Olteanu Marius Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Salut as dori si eu mai multe sfaturi desre gs 500 si anume: -ce ulei sa si filtre sa folosesc -baterie cam de cati AH -furca pe fata as putea sa o refac singur sau de preferat sa merg la mecanic? momentan cam atat o sa mai revin cu intrebari scuze daca am deranjat pe cineva cu acest post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Răzvan Drăgoi Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 eu iti recomand ulei Motul 10v40 + filtru hiflo baterie de 11 A furca---iti recomand mecanic !!! pe viitor mentioneaza si anul de fabricatie si modelul gs500E ... sa zici mersi ca stiu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Olteanu Marius Postat Aprilie 13, 2016 Autor Share Postat Aprilie 13, 2016 Salut mersi motocicleta e un gs 500e din 1994 prima motocicleta si daca tot incepe sezonu vroiam sa o pun la punct .... sa schimb si lichidul de frana? si chitul de lant ar trebui schimbat l-am dat cu un sprai pentru lant .... merg toate zalele nu e ruginit da motocicleta a cam stat 3 ani:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 (editat) Sint sute de mii de Suzi GS pe strazile din lumea asta, e o mobra foarte populara, chiar nu ai gasit pe net manualul de utilizare si intretinere? Acolo scrie tot ce trebuie sa stii despre motocicleta ta si tot ce trebuie sa faci tu ca sa o pastrezi in stare tehnica buna. Poti afla lucruri despre care multi utilizatori habar n-au sau le fac gresit. Editat Aprilie 13, 2016 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Filtru e hf133, ulei- de care iti permiti 10w40; motul, motorex, castrol, repsol, bel ray etc. Exemplu de baterie- YB10L-B2 Servisarea furcii e o operatiune simpla daca n-ai ambele maini de stanga si te pricepi cat de cat la chestii mecanice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Olteanu Marius Postat Aprilie 14, 2016 Autor Share Postat Aprilie 14, 2016 Multumesc foarte mult penru sfaturi deja vreau sa ma apuc de treaba Furca momentan nu pierde ulei .... dar a mers cineva cu mobra si mi-a zis ca ar fi ok sa o refac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Pune 10W40 si cand se incalzeste bine nu o sa o mai poti scoate la neutru. Cu motul o sa mearga cutia si mai prost dar nu-i bai, asta a auzit tot romanul ca se pune in motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 daca e vorba de 5100, subscriu 100% la ce a zis Cesar cat despre vascozitate, mitul cu 10W40 e prea puternic pe forumul asta ca sa poata fi scuturat asa usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 Pune 10W40 si cand se incalzeste bine nu o sa o mai poti scoate la neutru. Cesar, ai descris ceva ce cam patesc dar nu m-am gandit vreodata la ulei. Un ulei mai vascos ar ajuta sau care e solutia? Am motorex 10w40 in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Salut! Am folosit Motorex Top Speed si Formula acum cativa ani si am primit atat feedback bun dar si mai putin bun. Poti incerca un alt producator si vascozitate 15W50. Singurul dezavantaj e ca astepti putin mai mult sa se incalzeasca. Eu intr-o motocicleta racita cu aer, n-as pune 10W40 decat iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 (editat) Salut! Am folosit Motorex Top Speed si Formula acum cativa ani si am primit atat feedback bun dar si mai putin bun. Poti incerca un alt producator si vascozitate 15W50. Singurul dezavantaj e ca astepti putin mai mult sa se incalzeasca. Eu intr-o motocicleta racita cu aer, n-as pune 10W40 decat iarna. daca e vorba de 5100, subscriu 100% la ce a zis Cesar cat despre vascozitate, mitul cu 10W40 e prea puternic pe forumul asta ca sa poata fi scuturat asa usor... Pune 10W40 si cand se incalzeste bine nu o sa o mai poti scoate la neutru. Cu motul o sa mearga cutia si mai prost dar nu-i bai, asta a auzit tot romanul ca se pune in motociclete amin,cineva care stie meserie! cu cati nu m-am certat pe tema asta,10-40 sunt cam zero mai ales pe racire cu aer si verile de la noi....15-50,10-60,sau orice are cifra vascozitatii la 100 grade peste 15,5. motorex slab..... motul 5100 la fel... repsol idem 10-40-ul e f slab......un ulei bun este ENEOS 15-50 , sau yacco 15-50.. si motulul 7100 rosu cu esteri 10-60 dar e exagerat de scump ptr ce stie sa faca. am vazut multe gs-uri 500 si 400 facute muci (segmenti,simeringuri dar in special cuzineti) din cauza uleiului prost. Editat Aprilie 15, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Acum e prea tarziu, acum 3 zile am bagat 10w40 il ea, dar la urmatorul schimb garantat o sa incerc 15w50 mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) sau orice are cifra vascozitatii la 100 grade peste 15,5. Din pacate, majoritatea motociclistilor n-au auzit de centistokes si merg orbeste pe o singura recomandare, desi, invariabil, diagramele de vascozitati ale manualelor de service au minim 3 vascozitati recomandate. Cheers! Editat Aprilie 18, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.