pinnochio Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Avionul a fost construit în 1981. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Mda, o familie de sabotori au incercat sa treaca ilegal granita si sa-si tradeze tara cu un avion improvizat, noroc ca organele statului si-au facut datoria si i-au arestat pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Ma bucura faptul ca inventatorul a fost posesor de Dacia 1300,fapt dovedit de ultima poza ! Sunt 99% sigur,totusi corectati-ma daca gresesc.Salve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 3, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2016 Avionul e la Muzeul Aviatic din Munchen.Zice că nu a zburat niciodată.Pare destul de greoi...nu stiu dacă cele două motoare l-ar fi ridicat de la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) O situatie asemanatoare a fost si in localitatea Ghioroc, daca nu ma insel, jud. Bihor, prin anii '80. Cel care vroia sa treaca granita (aflata la cateva zeci de km) si a construit un aparat de zburat cu motor de Trabant parca, in pod, doar ca a fost "ginit", probabil de vecini si arestat. Editat Ianuarie 3, 2016 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Noroc că Vlaicu, Vuia, Coandă, Airbus sau Boeing nu au avut asemenea vecini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Ma bucura faptul ca inventatorul a fost posesor de Dacia 1300,fapt dovedit de ultima poza ! Sunt 99% sigur,totusi corectati-ma daca gresesc.Salve Cred ca e Renault Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Avionul e la Muzeul Aviatic din Munchen.Zice că nu a zburat niciodată.Pare destul de greoi...nu stiu dacă cele două motoare l-ar fi ridicat de la sol. Din datele din fisa aia tehnica reiese ca avea o portanta de 67 kg pe metru patrat, greutatea aparatului plus greutatea pasagerilor ajungea undeva la juma de tona, 500 kile, parerea mea e ca a fost calculat cam la limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Cred ca e Renault Crezi ca in DDR erau mai multe Renault 12 decat Dacia 1300, sau de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) O situatie asemanatoare a fost si in localitatea Ghiorac, daca nu ma insel, jud. Bihor, prin anii '80. Cel care vroia sa treaca granita (aflata la cateva zeci de km) si a construit un aparat de zburat cu motor de Trabant parca, in pod, doar ca a fost "ginit", probabil de vecini si arestat. O poveste de pe vremuri: aeroportul era la Horia, Arad. http://www.historia.ro/exclusiv_web/general/articol/20-rom-ni-o-terg-n-austria-un-avion-utilitar Editat Ianuarie 5, 2016 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Nu vad nici o legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Eu am postat una, asa de divertisment ! Editat Ianuarie 5, 2016 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Nu vad nici o legatura. Ba are, tema e aceiasi.... fuga de comunism si de ce e in stare omul sa faca sa scape de opresiune, numai ca cei din povestea din link-ul pus de kato_arad au si reusit, bravo lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 6, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2016 Câtiva prieteni,buni meseriasi,unul era strungar cat 6 la UMT,unul era instructor de aeromodele la casa pionierului,altul era mecanic la Dacia,au construit în lanul de porumb un avion cu motor de VW broască.Cred că undeva lîngă com Șag,sau Parța.Era prin 1985.Au reușit sa-l termine,din păcate motorul nu a pornit la decolare,si chiar atunci a trecut un tractor cu oameni la cules porumb,care bineinteles ca au anuntat militia.Nahh..au fost prinsi,arestati..etc.Unul dintre participantii indirecti(a ajutat constructia elicei)s-a aruncat pe casa scării la bloc si a murit.Cam asa e intimplarea,poate cunoaste cineva amănunte mai multe.Se spune că avionul era o capodoperă,si ar fi zburat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 (editat) . » Post actualizat in 10 Jan 2016 09:44Fa[tul ca RDG-ul l-a pastrat la arhiva inseamna si asta un fel de recunoastere. Ale noastre unde sunt? Orice poate spune in final ca sunt povesti, romanii nu au fost in stare. Neamtul poate sa-l arate oricand. E si aici o diferenta de mentalitate. Editat Ianuarie 10, 2016 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 cu fiecare grupa de lucru voluntar era si un "responsabil". Mai ales in judetele de langa granita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 . » Post actualizat in 10 Jan 2016 09:44 Fa[tul ca RDG-ul l-a pastrat la arhiva inseamna si asta un fel de recunoastere. Ale noastre unde sunt? Orice poate spune in final ca sunt povesti, romanii nu au fost in stare. Neamtul poate sa-l arate oricand. E si aici o diferenta de mentalitate. Pai la noi se considera ca ti-ai tradat tara ca ai incercat sa fugi, iar ei se mandresc cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 La noi se distrug încontinuu invenţii » Post actualizat in 10 Jan 2016 20:27 La noi se distrug încontinuu invenţii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Habar n-ai cate sanii se confiscau la granite la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Eu am postat una, asa de divertisment ! foarte interesant! ...si inca cate cazuri au fost de care noi habar nu avem.... si nici nu vom afla never ever..... daca am avea acces online la dosarele desecretizate ale securitatii.... eheee.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 11, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2016 Din datele din fisa aia tehnica reiese ca avea o portanta de 67 kg pe metru patrat, greutatea aparatului plus greutatea pasagerilor ajungea undeva la juma de tona, 500 kile, parerea mea e ca a fost calculat cam la limita.Oare de ce au ales tipul acesta de motoare? Ce au deosebit? Fiabilitate? Raport putere-greutate bun? Nahh..aveau de unde alege! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Pai nu prea aveau de unde alege alte motoare, la ei cred ca era Jawa, Trabantul, Ij, cam ce se gasea si pe la noi pe vremea aia. Eu cred ca au facut o alegere ok. MZ-ul fiind un motor destul de bun. Daca la constructia unei carute poti lasa imaginatia sa zburde, ei bine aici nu, nici macar la constructia unui planor nu poti face gafe pt ca exista riscul ca prima greseala sa fie si ultima. Mai ales ca nu au avut posibilitatea sa faca probe cu aparatul, toata constructia desfasurandu-se in secret. Pe vremea aia se inventau tot felul de ''minuni'' tehnice, comunismul a impus interdictia de a face altceva, interdictia de a fi liber, de a gandi, interdictia de a-ti spune ideile, trebuia sa evadezi si ca sa poti face asta si omul in disperare de cauza imbina si combina materialele limítate ce le avea la dispozitie pina cand gasea formula ideala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.