos pe langa bascula spre cric au un suport de metal acolo , nu au iesit de nicaeri ele asa stau... Da, se poate sa nu fie nici o problema dar chestia e ca nu le`am mai vazut pana acum asa atarnate aiurea cand am curatat lantu mai ales cel de`al doilea..am si cautat unde vin prinse dar nu am gasit. O sa ma mai uit. Mersi pentru lamurire! » Post actualizat in 03 Nov 2015 19:47 Am si eu 2 furtune care atârnă aiurea, explica cineva acum ceva timp ce rol are fiecare, dar nu ma pricep sa explic. Atât timp cat pornește nu îmi fac griji » Post actualizat in 03 Nov 2015 19:33 Așa! Tot alea 2 furtune trebuie sa fie atunci... eu m`am speriat putin cand le`am vazut dar cand am aprins`o azi si vazui ca merge fara probleme ma mai calmai. Sper sa nu fie mare lucru. Vad ca esti din Craiova, ai un anume mecanic la care o duci? sau recomanzi pe cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Salut, ieri am observat doua furtune care nu erau pana acum desprinse. Primul (notat in poza cu 1) vine din rezervor si nu imi dau seama de unde s-a desprins, iar al doilea (2) vine din chestia aia ce se vede in poza (este deasupra schimbatorului) si nici acela nu imi pot da seama de unde este desprins. Mentionez ca nu a mai fost desprins pana acum. Motocicleta am pornit-o si nu curge nimic pe cele doua furtune dar ma indoies ca este ok sa stea asa. Imi poate explica cineva ce sunt cele doua furtune si cum le pun la loc? Multumesc poza1.jpgpoza2.jpgpoza3.jpg unul din ele elimina apa care se aduna in gatul busonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Deci 2 este furtun de aerisire sau furtun de drenaj al pompei de benzina si 1 este de la carburatoare. . .pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Dragos Postat Noiembrie 3, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2015 Deci 2 este furtun de aerisire sau furtun de drenaj al pompei de benzina si 1 este de la carburatoare. . .pare. Nu, furtunul 1 vine din rezervor si are cam 15 cm lungime si se termina la celealt cap unde nu este prins nici unde ( se vede in poza 1) iar 2 vine din dulia aia sau ce este in care vin 2 furtune mai mari si din ea pleaca asta furtunul nr 2 care sta si el aiurea. Multumesc pt poze dar nu prea inteleg.. » Post actualizat in 03 Nov 2015 20:45 unul din ele elimina apa care se aduna in gatul busonului Nu cred ca eleminia nici unul nimic pentru ca m`am plimbat azi cu ea si ma opream sa vad daca curge ceva si erau uscate la fel cum plecasem. » Post actualizat in 03 Nov 2015 20:47 Daca are cineva un F3 si poate sa se uite cum vin si daca este ok asa v`as ramane recunoscator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 La F3 poti sa ii dai 50 de cai in plus daca ii pui benzina intr-un compartiment special. Desfaci busonul si o sa vezi o gaura pe langa aia in care ai bagat benzina pana acum. Chemi un prieten si il pui sa puna benzina incet in gaura aia in timp ce tu tragi aer prin furtunul care atarna aiurea. E infundat si asa s-a desfacut. Dupa ce ai facut asta, iti spun ce ai de facut mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 wawessh a uitat sa mentioneze: Musai sa fie tigara-n gura, cand tragi aer prin furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 wawessh a uitat sa mentioneze: Musai sa fie tigara-n gura, cand tragi aer prin furtun. tigarea se stinge-n benzina, trebuie doar verificat nivelul benzinei din rezervor cu bricheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 (editat) Gata, te-au lamurit baietii din ultimele 3 posturi, oameni cititi nu gluma. Editat Noiembrie 4, 2015 de The One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 ) hahaha bai fratilor nu va mai jucati cu focul, doamne fereste !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 La F3 poti sa ii dai 50 de cai in plus daca ii pui benzina intr-un compartiment special. Desfaci busonul si o sa vezi o gaura pe langa aia in care ai bagat benzina pana acum. Chemi un prieten si il pui sa puna benzina incet in gaura aia in timp ce tu tragi aer prin furtunul care atarna aiurea. E infundat si asa s-a desfacut. Dupa ce ai facut asta, iti spun ce ai de facut mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.