Jump to content

Problema GS500 E


Recommended Posts

Salutare. Nu reusesc sa ii dau de cap mobrei mele... Am avut problema asta de anul trecut din vara, insa acum s-a agravat.. Incepea sa imi curga benzina din carburatoare(fie pe airbox, fie pe la supraplin) in momentul in care o lasam pe cricul lateral, cu botul la vale, pe cricul central sau daca avea rezervorul mai mult de jumate... Mecanicul mi-a zis ca nu mai inchid cuiele, sa cumpar cuie noi.. Zis si facut, am luat cuie noi, le-a schimbat si am mers primele doua plimbari cu motorul, fara nicio problema, dupa care am ajuns acasa si a inceput sa curga rau... Rezervorul era aproape gol, l-am lasat pe cric central, la fel ca inainte, dar nu se mai oprea. Acum e mai rau ca inainte.. Il las in aceleasi pozitii ca inainte si nu se mai opreste din curs, nu stiu ce sa ii mai fac... Are momente in care nu imi curge daca sta pe central, dar pe cel lateral imi curge mereu.. Multumesc anticipat. :D

Link to comment
Share on other sites

Le-am schimbat cu tot cu scaune, asta e treaba... Si tipul chiar se pricepe, are multe motoare trecute prin mana. Singura chestie e ca atunci cand a bagat scaunuele, unul parea ca nu a intrat asa fix si imi e sa nu curga pe langa.. Cele vechi au iesit greu, unul din alea noi a intrat foarte usor si nu mi se parea prea stabil acolo...

Link to comment
Share on other sites

Pai vezi ? Aia e cauza ,,Cele vechi au iesit greu, unul din alea noi a intrat foarte usor si nu mi se parea prea stabil acolo..."

 

cuiul poantou trebuie sa etanseze perfect pe scaun , iar scaunul trebuie sa fie etans fata de corpul CNC . Verifica si plutitorul sa nu cumva sa fie fisurat si plin de benzina ( daca nu este compact din poliuretan )

Edited by mos bear
Link to comment
Share on other sites

Parca GS500 are robinet vacuumatic, vezi ca nu cumva sa aiba membrana sparta si sa-ti curga defapt prin furtunul de vacuum.

Poti sa incerci sa strangulezi acel furtun cand e in pozitia in care curge 100% si vezi daca are vreun efect.

Link to comment
Share on other sites

Parca GS500 are robinet vacuumatic, vezi ca nu cumva sa aiba membrana sparta si sa-ti curga defapt prin furtunul de vacuum.

Poti sa incerci sa strangulezi acel furtun cand e in pozitia in care curge 100% si vezi daca are vreun efect.

Sau mai simplu il scoate dinspre priza de vacuum si face depresiune sa vada daca tine.

@JusTryMe la cata benzina zici ca-ti curge mobra ar trebui sa fie imposibil de pornit si reglat la ralanti, bujii negre, tot tacamul.

Link to comment
Share on other sites

@binox ai idee care e furtunul de acolo? Probabil o sa fac maine o poza...

@vlad54 daca apuca sa imi curga, nu imi porneste decat daca ii dau gaz la maxim... Si il chinuie putin... Dupa care sta putin greu la relantiu si isi revine.

Link to comment
Share on other sites

Mai poti face ceva, carburatoarele ar trebui sa aiba o golire, sper, ataseaza cate un furtun transparent la fiecare, ridica-l pe langa carburator si da drumul la suruburile de golire. Vezi pe care carburator creste nivelul mai mult decat trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai specificat daca iti curge cu robinetul inchis , s-au deschis . Scoate furtunul de la robinet , si vezi daca mai curge ca prostu... Inca nu stii pe unde curge , airbox , sau preaplinul carburatoarelor . Asigurate ca scurgerea e la unul din furtune . Daca e de la preaplinul carburatoarelor , le scoti , cureti cu decarburol , verifici nivelul , le alimentezi pe stand , si vezi daca mai cug . In mod normal nu au voie sa curga , oricare ar fi situatia , deoarece , esti pe alimentare vacumatica . In al doilea caz , daca scurgerea e de la airbox , sunt doua variante : carburile trag aer fals , ori pe la mansoane crapate , ori nu etanseaza la airbox . Alt aspect , dereglarea distributiei , admisia nu se deschide complet , si nu are timp sa aspire intreaga cantitate de gaz , refulandul in airbox Chiar si din cauza evacuarii incomplete , poare refula . Deci , un control al distantei supapelor fata de culbutori . Pt inceput verifica etanseitatea carburatoarelor , REGLEAZA carburile si egalizeaza volumul aspiratiei cu ceasul comparator( ceasurile ) , vezi ca ai surub de egalizare , intre carburatoare .

Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles ca problema lui e cu motorul oprit, pe loc, pe cric... deci distributia nu are treaba. Si nici nu vad cum etansarea admisiei poate duce la scurgeri de benzina la o motocicleta oprita.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai punem la socoteala ca admisia "trage" nu prea are cum sa refuleze cu o mica erata, atunci cand ai ambele supape deschise dupa evacuare, dar si asa asta insemna supapa de admisie deschisa timpuriu deci prea mult nu incomplet.

Link to comment
Share on other sites

Fa treaba cu furtulul de care a zis Vlad, verifici nivelul din carburator. Nivelul tre sa fie 14,7 mm, adica cam cat e cupa in care sta plutitorul. Daca iti curge mereu inseamna ca ai 2 probleme. Robinetul nu mai inchide si ori cuiele nu mai inchid bine/scaunele au mizerie in ele/ O-ringurile scaunelor nu mai etanseaza pe corpul carburatoarelor. Am patit asta cu O-ringurile la scaune noi dupa 3 luni de folosire....

Link to comment
Share on other sites

Salut JusTryMe. Aceeasi problema cu care te confrunti am avut-o si eu acum 2 ani la mobra mea, kawasaki er-5, probabil nu a mai inchis un cui ori ambele si mi-a ajuns benzina in ulei. Am rezolvat situatia prin montarea unui filtru de benzina suplimentar pe conducta de benzina care pleca de la robinetul rezervorului si ducea intre cele 2 carburatoare, se poate vedea in poze, asta dupa ce am verificat si curatat carburatoarele, insa erau in regula. Succes in remedierea neplacerii. /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1150844


» Post actualizat in 16 May 2016 13:43

Filtrul suplimentar a fost montat pe conducta de benzina dintre robinetul rezervorului si carburatoare. /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1150844

Edited by sbiker
Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles ca problema lui e cu motorul oprit, pe loc, pe cric... deci distributia nu are treaba. Si nici nu vad cum etansarea admisiei poate duce la scurgeri de benzina la o motocicleta oprita.

In momentul cand o supapa de admisie nu etanseaza , in T3 pe compresie , refuleaza prin carburator , in airbox , unde se acumuleaza , iar cand o pui pe crik , pe o parte , se scurge din airbox . Toate astea sunt supozitii , pana nu controlezi , nu-ti poti da seama .

» Post actualizat in 17 May 2016 07:28

Ca sa nu mai punem la socoteala ca admisia "trage" nu prea are cum sa refuleze cu o mica erata, atunci cand ai ambele supape deschise dupa evacuare, dar si asa asta insemna supapa de admisie deschisa timpuriu deci prea mult nu incomplet.

In momentul in care sa dereglat admisia , e posibil ca o supapa sa nu etanseze , iar in momentul cand face compresia si toate supapele AR TREBUI sa fie inchise , cea dereglata , da voie amestecului sa se intoarca prin carburator ( nu paharelul carbului ) in airbox . Dovada ar putea fi , filtrul de aer umectat cu carburant . Cum spuneam mai sus , sunt supozitii , deci trebuie verificat .

Link to comment
Share on other sites

» Post actualizat in 17 May 2016 07:28

In momentul in care sa dereglat admisia , e posibil ca o supapa sa nu etanseze , iar in momentul cand face compresia si toate supapele AR TREBUI sa fie inchise , cea dereglata , da voie amestecului sa se intoarca prin carburator ( nu paharelul carbului ) in airbox . Dovada ar putea fi , filtrul de aer umectat cu carburant . Cum spuneam mai sus , sunt supozitii , deci trebuie verificat .

Daca nu este etansa ,alta gasca, nu inchide, eu ma refeream la ce scriai "Alt aspect , dereglarea distributiei , admisia nu se deschide complet , si nu are timp sa aspire intreaga cantitate de gaz , refulandul in airbox"

Schimba deschide cu inchide si avem filtrul de aer umed. Dar asa cum spunea si Geo asta nu justifica de ce se duce toata benzina din rezervor cand sta.

Edited by vlad58
Link to comment
Share on other sites

Verdict : motor terminat ! Se va schimba motorul cu unul nou .

 

Ce treaba o avea distributia cu CNC nu-mi imaginez . Daca nu inchide cuiul poantou e clar ca se pierde benzina pe la preaplin , ori curge si prin filtrul de aer !

Geo a sesizat bine - curge si cu motorul oprit !

Link to comment
Share on other sites

 

Trebuie sa ai si memorie vizuala ca sa iti dai seama . Cand distanta intre culbutor si supapa este mai mica decat 0,15 - 0,18 , cat ar fi normal , nu se deschide complet supapa . Adica , daca ai 0,05 - 0, 08 , adica jumatate din deschiderea normala , iti poti da seama ca aspiratia se face incomplet , iar volumul de gaz ramas neaspirat , revine in airbox . Eu am specificat , astea sunt doar supozitii . Si sa-i raspund si lui Mos Bear , ai dreptate , dar situatia care o expui , e valabila la 2T , cu alimentare prin cadere . In cazul de fata , se alimenteaza vacumatic , prin robinet cu membrana , aproape ca la scutere , deci nu are voie sa curga benzina . Singura situatie de care spuneai , e sa fie robinetul varza , si da , in cazul asta , daca nu inchide cuiul , curge benzina prin prealin . Deocamdata , cel in cauza , nu stie nici pe unde-i curge .

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa ai si memorie vizuala ca sa iti dai seama . Cand distanta intre culbutor si supapa este mai mica decat 0,15 - 0,18 , cat ar fi normal , nu se deschide complet supapa .

Adica , daca ai 0,05 - 0, 08 , adica jumatate din deschiderea normala ,

Faci o confuzie exact asa cum iti spuneam cand jocul e mai mic supapa se deschide complet si nu se inchide la timp sau defectuos.

Cifrele alea nu reprezinta deschiderea supapei ci jocul lasat pentru preluarea dilatarii. Cursa de deschidere a supapei este data de cama.

» Post actualizat in 18 May 2016 08:15

Ps Ca sa nu mai las loc de comentarii fac o mica erata :

Deschiderea supapei este data de cama si jocul lasat, daca jocul e mic supapa se deschide mai mult timp/cursa si poate sa nu se inchida complet, daca jocul este mai mare supapa se deschide mai putin timp/cursa dar inchide complet. Jocul lasat este foarte mic procentual fata de cursa data de cama dar are o influenta destul de mare asupra timing-ului.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am si eu o problema cu benzina. Mi am luat de curand gs ul si am observat ca imi curge putina benzina din furtunul de la scarita din drapta, cred ca e de vaacum. Furtunul este in varf rupt ca si cum ar fi fost usor taiat. Este o problema grava?

Nu prea le am cu probleme tehnice.

Link to comment
Share on other sites

Daca curge benzina, atunci e de benzina, nu de vacuum. Are colier? E crapat furtunul? Stramb pus? E un simplu furtun, vezi si tu cum e si eventual schimba-l, se gaseste furtun de benzina la diverse diametre la piese auto. La capete trebuie prins cu colier.

Edited by Geo_ZGA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...