ClaSiC0 Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Salutare! Am cumparat de curand o yamaha yzf r125. Cand am cumparato am verificat sa nu arunce ulei sau sa scoaat fum rau. Dupa 3 saptamani in care nu a mers 50 km pt ca nu am apcuat sa o inscriu, am pornito azi si am dat 1 tura cu ea. dupa 2 km cand am ajuns in curte scotea un fum care mirosea a ulei ars. Iar cand am pus o hartie se vedea ca si cum ar arunca ceva dar era transparent si am gandesc ca era abur.Ce credeti trb schimbat uleiul sau trb segmentat motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 De mirosit miroase a benzina si alte arome petroliere de la toba. Daca fumul de care zici tu era alb cel mai probabil era abur. Verifica nivelul uleiului si apoi porneste motorul il lasi sa meargă la relanti 10 minute si daca dupa ce ajunge la temperatura de lucru gen 10-15 minute nu dispare atunci poate consuma. Dar stropi de care spui tu probabil era apa din condens. Sa o stapanesti sănătos. » Post actualizat in 22 Dec 2015 13:37 Uleiul poti sa il schimbi si filtrul ca sa stii tu ca este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prototype010 Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Eu cand am luat-o pe a mea i-am si schimbat uleiul si filtrul. Motul 300V 10w40 . Controleaza nivelul de ulei des sa te asiguri ca nu mananca ulei.. Eu nu am facut asta si s-au dus 2000 de lei pe reparatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Decembrie 22, 2015 Autor Share Postat Decembrie 22, 2015 Multumesc frumos pentru raspunsuri! Urmeaza inainte sa o inscriu sa schimb uleiul, filtrul si inca cateva consumabile Si stiu m-a marcat putin "povestea" ta Prototype si de atunci verific uleiul frecvent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prototype010 Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Ma bucur ca ai reusit sa iti iei YZF. Sa o stapanesti sanatos fara accidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Pe bune , Motul 300v la yzf r125? Overkill. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Decembrie 22, 2015 Autor Share Postat Decembrie 22, 2015 Ma bucur ca ai reusit sa iti iei YZF. Sa o stapanesti sanatos fara accidente! Multumesc la fel! Pe bune , Motul 300v la yzf r125? Overkill. Asa stiu si eu ca se baga motul 300v 10w40 - este cel mai recomandat :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 O sa ajungem sa punem 300v si la taietoare de iarba , ca asa am auzit..., sau pentru ca noi taiem iarba mai spotiv. Astea sunt motoare de inceput sau de tranzitie, mentinerea strict conform cu manualul este suficienta.Orice bani dati in plus sunt doar bani pe care-i poti pune deoparte pentru urmatoarea achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 bani pe care-i poti pune deoparte pentru urmatoarea achizitie. Sau pentru o casca mai de doamne ajuta, o pereche de manusi, o cizma, etc. Sunt foarte importante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Decembrie 22, 2015 Autor Share Postat Decembrie 22, 2015 Bun, atunci recomandati-mi si mie un ulei bun pt ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 22, 2015 Share Postat Decembrie 22, 2015 Bun, atunci recomandati-mi si mie un ulei bun pt ea. 7100 e de ajuns pentru ea. Daca il schimbi pana in 5000 km este perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Decembrie 22, 2015 Autor Share Postat Decembrie 22, 2015 Isi pierde din proprietati daca sta in acel bidon? Adica sa cumpar una de 4 l sa am la 2 schimburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 Ulei în camera de ardere apoi pe evacuare mai poate apărea pe la furtunelul de epurarea gazelor dintre cutie şi admisie-carburator sau filtru de aer sau de la uzura simeringurilor de supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ride.ride Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 si eu tot motul 7100 as zice. 300 v e putin vascos, de obicei r 125 consuma ulei. mie la 660km intr-o zi mi-a mancat 500 ml. completeaza si merge fara nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Decembrie 23, 2015 Autor Share Postat Decembrie 23, 2015 Multumesc tuturor pt ajutor. Inca o intrebare uleiul se verifica la rece sau la cald? Si joja este facuta sa verifici uleiul pe cric sau cu mobra dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ride.ride Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 la rece , ca atunci e uleiul in baia de ulei, o tii dreapta(rogi pe cineva sa o tina dreapta, si tu verifici). ca sa fii sigur ca e suficient poate sa fie pana la partea de sus a chestiei alea hasurate. daca ai pus un pic in plus nu e o problema, mai putin e rau. nu te baza pe indicatorul din bord de ulei , ca ala cred ca arata doar cand nu mai e deloc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Decembrie 23, 2015 Autor Share Postat Decembrie 23, 2015 Deci pe cric nu atinge joja uleiul. Cu ea dreapta trece peste limita. O sa schimb uleiul - fltru si vad atunci cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prototype010 Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 YZF-ul nu are indicator de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Decembrie 27, 2015 Autor Share Postat Decembrie 27, 2015 Are un indicator dar care se aprinde la fiecare 3000 din cate stiu » Post actualizat in 07 Jan 2016 20:39Deci, am desfacut filtrul de aer pentru a il sufla putin, cand l-am dat jos am gasit un deget de ulei in cutia aia a lui. Asta inseaman ca e destul de grav, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.