Sari la conținut

Când e motocicleta "calda"?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dar de ce sa nu întrebăm ba? Nu de asta e făcut site-u' asta?

Pai da, ba, da' cand ti se raspunde baga la cap, multumeste si gata, nu te mai da dastept dupa ce nu stii sa pleci cu mobra d-acasa......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, ba, da' cand ti se raspunde baga la cap, multumeste si gata, nu te mai da dastept dupa ce nu stii sa pleci cu mobra d-acasa......

Peste tot tre sa se găsească un creier de p... d-asta care s-a născut pe-o roată.

Am mulțumit pentru răspunsurile pertinente și care au ajutat...ba.

Baga la cap ca e un forum de informare în orice problema, nu doar în probleme pe care le ai tu ci și în problemele și întrebările altora, băiețaș...ba

Editat de Danutz02
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste tot tre sa se găsească un creier de p... d-asta care s-a născut pe-o roată.

Am mulțumit pentru răspunsurile pertinente și care au ajutat...ba.

Baga la cap ca e un forum de informare în orice problema, nu doar în probleme pe care le ai tu ci și în problemele și întrebările altora, băiețaș...ba

Cocosel, ti s-a parut ca nu ti-am raspuns la ce ai intrebat? Eu ti-am raspuns, in asentimentul altui coleg, si tu ai venit sa-mi explici de sus cum habar n-am in cat timp ti se incalzeste tie la 40 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se intoarce ''micu'' pe blocul motor. :)

:10:

 

PS - primele secunde fiind critice, este foarte important ca turatia pt mers in gol (la pornire) sa fie in intervalul specificat de producator. Mare parte dintre incepatorii care se cred si smecheri, accelereaza prosteste imediat dupa pornire. Personal nu imi place cum suna motorul la 1500 relanti (1000 rpm este mai cool), dar daca ala a scris 1500 in manual stie sigur ce vascozitate are uleiul recomandat, cum lucreaza pompa de ulei si timpul necesar sa trimita uleiul peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS - primele secunde fiind critice, este foarte important ca turatia pt mers in gol (la pornire) sa fie in intervalul specificat de producator. Mare parte dintre incepatorii care se cred si smecheri, accelereaza prosteste imediat dupa pornire. Personal nu imi place cum suna motorul la 1500 relanti (1000 rpm este mai cool), dar daca ala a scris 1500 in manual stie sigur ce vascozitate are uleiul recomandat, cum lucreaza pompa de ulei si timpul necesar sa trimita uleiul peste tot.

 

:agree: :cheers: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pierzi startul. Eu n-am indicator de temperatura, deci motogepeu din prima secunda...

si cum stii cand ti se incalzeste? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, temperatura afisata in bord este a APAI.

Despre ce discutati voi defapt? Uzura motorului uns cu apa rece sau calda ?

 

Cred sau sper ca toata lumea stie ca uleiul se incalzeste mult mai greu decat apa. La fel si in cazul masinilor (care aveti indicator de temp la ulei puteti verifica temp ulei cand apa e la 90 grade).

eci, sfatul meu propriu si personal (fara calificari de ungator de interne moto) este ca pana cand apa nu ajunge la 90 de grade sa nu fortam motocicleta (ca sa facem un ghici ca uleiul ar avea ceva temp mai mare)

 

Acuma.... cine are sau nu are rabdare nu e treaba mea :)

 

Bafta !

 

P.S: A mai fost un baiat care a zis de temp ulei si nu apa si l-ati ushuit :). Stia ce vorbea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pana cand apa nu ajunge la 90 de grade sa nu fortam motocicleta (ca sa facem un ghici ca uleiul ar avea ceva temp mai mare)

 

Acuma.... cine are sau nu are rabdare nu e treaba mea :) ...

 

Pai si daca se prapadeste termostatul ce facem, o impingem? Cred ca o scurta citire a manualului de utilizare ar fi lamurit multe intrebari. Dar, daca tot nu stim si nici nu citim in carte, cum am putea sa intelegem? Hai mai bine sa dezbatem ceea ce scrie in carte, nu sa venim sa emitem pareri si sa mai si spunem ca "...fara calificari de...".

Nu e rau sa intrebi daca nu stii, e rau sa nu stii ce sa intrebi, de aceea "Nu intelegi? Intreaba.". Asta presupune ca ai citit dar nu ai inteles exprimarea. Si ceri lamuriri suplimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati sarit ca picati cu ceara.

Cine vrea sa intelegea despre ce am scris bine, cine nu, sa latre la luna in continuare. Am dat exemplu cu 90 de grade gandindu-ma la auto avand acel senzor de temp la ulei si vazand diferente mari de temp intre apa/ulei. Nu am fost categoric in ce-am scris ci doar mi-am exprimat parerea personala ca uleiul nu se incalzeste in egala masura cu apa si nimic mai mult. Mai departe, avand informatia asta fiecare ii da cox cum pofteste si doreste.

 

Stima domnilor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Ok, dar ce faci când sunt sub 20C, moto pornește doar cu șoc in pasul 2, sare direct in 6k rpm si trebuie sa o lași așa 10-15 secunde, treci apoi in pasul 1 la 2-3k rpm si apoi relanti la 1100? Se consideră că dai in motor, că doar e rece si sare-n ture ca nevasta-n cap când ajungi târziu acasă...

» Post actualizat in 06 Sep 2016 20:27

Mai trebuie sa plec domol sau pot sa-mi scriu 46 pe jeacă si sa bag mâna in gaz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste-o, suie-te pe ea, pleacă, 3-4min nu-i da in limitare si e ff ok.

Atata vreme cât ai ulei la semn, nu are peste 5-6k uleiul si nu e de auto.

Se încălzește ea. Nu vei sesiza o diferenta de uzura in durata de viata a unui motor de honda daca il încălzește sau nu... pur si simplu nu ai sanse sa "spargi" un motor de hornet pentru ca-l incalzesti si nici nu o sa ajungi la peste 100 000 de km cu el... se stie ca horneturile nu au niciodată peste 30 000...

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar ce faci când sunt sub 20C, moto pornește doar cu șoc in pasul 2, sare direct in 6k rpm si trebuie sa o lași așa 10-15 secunde, treci apoi in pasul 1 la 2-3k rpm si apoi relanti la 1100? Se consideră că dai in motor, că doar e rece si sare-n ture ca nevasta-n cap când ajungi târziu acasă...

» Post actualizat in 06 Sep 2016 20:27

Mai trebuie sa plec domol sau pot sa-mi scriu 46 pe jeacă si sa bag mâna in gaz?

N-am inteles nimic. Ce "pasul 2", ce "pasul 1"? De ce s-o lasi 10-15 secunde la 6000 rpm (cred ca asta vrei sa spui cu 6k, io nu-s aitist, nu stiu ce-i aia 6k...) Mai explica o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai trebuie sa plec domol sau pot sa-mi scriu 46 pe jeacă si sa bag mâna in gaz?

da, 2 - 3 - 4 min domol. dupa, 46, gaz si atentie la radare...

daca socul ridica turatia la 6k nu e ceva in regula.

e un pic cam multisor zic eu...

si oricum in 15 secunde nu se incalzeste...

» Post actualizat in 07 Sep 2016 08:12

Le.

O motocicleta este calda cand traficul este naspha, cand acul sare din cadran, cand mergi la parade la intruniri, cand se aprinde becul...

Atunci este ff bine sa faci cumva sa mergi constant o vreme cu minim 60 la ora sa-si ia aer sa se raceasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am inteles nimic. Ce "pasul 2", ce "pasul 1"? De ce s-o lasi 10-15 secunde la 6000 rpm (cred ca asta vrei sa spui cu 6k, io nu-s aitist, nu stiu ce-i aia 6k...) Mai explica o data.

Nemernicii ăștia de la Kawasaki au pus pe zl 600 carburator cvk cu șoc in doua trepte...

În manual se specifică faptul că în zilele călduroase (peste 35C) sau dacă motorul e cald, se pornește fără șoc, dacă sunt peste 20C se folosește treapta 1 a socului, sub 20C treapta a doua care îți duce motorul in 5-6k si culmea, nu e anormal de vreme ce-ți specifică turația asta si in manual...

» Post actualizat in 07 Sep 2016 09:52

6k=6000 rpm

După 15 secunde pot trece in treapta 1 a socului fără sa moara motorul (in timp ce cu dreapta o joc din accelerație) e un fel de echilibristică ciudată...

Editat de Motojurnal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nemernicii ăștia de la Kawasaki au pus pe zl 600 carburator cvk cu șoc in doua trepte...

În manual se specifică faptul că în zilele călduroase (peste 35C) sau dacă motorul e cald, se pornește fără șoc, dacă sunt peste 20C se folosește treapta 1 a socului, sub 20C treapta a doua care îți duce motorul in 5-6k si culmea, nu e anormal de vreme ce-ți specifică turația asta si in manual...

» Post actualizat in 07 Sep 2016 09:52

6k=6000 rpm

După 15 secunde pot trece in treapta 1 a socului fără sa moara motorul (in timp ce cu dreapta o joc din accelerație) e un fel de echilibristică ciudată...

Aaa, acum am inteles.

Deci socul nu il tragi sau il bagi cat vrei tu?! Are doar 3 pozitii, gen "zero" "1/2" si "maxim"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... Nașpa știu. Și dacă e răcoare nu pornește la jumate nici s-o f#Ži.

Pai si nu poti sa o pornesti cu socul la maxim si imediat dupa ce a pornit sa-l dai la jumate?

Al meu e d-ala normal, il tragi cat vrei. Eu il trag maxim, porneste, se tureaza ca nebuna pana pe la 4000 rpm si imediat il bag cam pe la jumate, astfel incat sa stea pe la 2000-2500 rpm.

» Post actualizat in 08 Sep 2016 06:25

A, inca ceva: la cat incepe "rosu" la tine? Ca daca incepe la 12000 rpm nu-i bai sa se duca la pornire cu soc full la 5000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...