Speedy.K Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Ba...io nu stiu de ce mai intrebati p-aici unii din voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_wts Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Da cine intreaba???? )) Unii sunt doar cu trolatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danutz02 Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 Ba...io nu stiu de ce mai intrebati p-aici unii din voi. Dar de ce sa nu întrebăm ba? Nu de asta e făcut site-u' asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 cand ajunge @Cristian_1 inapoi din Topa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Dar de ce sa nu întrebăm ba? Ba, chiar ba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Dar de ce sa nu întrebăm ba? Nu de asta e făcut site-u' asta? Pai da, ba, da' cand ti se raspunde baga la cap, multumeste si gata, nu te mai da dastept dupa ce nu stii sa pleci cu mobra d-acasa...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danutz02 Postat Mai 12, 2016 Autor Share Postat Mai 12, 2016 (editat) Pai da, ba, da' cand ti se raspunde baga la cap, multumeste si gata, nu te mai da dastept dupa ce nu stii sa pleci cu mobra d-acasa......Peste tot tre sa se găsească un creier de p... d-asta care s-a născut pe-o roată. Am mulțumit pentru răspunsurile pertinente și care au ajutat...ba. Baga la cap ca e un forum de informare în orice problema, nu doar în probleme pe care le ai tu ci și în problemele și întrebările altora, băiețaș...ba Editat Mai 12, 2016 de Danutz02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Ba, ia stati ba, hai sa nu stricam topicul. A inceput frumos, hai sa il pastram frumos. Ok domnilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Peste tot tre sa se găsească un creier de p... d-asta care s-a născut pe-o roată. Am mulțumit pentru răspunsurile pertinente și care au ajutat...ba. Baga la cap ca e un forum de informare în orice problema, nu doar în probleme pe care le ai tu ci și în problemele și întrebările altora, băiețaș...ba Cocosel, ti s-a parut ca nu ti-am raspuns la ce ai intrebat? Eu ti-am raspuns, in asentimentul altui coleg, si tu ai venit sa-mi explici de sus cum habar n-am in cat timp ti se incalzeste tie la 40 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Cand se intoarce ''micu'' pe blocul motor. PS - primele secunde fiind critice, este foarte important ca turatia pt mers in gol (la pornire) sa fie in intervalul specificat de producator. Mare parte dintre incepatorii care se cred si smecheri, accelereaza prosteste imediat dupa pornire. Personal nu imi place cum suna motorul la 1500 relanti (1000 rpm este mai cool), dar daca ala a scris 1500 in manual stie sigur ce vascozitate are uleiul recomandat, cum lucreaza pompa de ulei si timpul necesar sa trimita uleiul peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 PS - primele secunde fiind critice, este foarte important ca turatia pt mers in gol (la pornire) sa fie in intervalul specificat de producator. Mare parte dintre incepatorii care se cred si smecheri, accelereaza prosteste imediat dupa pornire. Personal nu imi place cum suna motorul la 1500 relanti (1000 rpm este mai cool), dar daca ala a scris 1500 in manual stie sigur ce vascozitate are uleiul recomandat, cum lucreaza pompa de ulei si timpul necesar sa trimita uleiul peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Eu nu stiu de voi, dar cand vad acolo 50 de grade, deja ma simt ca la motogp Pierzi startul. Eu n-am indicator de temperatura, deci motogepeu din prima secunda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Pierzi startul. Eu n-am indicator de temperatura, deci motogepeu din prima secunda... si cum stii cand ti se incalzeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 si cum stii cand ti se incalzeste? E fierbinte permanent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Oameni buni, temperatura afisata in bord este a APAI. Despre ce discutati voi defapt? Uzura motorului uns cu apa rece sau calda ? Cred sau sper ca toata lumea stie ca uleiul se incalzeste mult mai greu decat apa. La fel si in cazul masinilor (care aveti indicator de temp la ulei puteti verifica temp ulei cand apa e la 90 grade). eci, sfatul meu propriu si personal (fara calificari de ungator de interne moto) este ca pana cand apa nu ajunge la 90 de grade sa nu fortam motocicleta (ca sa facem un ghici ca uleiul ar avea ceva temp mai mare) Acuma.... cine are sau nu are rabdare nu e treaba mea Bafta ! P.S: A mai fost un baiat care a zis de temp ulei si nu apa si l-ati ushuit . Stia ce vorbea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 ... pana cand apa nu ajunge la 90 de grade sa nu fortam motocicleta (ca sa facem un ghici ca uleiul ar avea ceva temp mai mare) Acuma.... cine are sau nu are rabdare nu e treaba mea ... Pai si daca se prapadeste termostatul ce facem, o impingem? Cred ca o scurta citire a manualului de utilizare ar fi lamurit multe intrebari. Dar, daca tot nu stim si nici nu citim in carte, cum am putea sa intelegem? Hai mai bine sa dezbatem ceea ce scrie in carte, nu sa venim sa emitem pareri si sa mai si spunem ca "...fara calificari de...". Nu e rau sa intrebi daca nu stii, e rau sa nu stii ce sa intrebi, de aceea "Nu intelegi? Intreaba.". Asta presupune ca ai citit dar nu ai inteles exprimarea. Si ceri lamuriri suplimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Ati sarit ca picati cu ceara. Cine vrea sa intelegea despre ce am scris bine, cine nu, sa latre la luna in continuare. Am dat exemplu cu 90 de grade gandindu-ma la auto avand acel senzor de temp la ulei si vazand diferente mari de temp intre apa/ulei. Nu am fost categoric in ce-am scris ci doar mi-am exprimat parerea personala ca uleiul nu se incalzeste in egala masura cu apa si nimic mai mult. Mai departe, avand informatia asta fiecare ii da cox cum pofteste si doreste. Stima domnilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Ok, dar ce faci când sunt sub 20C, moto pornește doar cu șoc in pasul 2, sare direct in 6k rpm si trebuie sa o lași așa 10-15 secunde, treci apoi in pasul 1 la 2-3k rpm si apoi relanti la 1100? Se consideră că dai in motor, că doar e rece si sare-n ture ca nevasta-n cap când ajungi târziu acasă... » Post actualizat in 06 Sep 2016 20:27 Mai trebuie sa plec domol sau pot sa-mi scriu 46 pe jeacă si sa bag mâna in gaz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) Porneste-o, suie-te pe ea, pleacă, 3-4min nu-i da in limitare si e ff ok. Atata vreme cât ai ulei la semn, nu are peste 5-6k uleiul si nu e de auto. Se încălzește ea. Nu vei sesiza o diferenta de uzura in durata de viata a unui motor de honda daca il încălzește sau nu... pur si simplu nu ai sanse sa "spargi" un motor de hornet pentru ca-l incalzesti si nici nu o sa ajungi la peste 100 000 de km cu el... se stie ca horneturile nu au niciodată peste 30 000... Editat Septembrie 6, 2016 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Ok, dar ce faci când sunt sub 20C, moto pornește doar cu șoc in pasul 2, sare direct in 6k rpm si trebuie sa o lași așa 10-15 secunde, treci apoi in pasul 1 la 2-3k rpm si apoi relanti la 1100? Se consideră că dai in motor, că doar e rece si sare-n ture ca nevasta-n cap când ajungi târziu acasă... » Post actualizat in 06 Sep 2016 20:27 Mai trebuie sa plec domol sau pot sa-mi scriu 46 pe jeacă si sa bag mâna in gaz? N-am inteles nimic. Ce "pasul 2", ce "pasul 1"? De ce s-o lasi 10-15 secunde la 6000 rpm (cred ca asta vrei sa spui cu 6k, io nu-s aitist, nu stiu ce-i aia 6k...) Mai explica o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Mai trebuie sa plec domol sau pot sa-mi scriu 46 pe jeacă si sa bag mâna in gaz? da, 2 - 3 - 4 min domol. dupa, 46, gaz si atentie la radare... daca socul ridica turatia la 6k nu e ceva in regula. e un pic cam multisor zic eu... si oricum in 15 secunde nu se incalzeste... » Post actualizat in 07 Sep 2016 08:12 Le. O motocicleta este calda cand traficul este naspha, cand acul sare din cadran, cand mergi la parade la intruniri, cand se aprinde becul... Atunci este ff bine sa faci cumva sa mergi constant o vreme cu minim 60 la ora sa-si ia aer sa se raceasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) N-am inteles nimic. Ce "pasul 2", ce "pasul 1"? De ce s-o lasi 10-15 secunde la 6000 rpm (cred ca asta vrei sa spui cu 6k, io nu-s aitist, nu stiu ce-i aia 6k...) Mai explica o data.Nemernicii ăștia de la Kawasaki au pus pe zl 600 carburator cvk cu șoc in doua trepte...În manual se specifică faptul că în zilele călduroase (peste 35C) sau dacă motorul e cald, se pornește fără șoc, dacă sunt peste 20C se folosește treapta 1 a socului, sub 20C treapta a doua care îți duce motorul in 5-6k si culmea, nu e anormal de vreme ce-ți specifică turația asta si in manual... » Post actualizat in 07 Sep 2016 09:52 6k=6000 rpm După 15 secunde pot trece in treapta 1 a socului fără sa moara motorul (in timp ce cu dreapta o joc din accelerație) e un fel de echilibristică ciudată... Editat Septembrie 7, 2016 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Nemernicii ăștia de la Kawasaki au pus pe zl 600 carburator cvk cu șoc in doua trepte... În manual se specifică faptul că în zilele călduroase (peste 35C) sau dacă motorul e cald, se pornește fără șoc, dacă sunt peste 20C se folosește treapta 1 a socului, sub 20C treapta a doua care îți duce motorul in 5-6k si culmea, nu e anormal de vreme ce-ți specifică turația asta si in manual... » Post actualizat in 07 Sep 2016 09:52 6k=6000 rpm După 15 secunde pot trece in treapta 1 a socului fără sa moara motorul (in timp ce cu dreapta o joc din accelerație) e un fel de echilibristică ciudată... Aaa, acum am inteles. Deci socul nu il tragi sau il bagi cat vrei tu?! Are doar 3 pozitii, gen "zero" "1/2" si "maxim"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Da... Nașpa știu. Și dacă e răcoare nu pornește la jumate nici s-o f#Ži. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Da... Nașpa știu. Și dacă e răcoare nu pornește la jumate nici s-o f#Ži. Pai si nu poti sa o pornesti cu socul la maxim si imediat dupa ce a pornit sa-l dai la jumate? Al meu e d-ala normal, il tragi cat vrei. Eu il trag maxim, porneste, se tureaza ca nebuna pana pe la 4000 rpm si imediat il bag cam pe la jumate, astfel incat sa stea pe la 2000-2500 rpm. » Post actualizat in 08 Sep 2016 06:25 A, inca ceva: la cat incepe "rosu" la tine? Ca daca incepe la 12000 rpm nu-i bai sa se duca la pornire cu soc full la 5000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.