Effect20CM Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Salutare , am curatat carburatoare la transalpul meu pd 06 , si am observat ceva la clapete , le am pus in lumina soarelui si cu ele inchise nu etanseaza perfect , ci ramane un spatiu ( nu foarte mare ) prin care se vede lumina in partile laterale si daca misc de axul clapetei , stanga dreapta se misca putin si orificiul ramane ba in stanga ba in dreapta ( nu foarte bare dar in lumina se vede) , motorul se comporta bine , am sincronizat carburatoarele , relantiul fluctueaza putin insa si plus de asta am rateuri pe decelerare , posibil sa fie din cauza neetansarii clapetelor sau e ceva normal ? am sa pun o poza ca idee , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Nu am vazut pana acum banut care sa etanseze perfect... nici la auto, nici la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) Posibil putina uzura,au si ele ceva ani...dar sunt ok,stai linistit. Editat Ianuarie 3, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 3, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2016 Posibil putina uzura,au si ele ceva ani...dar sunt ok,stai linistit. ok , e bine atunci , eu ma gandeam ca rateurile pe decelerare provin de acolo , insa am mai citit pe aici pe forum ca s a mai discutat problema asta ca fiind amestecul prea sarac la relanti si de asta se intampla asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 La TransAlp am intalnit joc insuficient la supape, admisie arsa de flacara, filteu aer ars. Rateurile pot sa fie si de la neetanseitatea evacuarii,bujii defecte sau benzina proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 3, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) La TransAlp am intalnit joc insuficient la supape, admisie arsa de flacara, filteu aer ars. Rateurile pot sa fie si de la neetanseitatea evacuarii,bujii defecte sau benzina proasta. jocul la supape l am facut inainte de sincronizare si am facut conform manual 0.15 si 0.20 , rateurile pe decelerare le da si la rece deci nu cred ca i vorba de supape deschise pe aici .... face asa si cu toba stock dar se aud mai incet si cu una cu evacuare directa , bujiile urmeaza sa le schimb pentru ca sunt de 2 tipuri cele de sus sunt champion iar cele din lateral ngk , benzina bag doar din petrom... Editat Ianuarie 3, 2016 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) Daca da rateuri pe decelerare verifica si air cut-off valve! Dar mai intai carburatoarele sa fie curatate, nivelul reglat, evacuare etansa pe traseu etc! Editat Ianuarie 4, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 4, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2016 am verificat membranele la air cut si is ok nu sunt ciupite sau ceva...carb curate nivel 7 mm ca in manual. ramane sa schimb bujiile si sa mai deschid jumatate de tura suruburile pilot sa vedem apoi » Post actualizat in 10 Jan 2016 22:29 ca sa nu mai deschid alt topic am gasit metoda asta de reglaj al suruburilor pilot screw de care sincer nu am mai auzit pana acum , este una corecta ? o pun mai jos citez "la PD06 din '91 biblia Haynes zice ca suruburile de aer (pilot screw) trebuie dessurubate 2 ture si un sfert Sunt 5 marimi de reglaj, in functie de anul de fabricatie al vacii nebune: 1987-1988 2+1/2 ture (doua ture si jumatate) 1989-1993 2+1/4 ture (doua ture si un sfert) 1994-1996 1+3/4 ture 1997-1999 2+1/4 ture XL650 3 ture Bun, asta zice biblia, dar uzura si benzina de diferite calitati fac ca aceste cifre sa varieze Fii antena: Ideea de baza e ca daca nu dereglezi in mod serios unul dintre carburatoare nu-l poti regla perfect pe celalalt Deci il dreglezi pe unul prin insurubarea surubului de aer, si il reglezi pe celalalt pana obtii turaia maxima in relanti si mers cat mai regulat In momentul asta ai un carb reglat , da? Memorezi bine de tot pozitia celui reglat corect, il dereglezi cu un numar exact de ture (pe care ar fi bine sa il tii minte, de exemplu o tura si jumatate) In momentul asta ai amandoua carburile dereglate, cu diferenta ca stii foarte bine care e pozitia corecta pentru primul Te apuci de reglajul celui de-al doilea carb, il reglezi cat poti de bine, si cand te declari multumit de rezultat aduci surubul de reglaj al primului carburator in pozitia memorata (deci daca l-ai dereglat prin strangere cu o tura si jumatate il destrangi o tura si jumatate)" » Post actualizat in 10 Jan 2016 22:29 Daca da rateuri pe decelerare verifica si air cut-off valve! Dar mai intai carburatoarele sa fie curatate, nivelul reglat, evacuare etansa pe traseu etc! ca sa nu mai deschid alt topic am gasit metoda asta de reglaj al suruburilor pilot screw de care sincer nu am mai auzit pana acum , este una corecta ? o pun mai jos citez "la PD06 din '91 biblia Haynes zice ca suruburile de aer (pilot screw) trebuie dessurubate 2 ture si un sfert Sunt 5 marimi de reglaj, in functie de anul de fabricatie al vacii nebune: 1987-1988 2+1/2 ture (doua ture si jumatate) 1989-1993 2+1/4 ture (doua ture si un sfert) 1994-1996 1+3/4 ture 1997-1999 2+1/4 ture XL650 3 ture Bun, asta zice biblia, dar uzura si benzina de diferite calitati fac ca aceste cifre sa varieze Fii antena: Ideea de baza e ca daca nu dereglezi in mod serios unul dintre carburatoare nu-l poti regla perfect pe celalalt Deci il dreglezi pe unul prin insurubarea surubului de aer, si il reglezi pe celalalt pana obtii turaia maxima in relanti si mers cat mai regulat In momentul asta ai un carb reglat , da? Memorezi bine de tot pozitia celui reglat corect, il dereglezi cu un numar exact de ture (pe care ar fi bine sa il tii minte, de exemplu o tura si jumatate) In momentul asta ai amandoua carburile dereglate, cu diferenta ca stii foarte bine care e pozitia corecta pentru primul Te apuci de reglajul celui de-al doilea carb, il reglezi cat poti de bine, si cand te declari multumit de rezultat aduci surubul de reglaj al primului carburator in pozitia memorata (deci daca l-ai dereglat prin strangere cu o tura si jumatate il destrangi o tura si jumatate)" Edited by Effect20CM, Yesterday, 01:14 AM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 12, 2016 Autor Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) a Editat Februarie 12, 2016 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 (editat) Incalzeste motoreta; lasa apoi motorul sa mearga la ralanti 15 minute. opresti, scoti bujiile si te uiti la ele. Daca sunt prea albe ii mai dai benzina in regim de mers in gol. daca sunt prea negre ii mai iei..... Editat Februarie 13, 2016 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.