Dodox Romanescu Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Buna ziua! Dupa incercarea a mai multor variante pentru o eficienta mai buna la carburator (suruburile de aer si amestec) motocicleta a inceput sa faca un zgomot ciudat ,aproximativ cu cel al terminari bateriei. Asa ca am incarcat bateria cu ajutoru' unui alternator dar din pacate problema a continuat sa persiste ,de asemenea am incercat sa conectez alternatoru' in timp ce bateria era conectata la motocicleta dar fara rezultat. Am postat un videoclip pentru deduce mai bine de unde provine eroarea .Dupa cautarile mele pe internet reiese ca electromotru' este stricat ,ma puteti ajuta sa deduc care este problema? O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Salut, 1. Nu mai incerca sa conectezi si sa deconectezi alternatorul la acumulator in timpul functionarii motorului! Poti provoca distrugeri mari in blocul releu regulator de tensiune/RRT!!. 2. La prima vedere iti recomand pornirea cu un ALT acumulator incarcat de la o alta motocicleta sau pornire cu un acumulator in paralel pe acumulatorul tau cu ajutorul unui set de conductoare de pornire(cele auto).Daca si in aceasta situatie acumulatorul pierde rapid din capacitate dupa cateva probe de pornire, sau turatia electromotorului este scazuta (dupa cum se vede in fim la la doua incercare de pornire, nivelul de descarcare este simtitor!!!) demontezi electromotorul si-l verifici. 3. Problema de pornire pe partea de alimentare/carburatie si aprindere este verificata? Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pion Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Daca zici ca te-ai jucat la surubele , e posibil s-o fi innecat .Desfa bujia si daca e uda poti s-o usuci sau schimba cu alta .Daca nu ai ametit prea tare suruburile poate porneste ,daca nu trebuie sa le aduci la pozitia initiala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Incearca cu alta baterie,sai i-a curent de la alta baterie,pare descarcata bateria ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Pare ca ai umblat la regalajulbde benzina si ii da prea multa benzina ,asa facea o husqvarna cand iitrageam socul parca nu mai avea baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Mie imi suna a baterie kaput... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dodox Romanescu Postat Februarie 29, 2016 Autor Share Postat Februarie 29, 2016 Pana la urma am incercat variantele de mai sus dar fara rezultat ,am observat ca de fiecare data cand bag cheia in contact si consum energie (apas pe frana ,aprind liminile,semnalizarea) bordu' isi da restart.Am descfacut "cutia" unde se afla electromotoru' iar acesta se invarte dar nu cu destula putere .Sa fie o problema electrica? Initial am crezut ca e de vina bateria dar atata timp cat a fost conectat la un altdernator nu vad de ce nu ar merge ,sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Nu cred ca faci diferenta intre redresor si alternator, deci du-te la service! Cand eram de varsta ta schimbam jigloare la dacie si segmenti la mobra si porneau petardele alea din prima. Nu sunt de meserie si nici nu aveam internet. Pune mana pe carte! Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Pana la urma am incercat variantele de mai sus dar fara rezultat ,am observat ca de fiecare data cand bag cheia in contact si consum energie (apas pe frana ,aprind liminile,semnalizarea) bordu' isi da restart.Am descfacut "cutia" unde se afla electromotoru' iar acesta se invarte dar nu cu destula putere .Sa fie o problema electrica? Initial am crezut ca e de vina bateria dar atata timp cat a fost conectat la un altdernator nu vad de ce nu ar merge ,sau ma insel? Pai, poti sa pui bateria pe cel mai inteligent redresor, daca ai un scurt la celule e pa. Chiar azi am avut de joaca cu o baterie de masina care arata ca are voltaj, dar la prima cheie pica in 1,5V Mai poti sa verifici cu un multimetru daca in momentul in care apesi butonul de start iti scade sub 10V. Daca da, ai o problema electrica pe undeva (baterie/instalatie electrica) bateria trebuie sa aiba ~12,6V cand nu face nimic, daca are mai putin, incarc-o 13,4V - 15V(max) cand incarca, daca nu, e alternatorul si minim 10V-11V in momentul in care ii dai cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 13,6-14,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.