Patrick_M Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Salutare. In domeniul elecronicii inca nu am citit destule, deci cer ajutorul vostru. Se da o Honda nx 250 a sotiei. Am descoperit ca "bunul si stimatul vanzator " Adrian Popescu din Sibiu, un domn, futu-l in inima" mi-a vandut motorul cu un cdi de 50 cc chinezesc. CDI care nu pusca cu motorul in cauza si da turatii ciudate la revenirea la relanti si in acceleratii bruste. Asadar caut un CDI. Am sunat la o firma de vanzare moto/ accesorii si am fost sfatuit astfel: pe original costa cat juma de motor, dar am primit alte oferta. A gasit CDI chinezesc la 60 lei, dar poate nu este la fix cu timpii de scanteie si pe la 140 un CDI reglabil. As vrea sa stiu cum imi dau seama daca il iau pe unul sau pe altul va influenta mersul motorului in rau. E pacat de piticania aia de motor sa nu mearga si sa se poata distra si sotia mea la enduro. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Pe ebay vad ca sunt cdi-uri chinezesti pt motorul asta, in jur de 50$. Dai calificativul dupa ce-i faci proba si daca nu e ok iti recuperezi banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 14, 2016 Autor Share Postat Martie 14, 2016 Din ce am citit pe advrider, nu/s prea reusite unele, asa ca prefer 60 de lei la firma locala decat 50 de € la ei. Asta din punct de vedere financiar. Dau si cei 140 lei pe cel reglabil, dar isi face treaba? Cum stiu ca e reglat bine la timpi de aprindere, avans...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Mexicanu' are Cdi-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Ignitech? Sau cauta sa vezi pe ce alte motociclete a mai fost folosit acest CDI...domi 650?....nu's ...zic si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) Cum stiu ca e reglat bine la timpi de aprindere, avans...? Cu un pistol stroboscopic. » Post actualizat in 14 Mar 2016 20:35 Totusi verifica intai CDI-ul tau ca "da turatii ciudate la revenirea la relanti si in acceleratii bruste" nu sunt neaparat din CDI. Editat Martie 14, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) Ignitech! +1 vlad58 poate gasesti un stroboscop cu avans reglabil si astfel observi mai precis avansul! Editat Martie 14, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Un CDI cu avans mic nu-l observi daca nu cunosti ce poate motorul, pur si simplu nu are viata in rest nimic din simptomele descrise de tine. Unul cu avans prea mare cand dai la pedala ti-o arunca inapoi si porneste la automat cu poticneli, in mers cand tragi de acceleratie motorul "trosneste" poate gasesti un stroboscop cu avans reglabil si astfel observi mai precis avansul! Cum arata un stroboscop cu avans reglabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 14, 2016 Autor Share Postat Martie 14, 2016 Pana acum, cu cdi-ul de scuter de 50 a fost: pornirea impecabila, dar cu socul tras, relanti variabil. La cald, fluctua relantiul si dupa o turare spre 4000, revenirea la ralanti era o data la 1300 lenta, o data la 2000 lenta, si tot asa. Nicioadata nu statea la ralanti normal. In sarcina isi facea treaba, dar la revenire era problema. Chiar cobora sub 1000 si murea motorul. Am mai descoperit ca era si un pin topit de la cdi. Acum schimb si mufa cu tot cu cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 +/- 90 de grade avans reglabil, timp dwell etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 14, 2016 Autor Share Postat Martie 14, 2016 +/- 90 de grade avans reglabil, timp dwell etc Vii pe la cluj? Avem festivaluri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) Ar fi trebuit sa ajung la Cluj sa cumpar un motor ptr un prieten, dar se pare ca am gasit un alt motor la Constanta! Daca totusi ajung prin zona dau un pm! Editat Martie 14, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) +/- 90 de grade avans reglabil, timp dwell etc Banuiam eu ca de asta vorbesti, ala iti face un defazaj reglabil ca sa vezi cat ai abatere, adica daca la 0 esti inainte de liniuta dai pe plus pana esti pe liniuta si vezi cat iti lipseste din avans ( sau minus ca nu stiu cum considera el abaterea). sau pur si smiplu iti masori avansul cu el. Misto jucarie, eu mi-am confectionat la repezeala unul cu SMD_uri cu aprindere la punct fix, nu mi-a dat prin cap sa ma complic cu un PLL. Editat Martie 14, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) Editat Martie 14, 2016 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Pana acum, cu cdi-ul de scuter de 50 a fost: pornirea impecabila, dar cu socul tras, relanti variabil. La cald, fluctua relantiul si dupa o turare spre 4000, revenirea la ralanti era o data la 1300 lenta, o data la 2000 lenta, si tot asa. Nicioadata nu statea la ralanti normal. In sarcina isi facea treaba, dar la revenire era problema. Chiar cobora sub 1000 si murea motorul. Am mai descoperit ca era si un pin topit de la cdi. Acum schimb si mufa cu tot cu cablu. Din ce povestesti incearca sa mai desfaci surubul de amestec ca ai cam mult aer, asa se comporta si a mea daca ala nu da destula benzina, dupa accelerare revine mai greu la ralanti plus instabilitate urmat de moarte subita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 daca ai prea mult aer trebuie sa mai strangi surubul, nu sa il desfaci. Cand ai mult aer, da sa moara cand deschizi gazul brusc. Cand ai putin aer da sa se inece cand accelerezi brusc. De obicei relanti instabil ai cu amestec sarac (deci aer mult). Vezi si bujia, daca e caramiziu e bine. Daca e alb-gri e amestec sarac. Daca e negru e sarac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) daca ai prea mult aer trebuie sa mai strangi surubul, nu sa il desfaci. Cand ai mult aer, da sa moara cand deschizi gazul brusc. Cand ai putin aer da sa se inece cand accelerezi brusc. De obicei relanti instabil ai cu amestec sarac (deci aer mult). Vezi si bujia, daca e caramiziu e bine. Daca e alb-gri e amestec sarac. Daca e negru e sarac Trebuie sa desfaca surubul de amestec, daca este pe partea de benzina. Daca e pe partea de aer atunci ai dreptate dar nu prea as crede. Editat Martie 14, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Am si eu o intrebare, daca tot sunt atatia oameni care se pricep la CDI-uri pe aici. Mi-a zis cineva ca motorul se opreste intai de la kill-switch si abia apoi se ia contactul, pentru ca daca ii iau contactul fara sa opresc switch-ul se prajeste cdi-ul. E corect sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Am si eu o intrebare, daca tot sunt atatia oameni care se pricep la CDI-uri pe aici. Mi-a zis cineva ca motorul se opreste intai de la kill-switch si abia apoi se ia contactul, pentru ca daca ii iau contactul fara sa opresc switch-ul se prajeste cdi-ul. E corect sau nu? Nu are importanta de unde-i iei "gatul" insa daca o opresti de la kill-switch ai sansa s-o uiti pe conntact si sa-ti dreneze bateria, s-a mai intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 15, 2016 Autor Share Postat Martie 15, 2016 Am primit de la CRISTIAN 1 un cdi original , dar defect. Am gasit tutorial de reparatie si am sa fac o incercare. Nu am nimic de pierdut. Eventual niste beri daca functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 incearca sa izolezi cu spuma poliuretanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 22, 2016 Autor Share Postat Martie 22, 2016 Inafara de spuma poliuretanica, cu ce as as mai putea izola cdi-ul dupa reparatie? Am scos toata spuma aia neagra in care e imbracat. Pe net am vazut ca nu merge siliconul clasic pentru ca ataca placa de baza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Rasina epoxidica sau daca ai desfacut doar pe partea cablata si restul cutii e ok cu banda izolatoare in fasurata foarte strans, cel putin asa am facut eu cu un CDI care a trebuit sa-l relipesc. Apropo cu acesta motorul merge normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 22, 2016 Autor Share Postat Martie 22, 2016 Inca nu am testat reparatia cdi-ului. Urmeaza update-uri. Dar nu am pastrat decat marginea de plastic si capacul de la placa de circuite. Partea unde e mufa e de fapt rasina aceea neagra, unde ca trebui sa manufacturez un capac. Dar prima data trebuie sa umplu "cutia" cu ceva. Trebuie izolat si anti umezeala, dar si anti socuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Inca nu am testat reparatia cdi-ului. Urmeaza update-uri. Dar nu am pastrat decat marginea de plastic si capacul de la placa de circuite. Partea unde e mufa e de fapt rasina aceea neagra, unde ca trebui sa manufacturez un capac. Dar prima data trebuie sa umplu "cutia" cu ceva. Trebuie izolat si anti umezeala, dar si anti socuri. Vrei sa spui ca ai "ras" si rasina de pe partea cu piese de-ti trebuiesc imobilizate? Eu asa cum spusei din cele 6 fatete am distrus doar una asa ca mi-a fost usor sa infasor izolatie foarte strans ca sa nu am probleme plus ca daca mai face figuri usor o relipesc piesele, asta-i baiul CDI-urilor in timp cedeaza lipiturile. Editat Martie 22, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.