ovidiuuu_94 Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 Am si eu o intrebare va rog frumos.. Am o motocicleta suzuki gs 500f(an fabricatie 2005) mi s a rupt cablul de ambreiaj si pe net gasesc cablu doar pentru suzuki gs 500e. Bun, intrebarea este comatibilitatea este aceeasi nu ? Stima ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad_max_86 Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 Am si eu o intrebare va rog frumos.. Am o motocicleta suzuki gs 500f(an fabricatie 2005) mi s a rupt cablul de ambreiaj si pe net gasesc cablu doar pentru suzuki gs 500e. Bun, intrebarea este comatibilitatea este aceeasi nu ? Stima ! da,cumpara-l fara probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovidiuuu_94 Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 da,cumpara-l fara probleme. Multumesc mult ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGresiv Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Salutari tuturor. Am achizitionat si eu un gs500e din 92. Si am unele intrebari referitor la el. Cea mai buna intrebare ar fi urmatoarea. Am vrut sa vad cat duce gs.ul pe un drum asfaltat foarte bun fara gropi, denivelari, etc. schimbat treptele normal 4000-4500 ture si in ultima treapa la o viteza de aprohomativ100-120km/h fara a frana sau aplecari, mers in linie dreapta. ma fura din spate. Am inteles k este vorba de "voblaj" care sa fie cauza ? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 daca ai facut asta pe vremea din ultimele zile nici nu discutam, In rest: verifica starea cauciucuri verifica presiunea in roti verifica amortizorul si furca sa fie setate pt tine (daca e spatele moale poate da fenomenul de mai sus) verifica sa nu aiba joc in bucsile de la bascula Daca e prima mobra (dupa cum povestesti asa pare) - arunca niste beri la unu mai batran sa te invete ce si cum. Las-o mai moale pana inveti cum se merge. p.s. - la gs 500 schimba peste 6 - 7 mii de ture. nu mai merge subturat cu ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGresiv Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Nu am mers acum. Asta s a intamplat pe la inceputul lui noiembrie. Am intrebat si am auzit multe variante. Nu am decat sa le iau pe rand. Cauciucurile sunt din 2013 estetic arata foarte bine presiunea nu o stiu. Intr.adevar e primul motor am permis de 1 an A2 deocamdata. Nu sunt adeptul vitezei dar nici sa merg cu 50/h. Cum adica sa fie setat pt mine ? Ce ar trebui facut ? Poate cunoasteti un mecanic bun prin bucuresti sau prin apropiere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 cand vrei sa pleci cu mobra de acasa verifici mereu presiunea in cauciucuri, intinderea lantului si cat gaz mai ai. Scrie pe bascula ce presiune trebuie sa bagi in roti. Nu ai nevoie de mecanic pt a regla suspensia de gs500. Cauta un tutorial si te descurci singur. Are destul de putine reglaje. https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=gs%20500%20suspension%20adjustment http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearShock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 Nu ai nevoie de mecanic pt a regla suspensia de gs500. Cauta un tutorial si te descurci singur. Are destul de putine reglaje. daca nu te intrerup, cam ce inseamna "destul de putine" reglaje la dumneavoastra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGresiv Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 Pana la urma despre ce reglaj este vorba? Ce ar trebui sa fac mai exact ? Dupa ce criteriu se regleaza un amortizor/ suspensie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 Pana la urma despre ce reglaj este vorba? Ce ar trebui sa fac mai exact ? Dupa ce criteriu se regleaza un amortizor/ suspensie ar trebui sa te duci la un servis cu un mecanic care stie cum trebuie sa mearga motocicleta ta si sa dea o tura cu ea mai intai .. asta daca nu descopera catastrofe la o inspectie vizuala. nu ai decat un singur reglaj , "preload " se numeste dar sigur ai probleme mult mai mari decat un "reglaj" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGresiv Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 Si ce inseamna reglajul asta ? Cu ce ma ajuta sau cum imi dau seama daca nu a fost deja facut reglajul ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 Să nu fie rulmenții de la roată, am văzut live o treabă din asta și nu era deloc funny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 daca nu te intrerup, cam ce inseamna "destul de putine" reglaje la dumneavoastra? in functie de an: - furca are reglaj pentru preload sau nu are reglaje deloc (la cele mai noi) - Amortizorul spate are doar reglaj de preload in trepte De obicei comportamentul descris e dat de suspensie moale pe spate (daca nu sunt alte cauze din ce am zis mai sus) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.