Sari la conținut

Salut as dori cateva sfaturi mecanice despre gs 500


Postări Recomandate

Sint sute de mii de Suzi GS pe strazile din lumea asta, e o mobra foarte populara, chiar nu ai gasit pe net manualul de utilizare si intretinere? Acolo scrie tot ce trebuie sa stii despre motocicleta ta si tot ce trebuie sa faci tu ca sa o pastrezi in stare tehnica buna. Poti afla lucruri despre care multi utilizatori habar n-au sau le fac gresit.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru e hf133, ulei- de care iti permiti 10w40; motul, motorex, castrol, repsol, bel ray etc. Exemplu de baterie- YB10L-B2

Servisarea furcii e o operatiune simpla daca n-ai ambele maini de stanga si te pricepi cat de cat la chestii mecanice.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e vorba de 5100, subscriu 100% la ce a zis Cesar

 

cat despre vascozitate, mitul cu 10W40 e prea puternic pe forumul asta ca sa poata fi scuturat asa usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune 10W40 si cand se incalzeste bine nu o sa o mai poti scoate la neutru.

Cesar, ai descris ceva ce cam patesc dar nu m-am gandit vreodata la ulei. Un ulei mai vascos ar ajuta sau care e solutia? Am motorex 10w40 in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am folosit Motorex Top Speed si Formula acum cativa ani si am primit atat feedback bun dar si mai putin bun.

Poti incerca un alt producator si vascozitate 15W50. Singurul dezavantaj e ca astepti putin mai mult sa se incalzeasca. Eu intr-o motocicleta racita cu aer, n-as pune 10W40 decat iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am folosit Motorex Top Speed si Formula acum cativa ani si am primit atat feedback bun dar si mai putin bun.

Poti incerca un alt producator si vascozitate 15W50. Singurul dezavantaj e ca astepti putin mai mult sa se incalzeasca. Eu intr-o motocicleta racita cu aer, n-as pune 10W40 decat iarna.

 

 

daca e vorba de 5100, subscriu 100% la ce a zis Cesar

 

cat despre vascozitate, mitul cu 10W40 e prea puternic pe forumul asta ca sa poata fi scuturat asa usor...

 

Pune 10W40 si cand se incalzeste bine nu o sa o mai poti scoate la neutru. Cu motul o sa mearga cutia si mai prost dar nu-i bai, asta a auzit tot romanul ca se pune in motociclete :(

amin,cineva care stie meserie! cu cati nu m-am certat pe tema asta,10-40 sunt cam zero mai ales pe racire cu aer si verile de la noi....15-50,10-60,sau orice are cifra vascozitatii la 100 grade peste 15,5.

 

motorex slab..... motul 5100 la fel... repsol idem 10-40-ul e f slab......un ulei bun este ENEOS 15-50 , sau yacco 15-50.. si motulul 7100 rosu cu esteri 10-60 dar e exagerat de scump ptr ce stie sa faca.

 

am vazut multe gs-uri 500 si 400 facute muci (segmenti,simeringuri dar in special cuzineti) din cauza uleiului prost.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau orice are cifra vascozitatii la 100 grade peste 15,5.

Din pacate, majoritatea motociclistilor n-au auzit de centistokes si merg orbeste pe o singura recomandare, desi, invariabil, diagramele de vascozitati ale manualelor de service au minim 3 vascozitati recomandate.

Cheers! :ok:

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...