Sari la conținut

Pareri ktm exc 450 2009.


Ovistein
 Share

Postări Recomandate

Buna seara,

 

As dori si eu cateva pareri rapide si sincere doar de la cunoscatori despre ktm 450 exc 2009. In special cat de reusit este motorul sau invers. Sunt pe cale sa achizitionez un asemenea model si poate sunt unele lucruri care trebuie sa le stiu inainte sa il iau. Mentionez ca fac hard, nu plimbari.

 

Multumesc frumos,toata stima !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai toti care fac trasee o idee mai dificile (nu neaparat hard) incearca sa scape de 4 anotimpuri. In rest motoarele sunt ok :)

trec de la husqvarna te 510 2004 la ktm 2009, e ca si cum as fi trecut de la 450 la 300 :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai toate (450, 500 etc) sunt bune la Dakar, ca tot e la moda in aceasta perioada

 

La romaniacs profi unul singur a fost pe 4t, pilot de uzina yamaha , banuiesc ca pt. ca yamaha nu avea mobra enduro in 2t asta vara. Fac pariu insa ca la vara o sa apara pe 2t-ul pe care l-a scos intre timp yamaha

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmm depinde sunt si cu 4 timpuri,cineva mi-a spus sa ma feresc de varianta 2008-2010 la ktm 250-530,,asta pentru ca in 2008 daca stiu bine s-a trecut la varianta cu 2 axe cu came si 2 bai de ulei.Asa zicea tipul asta,nu stiu daca e adevarat sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tine la profil scrie ca detii GasGas EC 300

 

gas gas-ul a fost inainte de husqy..

si la exc din 2008,o sa ma documentez mai bine

» Post actualizat in 15 Jan 2016 08:41

se pare ca are doar una,scuze de greseala,

nici o problema, oricum l-am luat, apreciez pentru reply. Te salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte buna motocicleta, sa o stapanesti sanatos. Daca o intretii corect, merge motorul peste 500 de ore. Si treaba cu hard enduro nu tine neaparat de motocicleta. Daca tu te simti bine cu ea, poti sa mergi oriunde. Doar ca la 450 trebuie sa stai ceva mai bine tehnic si mai ales fizic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2008 450 a avut mai multe probleme, rezolvate partial la 2009.

Cea mai mare problema a fost transferul de ulei din motor in cutie, rezolvata la 2009 prin simeringuri duble de 7mm latime la ambielaj.

Mai pot fi schimbate pinioanele de la pompa de ulei (cu unele mai groase) si un jigler de 100 cu 125 din circuitul uleiului pentru axul cu came.

Astea (mai putin simeringurile duble) le-am facut la fostul 450 din 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte buna motocicleta, sa o stapanesti sanatos. Daca o intretii corect, merge motorul peste 500 de ore. Si treaba cu hard enduro nu tine neaparat de motocicleta. Daca tu te simti bine cu ea, poti sa mergi oriunde. Doar ca la 450 trebuie sa stai ceva mai bine tehnic si mai ales fizic.

Bine inteles, degeaba ai 2016 si esti placinta, o sa se simta o evolutie foarte mare cu motoreta asta, sper sa imi pot strange bani ca sa ma dau si la ceva concursuri pentru a confirma..

 

2008 450 a avut mai multe probleme, rezolvate partial la 2009.

Cea mai mare problema a fost transferul de ulei din motor in cutie, rezolvata la 2009 prin simeringuri duble de 7mm latime la ambielaj.

Mai pot fi schimbate pinioanele de la pompa de ulei (cu unele mai groase) si un jigler de 100 cu 125 din circuitul uleiului pentru axul cu came.

Astea (mai putin simeringurile duble) le-am facut la fostul 450 din 2008.

Sa inteleg ca 2008 are acelasi ulei si in motor si in cutie ?

Editat de Ovistein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu,dar din cauza acelor simeringuri ajungea uleiul din cutie in motor (sau invers).ceva de genul asta

» Post actualizat in 20 Jan 2016 05:06

Adica sunt separate,ca si tip de ulei parca erau la fel

 

din ce m-am documentat in motor se baga 600 ml ulei de motor iar in cutie 1200 ml ulei de cutie. Stie cineva exact ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu trebuie sa stii chiar exact.cred ca pana in 1,5 l in total(daca tin bine minte)

In partea stângă sub schimbător ai fereastra pt nivelul in motor iar pe partea opusa e un surubel care îl desfaci si completezi ulei pana începe sa curga pe gaura respectiva(pt cutie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu te superi ca imi dau cu parerea.... eu cred ca te-ai pripit un pic cu 450-ul..,un 2 t ar fi fost o alegere mai buna din mult mai multe privinte (greutate,piese,reactie la roata,etc)

te-ai dat jos de pe basculanta si te-ai suit pe betoniera,,sa nu ma intelegi gresit,450 exc este o motoreta f buna dar nu la hard enduro,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu te superi ca imi dau cu parerea.... eu cred ca te-ai pripit un pic cu 450-ul..,un 2 t ar fi fost o alegere mai buna din mult mai multe privinte (greutate,piese,reactie la roata,etc)

te-ai dat jos de pe basculanta si te-ai suit pe betoniera,,sa nu ma intelegi gresit,450 exc este o motoreta f buna dar nu la hard enduro,

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stati linistit ca nu face nimic, tocmai la aceasi concluzie am ajuns si eu, si nu pentru ca ar fi prea grea, ci pentru ca la cati bani trebuie sa mai bag in ea luam ceva mai bunicel. De hard nu e problema, un motor in 4t pisa in freza un 2t la urcarile lungi, la tziki tzaki daca esti mester urci si 4t si 2t, poate un pic 4t mai obosit... Pana la urma am aflat e 2009..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...