Effect20CM Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Salutare , am tot cautat raspuns la intrebarea asta si nu am gasit de loc pana acum , la transalp is 2 bujii si 2 bobine de inductie separate , pe piston , cum au aprinderea (scanteia) abele deodata sau pe rand ? Numai bine ! Editat Ianuarie 6, 2016 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) Pe rand. Editat Ianuarie 6, 2016 de motanul motorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 dai bujiile afara si cu cablurile pe ele le lasi pe carcasa motorului ca sa faca contact masa si dai citeva porniri.De preferabil spre seara.Sper ca ai inteles ceva.Trebuie sa ai si bateria buna si sa nu insisti prea mult ca sa nu intre pre multa benzina pe cilindri.Sau tai alimentarea pompei de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 6, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2016 am inteles. nu are pompa de benzina o sa incerc metoda asta sa vad ce si cum si revin si pentru alti curiosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Nu ma pricep deloc la electronica ( si multi zic ca nici la mecanica), dar daca transalpu poate sa functioneze foarte bine cu o bujie pe cilindru, as trage concluzia ca scantaiea la perechea de bujii per cilindru e simultana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Aprinderea este simultana pe ambele bujii de pe cilindru. S-a folosit aceasta metoda cu 2 bujii per cilindru pentru o eficienta mai mare a aprinderi amestecului carburant intr-o camera de combustie cu diametrul mai mare...(vezi monocilindrele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 7, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2016 Aprinderea este simultana pe ambele bujii de pe cilindru. S-a folosit aceasta metoda cu 2 bujii per cilindru pentru o eficienta mai mare a aprinderi amestecului carburant intr-o camera de combustie cu diametrul mai mare...(vezi monocilindrele) am inteles , multam fain pentru raspuns am lamurit enigma ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 (editat) Aprinderea este simultana pe ambele bujii de pe cilindru. S-a folosit aceasta metoda cu 2 bujii per cilindru pentru o eficienta mai mare a aprinderi amestecului carburant intr-o camera de combustie cu diametrul mai mare...(vezi monocilindrele) true daca pistonul se afla in ciclul motor "corect" atunci are loc detonatia altfel nu... practic, motorul da scanteie o data la fiecare rotatie completa, iar scanteia este folosita cand "este cazul" (exact ca la multe alte motoare) Editat Ianuarie 7, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 9, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2016 (editat) true daca pistonul se afla in ciclul motor "corect" atunci are loc detonatia altfel nu... practic, motorul da scanteie o data la fiecare rotatie completa, iar scanteia este folosita cand "este cazul" (exact ca la multe alte motoare) inteles , ca sa nu mai deschid alt topic am gasit metoda asta de reglaj al suruburilor pilot screw de care sincer nu am mai auzit pana acum , este una corecta ? o pun mai jos citez "la PD06 din '91 biblia Haynes zice ca suruburile de aer (pilot screw) trebuie dessurubate 2 ture si un sfert Sunt 5 marimi de reglaj, in functie de anul de fabricatie al vacii nebune: 1987-1988 2+1/2 ture (doua ture si jumatate) 1989-1993 2+1/4 ture (doua ture si un sfert) 1994-1996 1+3/4 ture 1997-1999 2+1/4 ture XL650 3 ture Bun, asta zice biblia, dar uzura si benzina de diferite calitati fac ca aceste cifre sa varieze Fii antena: Ideea de baza e ca daca nu dereglezi in mod serios unul dintre carburatoare nu-l poti regla perfect pe celalalt Deci il dreglezi pe unul prin insurubarea surubului de aer, si il reglezi pe celalalt pana obtii turaia maxima in relanti si mers cat mai regulat In momentul asta ai un carb reglat , da? Memorezi bine de tot pozitia celui reglat corect, il dereglezi cu un numar exact de ture (pe care ar fi bine sa il tii minte, de exemplu o tura si jumatate) In momentul asta ai amandoua carburile dereglate, cu diferenta ca stii foarte bine care e pozitia corecta pentru primul Te apuci de reglajul celui de-al doilea carb, il reglezi cat poti de bine, si cand te declari multumit de rezultat aduci surubul de reglaj al primului carburator in pozitia memorata (deci daca l-ai dereglat prin strangere cu o tura si jumatate il destrangi o tura si jumatate)" Editat Ianuarie 9, 2016 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.