Maxim Marco Laurentiu Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Am aruncat o privire peste celelalte postari si am ramas uimit cata dedicare exista in Romania in privinta motoarelor recent am luat si eu permisul "A2" ca nah asa e legea si prima mea achizitie , un GS 500 din 1993. Toate bune si frumoase doar ca era varza si am inceput sa bag niste banuti in el din pacate nu am poze inainte / dupa pentru modificarile estetice dar le pot enumera aici. *Stiu ca GS-urile in general sunt definite de farul acela urias dar am decis sa ii pun o masca Cyclop Streetfighter ceva asemanator cu cel de la Ducati *Semnalizatoare mai mici *Toba de Kavasaki Ninja pentru un plus de sunet , ce sa zic vecinii nu prea ma au la suflet Acum vine partea tehnica in principiu cei mai multi bani i-am aruncat pe consumabile. *Placute si discuri de frana noi *Etrier fata nou *Kit lant , filtru de aer , ulei .... si restul in general tot ce era plastic / cauciuc / garnituri *Flanse admisie Mai am de investit putin in partea estetica deoarece mai are gateva zgarieturi pe rezervor si pe cadru , o retapitare pe sa si carene spate noi. Dupa cum am zis este primul meu motor in principiu l-am cumparat sa ma invat avand in vedere ca sunt nou in ale motociclismului dar am inceput sa ma atasez destul de mult de buburuza asta de 500 O sa mai pun niste poze dupa ce se mai schimba vremea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawazaki Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Arata ca un liliac, Farul stoc e mai misto si se portiveste mai mult cu linia mobrei. Semnalizarile mai mici sunt ok, originalele sunt odioase. Toba e cam mare pt gs. Daca tie iti place....nu conteaza parerea altora. Drumuri bune... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 O sa mai pun niste poze dupa ce se mai schimba vremea Te rugam NU! E urata tare masca asta! E una dintre cele mai nasoale aberatii facute vreodate. Nu pot intelege ce gusturi avea persoana de a conceput-o. Mobra e marfa, mi-am dorit intotdeauna un GS, insa nu am avut noroc de el. Mi se pare o mobra f reusita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rola Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 pune faru inapoi, in rest o super mobra, felicitari & ride safe!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimio Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Oi fi singurul ciudat, dar mie-mi place farul. Nu la fel de mult ca ala stock, dar e cool. Tie sa-ti placa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxim Marco Laurentiu Posted March 24, 2016 Author Share Posted March 24, 2016 multumesc pentru feedback din pacate farul original era spart iar masca era ceva mai ieftina decat un far original oricum o sa mai caut pe la dezmembrari sa vad. Mie sincer imi place mult cum se vede noaptea cu masca ceva mai bine decat cu far ( am facut scoala pe un gs 500 si am prins cateva ture de noapte ) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulei_moto Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 tie să îți placă. asfalt uscat !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-UFO- Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 nici nu conteaza cum arata atata timp cat lumineaza. Uite o idee faina de custom: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Custom sau street fighter inseamna, de obicei, un motor la care proprietarul s-a gandit sa tuneze o parte sau alta, din motive estetice. Faptul ca cineva a schimbat un far spart cu cea mai ieftina solutie din comert nu-l face "street fighter", ci adaptare buget. Aceeasi parere o am si pentru toate celelalte "street fightere" ale prietenilor mei, ajunse asa in urma accidentelor minore. Sincer, cred ca farul standard dadea mult mai bine. P.S. Sa vezi un GPZ la care s-a inlocuit masca frontala cu un far cu 2 lupe, si i-au ramas radiatoarele la vedere, aia da hidosenie. Dar ce sa-i faci, daca alea 2 lupe au costat doar 100 lei..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rares_04cpl Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 baietii , mai usor cu criticile , asta nu e o motocicleta la care sa conteze aspectul , faptul ca baiatu a investit banii in frane spune multe despre el , parerea mea e ca decat sa mai schimbe farul sau alte chestii de design, mai bine baga banii in consumabile si se bucura de mobra asa cum e ea , gs-ul daca il intretii corespunzator suporta forja onorabil , o zic din propria experienta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxim Marco Laurentiu Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 baietii , mai usor cu criticile , asta nu e o motocicleta la care sa conteze aspectul , faptul ca baiatu a investit banii in frane spune multe despre el , parerea mea e ca decat sa mai schimbe farul sau alte chestii de design, mai bine baga banii in consumabile si se bucura de mobra asa cum e ea , gs-ul daca il intretii corespunzator suporta forja onorabil , o zic din propria experienta. stai linistit atata timp cat sunt critici constructive nu ma supar ideea e ca mie imi place cum se comporta pe drum in legatura cu aspectul nu m-am prea legat de ea , mai mult pe partea tehnica sa mearga motorul bine si sa imi ofere siguranta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.