Ovistein Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Buna seara, As dori si eu cateva pareri rapide si sincere doar de la cunoscatori despre ktm 450 exc 2009. In special cat de reusit este motorul sau invers. Sunt pe cale sa achizitionez un asemenea model si poate sunt unele lucruri care trebuie sa le stiu inainte sa il iau. Mentionez ca fac hard, nu plimbari. Multumesc frumos,toata stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Pai toti care fac trasee o idee mai dificile (nu neaparat hard) incearca sa scape de 4 anotimpuri. In rest motoarele sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 14, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2016 Pai toti care fac trasee o idee mai dificile (nu neaparat hard) incearca sa scape de 4 anotimpuri. In rest motoarele sunt ok trec de la husqvarna te 510 2004 la ktm 2009, e ca si cum as fi trecut de la 450 la 300 )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 (editat) Pai toate (450, 500 etc) sunt bune la Dakar, ca tot e la moda in aceasta perioada La romaniacs profi unul singur a fost pe 4t, pilot de uzina yamaha , banuiesc ca pt. ca yamaha nu avea mobra enduro in 2t asta vara. Fac pariu insa ca la vara o sa apara pe 2t-ul pe care l-a scos intre timp yamaha Editat Ianuarie 14, 2016 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 mmm depinde sunt si cu 4 timpuri,cineva mi-a spus sa ma feresc de varianta 2008-2010 la ktm 250-530,,asta pentru ca in 2008 daca stiu bine s-a trecut la varianta cu 2 axe cu came si 2 bai de ulei.Asa zicea tipul asta,nu stiu daca e adevarat sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 14, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2016 Nu stiu daca si la exc,dar sx chiar are 2 axe .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 la tine la profil scrie ca detii GasGas EC 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 si la exc din 2008,o sa ma documentez mai bine » Post actualizat in 15 Jan 2016 08:41se pare ca are doar una,scuze de greseala, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 15, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2016 la tine la profil scrie ca detii GasGas EC 300 gas gas-ul a fost inainte de husqy.. si la exc din 2008,o sa ma documentez mai bine » Post actualizat in 15 Jan 2016 08:41 se pare ca are doar una,scuze de greseala, nici o problema, oricum l-am luat, apreciez pentru reply. Te salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Oooo,sa il stapanesti serios,cum e monstruletul?trage bine?avantajul e ca ii iei un set de roti supermoto si te dai si pe strada,cu 4t poti sa faco asta ,cu 2t mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Omu vroia hard, cu 4t-ul mai greu .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Am avut si eu 450 din 2007,2009 si 2011 si la nici unul nu am avut probleme asa ca daca e ok si îl întregii normal n ai treaba. Da i bătaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Diferenta mare intre 2011 si 2009? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Mie nu mi s a părut o mare diferenta intre 2009 si 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Nu e mai deloc difereta intre 2009 si 2011. Abia din 2012 e diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Este foarte buna motocicleta, sa o stapanesti sanatos. Daca o intretii corect, merge motorul peste 500 de ore. Si treaba cu hard enduro nu tine neaparat de motocicleta. Daca tu te simti bine cu ea, poti sa mergi oriunde. Doar ca la 450 trebuie sa stai ceva mai bine tehnic si mai ales fizic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 2008 450 a avut mai multe probleme, rezolvate partial la 2009. Cea mai mare problema a fost transferul de ulei din motor in cutie, rezolvata la 2009 prin simeringuri duble de 7mm latime la ambielaj. Mai pot fi schimbate pinioanele de la pompa de ulei (cu unele mai groase) si un jigler de 100 cu 125 din circuitul uleiului pentru axul cu came. Astea (mai putin simeringurile duble) le-am facut la fostul 450 din 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 19, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2016 (editat) Este foarte buna motocicleta, sa o stapanesti sanatos. Daca o intretii corect, merge motorul peste 500 de ore. Si treaba cu hard enduro nu tine neaparat de motocicleta. Daca tu te simti bine cu ea, poti sa mergi oriunde. Doar ca la 450 trebuie sa stai ceva mai bine tehnic si mai ales fizic. Bine inteles, degeaba ai 2016 si esti placinta, o sa se simta o evolutie foarte mare cu motoreta asta, sper sa imi pot strange bani ca sa ma dau si la ceva concursuri pentru a confirma.. 2008 450 a avut mai multe probleme, rezolvate partial la 2009. Cea mai mare problema a fost transferul de ulei din motor in cutie, rezolvata la 2009 prin simeringuri duble de 7mm latime la ambielaj. Mai pot fi schimbate pinioanele de la pompa de ulei (cu unele mai groase) si un jigler de 100 cu 125 din circuitul uleiului pentru axul cu came. Astea (mai putin simeringurile duble) le-am facut la fostul 450 din 2008. Sa inteleg ca 2008 are acelasi ulei si in motor si in cutie ? Editat Ianuarie 19, 2016 de Ovistein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Nu,dar din cauza acelor simeringuri ajungea uleiul din cutie in motor (sau invers).ceva de genul asta » Post actualizat in 20 Jan 2016 05:06 Adica sunt separate,ca si tip de ulei parca erau la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 20, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2016 Nu,dar din cauza acelor simeringuri ajungea uleiul din cutie in motor (sau invers).ceva de genul asta » Post actualizat in 20 Jan 2016 05:06 Adica sunt separate,ca si tip de ulei parca erau la fel din ce m-am documentat in motor se baga 600 ml ulei de motor iar in cutie 1200 ml ulei de cutie. Stie cineva exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Dar nu trebuie sa stii chiar exact.cred ca pana in 1,5 l in total(daca tin bine minte) In partea stângă sub schimbător ai fereastra pt nivelul in motor iar pe partea opusa e un surubel care îl desfaci si completezi ulei pana începe sa curga pe gaura respectiva(pt cutie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Asa imi aduc aminte si eu, 0,6L in motor si 0,9L in cutie. Ulei 10W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 daca nu te superi ca imi dau cu parerea.... eu cred ca te-ai pripit un pic cu 450-ul..,un 2 t ar fi fost o alegere mai buna din mult mai multe privinte (greutate,piese,reactie la roata,etc) te-ai dat jos de pe basculanta si te-ai suit pe betoniera,,sa nu ma intelegi gresit,450 exc este o motoreta f buna dar nu la hard enduro, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 daca nu te superi ca imi dau cu parerea.... eu cred ca te-ai pripit un pic cu 450-ul..,un 2 t ar fi fost o alegere mai buna din mult mai multe privinte (greutate,piese,reactie la roata,etc) te-ai dat jos de pe basculanta si te-ai suit pe betoniera,,sa nu ma intelegi gresit,450 exc este o motoreta f buna dar nu la hard enduro, +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 stati linistit ca nu face nimic, tocmai la aceasi concluzie am ajuns si eu, si nu pentru ca ar fi prea grea, ci pentru ca la cati bani trebuie sa mai bag in ea luam ceva mai bunicel. De hard nu e problema, un motor in 4t pisa in freza un 2t la urcarile lungi, la tziki tzaki daca esti mester urci si 4t si 2t, poate un pic 4t mai obosit... Pana la urma am aflat e 2009.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.