yuk Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Poate cu ajutorul vostru restrang cele 4 modele la 2, apoi cred ca voi fi in stare sa ma decid. Feel free la Mitas E07 te-ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Mentiune: Intentia mea este de a utiliza putin mai mult asfaltul decat forestierele, probabil intr-o proportie de 60/40, Dupa ce faci cateva drumuri care sa includa si macadam, fa-ti un calcul de kilometri parcursi pe asfalt si afara. O sa vezi ca procentul de macadam va fi cam pe la 10%. De exemplu: un clasic greu pentru motociclete anduro-touring - Creasta Baiului. 130 km asfalt pana la Secaria, apoi cam 30 km de macadam pe drumul de creasta pana-n Busteni, si iar asfalt, 150 km pana inapoi acasa. Total asfalt 280 km, total macadam 30 km. Deci, cum ti-am spus, cam 10% off. Si, crede-ma, macadamul ala e destul de greut, daca-l faci o sa ti se para ca ai facut 50% off. Ca sa faci 60% asfalt, 40% macadam si ai 200 km de mers de acasa pana unde se termina asfaltul, deci 400 km dus-intors, ar trebui sa ai macadam pe vreo 80 km. Tu-ti dai seama ce-nseamna asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2016 Autor Share Postat Aprilie 1, 2016 Sunt de acord cu tine, dar nu pot risca sa intru pe macadam, posibile zone cu noroi umed/uscat cu gume de strada. Ce am vrut sa spun cu 60/40 era legat de categoria de incadrare a gumelor corelata cu tipul de drum. Spre ex. K60 se spune ca sunt 50/50, insa nimeni nu te opreste sa mergi 100 km pe sosea si 10 pe forestiere. Dar daca ai avea niste gume mai street oriented dar nu exclusiv pentru sosea atunci parca ai un confort mai mare pe asfalt dar si o oarecare siguranta in off. » Post actualizat in 01 Apr 2016 06:36Pana la urma totul este un balans intre ce vrei/ce poti/ ce poate guma. Eu stiu ce vreau, cam stiu (din citite) ce poate guma, mai ramane de vazut ce pot eu » Post actualizat in 01 Apr 2016 06:43la Mitas E07 te-ai uitat? M-am uitat. Mai repede m-ar atrage 08... Totusi Mitas nu intra in atentia mea, poate pentru ca am auzit/citit mai multe opinii contra decat pro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 (editat) Proportiile astea 50-50, 60-40, 80-20, etc. nu ar trebui sa se refere la numarul de kilometri, ci la numarul de ore. Pt exemplul cu Creasta Baiului, proportia ar fi de cel putin 50-50 socotind timpul petrecut on si off road. Si pt traseul asta merita guma 10-90, Adica TKC80, T63, E09, etc. Mitas, pe cat de hulit era in ceea ce priveste aderenta (ud si uscat) in urma cu 2-3 ani, pe atat de laudat e acum. Totusi e un XT600 necarenat. Cat asfalt sa faci cu el? Macar de era un XTZ660. Dar asa, e mobra de golaneala pe coclau. Editat Aprilie 1, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2016 Autor Share Postat Aprilie 1, 2016 .......... Dar asa, e mobra de golaneala pe coclau. Cat de tare mi-a placut asta Pai tocmai pe opinii ca ale tale ma bazez. Sa dea Domnu' sa fie cat mai multe, ca numai asa se poate decide si un noob ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 (editat) Proportiile astea 50-50, 60-40, 80-20, etc. nu ar trebui sa se refere la numarul de kilometri, ci la numarul de ore. Pt exemplul cu Creasta Baiului, proportia ar fi de cel putin 50-50 socotind timpul petrecut on si off road. Totusi e un XT600 necarenat. Cat asfalt sa faci cu el? Macar de era un XTZ660. Dar asa, e mobra de golaneala pe coclau. +1 Acum ce tip si cat offroad te incumeti sa faci depinde numai de tine dar intradevar tine cont de ce a zis colegul mai sus. Pe 20-30 km de offroad s-ar putea sa petreci la fel de mult timp ca pe 20-300 km de sosea, si avand in vedere tipul de mobra pe care il ai te vei si distra mai mult. Acum, un cauciuc mai slab pe offroad inseamna sa cazi si implicit sa ridici mai des mobra din noroi => nu prea distractiv. Un cauciuc mai agresiv pe offroad si mai slab pe asfalt inseamna sa mergi mult mai incet pe ploaie si ceva mai atent pe curbe. depinde de tine cum vrei sa folosesti motorul. Eu la vaca am mers pe K60 scout si cand ies cu ea pe offroad regret ca nu am mers pe ceva mai agresiv. Am ezitat din cauza aderentei scazute pe ploaie a unor concurenti si a faptului ca eu merg cu mobra zi de zi la munca deci vad ceva ploaie. Am avut un Karoo 3 si aproape la fiecare plecare de la semafor pe umed rupeam aderenta. » Post actualizat in 01 Apr 2016 11:22 nu Karoo 3 ci TKC80 Editat Aprilie 1, 2016 de Green_Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Proportiile astea 50-50, 60-40, 80-20, etc. nu ar trebui sa se refere la numarul de kilometri, ci la numarul de ore. Pt exemplul cu Creasta Baiului, proportia ar fi de cel putin 50-50 socotind timpul petrecut on si off road. Si pt traseul asta merita guma 10-90, Adica TKC80, T63, E09, etc. S-ar putea sa ai dreptate cu orele, data viitoare o sa ma uit la ceras. Dar cu TKC-urile...traseul ala s-a facut cu niste ciungi de gume de nu-ti vine sa crezi... Daca nu e ud poti sa-l faci si cu slicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Aprilie 1, 2016 Autor Share Postat Aprilie 1, 2016 Eu am mobra de oras/naveta pentru serviciu. XT-ul il voi folosi aproape exclusiv pentru iesiri... si uite-asa persista indoiala » Post actualizat in 06 Apr 2016 11:12Ieri dupa-amiaza era sa cad de pe XT la momentul in care am schimbat banda pentru a ma inscrie pe banda cu semafor de stanga. Pe jos, la ora 17, era un fel de mazga, cred ca trecuse vreo cisterna cu putin timp inainte si lasase ceva apa pe jos, iar in contact cu praful s-a transformat in ceva alunecos. Aveam vreo 20 km/h si ma apropiam de semafor, deci o simpla miscare a ghidonului in stanga + usoara franare pentru a opri mobra. A intrat in derapaj si mi-a fugit roata spate catre exterior. Culmea ca in momentul in care am pus piciorul jos s-a redresat instantaneu dar am tras o frica maxima. Precizez ca a fost al doilea drum facut cu aceasta mobra de cand o detin, adica 3 luni. Nici macar nu stiam ce anvelope am, pentru ca a stat tot timpul intr-un garaj in acest interval. Bun. Ajung acasa, ma uit pe gume si vad: TKC80 fata dot 2010 50% duse si TKC80 spate dot 2013 cam duse aproape de 75-80%. In mintea mea s-a produs instantaneu decizia de a nu lua TKC80, dat fiind comportamentul pe asfalt ud. Concluzia: azi am comandat TKC70 de pe anvelopemoto si sper ca voi fi multumit, dupa ce am citit foarte multe despre ele si am vazut review-uri cu feedback pozitiv. Sa avem asfalt uscat!!! Pe bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Dincolo de asfaltul uscat vei intalni praf, mult praf ... ca de umezeala nu se pune problema :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.