Sari la conținut

Probleme Incalzire Vw Passat 1989


buldogu
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca nu ar fi locul unei astfel de probleme, dar nemaiputand circula cu motorul, apelam si la conserve.

Sa va spun pe scurt problema si poate imi dati un sfat.

Am un vw passat din 1989 1.8 benzina. Ieri am fost pana la parintii sotiei la tara.Surpriza!!Masina care pana acum a functionat impecabil....nu mai dadea caldura.Am verificat lichidul de racire. furtunele erau fierbinti, apa statea constant la 80-90 grade. Abia abia venea o idee de caldura din ea.Si am mers asa 80 si cu 80....160 km pe gerul ala de ieri.Am ajuns acasa bocna.

Aveti idee cum as putea sa rezolv problema? Eu cred ca e radiatorul care da caldura in masina e infundat...dar ca sa-l scot de acolo ar trebui sa scot tot bordul ....si nu m-ar incanta ideea....M-am mai interesat pe la prieteni ...si mi-au zis de o solutie 2+2 de curatat radiatorul.....E buna de ceva??

Va multumesc. :finger: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Este posibil sa fie termostatul blocat pe deschis.Daca radiatorul ar fi infundat s-ar incinge motorul,el este asezat in circuitul de racire al masinii,tu cind actionezi butonul de caldura din habitaclu practic actionezi niste clapete care acopera fantele tubulaturii care iti directioneaza tie caldura in masina.Adica in calorifer circula tot timpul lichidul de racire din motor.Nu-i baga nicio solutie pina nu afli despre ce este vorba.

Verifica daca lichidul de racire este la nivel in vasul de expansiune,daca nu este atunci pierde pe undeva,trage aer si ai aer in instalatie.

Cum ridici capota la motor,intre motor si parbriz ai o aparatoare de plastic,o dai la o parte si cum te uiti la motor in dreapta,undeva sub aparatoarea aia ai furtunele care intra in calorifer.Acolo trebuie sa ai un surub de aerisire,lasi motorul sa mearga,sa ajunga la temperatura de lucru,dai drumul la caldura in masina cu ventilatia pornita si desfaci usor acel aerisitor.Daca ai aer in instalatie fasaie si iese,il tii deschis pina curge lichid incontinuu..

Ar mai fi o cauza,dar asta este cea mai grava..sa nu fi prajit garnitura de chiulasa si sa-ti bage gaze in instalatie si astfel nu mai face racirea ca lumea.Nu cred totusi,daca ai mers cu ea atata drum si nu se incinge inseamna ca nu este de acolo..

Pe viitor iti recomand site-ul www.wvforum.ro,este pentru detinatorii de masini VAG,poti gasi acolo mai mult ajutor decit aici..

Oricum,as fi curios ce rezolvare ai gasit,sa ne tii la curent.

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca furtunele de la calorifer (nu de la radiator) sunt calde amandoua atunci caloriferul nu are nimic, si nu functioneaza parghia de comanda cald-rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cu motorul pornit si in temperatura de lucru pune mina pe furtunele care intra si ies din radiator,sa nu fie umflate tare,daca sunt atunci ai presiune mare in instalatie si ceva nu este in regula acolo.In mod normal trebuie sa poti apasa pe ele,iti intra degetul putin in ele.

Tine-ne la curent,daca ai nevoie suna-ma..

0722/625.710

Sanatate.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu ar fi locul unei astfel de probleme, dar nemaiputand circula cu motorul, apelam si la conserve.

Sa va spun pe scurt problema si poate imi dati un sfat.

Am un vw passat din 1989 1.8 benzina. Ieri am fost pana la parintii sotiei la tara.Surpriza!!Masina care pana acum a functionat impecabil....nu mai dadea caldura.Am verificat lichidul de racire. furtunele erau fierbinti, apa statea constant la 80-90 grade. Abia abia venea o idee de caldura din ea.Si am mers asa 80 si cu 80....160 km pe gerul ala de ieri.Am ajuns acasa bocna.

Aveti idee cum as putea sa rezolv problema? Eu cred ca e radiatorul care da caldura in masina e infundat...dar ca sa-l scot de acolo ar trebui sa scot tot bordul ....si nu m-ar incanta ideea....M-am mai interesat pe la prieteni ...si mi-au zis de o solutie 2+2 de curatat radiatorul.....E buna de ceva??

Va multumesc. :finger: :banana:

 

Nu este buna de nimik solutzia aia... am incercat-o shi eu... vezi sa nu fie straicat electriventilatorul care baga aer in cabina...

Cu caloriferul potzi verifica foarte simplu... gasesti un loc pe unde sa bagi mana la el shi verifici cu "termopalma" cata caldura da. Daca nu da destula schimba-l. Nu itzi pierde timpul cu solutzie din ala pentru ca scrie shi pe ea ca e facuta pe ntru intretzinere; adik la 2 ani cand schimbi antigelul sa curetzi preveniv cu aia, in rest nu face nimik deosebit.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa fie termostatul blocat pe deschis.Daca radiatorul ar fi infundat s-ar incinge motorul,el este asezat in circuitul de racire al masinii,tu cind actionezi butonul de caldura din habitaclu practic actionezi niste clapete care acopera fantele tubulaturii care iti directioneaza tie caldura in masina.Adica in calorifer circula tot timpul lichidul de racire din motor.Nu-i baga nicio solutie pina nu afli despre ce este vorba.

Verifica daca lichidul de racire este la nivel in vasul de expansiune,daca nu este atunci pierde pe undeva,trage aer si ai aer in instalatie.

Cum ridici capota la motor,intre motor si parbriz ai o aparatoare de plastic,o dai la o parte si cum te uiti la motor in dreapta,undeva sub aparatoarea aia ai furtunele care intra in calorifer.Acolo trebuie sa ai un surub de aerisire,lasi motorul sa mearga,sa ajunga la temperatura de lucru,dai drumul la caldura in masina cu ventilatia pornita si desfaci usor acel aerisitor.Daca ai aer in instalatie fasaie si iese,il tii deschis pina curge lichid incontinuu..

Ar mai fi o cauza,dar asta este cea mai grava..sa nu fi prajit garnitura de chiulasa si sa-ti bage gaze in instalatie si astfel nu mai face racirea ca lumea.Nu cred totusi,daca ai mers cu ea atata drum si nu se incinge inseamna ca nu este de acolo..

Pe viitor iti recomand site-ul www.wvforum.ro,este pentru detinatorii de masini VAG,poti gasi acolo mai mult ajutor decit aici..

Oricum,as fi curios ce rezolvare ai gasit,sa ne tii la curent.

Luigi Vicol

 

Merci mult de sfaturi.

Hai sa-ti zic ce i-am facut imediat dupa ce am pus postul.

Am cumparat chestia aia de curatat, am facut o curatire a instalatiei de apa, am schimbat antigelul.Nimic.

Am verificat furtunul care intra in radiatorul de incalzire si este cald, dar furtunul de retur, este relativ cald. practic stii ce se intampla....cand a pornit masina, la rece, dupa aprox 5 min de functionare incepe sa dea caldura. Daca o las asa cu ventilatorul pornit, dupa vreo 10 min incepe sa scada temperatura. De precizat este ca apa din motor este tot timpul la 80-90 de grade, pompa de apa si termostatul le-am schimbat de aproximativ 2 sapt. Uite ma duc acu sa caut acel capac de plastic sa vad daca pot face ceva de acolo.

Merci inca o data si va tin la curent.

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate desfunda caloriferul, io am facut treaba asta (Citroen BX din 88), dar trebuie demontat. Nu stiu cum e la passat dar trebuie desfacut capacul si bagat presiune (cu pompa sau compresorul) pe fiecare element. Dar daca e ger puternic si mergi la drum lung, la masini deastea vechi s-ar putea ca caloriferul chiar sa nu mai faca fata, chiar daca lichidul de racire e in temp de lucru.

A si inca o chestie, verifica actionarea de la buton la robinetul caloriferului, ca poate invarti degeaba de buton si caloriferul nu se deschide.

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu motorul pornit si in temperatura de lucru pune mina pe furtunele care intra si ies din radiator,sa nu fie umflate tare,daca sunt atunci ai presiune mare in instalatie si ceva nu este in regula acolo.In mod normal trebuie sa poti apasa pe ele,iti intra degetul putin in ele.

Tine-ne la curent,daca ai nevoie suna-ma..

0722/625.710

Sanatate.

Luigi Vicol

Furtunele sunt ok, nu e presiune mare pe instalatie.Am cautat acel capac de plastic, e unu pe acolo, dar furtunele intra in radiator pe undeva pe langa pompa de la sistemul de franare.Si din ce am mai intrebat eu radiatorul ar fi undeva pe sun bord, si mecanicul care se ocupa de masina mi-a zis si el ca singura solutie e sa dea bordul jos si sa aeriseasca radiatorul.

Merci inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit treaba asta odata!

Eram in Ungaria si dintr-o data nu mai baga caldura, dupa ce am facut cu patura pe picioare toata Ungaria in Austria am pus un flacon de nu stiu ce rahat de desfundat de la ONV si nu a durat doua minute si aveam caldura!

Dupa aia am vazut ca ii si la noi la OMV in peco flacoane de alea... eu zic sa incerci si dupa aia sa dai radiatorul jos!

Bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa scoti cal nu trebuie scos tot bordul ci numai capace plastic de sub bord desfacute sur. din compart motor de prindere acalorif si furtunele dar nu cred ca are rost .Problema este ori la robinet ori se poate sa ai pompa electrica ptr circuitul de incalzire si sa nu mai functioneze.

Dar puneti topicul asta altundeva ce-i aici service de passaturi ,ca mai am si eu niste prieteni cu probleme la masini .Sa le spun sa deschida aici un topic si probl. moto poate le punem pe un forum de automobilisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa scoti cal nu trebuie scos tot bordul ci numai capace plastic de sub bord desfacute sur. din compart motor de prindere acalorif si furtunele dar nu cred ca are rost .Problema este ori la robinet ori se poate sa ai pompa electrica ptr circuitul de incalzire si sa nu mai functioneze.

Dar puneti topicul asta altundeva ce-i aici service de passaturi ,ca mai am si eu niste prieteni cu probleme la masini .Sa le spun sa deschida aici un topic si probl. moto poate le punem pe un forum de automobilisti.

In primul rand mi-am cerut scuze ca am pus topicul aici, pentru ca mi-am spus ca sunt multi dintre noi care au si masini....si iarna mergem cu ele.In al doilea rand as tinde sa cred ca majorele greseli de matematica din postul tau sunt din cauza vitezei cu care te-ai hotarat sa-mi raspunzi la problema mea.

In rest...numai drumuri bune iti doresc....si imi cer inca o data scuze daca postul meu te-a deranjat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa,daca l-a deranjat ai trece!

Important este sa-ti rezolvi tu problema..

Sa nu uiti sa ne spui ce ai facut..

Luigi Vicol

Pai hai sa-tiu spun cam ce am facut:

Am curatat toata instalatia de apa cu solutia minune 2+2, am schimbat antigelu..si pana aici nimic.Caldura pauza. Dupa ce am citit ce mi-ai spus despre acel capac din dreapta motorului, l-am cauta, l-am gasit...dar acolo nu erau furtunele de la calorifer ci o chestie cu multe fire in ea...releu ceva. Tot acolo era si un gratar care comunica cu ventilatorul care baga aer in masina.Ala era acoperit de frunze....am dat frunzele jos...si minune...a inceput sa dea caldura.

Acum nus ce sa cred..o fi fost de la frunzele cu pricina..sau de la caloriferul infundat.

Ce trebuie sa mai fac e sa ies cu masina afara din oras sa o vad cum se comporta la viteza, daca mai baga caldura.Dar acum in oras baga caldura de nu stai in ea.

Oricum...merci din suflet de ajutor...si cine stie poate ne intalnim pe la vreo intrunire sa pot sa te cinstesc.

Un an nou bun iti doresc....si.. :finger: :banana: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...