blue_eyes_6025 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 deci motorul e un R6 din 2000.Porneste doar cu gazu tras si se chinuie pana reusesc sa-l turez umpic apoi sta la relantii,dar daca ii dau gaz cade relantiul sub 100 da sa moara oleaca apoi revine relantiul.tot asa.de pornit porneste foarte greu fara gaz..doar cu mana in gaz porneste si nu prea sta la relantii decat daca reusesc sa-l turez peste 2000-3000.Jocul la supape e bun,carburatoarele sunt luna,le-am sincronizat,am pus alte bujii..tot asa...sistemul de ram-air e ok.suruburile pilot sunt la doua ture ca in carte.Am incercat la 1 tura 75 ,2 ture,2 ture si 15,2 ture 50..cel mai ok mi s-a parut la 2 ture jumate dar tot avea problema asta..pana la 60 de grade merge bine motorul..mult mai bine..dupa ce se incalzeste o ia razna...Astept idei,pareri ...am pus si un filmuletz pe youtube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Am spus pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Deci care ar fi explicatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Dar becul de benzină de ce tot pâlpâie de zici că-i avarie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Februarie 27, 2016 Autor Share Postat Februarie 27, 2016 pt ca nu e conectat senzorul de nivel de la rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 ai gasit problema ? » Post actualizat in 27 Feb 2016 18:40daca tragi socul porneste mai usor ? » Post actualizat in 27 Feb 2016 18:44pompa de benzina lucreaza? daca da, se opreste dupa ce carburatoarele si-au facut nivelul? Daca merge continuu vezi ca nu iti inchid bine cuiele, probabil iti creste nivelul peste limita. Compresie are? Vezi daca scoate fum pe la dopul de ulei cu motorul pornit, sau mai bine scoate furtunul de la epurator din filtrul de aer si vezi cum sufla. Daca la relanti sufla prea tare, e clar. Astea au probleme cu cilindrii, ai putea avea unul fisurat. Dar in clip imi pare ca merg toate pistoanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Februarie 27, 2016 Autor Share Postat Februarie 27, 2016 compresia e 8,10,10,10 la rece,jocurile la supape sunt bune...dar la cald..compresia scade umpic...pe la epurator sufla bine..daca pun degetul pe gaura in cateva secunde acumuleaza presiune destul de maricica...carburatoarele sunt impecabile..pompa merge,cuiele inchid..motorul a mers bin de cand l-am luat(2013) si cam pana prin 2015 cand a a inceput sa faca figuri...face umpic de fum la pornire..probabil simeringurile...dar...porneste greu...si tind sa cred ca ori is uzati segmentii..ori are ceva fisuri in cilindrii..stiu ca astea au cilindrii subtiri si super honuiti...si probabil asta le este slabiciunea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 pai, daca zici ca se acumuleaza presiune in carter, scoate fum la pornire si la cald merge rau sunt aproape sigur ca acel cilindru cu compresie scazuta e fisurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Ai o diferenta de compresie prea mare pe cilindrul 1, asta fiind cauza principala la pornirea greoaie. Refa testul de compresie cu ulei si vezi daca iti creste compresia pe cilindrul 1, ca sa stii de unde e problema (chiulasa sau segmenti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Februarie 27, 2016 Autor Share Postat Februarie 27, 2016 am facut testul cu ulei...compresia creste cu maxim 2 bari per cilindru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 E enorm!Segmentii sunt uzati cel mai probabil. Trebuie desfacut motorul, inspectat setul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Este f mare diferenta de compresie.Totusi 10 la R6 nu e prea putin?Eu am la a mea xj 12 pe linie...La R6 nu trebuie sa fie mai mult?La manual care este valoarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Februarie 27, 2016 Autor Share Postat Februarie 27, 2016 15.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Cred ca nu mai ramane nimic de comentat.>. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Februarie 27, 2016 Autor Share Postat Februarie 27, 2016 daca compresia este liniara merge si cu 10 bar..de la 10 in jos e mai rau...straniu este ca motorul merge in toti cilindrii..cu mici fluctuatii de ritm..dar cade relantiul in decelerare sub nivel apoi isi revine...si porneste foarte greu fara sa bagi mana in gaz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Cauta un mecanic de incredere si pune compresia la punct.Cred ca ai nesansa de a avea un motor uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 La compresie de 10 pe linie nu mai trage ca un R6, ci ca un GS 500 cu compresie 15 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Februarie 27, 2016 Autor Share Postat Februarie 27, 2016 trage tatii ,am facut linie si se tinea de R1..in fine..am gasit crankcaseu-rile cu vibrochen si biele la 250 la unu pe olx..nu stiu ce sa zic la banii astia.. » Post actualizat in 27 Feb 2016 21:17250 de ron...asta in cazul in care sunt cilindrii fisurati si nu segmentii..segmentii sunt 150 de ron setul la motoland Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Probabil era un R1 cu motorul praf ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Februarie 27, 2016 Autor Share Postat Februarie 27, 2016 Alex,fii cuminte...nu esti tu cu vitezanele... » Post actualizat in 27 Feb 2016 21:22R6-le asta a fost la mine aproape un an...stiu cum tragea...acum am R1..si simt diferentele...dar un R6 se tine de un R1..poate cu 2000-3000 de ture mai sus turat ca sa poata sa faca asta...dar in fine...trebuie sa fii avut ambele modele ca sa sti despre ce este vorba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.