red Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salut, a folosit cineva asa ceva? radiatorul de pe stanga se pare ca are o minifisura in partea superioara la marginea exterioara (banuiesc ca este dezlipita la imbinare lamela verticala care intra in 'paharul' superior cand de incalzeste foarte tare imi scoate abur pe acolo, la o tura de 2 ore nu pierde mai mult de 5 ml (nu se observa nivelul scazut in radiator) , abia se vede foarte putin umed ma gandeam sa bag lichid din asta in prima faza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Cea mai mare greseala sa bagi asa ceva in radiator, infunda orice orificiu si s-ar putea sa te chinui apoi sa desfunzi instalatia de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Patent+smirghel+solutie lipit metal (metal bond - rahaturi gen), asta dupa ce ai si degresat bine; daca nu tine asa, dat jos si sudat Astea sunt solutiile castigatoare testate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Poxilina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Martie 3, 2016 Autor Share Postat Martie 3, 2016 nici nu se vede unde e fisura, trebuie sa il dau jos si sa bag aer in el daca e cum banuuiesc, adica sus la imbinarea lamelei in pahar o sa fie cam dificil sa il lipesc/sudez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 popular stiu ca se practica un ou crud...dar asta ca sa ajungi pana la service si in conditii nasoale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Iar de pe vremea cand aveam Dacie, stiu ca am pus o pulbere aramie speciala pt astupat pori de radiatoare. Se gaseste la magazine auto. Bine, la Dacie nu mai stiu din ce era radiatorul: fier, aluminiu.... Nu stiu daca are importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Martie 3, 2016 Autor Share Postat Martie 3, 2016 ma interesa concret daca a mai folosit cineva pt moto enduro pana la urma o sa il desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Nisip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Se sudeaza extrem de usor cu durafix,cauta durafix pe youtube sa vezi despre ce vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Ramai mut: mustar, ou, nisip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Nu exista solutii de etansare, exista doar solutii TEMPORARE care fac mai mult rau decat bine. Solutia e una singura: SUDURA sau inlocuirea radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) Iar de pe vremea cand aveam Dacie, stiu ca am pus o pulbere aramie speciala pt astupat pori de radiatoare. Se gaseste la magazine auto. Bine, la Dacie nu mai stiu din ce era radiatorul: fier, aluminiu.... Nu stiu daca are importanta. Am desfacut un motor de masina unde s-a folosit asa ceva abuziv, in blocul motor intre cilindrii si blocul s-a adunat totul intr-un colt. Si la revedere cu racire la cilindru #6 a fost. Sfat: incearca sa repari din exterior. Editat Martie 4, 2016 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 He, he... Bine ca Dacia nu a vea al saselea cilindru...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) Ce e drept, etanseaza bine. Pana si gaura de golire de marime M8 din bloc era inchisa total. Editat Martie 4, 2016 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.