Jump to content

Suzuki GS 500 1993


 Share

Recommended Posts

Am aruncat o privire peste celelalte postari si am ramas uimit cata dedicare exista in Romania in privinta motoarelor :D recent am luat si eu permisul "A2" ca nah asa e legea si prima mea achizitie , un GS 500 din 1993. Toate bune si frumoase doar ca era varza si am inceput sa bag niste banuti in el din pacate nu am poze inainte / dupa pentru modificarile estetice dar le pot enumera aici.

 

*Stiu ca GS-urile in general sunt definite de farul acela urias dar am decis sa ii pun o masca Cyclop Streetfighter ceva asemanator cu cel de la Ducati

*Semnalizatoare mai mici

*Toba de Kavasaki Ninja pentru un plus de sunet , ce sa zic vecinii nu prea ma au la suflet

 

Acum vine partea tehnica :D in principiu cei mai multi bani i-am aruncat pe consumabile.

 

*Placute si discuri de frana noi

*Etrier fata nou

*Kit lant , filtru de aer , ulei .... si restul in general tot ce era plastic / cauciuc / garnituri

*Flanse admisie

 

Mai am de investit putin in partea estetica deoarece mai are gateva zgarieturi pe rezervor si pe cadru , o retapitare pe sa si carene spate noi. Dupa cum am zis este primul meu motor in principiu l-am cumparat sa ma invat avand in vedere ca sunt nou in ale motociclismului dar am inceput sa ma atasez destul de mult de buburuza asta de 500 :D

 

O sa mai pun niste poze dupa ce se mai schimba vremea

 

post-93267-0-22633000-1458847399_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Arata ca un liliac, Farul stoc e mai misto si se portiveste mai mult cu linia mobrei.

Semnalizarile mai mici sunt ok, originalele sunt odioase.

Toba e cam mare pt gs.

Daca tie iti place....nu conteaza parerea altora.

Drumuri bune...

Link to comment
Share on other sites

O sa mai pun niste poze dupa ce se mai schimba vremea

Te rugam NU! :crack: E urata tare masca asta! E una dintre cele mai nasoale aberatii facute vreodate. Nu pot intelege ce gusturi avea persoana de a conceput-o.

 

Mobra e marfa, mi-am dorit intotdeauna un GS, insa nu am avut noroc de el. Mi se pare o mobra f reusita.

Link to comment
Share on other sites

:D multumesc pentru feedback din pacate farul original era spart iar masca era ceva mai ieftina decat un far original oricum o sa mai caut pe la dezmembrari sa vad. Mie sincer imi place mult cum se vede noaptea cu masca ceva mai bine decat cu far ( am facut scoala pe un gs 500 si am prins cateva ture de noapte :)) )

Link to comment
Share on other sites

Custom sau street fighter inseamna, de obicei, un motor la care proprietarul s-a gandit sa tuneze o parte sau alta, din motive estetice. Faptul ca cineva a schimbat un far spart cu cea mai ieftina solutie din comert nu-l face "street fighter", ci adaptare buget. Aceeasi parere o am si pentru toate celelalte "street fightere" ale prietenilor mei, ajunse asa in urma accidentelor minore.

Sincer, cred ca farul standard dadea mult mai bine.

 

P.S. Sa vezi un GPZ la care s-a inlocuit masca frontala cu un far cu 2 lupe, si i-au ramas radiatoarele la vedere, aia da hidosenie. Dar ce sa-i faci, daca alea 2 lupe au costat doar 100 lei.....

Link to comment
Share on other sites

baietii , mai usor cu criticile , asta nu e o motocicleta la care sa conteze aspectul , faptul ca baiatu a investit banii in frane spune multe despre el , parerea mea e ca decat sa mai schimbe farul sau alte chestii de design, mai bine baga banii in consumabile si se bucura de mobra asa cum e ea , gs-ul daca il intretii corespunzator suporta forja onorabil , o zic din propria experienta.

Link to comment
Share on other sites

baietii , mai usor cu criticile , asta nu e o motocicleta la care sa conteze aspectul , faptul ca baiatu a investit banii in frane spune multe despre el , parerea mea e ca decat sa mai schimbe farul sau alte chestii de design, mai bine baga banii in consumabile si se bucura de mobra asa cum e ea , gs-ul daca il intretii corespunzator suporta forja onorabil , o zic din propria experienta.

 

:) stai linistit atata timp cat sunt critici constructive nu ma supar :D ideea e ca mie imi place cum se comporta pe drum in legatura cu aspectul nu m-am prea legat de ea , mai mult pe partea tehnica sa mearga motorul bine si sa imi ofere siguranta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...