Sari la conținut

Suspensie moale


BitKode
 Share

Postări Recomandate

Salut, am si eu un Kymco Quannon 125, cumparat de curand, si am observat ca suspensia spate e foarte moale. Eu am 90 kg si se lasa destul de mult, mai ales daca iau si pasager. Am A1 si o foloseac pentru mers la scoala, si de multe ori trebuie sa iau si pasager. Exista vreo modalitate sa intaresc suspensia sau sa o schimb cu alta mai buna. Am vorbit si cu alti posesori de kymco si au aceeasi problema. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90kg + 80(90) pasagerul si tot suspensia este moale

Am facut proba cu o fata de 60 kg, tot se lasa spre deosebire de alte motociclete, se lasa mult, ma gandeam sa pun o suspensie de cbr sau yzf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga un ulei mai gros, vezi starea celui vechi, care cred ca e pishu. Vezi ca tu la 90+60 te apropii de masa maxima admisa pt vehicul :) verifica talonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. vezi exact masa maxima autorizata

2. daca utilajul e second hand ai nevoie de cineva competent sa-ti faca service la amortizor si sa-ti inlocuiasca uleiul.

 

Haidi spor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenilor, uleiul dintr-un amortizor/"furca" nu are nicio treaba cu cat de mult se lasa o suspensie. Ca sa inteleaga toata lumea ce vreau sa zic. Adica static, toata treaba e facuta de arc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb, n-o fac pe desteptul. Daca a imbatranit simeringul si s-a scurs o buna cantitate din e, cum mai actioneaza ? Ai dreptate si in privinta arcului care este foarte important. :)

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenilor, uleiul dintr-un amortizor/"furca" nu are nicio treaba cu cat de mult se lasa o suspensie. Ca sa inteleaga toata lumea ce vreau sa zic. Adica static, toata treaba e facuta de arc.

Indubitabil. Eu i-am sugerat pt. ca am avut respectivul model, nu are reglaje pe furca si uleiul care e in carte (presupunand ca din ala e pus) e cam subtirel si asta e un mod facil de a imbunatati comportamentul motoscartzului cand o calaraeste o persoana mai... implinita :) Si nici pe spate nu are ce reglaj sa ii faca, din ce imi aduc aminte. Oricum, mobra e gandita pt. ciutanei de 60 de kile, nu oameni mari + pasageri la fel.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu:schimba-l!

Pana la 150kg masa chilotului si pasagerei (eu nu plimb barbati nici sa ma bati :crack: ), confirm ca raia respectiva face fata, noi am plimbat kymco-ul pana la balcic si nu ne-a dat emotii suspensia; singur pe trocarici as repeta experienta cu orice are 125cc, dar orice e peste 90kg, e greu la deal cu astea mici :) Cum ziceam, astea-s facute pt. occidentali slabuti, ciutanei, nu pt. romani corpolenti crescuti cu sarmale si piftie la craciun (nu va agitati ca si mie imi plac astea) :P

post-59293-0-05402200-1464709799_thumb.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masa maxima admisa in talon e 307, dar am vorbit cu inca un proprietar de kymco, asa sunt din fabrica, se lasa mult pe spate...

Vezi ca aia e masa maxima autorizata adica mobra plus incarcatura. Am inteles se lasa, ei si? La un damb ajunge la capat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...