Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

Poate reusesti sa iti calculezi si un consum la drum lung ca sunt curios de diferenta. Ce harti ti-a pus mai exact? Ma bate si pe mine gandul sa imi iau un 690, dar vreau o mobra de tavaleala pe langa 990 ADV. De asta caut acum un 640 LC4 Enduro, care e la jumatate ca si pret(fata de 690) dar nu gasesc nimic ok.

Hartile sunt de pe advrider, facute de un baiat cu cap, pe baza celor dela Akrapovic daca nu gresesc :)

 

Consumul inainte de modificare era de scuter. Cum zice si Gabi mai sus, undeva sub 4% la drum intins, mers in medie cam cu 100-110. Prin oras, mers ceva mai agresiv, cu tot cu pasager uneori, nu sare de 5.5. O s avad dupa modificari. Ieri i-am facut plinul, sa vedem cat duce prin oras :) Oricum, dupa ce ii pun si filtrul mai ales, ma astept sa mai creasca putin consumul, dar se va si simti altfel mobra.

 

Ma uitam si eu mai demult dupa un 640. Greu gasesti unul sa fie cum trebuie cap coada si la o suma oky...

 

Ma tot uit si dupa un parbriz... nici nu stiu daca are rost sa ii pun la cat de micute sunt majoritatea. Sa mai ia o idee din vantul in piept la drum intins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca daca faci wheelie, nu mai iei tot vantu in piept :))

 

si eu ma gandeam la inceput la un parbriz, dar parca nu-i gasesc utilitatea. e destul de mic si vantu pe la 100kmh nu e deranjant deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi iau enduro pur ca inca nu-mi place sa merg cu masina in general. Si intre 990 si 690/640 sunt vreo 60-70 kg diferenta, uriasa ptr offroad. Avand in vedere ca nu vreau hardenduro, cred ca e ok un 640 de talharit prin/pana la padure. M-am dat cu un 640 Enduro si e JUCARIE pe langa 990, asa ca e bine. Cu 990 cam greu, mai mult te talhareste el prin padure. 990-ul e super mobra cat timp se misca pe offroad, daca te-ai oprit sau o dai prin santuri, ai dat de belea ca e grea

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Poate reusesti sa iti calculezi si un consum la drum lung ca sunt curios de diferenta. Ce harti ti-a pus mai exact? Ma bate si pe mine gandul sa imi iau un 690, dar vreau o mobra de tavaleala pe langa 990 ADV. De asta caut acum un 640 LC4 Enduro, care e la jumatate ca si pret(fata de 690) dar nu gasesc nimic ok.

Off-topic, dar sper sa te ajute:

Am văzut la vânzare zilele acestea (nu mai știu unde - olx, bikeshop.ro sau bursa de pe forum) KTM-ul 640 al lui Alfred de la FM Racing. Nu știu dacă el îl vinde sau cineva care l-a cumpărat de la el. Îl recunoști după 2 tobe triovale, aftermarket. Din ce îmi amintesc acela era un 640 f. îngrijit, când era la Alfred.

 

Un 690 f.ok, aproape ca nefolosit mai deloc, am văzut la fel zilele astea, pe net (olx?) la București. Km chiar f puțini și fără nici un defect.

» Post actualizat in 03 Aug 2016 09:20

Motociclete îngrijite și la preturi corecte, găsești și la unguri. Vezi www.hasznaltauto.hu.

Daca ai posibilități, și piața ceha sta bine la oferta/preturi, dar nu îmi mai amintesc site-ul lor pentru vânzări moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uit si dupa un parbriz... nici nu stiu daca are rost sa ii pun la cat de micute sunt majoritatea. Sa mai ia o idee din vantul in piept la drum intins.

 

Salut,

Ai doua variante aici : 1) sa adaptezi un deflector la parbrizul original; 2) sa cauti o masca de rally raid care confera putin adapost pe sosea.

Eu la 620 LC4 nu am probleme de vant, este drept ca am cu 10cm mai putin ca tine ( 1,77m) ;)

 

Daca te decizi la ceva schimbari, iti recomand sa vorbesti cu Jumba.....

 

Si nu iti doresc "asfat uscat " :P

 

Cu respect

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ai doua variante aici : 1) sa adaptezi un deflector la parbrizul original; 2) sa cauti o masca de rally raid care confera putin adapost pe sosea.

Eu la 620 LC4 nu am probleme de vant, este drept ca am cu 10cm mai putin ca tine ( 1,77m) ;)

 

Daca te decizi la ceva schimbari, iti recomand sa vorbesti cu Jumba.....

 

Si nu iti doresc "asfat uscat " :P

 

Cu respect

Dan

 

690 enduro nu are parbriz. aia e masca de la far. :D

» Post actualizat in 03 Aug 2016 11:11

2014-03-25-KTM-690-enduro-1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am parbrizul "touring" de la KTM, sincer n-am simtit vreo imbunatatire (sau diferenta, de fapt) majora cu el.

 

O intrebare am si eu: voi cum spalati motoretele? Eu am spalat-o de 3 ori cred cu jet si de fiecare data mi-a facut figuri la pornire dupa. Ultima data a trebuit s-o las peste noapte langa spalatorie si sa vin a doua zi sa o iau.

Editat de Shorty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-o spal singur, am un karcher mic. N-am avut niciodata probleme pana acu, dar am spalat-o de vreo 3 ori, cred. Se murdareste destul de repede si daca nu e unsa foarte tare cu noroi o las in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai doua variante aici : 1) sa adaptezi un deflector la parbrizul original; 2) sa cauti o masca de rally raid care confera putin adapost pe sosea.

Eu la 620 LC4 nu am probleme de vant, este drept ca am cu 10cm mai putin ca tine ( 1,77m)

Merci Dane :) Cred ca pana la urma o sa ma gandesc sa imi fac unul custom dinplexi. E usor de adaptat prinderea, eventual una care sa imi si permita sa il dau usor jos cand vreau.

 

O intrebare am si eu: voi cum spalati motoretele? Eu am spalat-o de 3 ori cred cu jet si de fiecare data mi-a facut figuri la pornire dupa. Ultima data a trebuit s-o las peste noapte langa spalatorie si sa vin a doua zi sa o iau.

La furtun :D O data am spalat-o la jet ca nu am avut de ales la cat de noroita era, dar nu mi-a facut figuri. Oricum, am mereu grija sa nu bag apa prin partea de sub sa.

 

 

Dubiosenia draq ce am patit-o de mai multe ori in ultima vreme, poate aveti idee de la ce e sau ce pot face - aseara mi-am indoit numarul in portiera unei masini cand parcam capra pt ca nu am putut sa o opresc in timp ce dadeam cu spatele :laugh:

Dau cu spatele (powered by picioare) si mi se dezamorseaza pompa de frana ! Deci merg 1-3m cu spatele si cand trag de maneta de frana e fleasca, o trag pana la manson. Si frana ciuciu. Daca fac 2-3 manete se intareste la loc. Cu fata cand merg nu am avut niciodata problema asta. De asemena, dupa ce imi face asta, cand plec cu fata si pun frana face un mic "clanc".

E un fel de voodoo magic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar semi funny, ca senzatia e foarte dubioasa :) Dadeam inapoi cu un singur picior si alaltu pe scarita si aveam siguranta ca ma opresc. Si cand am tras frana la 15cm de masina... pla. Zici ca te duci in gol asa :D


» Post actualizat in 19 Aug 2016 08:38

Am pus aseara inaltatoarele de la TT (3cm) si am dat o tura de control. Much better la statul in picioare :) Nu perfect, dar e altceva, ma simt ok acum. Poate in viitor mai las vreo 2cm din scarite si mi-ar fi exact ce trebuie atunci.

Cu cablurile nu a fost nicio problema, a trebuit doar sa desfac un soricel de pe langa acceleratie si sa il prind putin mai la dreapta.

post-40715-0-85268400-1471595843_thumb.jpeg

post-40715-0-71823900-1471595844_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eram dator cu niste poze cred, am facut ieri o tura prin pasul Predelus si pe la Susai si am facut cateva.

 

A fost prima tura mai lunga pe forestiere si am fost surprins cate de simplu am trecut prin niste zone care mi s-au parut destul de dificile (probabil nu erau, dar zic de perceptia mea :P)

 

BTW gabyshor, vreo veste cu scaritele alea?


» Post actualizat in 28 Aug 2016 18:03

Recitind am observat, mai sus incercam sa laud motoreta, nu pe mine :)

post-13489-0-01114900-1472388294_thumb.jpg

post-13489-0-96265400-1472388305_thumb.jpg

post-13489-0-88292500-1472388317_thumb.jpg

post-13489-0-83595100-1472388326_thumb.jpg

Editat de Shorty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat si eu azinoapte filtrul de aer cu un UNI de spuma si facut resetul de 15min. Merge super fain, alta mobra.

 

Am vrut sa imi pun si prefiltru dar in conditiile in care merg eu nu cred ca am nevoie (doar daca as vrea sa prelungesc perioada la care trebuie curatat filtrul mare). Mai ales ca noul filtru are "buza" cu care se sprijina pe airbox ceva mai inalta si, spre deosebire de cel stock de hartie, este presat de capac si se aseaza perfect. Cel stock este cunoscut ca nu sta cum trebuie si mai scapa praf pe langa el...

 

 

Stau si ma coiesc acum daca sa dau sau nu gauri in snorkel acum pt o admisie mai buna de aer... Nu stiu daca ar face o diferenta notabila.

Oricum, daca dau, o sa imi iau niste din astea pt ele http://www.motorcycle-superstore.com/45424/i/uni-air-filter-air-box-filtered-vents

post-40715-0-32646600-1472547225_thumb.jpeg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram dator cu niste poze cred, am facut ieri o tura prin pasul Predelus si pe la Susai si am facut cateva.

 

A fost prima tura mai lunga pe forestiere si am fost surprins cate de simplu am trecut prin niste zone care mi s-au parut destul de dificile (probabil nu erau, dar zic de perceptia mea :P)

 

BTW gabyshor, vreo veste cu scaritele alea?

» Post actualizat in 28 Aug 2016 18:03

Recitind am observat, mai sus incercam sa laud motoreta, nu pe mine :)

 

shorty, mii de scuze. august e cea mai frecata luna din an. am treaba de numa.

revin mai pe seara cu detalii, am facut o groaza de chestii la ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat si eu azinoapte filtrul de aer cu un UNI de spuma si facut resetul de 15min. Merge super fain, alta mobra.

 

Am vrut sa imi pun si prefiltru dar in conditiile in care merg eu nu cred ca am nevoie (doar daca as vrea sa prelungesc perioada la care trebuie curatat filtrul mare). Mai ales ca noul filtru are "buza" cu care se sprijina pe airbox ceva mai inalta si, spre deosebire de cel stock de hartie, este presat de capac si se aseaza perfect. Cel stock este cunoscut ca nu sta cum trebuie si mai scapa praf pe langa el...

 

 

Stau si ma coiesc acum daca sa dau sau nu gauri in snorkel acum pt o admisie mai buna de aer... Nu stiu daca ar face o diferenta notabila.

Oricum, daca dau, o sa imi iau niste din astea pt ele http://www.motorcycle-superstore.com/45424/i/uni-air-filter-air-box-filtered-vents

 

Frumos :)

 

Eu am mers pe K&N panou si la fel, s-a cam simtit diferenta. Ce nu-mi place e capacul EVO (cel cu gauri), care mi se pare ca se aseaza mult mai prost decat cel stock si nu apasa bine filtrul pe laturi.

 

Daca crezi ca te ajuta, pot sa-ti imprumut un snorkel stock cu gauri ne-stock, sa vezi cum ti se pare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!eu am pus filtru asta

76506115000.jpg


» Post actualizat in 30 Aug 2016 17:07

si mie mi-a placut acelasi lucru, buza aia e mai inalta si se preseaza calumea.

am executat gaurile in snorkel si schimbat hartile. finala e leo vince. clar se simte o imbunatatire majora, doar ca la mine nu statea la relanti. am reactivat senzorul de o2 (initial sas si o2 erau deactivate) si am reusit sa fac reset-ul de 15 min.

nu sta la relanti insa daca scot silencer-ul, deci e clar ca nu-i ceva in regula. plus ca din ce zic astia pe net, dupa ce schimbi hartile clar trebuie dezactivat si senzorul de o2. il astept pe jon sa se intoarca din concediu si vedem cum e de facut.

cu scaritele, e iarasi o uriasa imbunatatire. le-am coborat cu 40mm. nu stiam cum o sa iasa asa ca am mai comandat un set pe care le-a modificat jon.


» Post actualizat in 30 Aug 2016 17:09

cam asa arata...


» Post actualizat in 30 Aug 2016 17:14

schimbatorul de viteze se poate muta mai jos, fara probleme. bine, acu depinde si de ce scut are fiecare ca la mine imi bate tija schimbatorului in marginea scutului si o sa trebuiasca decupat putin.

pedala de frana se poate cobora pana la un punct. pompa de frana e prinsa cu doua suruburi care pot culisa inspre spate foarte usor. deasemenea trebuie un surub mai lung pentru opritorul pedalei.

-40 mm pentru scarite e destul de mult, asa ca pedala de frana era destul de sus.

deocamdata am rezolvat-o, macar provizoriu, pana gasesc alta solutie mai profi.

 

 


» Post actualizat in 30 Aug 2016 17:19

am schimbat si saua originala care pur si simplu te rupea la fund la drum lung.

am ales seat concepts si sunt foarte multumit. am ales varianta mai inalta (sunt disponibile 2 variante, stock si +1 inch). sezutul e putin mai lat si e foarte comoda.

 


» Post actualizat in 30 Aug 2016 17:25

inaltatoarele sunt de 30 mm...

post-14488-0-56907400-1472576971_thumb.jpg

post-14488-0-49833200-1472577256_thumb.jpg

post-14488-0-97759200-1472577623_thumb.jpg

post-14488-0-52434600-1472577875_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca crezi ca te ajuta, pot sa-ti imprumut un snorkel stock cu gauri ne-stock, sa vezi cum ti se pare.

Multam ! Da, m-ar ajuta sa iau o decizie :) Dau un semn cand ma eliberez nitel (cam intro saptamana sper) si ne vedem la o berica. Cu lamaie :))

 

Am uitat sa precizez de consum dupa modificarile de mai sus. Nu pare prea afectat, spre deloc. In oras, mers si ceva mai agresiv decat inainte, jumatate din timp commuting cu pasager, fac cam 200 km cu 11L (deci un 5.5%). La drum intins ma astept la un 4%.

 

 

Eu cu Gabyshor ne-am comandat si becuri cu Led (cyclops 3800 lm) pt mobre. Farul stock cu halogenul clasic mi se pare slab rau. O sa fac niste poze before/after cand or sosi.

post-40715-0-52700100-1472631570_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt info gabyshor! Daca inteleg bine si ai un set de scarite in plus, poate te scap eu de ele :)

 

Legat de sa, la Seat Concepts ma uitam si eu. Culmea e ca e mai ieftina cu tot cu transport din state decat una de la Touratech fara transport. Tie in cat timp ti-a venit?

 

Arata interesant si becul, chiar sunt curios cum o sa vi se para.

 

Ma gandeam zilele astea ca daca rezolv saua si scaritele, probabil o sa tin mobra asta ceva vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt info gabyshor! Daca inteleg bine si ai un set de scarite in plus, poate te scap eu de ele :)

 

Legat de sa, la Seat Concepts ma uitam si eu. Culmea e ca e mai ieftina cu tot cu transport din state decat una de la Touratech fara transport. Tie in cat timp ti-a venit?

 

Arata interesant si becul, chiar sunt curios cum o sa vi se para.

 

Ma gandeam zilele astea ca daca rezolv saua si scaritele, probabil o sa tin mobra asta ceva vreme.

salut!

am scaritele stock. am zis sa le tin in eventualitatea in care nu-mi place pozitia si vreau sa schimb inapoi. sa fie reversibil

saua a venit destul de repede. e luata prin februarie cand teoretic nu erau asa de aglomerati. tot asa, am luat kit complet. dupa ce am facut plata, in 8 zile am primit email ca s-a trimis coletul. mare atentie insa, eu am avut de platit la vama destul de mult. coletul vine cu valoare si taxele au fost cam mari, undeva la 350 lei daca imi amintesc bine. cel mai bine ar fi sa comanzi pe adresa altcuiva din state si sa-ti trimita el colet cu valoare foarte mica. eu mi-am luat teapa...

si la mine era foarte importanta pozitia si imi parea rau ca am inceput sa investesc in ea si nu am inca o pozitie comoda, dar s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei interesati de rezervor auxiliar, in caz ca nu stiati de el, asta mi se pare cea mai faina optiune (bine, daca nu ai nevoie de o autonomie monstruasa sa traversezi vreo 3 munti :) ).

Ofera 6.2L extra (deci cam 100+ km) fara sa aduci mari modificari mobrei (inlocuieste airboxul).

 

http://www.radegarage.com/parts/ktm-690-tank/

 

 

 

post-40715-0-58544700-1473314938_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei interesati de rezervor auxiliar, in caz ca nu stiati de el, asta mi se pare cea mai faina optiune (bine, daca nu ai nevoie de o autonomie monstruasa sa traversezi vreo 3 munti :) ).

Ofera 6.2L extra (deci cam 100+ km) fara sa aduci mari modificari mobrei (inlocuieste airboxul).

 

http://www.radegarage.com/parts/ktm-690-tank/

sau daca nu, pui un rotopax (sunt de 1 gallon, 1.75, 2, 3 sau 4).

 

1.75 gallons inseamna cam 6.6l.

 

usor de montat in spate sau pe laterala si costa doar vreo 60 lire (varianta de 1 gallon).

 

DSC_4555%20%5B1024x768%5D-500x500.JPG

 

eu inca n-am avut nevoie de mai multa benzina, dar nici n-am facut ture foarte lungi pe offroad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu cu Gabyshor ne-am comandat si becuri cu Led (cyclops 3800 lm) pt mobre. Farul stock cu halogenul clasic mi se pare slab rau. O sa fac niste poze before/after cand or sosi.

Arata interesant si becul, chiar sunt curios cum o sa vi se para.

 

E wauu fata de chiorenia de halogen :) L-am montat azinoapte si sunt super incantat de el. Faza scurta la led imi pare superioara si fazei lungi de la halogen.

 

Se instaleaza destul de usor. Singura modificare care trebuie facuta este la cauciucul care vine peste bec ca protectie la mizerie. Trebuie taiata partea subtire care vine pe soclul halogenului, ca sa poti baga radiatorul de la Led. Am incercat sa il pun sa fie cat mai ok si ca protectie dar sa si poata functiona ok ventilatorul/radiatorul becului.

In rest e plug & play totul si este loc suficient ca sa intre radiatorul si mini releul ala in spatele farului. Releul l-am prins cu un soricel undeva sub bord.

 

Am facut cateva poze

post-40715-0-93012000-1475926357_thumb.jpg

post-40715-0-28123000-1475926392_thumb.jpg

post-40715-0-21410600-1475926433_thumb.jpg

post-40715-0-67876000-1475926433_thumb.jpg

post-40715-0-12568200-1475926434_thumb.jpg

post-40715-0-53253500-1475926434_thumb.jpg

post-40715-0-97250500-1475926434_thumb.jpg

post-40715-0-41112900-1475926435_thumb.jpg

post-40715-0-87623400-1475926435_thumb.jpg

post-40715-0-90069600-1475926460_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Montat si eu lumina astazi, in sfarsit. Se monteaza foarte usor si intr`adevar e suuuuper. Lumineaza de numa. Farul cu becul stoc e jale. Zici ca ai candela in loc de bec. M-a prins odata noaptea pe coclauri si a fost destul de trist...

Intre timp, am montat amortizoru de ghidon de la Scotts. Am mers pe prinderea lui Ryan de pe advrider si inaltator de 2". Pe offroad e foarte misto, te ajuta sa mergi mult mai tare.

Mi-au venit intre timp si oglinzile de la doubletakemirror.com. Cele stock sunt mici si posibilitatile de reglaj sunt limitate. Nu vedeam mai nimic in ele. Am mers pe varianta de adventure si nu enduro, dupa ce am citit mai multe review-uri pe net. Cam toti zic ca cele adventure sunt mai bune daca bagi si ceva sosea.

 

Azi am implinit si 6k si am sarbatorit cu o tura destul de scurta. E frig, ploua si tkc80 pe noroi sunt senzatie :)) Stau in dubii daca sa investesc in niste Michelin s12 xc pentru noroi...

 

 

14715562_1420653691297927_80627318353119

post-14488-0-92955800-1477144418_thumb.jpg

post-14488-0-28556900-1477145941_thumb.jpg

post-14488-0-08500400-1477145956_thumb.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...