Ribo Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Salut, Am si eu nevoie de mai multe pareri / informatii pe tema de mai sus.Eventual o parere de la cine are montat kit xenon aftermarket(chinezarie mai exact) pe mobra si cine are pus un bec OSRAM sau PHILIPS nightbreaker. Merita investitia de kit xenon ? Avantaje dezavantaje? Sunt probleme cu politia pe tema asta? Intreb in ideea ca la mine noaptea devine din ce in ce mai grea cu lumanarea din dotare. Mentionez ca montarea uneia dintre variantele de mai sus se va face doar pentru o vizibilitate mai buna si nu de "feshion". Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 am avut si xenoane dar am ramas pe osram. pe ploaie te ucid xenoanele si ii ucid si pe altii. cu politia...cum ti-o fi norocul, de obicei oamenii dau din umeri si spun ca asa au cumparat-o, nu stiu ce e pe ea,si doar omul la ITP nu ti-a spus nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Daca instalezi bixenon-ul de la Morimoto (mini H1), iti pot spune ca este peste orice halogen. Eu nu am avut NightBreaker, am avut Philips Extreme Power si Night Vision (+100% peste halogen standard) Bixenon vs halogen... Diferenta destul de mare. Si nu am xenon H1 de 55W, cu care cred ca faci ziua, ci cel de 35W, care este destul pt a fi peste halogen. La 5000 grade K Nu iti recomand bixenon cu angeleyes CCFL (chinezarie)... este sub Morimoto. Am avut si acea chinezarie un an, la 35W si 4300 grade K, (vezi aici) dar pana si aia era peste Philips Extreme Power / Night Vision. (Daca vrei angel eyes, iei led angeleyes SMD, pe care-l montezi pe ornamentul Morimoto-ului, si este super luminos) Voi posta eu niste poze cand va fi gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Nu prea conteaza ca instalatia de xenon este de firma sau chinezarie, conteaza constructia farului si cum directioneaza raza. Daca nu este gandit pentru fasciculul emis de xenon atunci i-ti va imprastia lumina de vei orbii si porumbeii. Eu am avut xenon pe a mea si am ajuns sa-l setez foarte jos, sa bata in pamant ca orbeam traficul din sensul celalat foarte mult. Ma saturasem de injuraturi si cotizat la ITP de fiecare data asa ca am renuntat la el in favoarea unui bec Philips si pentru moment sunt multumit. Cu politia nu am avut probleme dar probabil tine de noroc. Ce-i drept, Morimoto nu am incercat, par sa aibe niste lupe pentru directionare dar nu pot sa ma pronunt. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Martie 11, 2016 Autor Share Postat Martie 11, 2016 Mersi de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Mersi de informatii Dar nu uita, si in cazul chinezariei, si in cazul Morimoto, vb de lupe bi-xenon (cu sau fara angel eyes) Nu bec xenon pus in oglinda de far (lupa are focalizare, obturator, etc... e un far in far)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 ca motociclist mai ales dar si ca sofer de caruta urasc visceral xenoanele puse aiurea, cred ca pana la urma intr-o zi il bat pe unu. farul daca nu este gandit pentru xenon din fabrica ... nu are ce sa caute altceva decat halogen in el. xenoane si faruri de ceata aprinse tot timpul... grrrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Si ar mai fi diferenta intre un kit chinezarie si unu mai de calitate ca,cel panarama poate sa iti strice diverse pe la instalatia electrica. Pe fosta mobra am avut o chinezarie care mi-a topit o mufa(instalatia era montata cum trebuie,cu releu si curent din baterie) si pe masina mi-a ars motorasul de la stergatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 La mine atat chinezaria cat si Morimoto-ul... sunt/ au fost legate pe mufa H4 a instalatiei de lumini. Cand am luat balasturile, am luat si cablul adaptor care face ca toate cele necesare (curent, comutare faza lunga), xenon-ul sa si le ia direct din mufa H4 a instalatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Martie 11, 2016 Autor Share Postat Martie 11, 2016 (editat) ca motociclist mai ales dar si ca sofer de caruta urasc visceral xenoanele puse aiurea, cred ca pana la urma intr-o zi il bat pe unu. farul daca nu este gandit pentru xenon din fabrica ... nu are ce sa caute altceva decat halogen in el. xenoane si faruri de ceata aprinse tot timpul... grrrr Sunt perfect de acord cu tine de-aia am intrebat de montate cine are si cum se comporta , ca daca le pui si vezi tu dar ceilalti se duc la chioreni-orbeni nu mai e bine ) Editat Martie 11, 2016 de Ribo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Astia cu xenoane... lasati ca vedeti voi cand v-o prinde noaptea si mai si ploua... Si sa va puneti neaparat 7-8000k, alea-s baza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 http://www.rd-xenon.ro/87-lupe-bixenon-aes eu am astea puse. nu le-as da jos nici batut. prefer sa imprumut farul in caz ca dau de un politist tembel, doar pentru RAR. pe F4i sunt rai chestiile astea. se vad superb si noaptea si pe ploaie. niciun halogen (cel putin pe f4i) nu o sa se vada mai bine. cat despre fiabilitate? le am de un an, peste 7000 km facuti cu ele si merg ca in prima zi. probleme cu politia? de fiecare data cand m-a oprit s-a luat de numarul indoit si toba de esapament (pentru care am omologare atat de la MIVV cat si de la RAR). la xenoane se uitau si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Da, de mentionat. Ca sa vezi bine in conditii naspa (ploaie, mazga, ceata)... trebuie lumina galbena Lumina galbena este cea mai buna pt astfel de conditii, si se regaseste in intervalul 3000-5000. Peste 5000 K, este mai alba, mai buna in conditii meteo favorabile, dar cu cat se apropie de 10000K, cu atat e mai naspa pe ploaie. 8000 exclus! PS: cele mentionate de Johnnyk sunt "chinezariile naspa". Morimoto sunt si ele chinezarii, dar o tzara mai bune Editat Martie 11, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Da, de mentionat. Ca sa vezi bine in conditii naspa (ploaie, mazga, ceata)... trebuie lumina galbena Lumina galbena este cea mai buna pt astfel de conditii, si se regaseste in intervalul 3000-5000. Peste 5000 K, este mai alba, mai buna in conditii meteo favorabile, dar cu cat se apropie de 10000K, cu atat e mai naspa pe ploaie. 8000 exclus! HTB1f6wJGpXXXXccXXXXq6xXFXXX6.jpg PS: cele mentionate de Johnnyk sunt "chinezariile naspa". Morimoto sunt si ele chinezarii, dar o tzara mai bune nu aveau morimoto cand le-am pus, si acum au dar dimensiunea de 135 e prea mare. tipul unde le-am montat a recomandat maxim 100mm, si asa lupa atinge sticla la ambele becuri. nu stiu de alte motoare, dar cel putin la F4i daca iei peste 100mm nu prea ai unde sa le bagi. eu am de 5k. pe ploaie sunt putin naspa, dar oricum net superior halogenului. daca se ard astea apelez cu incredere la 4300k. am pastrat oglinda farului, in caz ca "chinezariile naspa" fac vreo "nasoleala" decat scot lupa si bag farul normal si aia e, dar cum nu au facut probleme, sper sa nu o faca. singura problema este necesitatea unui intrerupator de faze. pornirea motorului simultan cu pornirea HID-ului la un prieten i-a ars releul de incarcare, tot la f4i. asa ca am pus intrerupator sa pot porni faza scurta la 10-15 secunde dupa ce pornesc capra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) nu aveau morimoto cand le-am pus, Nu-i bai, si eu le-am avut 1 an. Am mers cu ele un sezon, inclusiv un drum pana in Sicilia si inapoi. Totul super si legal. De ce ziceam ca sunt chinezarii ceva mai proaste decat MM? 1. optica mai slaba decat Morimoto (la acelasi 35W, 4300 K), atat optica, cat si conul de lumina 2. bec dedicat cu prindere proasta in soclu. (H1 la chinezarii este turnat special pt aceasta lupa, ma refer la soclu, nu poti lua un xenon H1 de aceeeasi putere, universal, si baga in lupa asta) 3. prinderea in far e rudimentara (am apelat la poxilina sa ramana fixat) 4. mi-au venit oxidate la suruburi (cum au fost tinute pe vapor) 5. la una din lupe, pe faza lunga, ramanea obturatorul blocat pe faza lunga (rata defectiunilor mai mare).. Electromagnetul mult mai prost facut. Ziua nu deranjam pe nimeni, caci motocicletele mai merg cu faza lunga, iar noaptea vedeam si dadeam de mai mule ori pana isi revenea 6. angeleyes-ul este doar efect. Dar nu prea... tubul de neon este sub led-ul SMD ca luminozitate. (Vezi la BMW, modelele anii 90 vs anii 2010) In rest, sunt ok. Nu-i dracu asa negru Editat Martie 11, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 ah da si am mai avut o belea, sezonul asta nu am mers noaptea sa vad daca o mai am: cand aprindeam faza lunga si o tineam pornita ceva mai mult timp, cand o inchideam se opreau de tot farurile, nu revenea la faza scurta. trebuia sa dau 4-5 flashuri sa se aprinda din nou. foarte agasant. anyway, xenon pe lupa >>>>> halogen, fie el chinezarie sau nu. calitatea luminii este net superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 cand aprindeam faza lunga si o tineam pornita ceva mai mult timp, cand o inchideam se opreau de tot farurile, nu revenea la faza scurta. trebuia sa dau 4-5 flashuri sa se aprinda din nou. foarte agasant. De asta vb la pct. 5 La MoriMoto nu se mai intampla, cel putin nu cu frecventa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 oricum folosesc faza lunga doar pe curbe ca fasciculul de lumina de la faza scurta se duce naibii cand te inclini mai mult. nu cred ca folosesc faza lunga mai mult de 15% din toate iesirile mele cu motorul. faza misto care ma ajuta e ca mi-am pus o banda de leduri sub carena fata + angel eyes, cand mi se intampla beleaua am destula lumina 2-3 secunde pana isi revine xenonul. all in all, foarte multumit. nu as reveni la halogen. daca se strica balariile astea cand ies din garantie am sa apelez si eu la morimoto, dar vad ca rd-xenon nu au de 100mm. nici nu stiu daca exista de 100 de la MM. dar am timp berechet sa aflu, nu cred ca vor ceda astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Mini Morimoto 2.5" sunt ceva mai lungute. 11 cm parca (lungimea in far). Intra f bine in farul FZ1-ului. Daca vrei sa le montezi angel eyes SMD peste, se incurca un pic problema. Vor atinge "sticla farului". Dar si aici exista solutii. Eu am renuntat la garnitura groasa de silicon (am taiat din ea) Insa doar mini MoriM H1 de 2.5 inch sigur va intra, ca-s si pt moto. De-aia-s mini Editat Martie 11, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 http://www.rd-xenon.ro/lupe-bixenon-morimoto/517-proiectoare-lupa-mini-morimoto-h1-25.html lungime completa 135, lungime utila 120. la f4i nu incape atat. cel putin nu fara o adaptare. cu un capac al farului mai adanc si eventual scoaterea oglinzii incap fara probleme. eh, oricum asta e discutie de X ani pana se strica chinezariile actuale sau se intampla ceva cu mobra (preferabil V-C, nu imi place sa dau de asfalt cu mine). oricum, mi-a placut discutia . sper ca si initiatorul sa isi fi creat o parere in urma discutiei noastre pro si contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Se pare ca ai dreptate cu lungimea. Nu o mai lungim. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) am ai eu o intrebare. cred ca pt a monta lupele astea trebuie deslipita sticla farului. asa e ? Editat Martie 11, 2016 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 am ai eu o intrebare. cred ca pt a monta lupele astea trebuie deslipita sticla farului. asa e ? O bagi cateva minute la cuptor, si o dezlipesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 proasta idee cu cuptorul. eu am folosit un feon industrial si clipsuri. desigilam portiuni de cate 10 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 uite cum se coace un far, in caz ca nu ai fohn industrial... functioneaza! Testat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.