Iordache Bogdan Postat Decembrie 17, 2015 Autor Share Postat Decembrie 17, 2015 cand vei fi suspendat si vei putea pune doar un picior jos, ai sa zici saru mana de buton drz-ul e calarit de politia australiana. din cate am citit, sunt foarte multumiti. la faza cu cand nu ai sa pui decat un picior jos in situatii dificile, sunt de acord cu tine, dar ce faci daca cazi cu el in apa ? Tot timpul partea electrica trebuie sa fie foarte ok. Mi-e frica ca nu o sa am si alta alternativa de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 O ai. Poti porni la vale, cuplezi treapta a 3-a si apoi lasi ambreiajul Cu exceptia cazurilor cand esti deja la vale..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Decembrie 19, 2015 Share Postat Decembrie 19, 2015 Cu exceptia cazurilor cand esti deja la vale..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iordache Bogdan Postat Ianuarie 2, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2016 Mai am și o opțiune cu un ktm lc 400 din 96. Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 S-ar putea sa ma insel, dar LC400 face parte din generatia modelelor care a a nascut legenda nefiabilitatii KTM..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Eu pot sa zic ca XR 400 este bulletproof. Avem trei in gasca dar sunt efectiv indestructibile, sunt putin mai grele dar te poti obisnui si mai lipseste electrostarterul. Ce mai pot sa zic ca la cate cazaturi incaseaza astea cele cu racire pe lichid ar ramane fara radiatoare. Recomand acest model la buget redus, si drz-ul este ceva asemantor. Va arat in cateva poze ca vin cot la cot cu noi care avem motoare mai performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Eu pot sa zic ca XR 400 este bulletproof. Avem trei in gasca dar sunt efectiv indestructibile, sunt putin mai grele dar te poti obisnui si mai lipseste electrostarterul. Ce mai pot sa zic ca la cate cazaturi incaseaza astea cele cu racire pe lichid ar ramane fara radiatoare. Recomand acest model la buget redus, si drz-ul este ceva asemantor. Va arat in cateva poze ca vin cot la cot cu noi care avem motoare mai performante. DRZ-ul nu are nicio legatura cu XR-ul.... alte generatii si tehnologii constructive... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iordache Bogdan Postat Ianuarie 24, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2016 Despre husqvarna TE 410 din 2006 ce puteți sa-mi spuneți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Eu am avut DRZ. super motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Piese la husqvarna care vin greu,nu mai stiu daca in 2004 husqvarna era la bmw ,daca nu e produsa de cagiva,marca asta in ultimii 10 ani a fost detinuta de 3 constructori diferiti Cagiva,Bmw si acum ktm ,deci piese pe stoc ciu ciu,eu am asteptat 3 saptamani un filtru de aer si nu am gasit decat OEM ,bine la o husqvana 610 din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Mai demult gaseai foarte greu piese la Husqvarna. Am avut cateva in trupa si s-au vandut la bani de tigari, pacat ca nu erau motociclete rele dar cand se strica ceva numai prin dezmembrari gaseai cate ceva. Poate acum de cand sunt la KTM gasesti pentru modelele comune, dar acum si-au pierdut identitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Si pe mine ma bate un gand de un xr400 , ca sa am cu ce cutreera padurile de pe la tara dar tare mi-e ca nu-i asa de usor de gasit piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Si pe mine ma bate un gand de un xr400 , ca sa am cu ce cutreera padurile de pe la tara dar tare mi-e ca nu-i asa de usor de gasit piese. Nu iti fa griji ca si cu DR-ul este la fel.... 99% din piese doar OEM si cu supply time semnificativ. Totusi sunt modele ce nu se mai produc de ani buni, iar motorizarile au trecut deja de la suzuki/honda la mana a 5-a de producatori de nisa. Ca fapt divers, buba DR-ului, chiuloasa/ax cu came daca "te lasa" il dai pe piese... ca si referinta, numai axul cu came este ~280EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 @florinelu07. Nu am cunoscut personal pe nimeni cu xr400 dar am un vecin care a avut dr-ul din aceeasi generatie, pina de curind .Vazindu-l pe vecinu cum o desface periodic mi-am cam pus problema daca reputatia fantastica este batuta de putin ghinion , atunci ce fac? Am intrat pe site-ul de unde imi cumpar de obicei piese noi la preturi mai bune decit gasesc pe aici , si modelul nici macar nu era listat. Piata are nevoie de modele de 400-450 inmatriculabile-japo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 @florinelu07. Nu am cunoscut personal pe nimeni cu xr400 dar am un vecin care a avut dr-ul din aceeasi generatie, pina de curind .Vazindu-l pe vecinu cum o desface periodic mi-am cam pus problema daca reputatia fantastica este batuta de putin ghinion , atunci ce fac? Am intrat pe site-ul de unde imi cumpar de obicei piese noi la preturi mai bune decit gasesc pe aici , si modelul nici macar nu era listat. Piata are nevoie de modele de 400-450 inmatriculabile-japo. Marea problema cu astfel de modele, este ca acum 6-8-10 ani au fost modelele cele mai accesibile de achizitionat pe la noi de incepatorii in ale enduro-ului, si au inundat piata in consecinta (Optiunile pentru 4t erau relativ limitate, in conditiile in care pe 2t gaseai cam tot ce iti doreste inima, dar majoritatea cross-uri). Abuzurile si intretinerea deficitara s-au vazut mai tarziu cand au fost revandute si cam toti pasionatii au trecut la jucarii mai noi (WR400/450; RMX450, KTM EXC ...). Sansele sa cumperi din Romania un DR350 in mintile lui, sunt aproape nule, iar pe piata europeana preturile sunt prohibitive. Sa platesti pentru un DR350 sau XR400 mai mult decat pe un EXC cu 10 ani mai tanar este exagerat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iordache Bogdan Postat Martie 14, 2016 Autor Share Postat Martie 14, 2016 Am tot cautat ce model sa-mi iau si am ajuns la concluzia ca pentru ce vreau eu ar trebui sa aiba max 125 kg -wet-. Si atunci modelele pe care m-am axat si pe care urmeaza sa le vad saptamana asta sunt: 1. KTM 400 EXC - 2002 2. KTM 525 SX - 2003 3. HUSABERG 550 FE - 2004 Voi pe ce ati merge din ce am enumerat eu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 KTM 400. E cel mai in mintile lui. 525SX e cross, total nerecomandata. Husaberg ar fi interesant, dar am inteles de la un fost posesor ca modelele mai vechi sunt foarte usoare, dar au si probleme cu pornirea, te poti trezi in padure ca se opreste si nu mai vrea sa o ia din loc. Si tind sa-l cred (omul avea un FE400/2002, si chiar eram curios de ce l-a dat, pentru ca aceste modele sunt date ca specificatii ca fiind extrem de usoare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Am tot cautat ce model sa-mi iau si am ajuns la concluzia ca pentru ce vreau eu ar trebui sa aiba max 125 kg -wet-. Si atunci modelele pe care m-am axat si pe care urmeaza sa le vad saptamana asta sunt: 1. KTM 400 EXC - 2002 2. KTM 525 SX - 2003 3. HUSABERG 550 FE - 2004 Voi pe ce ati merge din ce am enumerat eu ? KTM pentru ca gasesti mult mai usor piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iordache Bogdan Postat Martie 15, 2016 Autor Share Postat Martie 15, 2016 KTM 400. E cel mai in mintile lui. 525SX e cross, total nerecomandata. Husaberg ar fi interesant, dar am inteles de la un fost posesor ca modelele mai vechi sunt foarte usoare, dar au si probleme cu pornirea, te poti trezi in padure ca se opreste si nu mai vrea sa o ia din loc. Si tind sa-l cred (omul avea un FE400/2002, si chiar eram curios de ce l-a dat, pentru ca aceste modele sunt date ca specificatii ca fiind extrem de usoare). Da Husa sunt foarte usoare 109 kg asta FE 550 si sunt cumparate de KTM de ceva timp iar piesele se gasesc foarte usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Se poate ca si cel de la care am aflat eu ca pornesc greu sa fi fost un caz aparte. Se poate ca si tipul ale carui citate le-am dat mai jos sa fie un caz aparte. Eu unul nu as risca cu un Husa 2003-2004, desi, recunosc, in acest moment detin un Husa 2011 2T (si asta chiar e motocicleta buna de enduro, made by KTM). Vă salut pe toți deținători de husaberg uri. Am și eu unul de 501cc din 2003. Deși am făcut motorul complet .piston supape.lant.intinzator.alezat.segmenti.ambielaj. adică tot . Am pornirea foarte greaPornirea la pedala este foarte grea. Am pus bujie noua. Are scanteie are benzina .nu îl îneacă . Îl pornesc în sfârșit dar inegreste bujia. Dacă cineva a pățit asemenea mie! va rog sa îmi ziceți cam ce ar trbui făcut . Mulțumesc Da Mulțumesc de răspuns iam dat mai mult aer. Dar deja atunci nu mai vrea porni așa după ce I curat bine bujia o pun sus I dau (câteva) pedale porneste merge o vreme pana inegreste bujia și gata. Nustiu mam gandit la o bujie cu iridium sa genereze mai multa scanteie sa văd atunci dacă o sa pot sa.i fac amestecul benzina aer. Mă îngrozește pur și simplu și mor de ciuda știind ca am băgat un car de bani în el și îmi creaza probleme. Mulțumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iordache Bogdan Postat Martie 26, 2016 Autor Share Postat Martie 26, 2016 Salut, Maine merg sa vad o Yamaha wr 250 din 2002 si un KTM 450 exc din 2004. Intrebarea este la ce ar trebui sa ma uit la cele doua motoare ? Ce sa verific ? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Salut, Maine merg sa vad o Yamaha wr 250 din 2002 si un KTM 450 exc din 2004. Intrebarea este la ce ar trebui sa ma uit la cele doua motoare ? Ce sa verific ? Va multumesc sunt mii de post-uri pe acest forum cu informatiile acestea - foloseste functia search cu incredere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iordache Bogdan Postat Martie 27, 2016 Autor Share Postat Martie 27, 2016 da ai dreptate ....greseala mea. Pana la urma am luat un KTM 400 EXC din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.